In ieder geval een +1 voor Sagan in de OPquote:
van mij mag je hem hebbenquote:
Ik niet maar kan de mannelijke variant wel erg waarderenquote:Op maandag 20 januari 2020 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Op zich wel een van de betere periodes voor vrouwen, bij de vikingerts. Kon je tenminste nog wat bezitten ook zonder kerel.
En qua uiterlijk pas ik er geloof ik wel tussen ook.
Ik had ook crackers als ontbijt. Wasa knackebröt, om in het thema te blijvenquote:Op maandag 20 januari 2020 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja komt die cracker van gisteren van je
Jij.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:51 schreef Molo het volgende:
Kreeg net op mijn flikker bij de huisarts, had iets eerder mogen komen want nu heb ik een nierbekkenontsteking.
Faallijf, dacht dat ik gewoon een virusje had. Al twee weken steeds koorts enzo dus loop er al even mee rond![]()
Hetis wel je dag van reprimandes hequote:Op maandag 20 januari 2020 10:51 schreef Molo het volgende:
Kreeg net op mijn flikker bij de huisarts, had iets eerder mogen komen want nu heb ik een nierbekkenontsteking.
Faallijf, dacht dat ik gewoon een virusje had. Al twee weken steeds koorts enzo dus loop er al even mee rond![]()
quote:Op maandag 20 januari 2020 10:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Yes!
Mag jij de handbaldames hebben
Lekker bezig muts, met je uitstel gedragquote:Op maandag 20 januari 2020 10:51 schreef Molo het volgende:
Ik heb het opgegeven. Velen ongelezen emails.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:55 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet toch echt eens wat spam uit mijn email gaan slopen, krijg er nu teveel binnen. Goede 20 minuten bezig geweest om de spam van 2 weken eruit te gooien
Heb je niet meerdere emails?quote:Op maandag 20 januari 2020 10:55 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet toch echt eens wat spam uit mijn email gaan slopen, krijg er nu teveel binnen. Goede 20 minuten bezig geweest om de spam van 2 weken eruit te gooien
quote:
Nou iddquote:Op maandag 20 januari 2020 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hetis wel je dag van reprimandes he
Nee ik legde oprecht de link niet, want geen klassieke symptomenquote:Op maandag 20 januari 2020 10:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker bezig muts, met je uitstel gedrag
Nu al???quote:Op maandag 20 januari 2020 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
En mijn niet-oprottende verkoudheid is ook verklaard. Hooikoortsseizoen is van start.
Ditquote:Op maandag 20 januari 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven. Velen ongelezen emails.
Ik wil de hoop eigenlijk ook opgeven, maar dit email ga ik nooit meer weg doen en mijn autisme kan al die ongelezen berichten niet aanquote:Op maandag 20 januari 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven. Velen ongelezen emails.
hoe kun je zo leven?quote:Op maandag 20 januari 2020 11:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit
Kreeg vorige week van een externe consultant de vraag waarom ik nog 279 ongelezen mails had
Rot op met je vragen over mijn mailsysteem!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dan nog 2 weken met koorts klachten blijven rondlopenquote:Op maandag 20 januari 2020 11:05 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
[..]
Nou idd![]()
En dat op mijn vrije dag
[..]
Nee ik legde oprecht de link niet, want geen klassieke symptomen![]()
En Koos en vrienden waren ook ziek
Ik heb ruim 500 ongelezen mails. Boeien. Ik krijg teveel mails om alles steeds opgeschoond te houden.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit
Kreeg vorige week van een externe consultant de vraag waarom ik nog 279 ongelezen mails had
Rot op met je vragen over mijn mailsysteem!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik heb vooral last van bepaalde bomen en die zijn altijd het eerst in het seizoen. Al is het ook daarvoor nogal vroeg.quote:
Elk 1tje of ongelezen mailtje of wat dan ook moet opgelost worden.quote:
Nu jij nog gaan beatboxen ertussen en opnemen die handel!quote:Op maandag 20 januari 2020 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Fijn. Ik zit tegenover een collega die steeds in zichzelf zit te hummen en naast een collega die elke tien seconden een mail krijgt met een luide pingel.
Kantoortuinen. Vreselijke plekken eigenlijkquote:Op maandag 20 januari 2020 11:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nu jij nog gaan beatboxen ertussen en opnemen die handel!
Nee, rappen!quote:Op maandag 20 januari 2020 11:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nu jij nog gaan beatboxen ertussen en opnemen die handel!
dit ja.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Elk 1tje of ongelezen mailtje of wat dan ook moet opgelost worden.
Ik kan niet leven met blauwe 1tjes op mijn scherm.
Zij? Ja geen ideequote:
hoe dan?quote:Op maandag 20 januari 2020 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
En ongelezen mails, ik zit op 6000+. (Wel m'n persoonlijke mail hoor, werkmail hou ik beter bij.)
Ja okquote:Op maandag 20 januari 2020 11:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan nog 2 weken met koorts klachten blijven rondlopen
niet zij, jij!quote:Op maandag 20 januari 2020 11:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Zij? Ja geen idee
Denk dat ze het komende maanden nog moeilijk gaat krijgen iig
Deze manquote:Op maandag 20 januari 2020 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ruim 500 ongelezen mails. Boeien. Ik krijg teveel mails om alles steeds opgeschoond te houden.
Gewoon negeren. Meeste is onzin.quote:
Zitten er geen linkjes onderin de mail? Afmelden? Ik wil deze mail niet meer ontvangen?quote:
De ongelezen mails zijn de cc'tjes, de dagelijkse nieuwsbulletins en andere nonsense waar ik weiger naar te kijken.quote:
Eensquote:Op maandag 20 januari 2020 11:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Elk 1tje of ongelezen mailtje of wat dan ook moet opgelost worden.
Ik kan niet leven met blauwe 1tjes op mijn scherm.
Ik zal mijn manager eens vragen of hij zo'n linkje onder zijn troep kan toevoegen.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zitten er geen linkjes onderin de mail? Afmelden? Ik wil deze mail niet meer ontvangen?
quote:Op maandag 20 januari 2020 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
En ongelezen mails, ik zit op 6000+. (Wel m'n persoonlijke mail hoor, werkmail hou ik beter bij.)
Dan moet ik 'm eerst openen. Teveel moeite.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zitten er geen linkjes onderin de mail? Afmelden? Ik wil deze mail niet meer ontvangen?
quote:
maar gooi het dan weg!quote:Op maandag 20 januari 2020 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon negeren. Meeste is onzin.
Ik lees ze eens in zoveel tijd. Vooral tijdens vergaderingen die saai zijn en mij te langzaam gaanquote:Op maandag 20 januari 2020 11:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Weet je hoe lang dat duurt met 6000+ mails.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar gooi het dan weg!
mijn autisme kan dit niet aan.
Ja dat is net als die idioten die dan tegen mij gaan klagen dat hun archief ineens weg is....quote:Op maandag 20 januari 2020 11:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Eens
Maarrrrr
De mails die verderop ongelezen staan staan dat niet omdat ze daadwerkelijk ongelezen zijn bij mij. Die moeten gewoon beetje extra opvallen, voor een ander moment. Scrollt makkelijk terug.
Plus nieuwsbrieven
Nou ja, er zit systeem in iig
Maar het voelde alsof ze me terecht wees op mijn chaotische karakter![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 januari 2020 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal mijn manager eens vragen of hij zo'n linkje onder zijn troep kan toevoegen.
quote:Op maandag 20 januari 2020 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal mijn manager eens vragen of hij zo'n linkje onder zijn troep kan toevoegen.
een paar minutenquote:Op maandag 20 januari 2020 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet je hoe lang dat duurt met 6000+ mails.
De prullenbak als archiefquote:Op maandag 20 januari 2020 11:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja dat is net als die idioten die dan tegen mij gaan klagen dat hun archief ineens weg is....
Blijkt dat ze de prullenbak als archief gebruiken. Ja daaaaag!!
Je kan mail ook markeren he.... dan hoef je ze niet ongelezen te laten….
Ja nee, niet alles mag weg.quote:
Idd!quote:
ik wil niet eens weten wat dit betekentquote:Op maandag 20 januari 2020 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zal maar niet beginnen over m'n "serieuze" adres dat alles gewoon forward naar m'n troepadres he.
De was meerquote:
Twee persoonlijke adressen en adres 1 stuurt alles automagisch door naar adres 2 zodat ik er altijd maar één hoef te bekijken.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil niet eens weten wat dit betekent
Dan FOK! ikquote:Op maandag 20 januari 2020 11:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik lees ze eens in zoveel tijd. Vooral tijdens vergaderingen die saai zijn en mij te langzaam gaan
Iedereen zit toch met laptop open, dan zit ik stiekem nieuwsbrieven te lezen enzo
Zoals ik zeg, er zit systeem in
ik zei toch dat ik het wilde wetenquote:Op maandag 20 januari 2020 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Twee persoonlijke adressen en adres 1 stuurt alles automagisch door naar adres 2 zodat ik er altijd maar één hoef te bekijken.
Dat kan ik alleen mobiel op werk. Dus doe ik maar niet tijdens vergaderingenquote:
Daar heb ik dan weer gmail voor. Ik heb mijn hotmail al sinds 1997quote:Op maandag 20 januari 2020 11:24 schreef DerRabbit het volgende:
Ik durf mijn hotmail adres niet eens te openen, die geef ik bewust op als spam adres![]()
Mijn gmail account probeer ik zo schoon mogelijk te houden want die gebruik ik voor vrijwel alle andriod dienstenquote:Op maandag 20 januari 2020 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer gmail voor. Ik heb mijn hotmail al sinds 1997
ik ook.ik gebruik mijn hotmail voor alles.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer gmail voor. Ik heb mijn hotmail al sinds 1997
nu wil ik ook weten wat onder de rode streep staatquote:Op maandag 20 januari 2020 11:29 schreef Molo het volgende:
Oh ja, hotmail, even gecheckt
[ afbeelding ]
Volgens mij is mijn naam zeldzaam genoeg om 'm nog te kunnen maken.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:30 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik heb nog een Hotmail zonder nummertjes achter mijn naam, zo oud is ie al!
Gewoon, je complete naam, zonder extras!
#metooquote:Op maandag 20 januari 2020 11:30 schreef Arch-Indar het volgende:
Had ook gekund bij mijquote:Op maandag 20 januari 2020 11:30 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik koos toen ik online ging op mijn 15e voor een mailadres wat een tikje alternatief wasquote:Op maandag 20 januari 2020 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu wil ik ook weten wat onder de rode streep staat
Ik ookquote:Op maandag 20 januari 2020 11:30 schreef Arch-Indar het volgende:
voornaamachternaam niet?quote:Op maandag 20 januari 2020 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Even gespiekt, jep. Naamvoornaam@hotmail kan ik gewoon nog maken voor mezelf.
Die zou voor mij ook nog kunnen, want lekker veel voorlettersquote:Op maandag 20 januari 2020 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voornaamachternaam niet?
ik heb voorletterachternaam. gewoon omdat het kan.
Heb jij zoveel initialen dat ze zelf ook weer een naam vormen?quote:Op maandag 20 januari 2020 11:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zou voor mij ook nog kunnen, want lekker veel voorletters
Uh. Ik heb het niet helemaal juist getypt.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voornaamachternaam niet?
ik heb voorletterachternaam. gewoon omdat het kan.
Wel het aantal, maar alleen maar klinkersquote:Op maandag 20 januari 2020 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij zoveel initialen dat ze zelf ook weer een naam vormen?
Karel Eduard Erik Simon
Ah jammerquote:Op maandag 20 januari 2020 11:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel het aantal, maar alleen maar klinkers
Nu weet ik niet of ik nog met je om mag gaan van de pastoorquote:Op maandag 20 januari 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah jammer
Ik heb maar één voornaam. Heiden hier.
Beetje wijwater sprenkelen, dan mag het wel.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu weet ik niet of ik nog met je om mag gaan van de pastoor![]()
Dan smelt ik.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje wijwater sprenkelen, dan mag het wel.
Begrijpelijk.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
De hummende collega wil ik wurgen.
oni.litmanen@hotmail.comquote:Op maandag 20 januari 2020 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Heh, de alternatieve spelling van m'n achternaam is wél in gebruik.
Grappig genoeg breken Finnen hun tong over m'n naam als ik 'm niet eerst uitspreek. Internationaal onmogelijke achternaam.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
Kom net van de huisarts. Ze hebben wat voor mij geprint om mij verder te helpen.
dat printje had ik al maar dan digitaal
Zeggen ze nog ja wat suf he.
no shit met je suf.
Dank je! Hij is sowieso irritant, want praat met zwaar Gronings accent en houdt geen 30 seconden zijn kop.quote:
ch?quote:Op maandag 20 januari 2020 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Grappig genoeg breken Finnen hun tong over m'n naam als ik 'm niet eerst uitspreek. Internationaal onmogelijke achternaam.
Mag je raden welke klank erin zit.
quote:Op maandag 20 januari 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
Kom net van de huisarts. Ze hebben wat voor mij geprint om mij verder te helpen.
no shit met je suf.
Vind ik nog steeds apart bij jouw naam, want komt heul niet zeldzaam overquote:Op maandag 20 januari 2020 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha, voorletterachternaam kan ook nog.
Zeldzame achternaam yooo.
Werkverschaffing manquote:Op maandag 20 januari 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
no shit met je suf.
Jeweetz.quote:
De grootste mop is nog dat ik familie heb met een andere spelling. Foutjes bij naam overnemen door de gemeente ftw.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind ik nog steeds apart bij jouw naam, want komt heul niet zeldzaam over
In ieder geval bij ze binnen dus, prettig om te weten.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:56 schreef bitterbal het volgende:
Heb die instantie gebeld. Blijkbaar hadden ze het bsn nummer niet,. over 2 weken bellen ze voor intake zeggen ze.
En die hebben ze ook niet meer laten terug zetten?quote:Op maandag 20 januari 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jeweetz.
[..]
De grootste mop is nog dat ik familie heb met een andere spelling. Foutjes bij naam overnemen door de gemeente ftw.
jepsquote:Op maandag 20 januari 2020 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In ieder geval bij ze binnen dus, prettig om te weten.
Bij mijn naam is de spelling ook op die manier uiteenlopend in de familie.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jeweetz.
[..]
De grootste mop is nog dat ik familie heb met een andere spelling. Foutjes bij naam overnemen door de gemeente ftw.
Mooi!quote:Op maandag 20 januari 2020 11:56 schreef bitterbal het volgende:
Heb die instantie gebeld. Blijkbaar hadden ze het bsn nummer niet,. over 2 weken bellen ze voor intake zeggen ze.
Hopelijk gaat het deze keer wel goed.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:56 schreef bitterbal het volgende:
Neuh, de fout zat al ergens bij m'n opa. De familie met de oorspronkelijke spelling ken ik niet eens, het was vooral even maf toen bij een diploma aanvragen voor m'n zus bleek dat er ooit een foutje was gemaakt.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En die hebben ze ook niet meer laten terug zetten?
Hier ook een puntjesding inderdaad.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Bij mijn naam is de spelling ook op die manier uiteenlopend in de familie.
En bij Koos is de ä in a veranderd
Phehehehe, lekker dan.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, de fout zat al ergens bij m'n opa. De familie met de oorspronkelijke spelling ken ik niet eens, het was vooral even maf toen bij een diploma aanvragen voor m'n zus bleek dat er ooit een foutje was gemaakt.
van mijn naam is er een ou en een au variant. waarschijnlijk hangt dat in een ver verleden ook wel aan elkaar.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jeweetz.
[..]
Hoe dat laatste dan?quote:Op maandag 20 januari 2020 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, de fout zat al ergens bij m'n opa. De familie met de oorspronkelijke spelling ken ik niet eens, het was vooral even maf toen bij een diploma aanvragen voor m'n zus bleek dat er ooit een foutje was gemaakt.
En één bekende in het westenquote:Op maandag 20 januari 2020 12:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Phehehehe, lekker dan.
Mijn achternaam komt wel redelijk veel voor, maar enkel in het zuiden des land.
Poepplanningen die niet uitkomenquote:Op maandag 20 januari 2020 12:00 schreef FranticDJ het volgende:
Wanneer je gaat poepen en het wc papier 3 dekken lager ligt.
Dan maar voor de 3e keer douchen vandaag.
Was namelijk niet de eerste keer :’)
Ja vast wel tochquote:Op maandag 20 januari 2020 11:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het deze keer wel goed.
Sjoung/Sjaung?quote:Op maandag 20 januari 2020 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van mijn naam is er een ou en een au variant. waarschijnlijk hangt dat in een ver verleden ook wel aan elkaar.
Ik heb al snel naam gemaakt in het wilde westenquote:
achternaam, niet voornaamquote:
Eerste letter toevallig wel goed?quote:
De namen klopten niet met elkaar en dat was de eerste keer sinds digitale systemen dat het van toepassing was. En aangezien het nogal een andere lettercombinatie wordt (ij of y), kwam daar een error van.quote:
Gewoon met je poepkont die trappen afdalen johquote:Op maandag 20 januari 2020 12:00 schreef FranticDJ het volgende:
Wanneer je gaat poepen en het wc papier 3 dekken lager ligt.
Dan maar voor de 3e keer douchen vandaag.
Was namelijk niet de eerste keer :’)
Jij denkt aan Souren waarschijnlijk? maar nee.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerste letter toevallig wel goed?
Ja, daar moest ik wel aan denken.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij denkt aan Souren waarschijnlijk? maar nee.
je bent niet de enige in deze SC. al worden het er wel steeds minder geloof ik.quote:
Ik dacht er vanmorgen aan om de vaatwasser aan te zetten.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:05 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben al sinds 10 uur de afwas aan het uitstellen, misschien moet ik er maar gewoon aan beginnen.
https://www.vaatwasser.nl/quote:Op maandag 20 januari 2020 12:05 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben al sinds 10 uur de afwas aan het uitstellen, misschien moet ik er maar gewoon aan beginnen.
Sheldon’s Bowel Movement Schedulequote:
Slechte ervaringen mee.. vorige term met een halve poepkont aan dek gestaan omdat er a la minute even wat geregeld moest wordenquote:Op maandag 20 januari 2020 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon met je poepkont die trappen afdalen joh
Mooiquote:Op maandag 20 januari 2020 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De namen klopten niet met elkaar en dat was de eerste keer sinds digitale systemen dat het van toepassing was. En aangezien het nogal een andere lettercombinatie wordt (ij of y), kwam daar een error van.
Ik mis onze oude vaatwasserquote:Op maandag 20 januari 2020 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht er vanmorgen aan om de vaatwasser aan te zetten.
Daar ga ik mezelf vanmiddag dankbaar voor zijn.
Ik wist deze, maar uiteraard vergetenquote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 12:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Sheldon’s Bowel Movement Schedule
[..]
Slechte ervaringen mee.. vorige term met een halve poepkont aan dek gestaan omdat er a la minute even wat geregeld moest worden
Ik las vannacht over mannen die omdat ze mannelijk zijn niet tussen hun kont vegen of wassen, want anders homoquote:Op maandag 20 januari 2020 12:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Sheldon’s Bowel Movement Schedule
[..]
Slechte ervaringen mee.. vorige term met een halve poepkont aan dek gestaan omdat er a la minute even wat geregeld moest worden
insgelijks.quote:
Dat zijn geen tarrels meer maar regelrechte poepkoekenquote:Op maandag 20 januari 2020 12:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik las vannacht over mannen die omdat ze mannelijk zijn niet tussen hun kont vegen of wassen, want anders homo
![]()
![]()
![]()
![]()
bij een restaurant waar ik gewerkt heb, hebben we wel eens op een rat gejaagd, dat was op zich wel spannendquote:Op maandag 20 januari 2020 12:08 schreef bitterbal het volgende:
Voor de afwas werkt het zien van een rat wel motiverend moet ik zeggen :p
Mijne nietquote:Op maandag 20 januari 2020 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ken ook een paar real-life namen van mensen hier
Geen eij?quote:Op maandag 20 januari 2020 12:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooi![]()
Bij ons is de variatie trouwens ei, ey en y
Ik nietquote:
Ja ook nogquote:Op maandag 20 januari 2020 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik weet er drie of vier, denk ik. Afhankelijk van hoe je oude/incidentele posters meetelt.
[..]
Geen eij?
echt? Ik weet niet of ik die van jou ooit geweten hebquote:Op maandag 20 januari 2020 12:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik wist deze, maar uiteraard vergeten
Yepquote:Op maandag 20 januari 2020 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt? Ik weet niet of ik die van jou ooit geweten heb
tijd om onder te duikenquote:
Ik kon het me al niet voorstellen dat die er niet tussen zou zitten.quote:
Vroeger veel drankgebruik bij inschrijving in registersquote:Op maandag 20 januari 2020 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kon het me al niet voorstellen dat die er niet tussen zou zitten.
Officieel heb ik uij en uy, maar het is wonderlijk hoe creatief mensen kunnen zijn met spelling.
Jaquote:Op maandag 20 januari 2020 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
insgelijks.
Of is je oude nick ook je voornaam? dan zijn we al halverwege.
Jezus, dan maar homoquote:Op maandag 20 januari 2020 12:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik las vannacht over mannen die omdat ze mannelijk zijn niet tussen hun kont vegen of wassen, want anders homo
![]()
![]()
![]()
![]()
Wtf?quote:Op maandag 20 januari 2020 12:10 schreef Molo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke is dat dan?quote:Op maandag 20 januari 2020 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Op de laatste verjaardag al lopen grappen dat ik Joop z'n naam maar moet overnemen, die naam is veel makkelijker.
de laatste homo is nu uit HHB.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, dan maar homoTrouwens, ik kijk naar HHB dus mijn mannelijkheid is soberso relatief
Ja jouw hobby's helpen niet, maar och, boeiend. Schijt aan de wereld (goeie woordgarp he)quote:Op maandag 20 januari 2020 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, dan maar homoTrouwens, ik kijk naar HHB dus mijn mannelijkheid is soberso relatief
Nee, bij random dingen. Dat ze je naam opschrijven bij een juwelier om een horlogebatterijtje te vervangen ofzo en je ineens compleet anders blijkt te heten.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Vroeger veel drankgebruik bij inschrijving in registers
Ja, jij dus ookquote:Op maandag 20 januari 2020 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee gek zegFokkers zijn altijd wat vreemd
![]()
Yes!quote:
Ik DM je even een mooi voorbeeld van hoe ze Koos zijn naam verneuktenquote:Op maandag 20 januari 2020 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, bij random dingen. Dat ze je naam opschrijven bij een juwelier om een horlogebatterijtje te vervangen ofzo en je ineens compleet anders blijkt te heten.
Laatst nog, aangemeten oordoppen die op naam op een tafel zouden moeten liggen. Dat was goed zoeken.
Spoilert!quote:Op maandag 20 januari 2020 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de laatste homo is nu uit HHB.
er is nu 60% kans op een limburgse winnares
Maar das toch niet te doen? Was het geen grap?quote:Op maandag 20 januari 2020 12:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes!
Las het ergens op Fok, kwam van een Reddit af
Nee, maar ik claim ook nooit dat ik macho ben. Dat boeit me echt totaal nietquote:Op maandag 20 januari 2020 12:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja jouw hobby's helpen niet, maar och, boeiend. Schijt aan de wereld (goeie woordgarp he)
Jeanette mag ook, Pauline niet.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spoilert!
Moge de beste Aline winnen!
Mensen zijn een bijzondere diersoortquote:Op maandag 20 januari 2020 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar das toch niet te doen? Was het geen grap?
Die wint denk ik niet. Was gisteren wel erg matig. Maar ik gun het haar welquote:Op maandag 20 januari 2020 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spoilert!
Moge de beste Aline winnen!
Hoe dat ineens?quote:Op maandag 20 januari 2020 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Ennnn de collega die eerst toenadering zocht, neemt nu weer afstand. Nou ja prima, toch niet echt mijn type
Die oudere blonde dame zal wel winnen. Niet die luchtober maar die anderequote:Op maandag 20 januari 2020 12:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die wint denk ik niet. Was gisteren wel erg matig. Maar ik gun het haar wel
Ze woont/studeert overigens hier in de stad
Die BOssche bol is denk ik ook wel de favoriet. Anouk .quote:Op maandag 20 januari 2020 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die oudere blonde dame zal wel winnen. Niet die luchtober maar die andere
Maar hoe merk je het dan? Geen gesprekken meer of?quote:Op maandag 20 januari 2020 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kweenie. Dat gaat al bijna twee jaar zo. Maar nu ontloopt ze me ineens weer.
Wat vreemd, en jammer ook welquote:Op maandag 20 januari 2020 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Ennnn de collega die eerst toenadering zocht, neemt nu weer afstand. Nou ja prima, toch niet echt mijn type
ik weet het niet, ik vind er niemand nog echt bovenuit steken.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die oudere blonde dame zal wel winnen. Niet die luchtober maar die andere
Twee jaar lang af en aan toenadering en dan weer afstandelijk?quote:Op maandag 20 januari 2020 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kweenie. Dat gaat al bijna twee jaar zo. Maar nu ontloopt ze me ineens weer.
Geen koffie willen drinken, met anderen lunchen, gesprekjes ontwijken.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar hoe merk je het dan? Geen gesprekken meer of?
Oh ja, dat ja duidelijk verhaal. Jammerquote:Op maandag 20 januari 2020 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen koffie willen drinken, met anderen lunchen, gesprekjes ontwijken.
Ja misschien heeft ze haar pogingen gestaakt? :pquote:Op maandag 20 januari 2020 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen koffie willen drinken, met anderen lunchen, gesprekjes ontwijken.
Huisvrouwtjequote:Op maandag 20 januari 2020 12:28 schreef DerRabbit het volgende:
Afwas is klaar, nu alleen nog even stofzuigen, dweilen en boodschappen doen en dan is het weer goed voor vandaag
Ja, die vond ik ook leuk goedquote:Op maandag 20 januari 2020 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet het niet, ik vind er niemand nog echt bovenuit steken.
vorig jaar had ik wel een favoriet: Anna
Wat schaft dat?quote:Op maandag 20 januari 2020 12:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Huisvrouwtje![]()
Kun je hier ook langskomen?
quote:Op maandag 20 januari 2020 12:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Twee jaar lang af en aan toenadering en dan weer afstandelijk?
¤15,- per uur en een paar dumplings als je snel bent. Anders zijn ze opquote:
Ja, kan zijn. Raar, maar ik vind het best.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja misschien heeft ze haar pogingen gestaakt? :p
Wat is het verschil dan? Waar val je normaal op en hoe is zij?quote:Op maandag 20 januari 2020 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Maar het is niet echt het type waar ik normaal op val, dus beter zo.
Ik was vorig jaar fan van Wieke. Maar dat was geen echte deelneemsterquote:Op maandag 20 januari 2020 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet het niet, ik vind er niemand nog echt bovenuit steken.
vorig jaar had ik wel een favoriet: Anna
Je was op Buda?quote:Op maandag 20 januari 2020 12:30 schreef bitterbal het volgende:
Ik was nog op Buda, zie zou hier komen stofzuigen.
Zij is über-dominant en extravert. Ik hou meer van ingetogen en introvert.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan? Waar val je normaal op en hoe is zij?
Kan goed werken met jou, maar ook enorm niet werkenquote:Op maandag 20 januari 2020 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zij is über-dominant en extravert. Ik hou meer van ingetogen en introvert.
Gewoon laten gaan dan en op naar de volgende.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Maar het is niet echt het type waar ik normaal op val, dus beter zo.
Als jij gewoon was gekomen had ik geen ratten gehad.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, nu je ratten hebt durf ik niet meer.
Ze is waarschijnlijk nu wel goed snuffelbaarquote:Op maandag 20 januari 2020 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, nu je ratten hebt durf ik niet meer.
Ik vind het niet echt heel erg chic dat je me nu ineens meisje noemtquote:Op maandag 20 januari 2020 12:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan dan en op naar de volgende.
Maar wel vervelend zulke mixed signals. Heb ook een tijdje zo'n meisje gehad die eerst super veel contact zocht, wilde knuffelen etc en daarna weer weken me ontliep, heel koel en zakelijk begon te doen en dan weer paar weken het eerste gedrag
Ik kan haar wel aan. Daarom vindt ze mij ook wel leuk. Maar op termijn lijkt het me erg vermoeiendquote:Op maandag 20 januari 2020 12:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan goed werken met jou, maar ook enorm niet werken
Wat is dat.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze is waarschijnlijk nu wel goed snuffelbaar
Kan ook zijn dat ze de aandacht gewoon leuk vindt hequote:Op maandag 20 januari 2020 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan haar wel aan. Daarom vindt ze mij ook wel leuk. Maar op termijn lijkt het me erg vermoeiend
Tot knuffelen is het niet gekomen. Maar dat zou wel raar zijn op kantoorquote:Op maandag 20 januari 2020 12:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan dan en op naar de volgende.
Maar wel vervelend zulke mixed signals. Heb ook een tijdje zo'n meisje gehad die eerst super veel contact zocht, wilde knuffelen etc en daarna weer weken me ontliep, heel koel en zakelijk begon te doen en dan weer paar weken het eerste gedrag
On my way!quote:Op maandag 20 januari 2020 12:30 schreef Molo het volgende:
[..]
¤15,- per uur en een paar dumplings als je snel bent. Anders zijn ze op
Jouw vuilnisbak is hun adres in de gemeentelijke basisadministratiequote:Op maandag 20 januari 2020 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als jij gewoon was gekomen had ik geen ratten gehad.
Dat kan. En die vond ik ook wel leukquote:Op maandag 20 januari 2020 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ze de aandacht gewoon leuk vindt he
Ik wilde je nog een beetje anonimiteit gunnenquote:Op maandag 20 januari 2020 12:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt heel erg chic dat je me nu ineens meisje noemt
Relaties moeten niet vermoeiend zijn en vrouwen al helemaal niet, tenzij van de seksquote:Op maandag 20 januari 2020 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan haar wel aan. Daarom vindt ze mij ook wel leuk. Maar op termijn lijkt het me erg vermoeiend
Jammer wel. Een goede knuffel maakt gelukshormonen aan die stress verlagend werken op de werkvloer!quote:Op maandag 20 januari 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tot knuffelen is het niet gekomen. Maar dat zou wel raar zijn op kantoor
+1quote:Op maandag 20 januari 2020 12:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Relaties moeten niet vermoeiend zijn en vrouwen al helemaal niet, tenzij van de seks
Daarom pleit ik voor een kantoorhontquote:Op maandag 20 januari 2020 12:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer wel. Een goede knuffel maakt gelukshormonen aan die stress verlagend werken op de werkvloer!
Ik ben tegen, dan blijf ik niezen.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom pleit ik voor een kantoorhont
Een poedel! Die hebben altijd aandacht tekort dus mooi excuus om WOG te vertonenquote:Op maandag 20 januari 2020 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom pleit ik voor een kantoorhont
quote:Op maandag 20 januari 2020 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jouw vuilnisbak is hun adres in de gemeentelijke basisadministratie
Zit jij bij mij op kantoor?quote:Op maandag 20 januari 2020 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben tegen, dan blijf ik niezen.
Gewoon geen beesten op kantoor. Nooit.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit jij bij mij op kantoor?
Ik zit me nu al een uur af te vragen hoe mijn vroegere Finse collega heette
Mijn oma had een poedel vroeger. Wat een kutbeest was datquote:Op maandag 20 januari 2020 12:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een poedel! Die hebben altijd aandacht tekort dus mooi excuus om WOG te vertonen
Even gefixt voor jequote:Op maandag 20 januari 2020 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon geen mensen op kantoor. Nooit.
Doodeng!quote:Op maandag 20 januari 2020 12:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een poedel! Die hebben altijd aandacht tekort dus mooi excuus om WOG te vertonen
Ainoquote:Op maandag 20 januari 2020 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit jij bij mij op kantoor?
Ik zit me nu al een uur af te vragen hoe mijn vroegere Finse collega heette
Geen beesten is makkelijker.quote:
Die beesten horen niet op kantoor.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:47 schreef Molo het volgende:
Ooit ergens stage gelopen waar ze een kantoorhond hadden. Vals stinkend teringbeest dat
Als je 'm elke keer een trap geeft als je hem passeert, wordt hij wel vals jaquote:Op maandag 20 januari 2020 12:47 schreef Molo het volgende:
Ooit ergens stage gelopen waar ze een kantoorhond hadden. Vals stinkend teringbeest dat
Helemaal mee eensquote:Op maandag 20 januari 2020 12:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die beesten horen niet op kantoor.
quote:Op maandag 20 januari 2020 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je 'm elke keer een trap geeft als je hem passeert, wordt hij wel vals ja
quote:Op maandag 20 januari 2020 12:43 schreef Molo het volgende:
[..]
https://www.google.com/am(...)n-besnuffeld-vandaan
Ja, sommige honden zijn niet fijn. Die van mijn ex-schoonfamilie had het altijd voorzien op mijn enkels.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:50 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Nee nee
Maar ik vermeed de gang waar die hond altijd lag gewoon, serieus. Echt eng sommige honden
WTF, zou voor mij serieus reden zijn om niet meer te komenquote:Op maandag 20 januari 2020 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, sommige honden zijn niet fijn. Die van mijn ex-schoonfamilie had het altijd voorzien op mijn enkels.
quote:Op maandag 20 januari 2020 12:53 schreef Molo het volgende:
[..]
WTF, zou voor mij serieus reden zijn om niet meer te komen
Als ik op huisbezoek moest bij patiënten vroeg ik ook altijd of er huisdieren waren, en zo ja, niet bij mij in de buurt kunnen komen, anders kom ik niet langs
quote:Op maandag 20 januari 2020 12:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Als ik op huisbezoek moest bij patiënten vroeg ik ook altijd of er huisdieren waren, en zo ja, niet bij mij in de buurt kunnen komen, anders kom ik niet langs
Hij leefde gelukkig in de tuin. Vies beest, met klitten overal. Totaal niet opgevoed.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Gadverquote:Op maandag 20 januari 2020 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hij leefde gelukkig in de tuin. Vies beest, met klitten overal. Totaal niet opgevoed.
Die van mij welquote:
Bionic Church!quote:Op maandag 20 januari 2020 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Whut
https://www.telegraaf.nl/(...)-haar-weer-een-leven
quote:Op maandag 20 januari 2020 13:02 schreef Molo het volgende:
Laptop en telefoon zijn besteld op nieuwe werk. Shit gets real
quote:Op maandag 20 januari 2020 13:02 schreef Molo het volgende:
Laptop en telefoon zijn besteld op nieuwe werk. Shit gets real
Zo klinkt het net alsof je me een ziekte toewenstquote:
Een iets beter model dan op mijn huidige werkquote:
Zo onthoud ik jouw naamquote:Op maandag 20 januari 2020 13:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo klinkt het net alsof je me een ziekte toewenst
voelt dan toch een klein beetje als een verjaardagscadeauquote:
Als je een salarisverhoging hebt gehad welquote:Op maandag 20 januari 2020 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voelt dan toch een klein beetje als een verjaardagscadeau
nee, eigenlijk omdat ik vrijdag jarig benquote:Op maandag 20 januari 2020 13:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je een salarisverhoging hebt gehad wel
Ow ja, dat is dan ook andersquote:Op maandag 20 januari 2020 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, eigenlijk omdat ik vrijdag jarig ben
maar er is ook 2,4% bij als ik me niet vergis
Een maand te laatquote:Op maandag 20 januari 2020 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voelt dan toch een klein beetje als een verjaardagscadeau
Salarisverhoging of belastingmaatregelen?quote:Op maandag 20 januari 2020 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, eigenlijk omdat ik vrijdag jarig ben
maar er is ook 2,4% bij als ik me niet vergis
Salaris verhoging volgens caoquote:Op maandag 20 januari 2020 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Salarisverhoging of belastingmaatregelen?
Lekker!quote:
Met je zorgverzekering.quote:Op maandag 20 januari 2020 13:24 schreef Molo het volgende:
Ik hoopte eigenlijk op de eenmalige CAO compensatiebonus eind van deze maand, maar salarisadministratie redt het niet dus krijg het volgende maand pas.
En kan het nu wel gebruiken
Lonen in de zorg stijgen wel lekkerquote:Op maandag 20 januari 2020 13:24 schreef Molo het volgende:
Ik hoopte eigenlijk op de eenmalige CAO compensatiebonus eind van deze maand, maar salarisadministratie redt het niet dus krijg het volgende maand pas.
En kan het nu wel gebruiken
Ja en reis naar Londen, garderobe vernieuwen enzoquote:Op maandag 20 januari 2020 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met je zorgverzekering.
Toch nog m'n bonus deze maand zo te zien, hendig.
Zekersquote:Op maandag 20 januari 2020 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lonen in de zorg stijgen wel lekker
Eerst een andere auto.quote:Op maandag 20 januari 2020 13:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja en reis naar Londen, garderobe vernieuwen enzo![]()
En lekker man, iets leuks voor op het oog?
Absoluut!quote:Op maandag 20 januari 2020 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik wil nog steeds een gamelaptop, die klinkt wel weer wat meer te doen met bonus.
Afgelopen vijf jaar was het hier steeds 1%. En dan meestal nog een procentje individueel. Ik hoop dit jaar op twee of drie procent.quote:Op maandag 20 januari 2020 13:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Zekers![]()
Afgelopen jaren was niet top dus dit is een mooie ontwikkeling zo, eindelijk
Mwah, eerst de deuk in m'n rekening na auto en autokosten weer aanvullen vķķr ik even een dure laptop koop hoor.quote:Op maandag 20 januari 2020 13:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Absoluut!
Al is het intern schuiven met geld, voelt toch beter zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |