In ieder geval een +1 voor Sagan in de OPquote:
van mij mag je hem hebbenquote:
Ik niet maar kan de mannelijke variant wel erg waarderenquote:Op maandag 20 januari 2020 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Op zich wel een van de betere periodes voor vrouwen, bij de vikingerts. Kon je tenminste nog wat bezitten ook zonder kerel.
En qua uiterlijk pas ik er geloof ik wel tussen ook.
Ik had ook crackers als ontbijt. Wasa knackebröt, om in het thema te blijvenquote:Op maandag 20 januari 2020 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja komt die cracker van gisteren van je
Jij.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:51 schreef Molo het volgende:
Kreeg net op mijn flikker bij de huisarts, had iets eerder mogen komen want nu heb ik een nierbekkenontsteking.
Faallijf, dacht dat ik gewoon een virusje had. Al twee weken steeds koorts enzo dus loop er al even mee rond![]()
Hetis wel je dag van reprimandes hequote:Op maandag 20 januari 2020 10:51 schreef Molo het volgende:
Kreeg net op mijn flikker bij de huisarts, had iets eerder mogen komen want nu heb ik een nierbekkenontsteking.
Faallijf, dacht dat ik gewoon een virusje had. Al twee weken steeds koorts enzo dus loop er al even mee rond![]()
quote:Op maandag 20 januari 2020 10:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Yes!
Mag jij de handbaldames hebben
Lekker bezig muts, met je uitstel gedragquote:Op maandag 20 januari 2020 10:51 schreef Molo het volgende:
Ik heb het opgegeven. Velen ongelezen emails.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:55 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet toch echt eens wat spam uit mijn email gaan slopen, krijg er nu teveel binnen. Goede 20 minuten bezig geweest om de spam van 2 weken eruit te gooien
Heb je niet meerdere emails?quote:Op maandag 20 januari 2020 10:55 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet toch echt eens wat spam uit mijn email gaan slopen, krijg er nu teveel binnen. Goede 20 minuten bezig geweest om de spam van 2 weken eruit te gooien
quote:
Nou iddquote:Op maandag 20 januari 2020 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hetis wel je dag van reprimandes he
Nee ik legde oprecht de link niet, want geen klassieke symptomenquote:Op maandag 20 januari 2020 10:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker bezig muts, met je uitstel gedrag
Nu al???quote:Op maandag 20 januari 2020 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
En mijn niet-oprottende verkoudheid is ook verklaard. Hooikoortsseizoen is van start.
Ditquote:Op maandag 20 januari 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven. Velen ongelezen emails.
Ik wil de hoop eigenlijk ook opgeven, maar dit email ga ik nooit meer weg doen en mijn autisme kan al die ongelezen berichten niet aanquote:Op maandag 20 januari 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven. Velen ongelezen emails.
hoe kun je zo leven?quote:Op maandag 20 januari 2020 11:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit
Kreeg vorige week van een externe consultant de vraag waarom ik nog 279 ongelezen mails had
Rot op met je vragen over mijn mailsysteem!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dan nog 2 weken met koorts klachten blijven rondlopenquote:Op maandag 20 januari 2020 11:05 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
[..]
Nou idd![]()
En dat op mijn vrije dag
[..]
Nee ik legde oprecht de link niet, want geen klassieke symptomen![]()
En Koos en vrienden waren ook ziek
Ik heb ruim 500 ongelezen mails. Boeien. Ik krijg teveel mails om alles steeds opgeschoond te houden.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit
Kreeg vorige week van een externe consultant de vraag waarom ik nog 279 ongelezen mails had
Rot op met je vragen over mijn mailsysteem!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik heb vooral last van bepaalde bomen en die zijn altijd het eerst in het seizoen. Al is het ook daarvoor nogal vroeg.quote:
Elk 1tje of ongelezen mailtje of wat dan ook moet opgelost worden.quote:
Nu jij nog gaan beatboxen ertussen en opnemen die handel!quote:Op maandag 20 januari 2020 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Fijn. Ik zit tegenover een collega die steeds in zichzelf zit te hummen en naast een collega die elke tien seconden een mail krijgt met een luide pingel.
Kantoortuinen. Vreselijke plekken eigenlijkquote:Op maandag 20 januari 2020 11:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nu jij nog gaan beatboxen ertussen en opnemen die handel!
Nee, rappen!quote:Op maandag 20 januari 2020 11:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nu jij nog gaan beatboxen ertussen en opnemen die handel!
dit ja.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Elk 1tje of ongelezen mailtje of wat dan ook moet opgelost worden.
Ik kan niet leven met blauwe 1tjes op mijn scherm.
Zij? Ja geen ideequote:
hoe dan?quote:Op maandag 20 januari 2020 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
En ongelezen mails, ik zit op 6000+. (Wel m'n persoonlijke mail hoor, werkmail hou ik beter bij.)
Ja okquote:Op maandag 20 januari 2020 11:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan nog 2 weken met koorts klachten blijven rondlopen
niet zij, jij!quote:Op maandag 20 januari 2020 11:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Zij? Ja geen idee
Denk dat ze het komende maanden nog moeilijk gaat krijgen iig
Deze manquote:Op maandag 20 januari 2020 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ruim 500 ongelezen mails. Boeien. Ik krijg teveel mails om alles steeds opgeschoond te houden.
Gewoon negeren. Meeste is onzin.quote:
Zitten er geen linkjes onderin de mail? Afmelden? Ik wil deze mail niet meer ontvangen?quote:
De ongelezen mails zijn de cc'tjes, de dagelijkse nieuwsbulletins en andere nonsense waar ik weiger naar te kijken.quote:
Eensquote:Op maandag 20 januari 2020 11:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Elk 1tje of ongelezen mailtje of wat dan ook moet opgelost worden.
Ik kan niet leven met blauwe 1tjes op mijn scherm.
Ik zal mijn manager eens vragen of hij zo'n linkje onder zijn troep kan toevoegen.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zitten er geen linkjes onderin de mail? Afmelden? Ik wil deze mail niet meer ontvangen?
quote:Op maandag 20 januari 2020 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
En ongelezen mails, ik zit op 6000+. (Wel m'n persoonlijke mail hoor, werkmail hou ik beter bij.)
Dan moet ik 'm eerst openen. Teveel moeite.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zitten er geen linkjes onderin de mail? Afmelden? Ik wil deze mail niet meer ontvangen?
quote:
maar gooi het dan weg!quote:Op maandag 20 januari 2020 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon negeren. Meeste is onzin.
Ik lees ze eens in zoveel tijd. Vooral tijdens vergaderingen die saai zijn en mij te langzaam gaanquote:Op maandag 20 januari 2020 11:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Weet je hoe lang dat duurt met 6000+ mails.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar gooi het dan weg!
mijn autisme kan dit niet aan.
Ja dat is net als die idioten die dan tegen mij gaan klagen dat hun archief ineens weg is....quote:Op maandag 20 januari 2020 11:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Eens
Maarrrrr
De mails die verderop ongelezen staan staan dat niet omdat ze daadwerkelijk ongelezen zijn bij mij. Die moeten gewoon beetje extra opvallen, voor een ander moment. Scrollt makkelijk terug.
Plus nieuwsbrieven
Nou ja, er zit systeem in iig
Maar het voelde alsof ze me terecht wees op mijn chaotische karakter![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 januari 2020 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal mijn manager eens vragen of hij zo'n linkje onder zijn troep kan toevoegen.
quote:Op maandag 20 januari 2020 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal mijn manager eens vragen of hij zo'n linkje onder zijn troep kan toevoegen.
een paar minutenquote:Op maandag 20 januari 2020 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet je hoe lang dat duurt met 6000+ mails.
De prullenbak als archiefquote:Op maandag 20 januari 2020 11:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja dat is net als die idioten die dan tegen mij gaan klagen dat hun archief ineens weg is....
Blijkt dat ze de prullenbak als archief gebruiken. Ja daaaaag!!
Je kan mail ook markeren he.... dan hoef je ze niet ongelezen te laten….
Ja nee, niet alles mag weg.quote:
Idd!quote:
ik wil niet eens weten wat dit betekentquote:Op maandag 20 januari 2020 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zal maar niet beginnen over m'n "serieuze" adres dat alles gewoon forward naar m'n troepadres he.
De was meerquote:
Twee persoonlijke adressen en adres 1 stuurt alles automagisch door naar adres 2 zodat ik er altijd maar één hoef te bekijken.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil niet eens weten wat dit betekent
Dan FOK! ikquote:Op maandag 20 januari 2020 11:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik lees ze eens in zoveel tijd. Vooral tijdens vergaderingen die saai zijn en mij te langzaam gaan
Iedereen zit toch met laptop open, dan zit ik stiekem nieuwsbrieven te lezen enzo
Zoals ik zeg, er zit systeem in
ik zei toch dat ik het wilde wetenquote:Op maandag 20 januari 2020 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Twee persoonlijke adressen en adres 1 stuurt alles automagisch door naar adres 2 zodat ik er altijd maar één hoef te bekijken.
Dat kan ik alleen mobiel op werk. Dus doe ik maar niet tijdens vergaderingenquote:
Daar heb ik dan weer gmail voor. Ik heb mijn hotmail al sinds 1997quote:Op maandag 20 januari 2020 11:24 schreef DerRabbit het volgende:
Ik durf mijn hotmail adres niet eens te openen, die geef ik bewust op als spam adres![]()
Mijn gmail account probeer ik zo schoon mogelijk te houden want die gebruik ik voor vrijwel alle andriod dienstenquote:Op maandag 20 januari 2020 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer gmail voor. Ik heb mijn hotmail al sinds 1997
ik ook.ik gebruik mijn hotmail voor alles.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer gmail voor. Ik heb mijn hotmail al sinds 1997
nu wil ik ook weten wat onder de rode streep staatquote:Op maandag 20 januari 2020 11:29 schreef Molo het volgende:
Oh ja, hotmail, even gecheckt
[ afbeelding ]
Volgens mij is mijn naam zeldzaam genoeg om 'm nog te kunnen maken.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:30 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik heb nog een Hotmail zonder nummertjes achter mijn naam, zo oud is ie al!
Gewoon, je complete naam, zonder extras!
#metooquote:Op maandag 20 januari 2020 11:30 schreef Arch-Indar het volgende:
Had ook gekund bij mijquote:Op maandag 20 januari 2020 11:30 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik koos toen ik online ging op mijn 15e voor een mailadres wat een tikje alternatief wasquote:Op maandag 20 januari 2020 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu wil ik ook weten wat onder de rode streep staat
Ik ookquote:Op maandag 20 januari 2020 11:30 schreef Arch-Indar het volgende:
voornaamachternaam niet?quote:Op maandag 20 januari 2020 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Even gespiekt, jep. Naamvoornaam@hotmail kan ik gewoon nog maken voor mezelf.
Die zou voor mij ook nog kunnen, want lekker veel voorlettersquote:Op maandag 20 januari 2020 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voornaamachternaam niet?
ik heb voorletterachternaam. gewoon omdat het kan.
Heb jij zoveel initialen dat ze zelf ook weer een naam vormen?quote:Op maandag 20 januari 2020 11:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zou voor mij ook nog kunnen, want lekker veel voorletters
Uh. Ik heb het niet helemaal juist getypt.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voornaamachternaam niet?
ik heb voorletterachternaam. gewoon omdat het kan.
Wel het aantal, maar alleen maar klinkersquote:Op maandag 20 januari 2020 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij zoveel initialen dat ze zelf ook weer een naam vormen?
Karel Eduard Erik Simon
Ah jammerquote:Op maandag 20 januari 2020 11:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel het aantal, maar alleen maar klinkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |