Waarvan akte.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:40 schreef Shreyas het volgende:
Even alle gekheid op een stokje, PSV met Bergwijn, Ihattaren, Baumgartl, Gakpo en Bruma wint dit gewoon natuurlijk
Okequote:Op zondag 19 januari 2020 12:40 schreef Shreyas het volgende:
Even alle gekheid op een stokje, PSV met Bergwijn, Ihattaren, Baumgartl, Gakpo en Bruma wint dit gewoon natuurlijk
Zetten we maar onder de copy paste rest vh seizoen.quote:
Die hadden denk ik een borrel op.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:44 schreef Tagliano het volgende:
Waren er niet ooit lui die liever Bruma dan Promes hadden
Rendement van ongeveer 3%quote:Op zondag 19 januari 2020 12:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bruma heeft ons al 20 doelpunten gekost.
Nee, wel Baumgartl liever dan Veltman (nog steeds eigenlijk)quote:Op zondag 19 januari 2020 12:44 schreef Tagliano het volgende:
Waren er niet ooit lui die liever Bruma dan Promes hadden
@Caland lacht je nu uit.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:46 schreef Makamba_ het volgende:
PSV moet Vormer maar kopen. Betere afwerker dan Salah.
Zelfs een betere techniek dan Firminoquote:Op zondag 19 januari 2020 12:46 schreef Makamba_ het volgende:
PSV moet Vormer maar kopen. Betere afwerker dan Salah.
quote:Op zondag 19 januari 2020 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs een betere techniek dan Firmino
Er was ook ooit een zware gebruiker die zei dat Zoet beter was dan Onana.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hadden denk ik een borrel op.
Huh, heeft Davy dat ook al gezegd? Zoveel weeg ik immers niet.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Er was ook ooit een zware gebruiker die zei dat Zoet beter was dan Onana.
Ze luisteren naar je.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:46 schreef Tagliano het volgende:
VVV moet gewoon lekker lange ballen spelen, gaat nergens over zo
Dit wequote:Op zondag 19 januari 2020 12:56 schreef Tagliano het volgende:
Ik vond dit we een beetje een showduik
Mijn l-toets een klein beetje stukquote:
Van welk jaar?quote:Op zondag 19 januari 2020 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens Willy en René zien we hier de aanstaande kampioen aan het werk.
Zeker weten. Al 1.5 seizoen lang.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:58 schreef Scorpie het volgende:
Kennen de psv supporters hier iets van plaatsvervangende schaamte voor het vertoonde spel van hun clubje ?
Want normaal streelt het je ogen????quote:Op zondag 19 januari 2020 12:58 schreef Scorpie het volgende:
Kennen de psv supporters hier iets van plaatsvervangende schaamte voor het vertoonde spel van hun clubje ?
Hoe ben ik dan tevreden?quote:Op zondag 19 januari 2020 12:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn l-toets een klein beetje stuk
Als jij nou zo af en toe nog eens iets over voetbal zou posten zijn we allebei tevreden
Uiteraard.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:58 schreef Scorpie het volgende:
wordquote:
quote:
quote:
Nou voor deze keer dan. Maar laat het niet meer gebeuren.quote:
Veel plezier met de rust.quote:
Stukje vingerquote:Op zondag 19 januari 2020 13:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou als Heleentje in de rust te zien is
Lik aan haar vingerkootjequote:Op zondag 19 januari 2020 13:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou als Heleentje in de rust te zien is
Arno Vermeulenquote:Op zondag 19 januari 2020 13:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Moet wel echt de slechtste analyticus zijn die er bestaat.
Ze hebben ook precies 3 blanke voetballers uitgezocht.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV'ers zijn niet eens goed genoeg voor de AH-reclame.
Maar wel een homo, dus dat doen ze wel netjes.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze hebben ook precies 3 blanke voetballers uitgezocht.
Dat kan helemaal niet in 2020
Frenkie?quote:Op zondag 19 januari 2020 13:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar wel een homo, dus dat doen ze wel netjes.
Ah, een kasthomo dusquote:Op zondag 19 januari 2020 13:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je kent de vriendin van Frenkie niet?
Vind hem wel een homotype.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je kent de vriendin van Frenkie niet?
Maar nog steeds niet op volgorde van positie.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is beter dan dat plaatje van vorig jaar met die grote B
Dat blijft matig inderdaad.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar nog steeds niet op volgorde van positie.
Op Twitter hebben ze ook een heel filmpje met de namen, ook niet op volgorde.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan ook geen volgorde ontdekkenquote:Op zondag 19 januari 2020 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan wel Onana bovenaanquote:Op zondag 19 januari 2020 13:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Op Twitter hebben ze ook een heel filmpje met de namen, ook niet op volgorde.
Ja, maar op die volgorde staan ze dus niet. Dat werd net al gezegd.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:23 schreef PicoMMP het volgende:
Ik lees het zoals ik vroeger altijd de opstellingen las op Teletekst
Onana;
Veltman, Van de Beek, Tadic, Promes;
Mazraoui, Martinez, Ziyech;
Gravenberch, Tagliafico, Babel
Ok sorryquote:Op zondag 19 januari 2020 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar op die volgorde staan ze dus niet. Dat werd net al gezegd.
Die 'grap' wordt elke keer gemaakt.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar op die volgorde staan ze dus niet. Dat werd net al gezegd.
Wel verrassend als het ineens zo was.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:23 schreef PicoMMP het volgende:
Ik lees het zoals ik vroeger altijd de opstellingen las op Teletekst
Onana;
Veltman, Van de Beek, Tadic, Promes;
Mazraoui, Martinez, Ziyech;
Gravenberch, Tagliafico, Babel
PSV boeit niemand.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV'ers zijn niet eens goed genoeg voor de AH-reclame.
Oh ja dan is het ineens zeer logisch.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, de wedstrijd begint pas over een uur.
quote:Op zondag 19 januari 2020 13:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, de wedstrijd begint pas over een uur.
Faberquote:
Wel een vrij aanvallend middenveld zo, in de omschakeling niet zo sterk verwacht ik.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:27 schreef manny het volgende:
Toch wel een aardig team dat Ajax op kan stellen nu. Benieuwd naar Gravenberch
De Jong en Gerbrands.quote:
Dit is hun nieuwe standaard.quote:
Ik zag ze allebei en vond deze geschikter.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kon je de kleurversie niet vinden of vond je deze leuker?
Ik vind de kleurversie beter, maar ieder zijn mening.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag ze allebei en vond deze geschikter.
Om de 0-0 te verdedigenquote:Op zondag 19 januari 2020 13:39 schreef Tagliano het volgende:
Hendrix erbij om de drie punten binnen te slepen
Heet lastig?quote:Op zondag 19 januari 2020 13:40 schreef GGMM het volgende:
Wat doe je als je heet lastig hebt?
Dan breng je Hendrix in.
heet lastigquote:Op zondag 19 januari 2020 13:40 schreef GGMM het volgende:
Dan breng je Hendrix in.
Voor een aanvaller natuurlijkquote:Op zondag 19 januari 2020 13:40 schreef GGMM het volgende:
Dan breng je Hendrix in.
Wie?quote:Op zondag 19 januari 2020 13:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maar even serieus, waarom staat Madueke er nog niet in voor Bruma?
heet lastigquote:Op zondag 19 januari 2020 13:40 schreef GGMM het volgende:
Dan breng je Hendrix in.
Beetje Frans-Engels ofzoquote:
quote:Op zondag 19 januari 2020 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
heet lastig![]()
![]()
Koop deel II en III van dat boek ook maar.
Ik ken alleen Frans Duitsquote:Op zondag 19 januari 2020 13:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beetje Frans-Engels ofzo
Dus wat dat betreft nog wel gepast
Carbloaden om morgen weer een deftige benchpress en deadlift eruit te gooien.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
doe normaal met die buitenlandse rotzooi
Die vent heeft Dromen zijn bedrog geschreven, niet serieus te nemenquote:Op zondag 19 januari 2020 13:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eind eerste helft zei de commentator dat dit een heerlijke pot voetbal was.
wtf
half 6 Liverpool - Utdquote:Op zondag 19 januari 2020 13:43 schreef Caland het volgende:
Vanmiddag ook niks leuks qua voetbal
Dat wordt weer netflixen
Sex Education seizoen 2 staat erop.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:43 schreef Caland het volgende:
Vanmiddag ook niks leuks qua voetbal
Dat wordt weer netflixen
Ben je 12 ofzoquote:Op zondag 19 januari 2020 13:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sex Education seizoen 2 staat erop.
Best een grappige serie.
Heb je er wat van opgestoken?quote:Op zondag 19 januari 2020 13:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sex Education seizoen 2 staat erop.
Best een grappige serie.
Ja dat vind ik niet echt middagquote:
Vermakelijke B-serie.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat vind ik niet echt middag
Ik denk dat ik You maar eens aanslinger, goede verhalen over gehoord
Als je Hendrix erin brengt voor Gakpo bij 0-0 verdien je wel een tegengoalquote:Op zondag 19 januari 2020 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eigenlijk verdiende niemand een goal, maar ja.
Een goal is wat deze wedstrijd nodig had.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eigenlijk verdiende niemand een goal, maar ja.
Lekker door waar we gebleven waren!quote:Op zondag 19 januari 2020 13:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat leuk dat de Eredivisie weer verder gaat
Goedemorgen!quote:Op zondag 19 januari 2020 13:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoezo moet die niet opnieuw joh?
quote:Op zondag 19 januari 2020 13:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoezo moet die niet opnieuw joh?
Volgens mij is Dumfries zo achterlijk geweest om die band onder zn shirt om te doenquote:Op zondag 19 januari 2020 13:45 schreef Tagliano het volgende:
Wie is nou aanvoerder bij PSV dan
Ik zag die band in ieder geval niet bij Dumfries
znquote:Op zondag 19 januari 2020 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is Dumfries zo achterlijk geweest om die band onder zn shirt om te doen
Constant zijn is ook belangrijk.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Lekker door waar we gebleven waren!
Of om zijn lulquote:Op zondag 19 januari 2020 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is Dumfries zo achterlijk geweest om die band onder zn shirt om te doen
quote:
Er liepen er een paar te vroeg de 16 in, toch? Bij (volgens mij) Vitesse - Willem II (of PEC, weet ik het) moest de penalty opnieuw genomen worden omdat daar exact hetzelfde gebeurde.quote:
XDquote:
Moeten zij wetenquote:Op zondag 19 januari 2020 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Er liepen er een paar te vroeg de 16 in, toch? Bij (volgens mij) Vitesse - Willem II (of PEC, weet ik het) moest de penalty opnieuw genomen worden omdat daar exact hetzelfde gebeurde.
Verdommequote:Op zondag 19 januari 2020 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Heetquote:Op zondag 19 januari 2020 13:40 schreef GGMM het volgende:
Dan breng je Hendrix in.
quote:Op zondag 19 januari 2020 13:53 schreef PicoMMP het volgende:
Die Mabueke kan er niets van. Soort Lukoki.
Zegt wat over het nieuwe niveau van PSV. Drama is het.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:54 schreef Zorro het volgende:
VVV.
Minst scorende ploeg, op 1 na meeste goals tegen.
VVV - PSV 1-0
Tja
Heet lastigquote:Op zondag 19 januari 2020 13:40 schreef GGMM het volgende:
Dan breng je Hendrix in.
Dat zou wel kunnen, maar nog even afwachten hoe het komende weken gaat. Volgende week een uitwedstrijd en dat is altijd een loterijquote:
coyboysquote:Op zondag 19 januari 2020 13:56 schreef fetX het volgende:
Het loopt niet echt bij de coyboys van PSV.
Inderdaad, sommigen zullen toch wel een vriendin hebben?quote:Op zondag 19 januari 2020 13:58 schreef PicoMMP het volgende:
Ik blijf het apart vinden dat supporters uit Venlo roepen dat alle boeren homo's zijn
quote:Op zondag 19 januari 2020 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, sommigen zullen toch wel een vriendin hebben?
Of 0quote:Op zondag 19 januari 2020 13:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Misschien kunnen we nog een punt halen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |