Muisje tochquote:Op maandag 20 januari 2020 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was vandaag zo boos en gefrustreerd dat ik in huilen uitbarstte![]()
Onder toeziend oog van de baas natuurlijk. Dus morgen even een goed gesprek over werkdruk en het afschuiven van dingen door de dagploeg naar de avond.
Succes alvast.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Onder toeziend oog van de baas natuurlijk. Dus morgen even een goed gesprek over werkdruk en het afschuiven van dingen door de dagploeg naar de avond.
quote:Op maandag 20 januari 2020 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom morgen ? je werkt toch in de avond.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon doorschuiven naar de volgende dagploegquote:Op maandag 20 januari 2020 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Misschien komt er iets goeds uit voort voor je, ieni. Heb je een beetje rust.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar de dagploeg niet.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Waarom morgen ? je werkt toch in de avond.
Uhh hoe dan? Een jankend wijf en toen was het opgelost? Ze moet gewoon de ballen hebben om ergens anders te gaan werken ipv dat gejankquote:Op maandag 20 januari 2020 19:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Misschien komt er iets goeds uit voort voor je, ieni. Heb je een beetje rust.
Wat heeft die er mee te maken dan.quote:
Stom is dat, dat huilen als je woest bent. Ik herken hetquote:Op maandag 20 januari 2020 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee dat is té makkelijk..weglopen voor de problemenquote:Op maandag 20 januari 2020 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh hoe dan? Een jankend wijf en toen was het opgelost? Ze moet gewoon de ballen hebben om ergens anders te gaan werken ipv dat gejank
Na je vorige post lijkt het me weinig zin hebben hier op te antwoorden.quote:
Ja ik weet het. Maar ze loopt al maanden te janken. Lets grow some ballsquote:Op maandag 20 januari 2020 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na je vorige post lijkt het me weinig zin hebben hier op te antwoorden.
Ik had mij allang ziek gemeld..mja...ik heb dan ook geen werkquote:Op maandag 20 januari 2020 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar ze loopt al maanden te janken. Lets grow some balls
Dan kan je jezelf een berichtje sturen als je ziek bent.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik had mij allang ziek gemeld..mja...ik heb dan ook geen werk
En glitterplaatjes op FB ontvangen met beterschapquote:Op maandag 20 januari 2020 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan je jezelf een berichte sturen als je ziek bent.
He wat rot ieniquote:Op maandag 20 januari 2020 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2020 19:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En glitterplaatjes op FB ontvangen met beterschap
quote:Op maandag 20 januari 2020 19:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En glitterplaatjes op FB ontvangen met beterschap
quote:Op maandag 20 januari 2020 19:22 schreef HiDiHo het volgende:
En anders komen we gewoon met de Fok!-knokploeg langs op je werk...je zegt het maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |