WK-finale wordt véél en véél meer bekeken, maar is natuurlijk maar eens in de vier jaar ipv elk jaarquote:Op maandag 3 februari 2020 00:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Vgm is dit wereldwijd het grootste eendaagse event toch? Of wordt de wk finale meer bekeken? Ik ken de stats niet.
Maar WK is weken durend evenement.quote:Op maandag 3 februari 2020 00:37 schreef Breidniet het volgende:
[..]
WK finale gaat naar 2 miljard kijkers, dat gaat de SB bij lange na niet halen
3.5 miljard zelfs, lees ik net. De Super Bowl vorig jaar zo'n 160 miljoen over de hele wereld. Dus nee, geen competitie. Maar laat de Amerikanen dat maar niet horenquote:Op maandag 3 februari 2020 00:37 schreef Breidniet het volgende:
[..]
WK finale gaat naar 2 miljard kijkers, dat gaat de SB bij lange na niet halen
NBA doet hij ook regelmatigquote:Op maandag 3 februari 2020 00:37 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Lol, heeft die weer een nieuw "expert" baantje na zijn F1 commentaar?
Ja, maar dit is uiteindelijk ook gewoon de finale van een seizoen.quote:Op maandag 3 februari 2020 00:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar WK is weken durend evenement.
Pakken wat je pakken kanquote:Op maandag 3 februari 2020 00:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
NBA doet hij ook regelmatig
Ik heb hem zelfs bij het ijshockey op de Universiade op Eurosport wel eens gehoord. Hij kan (nou ja, doet) alles.
Ik heb het over de finale, die haalt alleen al bijna 2 miljard kijkers, voetbal is nou eenmaal de sport van de wereld, dit blijft toch een US feestje grotendeelsquote:Op maandag 3 februari 2020 00:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De finale niet.quote:Op maandag 3 februari 2020 00:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh kan je dat bijkopen via KPN?quote:Op maandag 3 februari 2020 00:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat heb ik wel, maar wat heeft dat ermee te maken?
Die noemen de winnaars nog steeds world championsquote:Op maandag 3 februari 2020 00:38 schreef Strani het volgende:
[..]
3.5 miljard zelfs, lees ik net. De Super Bowl vorig jaar zo'n 160 miljoen over de hele wereld. Dus nee, geen competitie. Maar laat de Amerikanen dat maar niet horen
Whahahaquote:Op maandag 3 februari 2020 00:36 schreef heywoodu het volgende:
Ok ik neem al mijn woorden terug, Ronald van Dam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wordt wel steeds meer global.quote:Op maandag 3 februari 2020 00:39 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Ik heb het over de finale, die haalt alleen al bijna 2 miljard kijkers, voetbal is nou eenmaal de sport van de wereld, dit blijft toch een US feestje grotendeels
Ik heb gratis fox door combo van telfort. Dus zou bij KPN ook moeten kunnen.quote:
Whyquote:Op maandag 3 februari 2020 00:42 schreef superniger het volgende:
Mededeling: om 03:38 gaat FOK! een kwartiertje op slot.
Voel me niet meer exclusief bij Ziggoquote:Op maandag 3 februari 2020 00:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel dan, want ik heb toch echt KPN én Ziggo Sport
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |