Daar geeft ze je een warm welkomst hengstje mee bij binnenkomst meeting.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee @:oma-nijn herken je hier aan
[ afbeelding ]
Jammer dat het zo ver heeft moeten komen, maar wel goed dat je er nu over kunt praten. Een beetje assertief zijn voorkomt dit soort dingen, maar niet iedereen is daar even goed in.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was vandaag zo boos en gefrustreerd dat ik in huilen uitbarstte![]()
Onder toeziend oog van de baas natuurlijk. Dus morgen even een goed gesprek over werkdruk en het afschuiven van dingen door de dagploeg naar de avond.
Precies!quote:Op maandag 20 januari 2020 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar geeft ze je een warm welkomst hengstje mee bij binnenkomst meeting.
quote:Op maandag 20 januari 2020 19:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee @:oma-nijn herken je hier aan
[ afbeelding ]
Omdat de baas niet in de avond werkt?quote:Op maandag 20 januari 2020 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Waarom morgen ? je werkt toch in de avond.
De glitter bh is aangekomen.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:53 schreef Prisha het volgende:
Goedenavond peeps...wat een verrassing lag er op me te wachten vanmiddag bij thuiskomst. Ik ben er nog helemaal beduusd van. Wat ontzettend lief van jullie
Ik heb er bijna geen woorden voor, zo'n lief en mooi gebaar. Dank je wel, ik vind het prachtig....en het gaat uiteraard mee de berg op[ afbeelding ]
Succes morgen.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben uiterst assertief in werk op zekere hoogte, sommige dingen heb je niet in de hand. En ik kan er ook weinig aan doen dat ik snel huil, aard van het beestje. Let's grow some balls vind ik dan nergens op slaan.
Schijnbaar word je afgestraft in de wereld als je wel op je werk geeft.
Ander werk is voorlopig even geen optie, ik heb het hier verder prima naar mijn zin op een paar punten na die we morgen gaan bespreken. Dingen bespreekbaar maken als je in een avondploeg zit is ook moeilijk. Als je tegen dingen aanloopt is de leidinggevende dan wel baas niet aanwezig. Overigens heb ik ook wel tegen collega's uitgevallen hoor als ze hun werk niet goed doen of het kut achterlaten. Dan krijgen ze het zekers te horen.
En collega's zijn hardleers soms en niet nadenkend.
ja! Past ook nogquote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 19:53 schreef Prisha het volgende:
Goedenavond peeps...wat een verrassing lag er op me te wachten vanmiddag bij thuiskomst. Ik ben er nog helemaal beduusd van. Wat ontzettend lief van jullie
Ik heb er bijna geen woorden voor, zo'n lief en mooi gebaar. Dank je wel, ik vind het prachtig....en het gaat uiteraard mee de berg op[ afbeelding ]
Eigenlijk zou je voor de grap die Fokstok mee moeten nemen de berg opquote:Op maandag 20 januari 2020 19:53 schreef Prisha het volgende:
Met je collega's moet je ook werken, het is altijd kut om zelf problemen aan te kaarten daar zijn leidinggevende voor idd...en als die hun werk niet doen hun leidinggevende.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben uiterst assertief in werk op zekere hoogte, sommige dingen heb je niet in de hand. En ik kan er ook weinig aan doen dat ik snel huil, aard van het beestje. Let's grow some balls vind ik dan nergens op slaan.
Schijnbaar word je afgestraft in de wereld als je wel op je werk geeft.
Ander werk is voorlopig even geen optie, ik heb het hier verder prima naar mijn zin op een paar punten na die we morgen gaan bespreken. Dingen bespreekbaar maken als je in een avondploeg zit is ook moeilijk. Als je tegen dingen aanloopt is de leidinggevende dan wel baas niet aanwezig. Overigens heb ik ook wel tegen collega's uitgevallen hoor als ze hun werk niet goed doen of het kut achterlaten. Dan krijgen ze het zekers te horen.
En collega's zijn hardleers soms en niet nadenkend.
Die zit er nog aanquote:
Ik wil dat best doen alleen ik heb die stok nietquote:Op maandag 20 januari 2020 19:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je voor de grap die Fokstok mee moeten nemen de berg op
Ik ben wel benieuwd welke het geworden is eigenlijk.quote:
Prullaria mee een berg op zeulen, man³.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:53 schreef Prisha het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2020 19:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je voor de grap die Fokstok mee moeten nemen de berg op
Oh, lijkt dus mee te vallen. Neem vooral die rust, zou zonde zijn als je nu iets gaat forceren!quote:Op maandag 20 januari 2020 20:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die zit er nog aanNog iets gevoelig wel. Minder dan gisteren. Ben bij de huisarts geweest. Een enkelbrace gekregen ter ondersteuning bij de eerstvolgende trainingen. Paar dagen rustig aan doen en het moet over zijn.
M'n nek is. alhoewel rank, de laatste maanden behoorlijk sterk geworden...die kan de load wel till(yB)enquote:Op maandag 20 januari 2020 20:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Prullaria mee een berg op zeulen, man³.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |