Dan moet je het wel heel bont maken als je echt alle mannen af wil schrikken.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:14 schreef bitterbal het volgende:
Mijn tinderprofiel schijnt al genoeg af te schrikken
Nou denk dat er op los knuppelen wel in de buurt komt :pquote:Op zondag 19 januari 2020 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet je het wel heel bont maken als je echt alle mannen af wil schrikken.
Huuuuhquote:Op zondag 19 januari 2020 11:03 schreef goldfinger1963 het volgende: [..] [..] Er is er hier wel 1 bezig geweest met die spiesen
![]()
Wat heb je daar staan dan?quote:Op zondag 19 januari 2020 11:14 schreef bitterbal het volgende:
Mijn tinderprofiel schijnt al genoeg af te schrikken
Dat ze graag sex heeft met een strapon aanquote:
Vind het wel meevallen maar in dating topic vonden ze te negatiefquote:
Nee das mijn openingszinquote:Op zondag 19 januari 2020 11:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dat ze graag sex heeft met een strapon aan
quote:
quote:Op zondag 19 januari 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen maar in dating topic vonden ze te negatief
Hoi Ik ben Yasmin.. hou van eten, niet van koken. 🍽
Hou van dieren. Vooral varkensvlees.🐷
Geen last van rammelende eierstokken ✔
Kat uit de boom kijkster.
Zelfspot, geen lange tenen, sarcasme,humor, nieuwsgierig, loyaal en nuance.
Iemand die de wat minder gebruikelijke vakantielanden wilt zien.👀
Geen jasjedasje type.
Ga je mee?
Tot ziens.😊 👋
Hier zou ik afhakenquote:Op zondag 19 januari 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen jasjedasje type.
Ga je mee?
Tot ziens.😊 👋
quote:Hou van dieren. Vooral varkensvlees.🐷
rundvlees is lekkerderquote:
Is vast een markt voor tochquote:Op zondag 19 januari 2020 11:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dat ze graag sex heeft met een strapon aan
80% van het varkensvlees wordt afgekeurd voor menselijke consumptiequote:
Kijk dit dus.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nope, maar het is nietszeggend voor mij en geeft met dan meteen een slechte vibe.
blijft er nog 20 procent overquote:Op zondag 19 januari 2020 11:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
80% van het varkensvlees wordt afgekeurd voor menselijke consumptie
Wat een weird stukquote:Op zondag 19 januari 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen jasjedasje type.
Ga je mee?
Tot ziens.😊 👋
Een hele grotequote:
Omdat er elke keer wat bij kwam. Ben ooit begonnen met alleen hoi ik ben Yasmin, en verder niets :pquote:Op zondag 19 januari 2020 11:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat een weird stuk![]()
En waarom die opsomming ipv gewoon een stukje tekst?
(Nooit Tinder gebruikt trouwens, geen idee hoe dat werkt ook)
quote:
Is het in ieder geval gelijk duidelijk dat je geen vegakutje bentquote:Op zondag 19 januari 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk dit dus.
Hoe is dat een slechte vibe? Ik zie daar juist humor in.
' hou van dieren, vooral om ze op te eten'
Ja en niet geschikt voor moslims :p En je weet het. k hou ook echt van varkensvleesquote:Op zondag 19 januari 2020 11:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het in ieder geval gelijk duidelijk dat je geen vegakutje bent
Bron?quote:Op zondag 19 januari 2020 11:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
80% van het varkensvlees wordt afgekeurd voor menselijke consumptie
Google is your friendquote:
Dan moet je dat opschrijven, met de zin die je nu hebt staan reageren vooral anti islamroepersquote:Op zondag 19 januari 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk dit dus.
Het wekt ergens een suggestie dat je vlees eten belangrijk vind; dat is wellicht gechargeerd maar voor op een datingprofiel trekt het met niet aan.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk dit dus.
Denk je niet dat varkensvlees wel héél duur zou worden als maarliefst 80% afgekeurd wordt voor consumptie?quote:Op zondag 19 januari 2020 11:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Google is your friend
Ooit ergens gelezen en een kameraad (die in een slachthuis werkte) bevestigde dit .
Dat valt best mee :p Match nooit rechtse mensen. Altijd links.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan moet je dat opschrijven, met de zin die je nu hebt staan reageren vooral anti islamroepers
Ja jij bent een speklapverslinderquote:Op zondag 19 januari 2020 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en niet geschikt voor moslims :p En je weet het. k hou ook echt van varkensvlees
Ah dus stoot de vegi's af ? Dat vind ik niet erg. Ik eet graag vlees.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het wekt ergens een suggestie dat je vlees eten belangrijk vind; dat is wellicht gechargeerd maar voor op een datingprofiel trekt het met niet aan.
En rundvlees is inderdaad lekkerder
quote:Op zondag 19 januari 2020 11:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Denk je niet dat varkensvlees wel héél duur zou worden als maarliefst 80% afgekeurd wordt voor consumptie?
Misschien ook wel mensen die af en toe nadenken over dierenwelzijn. Ik zie het eten van vlees niet echt als een persoonlijkheid of hobby die op het begin relevant is bij het "beoordelen" van iemand zijn dating profiel.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah dus stoot de vegi's af ? Dat vind ik niet erg. Ik eet graag vlees.
Leuk!quote:Op zondag 19 januari 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen jasjedasje type.
Ga je mee?
Tot ziens.😊 👋
Ik heb een rondje Google gedaan maar kan echt niks vindenquote:
Ja ik zoek dan iemand die het allemaal niet te serieus neemt. Ik zit daar niet om iemand te pleasen of mensen niet voor het hoofd te stoten he...quote:Op zondag 19 januari 2020 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien ook wel mensen die af en toe nadenken over dierenwelzijn. Ik zie het eten van vlees niet echt als een persoonlijkheid of hobby die op het begin relevant is bij het "beoordelen" van iemand zijn dating profiel.
Maar ik heb 101 redenen waarom ik mensen weg zou swipen; en de een is nog dommer dan de ander.
'Hoi, ik ben Yasmin. Een leuk slank wijffie die van lekker en veel eten houdt. Heb je een BBQ thuis? Ik ben van de partij!'quote:Op zondag 19 januari 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm kan er ook nog wel bij he![]()
Hoi ik ben Yasmin, een speklapverslinder
Ja nou das de bedoeling :pquote:Op zondag 19 januari 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk!En strookt zeker met de Bitterbal die we hier kennen
Hoe sta je tegenover aambeien en fistels?quote:Op zondag 19 januari 2020 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien ook wel mensen die af en toe nadenken over dierenwelzijn. Ik zie het eten van vlees niet echt als een persoonlijkheid of hobby die op het begin relevant is bij het "beoordelen" van iemand zijn dating profiel.
Maar ik heb 101 redenen waarom ik mensen weg zou swipen; en de een is nog dommer dan de ander.
Wijfie.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:37 schreef Molo het volgende:
[..]
'Hoi, ik ben Yasmin. Een leuk slank wijffie die van lekker en veel eten houdt. Heb je een BBQ thuis? Ik ben van de partij!'
Ik dus ook en het enigste wat ik kan vinden dat de keuring anders is geworden en dat varkensvlees niet schadelijk is voor het menselijk lichaamquote:Op zondag 19 januari 2020 11:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb een rondje Google gedaan maar kan echt niks vinden
En wat is niet zoveel? Ze moeten toch eten, ruimte hebben etc?
Zou dat ook niet zo snel in een datingprofiel zetten.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe sta je tegenover aambeien en fistels?
ja werd volgens mij wel lang gedacht dat het erg ongezond is. Zou kunnen. Varkens zijn sowieso boeiende dieren gezien hun dna blijkbaar best goed matched met die van ons.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik dus ook en het enigste wat ik kan vinden dat de keuring anders is geworden en dat varkensvlees niet schadelijk is voor het menselijk lichaam
Ze zijn heel slimquote:Op zondag 19 januari 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja werd volgens mij wel lang gedacht dat het erg ongezond is. Zou kunnen. Varkens zijn sowieso boeiende dieren gezien hun dna blijkbaar best goed matched met die van ons.
Dit jaquote:Op zondag 19 januari 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja werd volgens mij wel lang gedacht dat het erg ongezond is. Zou kunnen. Varkens zijn sowieso boeiende dieren gezien hun dna blijkbaar best goed matched met die van ons.
Ik heb 3 kippen hier rondlopen en die zijn ook best slim.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja best jammer dat we ze ook op eten.
Ja we zijn wel gemeen eigenlijk.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik heb 3 kippen hier rondlopen en die zijn ook best slim.
Maar toch eten wij best veel kip
Heb sowieso een haat-liefdeverhouding met dating apps. Ben het heel snel moe; en begin het ook heel snel "oppervlakkig" te vinden om mensen te moeten beoordelen op 3-5 foto's en als je geluk hebt een beetje tekst die iets zegt over een persoon.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik zoek dan iemand die het allemaal niet te serieus neemt. Ik zit daar niet om iemand te pleasen of mensen niet voor het hoofd te stoten he...
Als je zon zin sowieso al te serieus neemt en dat gelijk vertaalt naar dierenwelzijn ben je sowieso niet mijn type.
Ik heb liever spareribs of een stuk serranohamquote:Op zondag 19 januari 2020 11:41 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb met een meisje in de klas gezeten die had een trommelvlies van een varken.
Mijn kippen komen naar boven een gaan op het raam tikken als ze geen eten meer hebbenquote:Op zondag 19 januari 2020 11:40 schreef bitterbal het volgende:
Een schaap schijnt 50 verschillende gezichten te kunnen onthouden
Ja ik zou zeggen neem het niet te serieus.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb sowieso een haat-liefdeverhouding met dating apps. Ben het heel snel moe; en begin het ook heel snel "oppervlakkig" te vinden om mensen te moeten beoordelen op 3-5 foto's en als je geluk hebt een beetje tekst die iets zegt over een persoon.
awwwquote:Op zondag 19 januari 2020 11:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Mijn kippen komen naar boven een gan op het raam tikken als ze geen eten meer hebben
quote:Op zondag 19 januari 2020 11:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb liever spareribs of een stuk serranoham
Van die heerlijke malse spareribs die perfect gegaard zijn zodat je het vlees met je vingers van het bot kunt trekkenquote:Op zondag 19 januari 2020 11:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb liever spareribs of een stuk serranoham
Zijn ook heel tam en luisteren naar hun naamquote:
Bijquote:Op zondag 19 januari 2020 11:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van die heerlijke malse spareribs die perfect gegaard zijn zodat je het vlees met je vingers van het bot kunt trekken![]()
![]()
Dus je gaat ze niet opeten?quote:Op zondag 19 januari 2020 11:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Zijn ook heel tam en luisteren naar hun naam
quote:Op zondag 19 januari 2020 11:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van die heerlijke malse spareribs die perfect gegaard zijn zodat je het vlees met je vingers van het bot kunt trekken![]()
![]()
Een oud-collega van mij deed mee aan BBQ wedstrijden, die kon een stukje vlees bijzonder goed klaarmakenquote:Op zondag 19 januari 2020 11:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
![]()
quote:
Oh heerlijk, dat is je beste vriend geworden daardoor mag ik hopen?quote:Op zondag 19 januari 2020 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een oud-collega van mij deed mee aan BBQ wedstrijden, die kon een stukje vlees bijzonder goed klaarmaken
Toen ze nog collega's waren wel ja, nam altijd zijn uitprobeersels van het weekend meequote:Op zondag 19 januari 2020 11:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh heerlijk, dat is je beste vriend geworden daardoor mag ik hopen?
Ik haal ze hier altijd bij de slager, dat zijn echt de lekkerste die ik kenquote:Op zondag 19 januari 2020 11:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Bij![]()
Hier in mijn dorp trouwens heerlijk verkrijgbaar bij de lokale Egyptenaar die pizza's, shoarma en spareribs heeft
Supergaaf! Écht een BBQ held dusquote:Op zondag 19 januari 2020 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen ze nog collega's waren wel ja, nam altijd zijn uitprobeersels van het weekend mee![]()
Maar hij vliegt zo ongeveer de hele wereld over om te BBQen
Heerlijk!quote:Op zondag 19 januari 2020 11:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik haal ze hier altijd bij de slager, dat zijn echt de lekkerste die ik kenBij de lokale grillrooms durf ik het niet aan
Ik herken de oorzaken in de meeste gevallen wel. Zonder directe oorzaak ken ik het niet echt.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ook zo uit het niets als er geen directe oorzaak voor is?
quote:Op zondag 19 januari 2020 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ook zo uit het niets als er geen directe oorzaak voor is?
quote:Op zondag 19 januari 2020 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Oma heeft een brief van de koning gehad
Oh leukquote:Op zondag 19 januari 2020 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik helaas wel. Onrustig, opgejaagd gevoel zonder directe aanleiding. Vaak een bijproduct van een stressvolle periode.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik herken de oorzaken in de meeste gevallen wel. Zonder directe oorzaak ken ik het niet echt.
Ik heb dit regelmatig. Nu ook. KOm terug van boodschappen en ga zitten en ineens fucking opgejaagd. Bijna lichtelijk in paniek.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik helaas wel. Onrustig, opgejaagd gevoel zonder directe aanleiding. Vaak een bijproduct van een stressvolle periode.
Bij mij is het meestal “spanning” die ik voel. Dat in inderdaad een onrustig en opgejaagd gevoel zijn, maar ik kan ook echt fysiek last hebben van stress.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik helaas wel. Onrustig, opgejaagd gevoel zonder directe aanleiding. Vaak een bijproduct van een stressvolle periode.
Niet heel vaakquote:
Gaafquote:Op zondag 19 januari 2020 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja dat herken ik wel :pquote:Op zondag 19 januari 2020 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onrustig en opgejaagd gevoel hebben. Niet kunnen ontspannen. Gedachten die blijven malen.
Extra acceptgiro of ze nog wat over heeft voor zijn kinderen?quote:
Cortisolcyclusquote:Op zondag 19 januari 2020 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het dan vooral in de winkel. Dan erger ik me aan mensen die in de weg staan en wil ik liefst zo snel mogelijk de winkel uit.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb dit regelmatig. Nu ook. KOm terug van boodschappen en ga zitten en ineens fucking opgejaagd. Bijna lichtelijk in paniek.
Maar jij hebt wel eens paniek aanvallen op straat toch?quote:Op zondag 19 januari 2020 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het dan vooral in de winkel. Dan erger ik me aan mensen die in de weg staan en wil ik liefst zo snel mogelijk de winkel uit.
Laatst voor werk. Had al een afspraak staan om contract te komen tekenen maar dan toch half in paniek raken of ze het wel echt menenquote:
Dat je daar komt en dat ze dan lachend roepen garpje ahahhahahaha ?quote:Op zondag 19 januari 2020 12:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Laatst voor werk. Had al een afspraak staan om contract te komen tekenen maar dan toch half in paniek raken of ze het wel echt menen
Dat heb ik wel eens als ik een paar uur heb gewandeld en nog even langs de supermarkt ga voor ik naar huis ga, dan krijg ik wel eens de neiging om mensen door het koelschap heen te rammen. Maar dat komt voornamelijk door de honger op dat moment dan denk ikquote:Op zondag 19 januari 2020 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het dan vooral in de winkel. Dan erger ik me aan mensen die in de weg staan en wil ik liefst zo snel mogelijk de winkel uit.
Nee, dat heb ik niet echt. Wel datzelfde geërgerde gevoel als in de winkel. Maar de laatste tijd is dat wel weer minder.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel eens paniek aanvallen op straat toch?
Is het geen ongeduld?quote:Op zondag 19 januari 2020 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet echt. Wel datzelfde geërgerde gevoel als in de winkel. Maar de laatste tijd is dat wel weer minder.
Dat ging serieus door mijn hoofd. Was niet heel realistischquote:Op zondag 19 januari 2020 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat je daar komt en dat ze dan lachend roepen garpje ahahhahahaha ?
ja ik kan wel super ongeduldig zijn in de supermarkt bij de rij voor de kassa. Zonder enkele reden maar soms sta ik er ook weer super chill en maakt het mij niet uit hoe lang het duurtquote:Op zondag 19 januari 2020 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar die ongeduld heb ik alleen als er de achtergrond wat stress zit.
iedereen mag meegenieten van jouw slaaptekort?quote:Op zondag 19 januari 2020 13:02 schreef Molo het volgende:
In vergaderingen word ik vrij vaak ongeduldig, en dan hak ik er verbaal op los
Stiekem een heerlijk gevoel, zeker als het lukt zoals ik wil. Wat vaak is![]()
Beste vergaderingen zijn degene die in de ochtend gepland zijn als ik weinig geslapen heb en ultra sachrijnig ben
Die zelfscankassa’s zijn echt een verademingquote:Op zondag 19 januari 2020 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik kan wel super ongeduldig zijn in de supermarkt bij de rij voor de kassa. Zonder enkele reden maar soms sta ik er ook weer super chill en maakt het mij niet uit hoe lang het duurt
Awyeahquote:Op zondag 19 januari 2020 13:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
iedereen mag meegenieten van jouw slaaptekort?
Ja kloptquote:Op zondag 19 januari 2020 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zelfscankassa’s zijn echt een verademing
Dat deed ik vroeger ook maar ik ben vééél milder geworden de laatste jarenquote:Op zondag 19 januari 2020 13:02 schreef Molo het volgende:
In vergaderingen word ik vrij vaak ongeduldig, en dan hak ik er verbaal op los
Stiekem een heerlijk gevoel, zeker als het lukt zoals ik wil. Wat vaak is![]()
Beste vergaderingen zijn degene die in de ochtend gepland zijn als ik weinig geslapen heb en ultra sachrijnig ben
Ik kan daar nooit zo goed tegenquote:
Ik word juist steeds erger en fellerquote:Op zondag 19 januari 2020 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger ook maar ik ben vééél milder geworden de laatste jaren
Ik ben privé regelmatig een veel aardiger en relaxter mens dan op werk.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik kan daar nooit zo goed tegenheb er zelf ook geen last van. Behalve toen met die pfeiffer ben ik wel regelmatig echt onaardig geweest tegen mensen. Elke keer met de staart tussen mijn benen mijn excuses komen aanbieden
Ja maar dat staat toch los van jouw slaap gebrek? :pquote:Op zondag 19 januari 2020 13:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben privé regelmatig een veel aardiger en relaxter mens dan op werk.
Als in relaxte houding. Ik stress niet heel erge snel op werk maar verwacht wel veel van mijn team/collega's.
Chillen sfeer en onderlinge samenwerking prima, maar inhoudelijk wel knallen en leveren
Bij slaapgebrek heb ik geen tolerantie voor koetjes en kalfjes en sociaal gelul of getwijfel tijdens vergaderingen.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dat staat toch los van jouw slaap gebrek? :p
Het is wat scherper, niet heel erg anders. De manier waarop is gewoon wat minder niet-bitchy hierquote:Op zondag 19 januari 2020 13:18 schreef bitterbal het volgende:
Maar goed ik kan dat wisselende gedrag niet zo goed handelen. Ken ook dat soort mensen die tijdens werk dan ineens een attitude hebben en dan buiten werk poeslief. Ik kan daar niet zoveel mee.
Mja, verschil is dat ik alleen verantwoordelijk wil zijn voor mijn eigen werk. En zelf lever ik kwaliteit en binnen de deadlines. Leidinggevende functies wil ik niet meer. Niks voor mijquote:Op zondag 19 januari 2020 13:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik word juist steeds erger en feller
No time to waste, geen zin in, mensen zijn achterlijk, ik heb nog wel meer te doen en het kan gewoon vaak veel beter sneller en efficiënter beslist en uitgezocht worden
Patiënt van me ooit die heel hoog opgeleid was, reteslim en mooie hoge functies bekleedde had een hele nare ziekteopbouw. Daardoor steeds minder mogelijkheden en trok daaruit de conclusie uiteindelijk dat hij niet meer tolerant was voor onzin en inefficiëntie en zulks. Want geen tijd en ruimte en energie meer voor.
Daardoor was hij veel meer gemotiveerd voor wat er wel nog toe deed voor hem. Ultra directheid op zijn best die vent![]()
![]()
![]()
Veel van geleerd
Ik ben daar te eigenwijs en te narcistisch voor geloof ikquote:Op zondag 19 januari 2020 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, verschil is dat ik alleen verantwoordelijk wil zijn voor mijn eigen werk. En zelf lever ik kwaliteit en binnen de deadlines. Leidinggevende functies wil ik niet meer. Niks voor mij
Honkbalknuppel uit je handtas gepakt?quote:Op zondag 19 januari 2020 13:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
Gisteren stond ik de rij en was er een man die het begrip personal space niet kent. Was em bijna geflipt
nee die heb ik nietquote:Op zondag 19 januari 2020 13:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Honkbalknuppel uit je handtas gepakt?
Misschien vond hij je leuk?quote:Op zondag 19 januari 2020 13:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die heb ik niet![]()
Deed ook elke keer een stap opzij en hij volgde mij dan arg
Daar kan ik niks aan doen.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:10 schreef bitterbal het volgende:
of van die vrouwen die dan ineens totaal anders zijn als ze ongesteld zijn.
Dat excuus heb ik vaker gehoordquote:
Tijdens niet, maar er vlak voor wel.quote:
Dat is vrouw afhankelijk denk ik. Niet dat ze ineens heel anders worden, maar heb wel meegemaakt dat ze dan cranky en sneller uit hun slof schieten.quote:
Ja dat cranky jaquote:Op zondag 19 januari 2020 14:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is vrouw afhankelijk denk ik. Niet dat ze ineens heel anders worden, maar heb wel meegemaakt dat ze dan cranky en sneller uit hun slof schieten.
Heb ook een tijd een vriendinnetje gehad die net ervoor juist heel aanhankelijk en nostalgisch werd.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat cranky jaKort lontje. En dan ook al van te voren aankondigen dat ze weer ongesteld moeten worden...
Das dan net iets minder irritant :pquote:Op zondag 19 januari 2020 14:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb ook een tijd een vriendinnetje gehad die net ervoor juist heel aanhankelijk en nostalgisch werd.
In het begin was het wel schattig, maar na verloop van tijd ook wel vermoeiend als je je klok erop gelijk kunt zettenquote:Op zondag 19 januari 2020 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das dan net iets minder irritant :p
Gistermiddag één bitterbal opquote:Op zondag 19 januari 2020 14:19 schreef bitterbal het volgende:
Noemen ze dan vrouwenproblemen...
' ja ik heb weer vrouwenproblemen''
Denk ik echt fuck offfffffffffffff
Goed zo tijd voor bitterballen dus. k word cranky als ik honger heb
Maar 1quote:Op zondag 19 januari 2020 14:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Gistermiddag één bitterbal op![]()
Een lekkere
Ja hoiquote:Op zondag 19 januari 2020 14:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb ook een tijd een vriendinnetje gehad die net ervoor juist heel aanhankelijk en nostalgisch werd.
Ja joh, netjes voor gewicht en toch lekkerquote:
Hoax, bitterballen zijn onmogelijk in enkelvoud te etenquote:
Idd. geloof er niks van.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoax, bitterballen zijn onmogelijk in enkelvoud te eten
Tofquote:Op zondag 19 januari 2020 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
En Molo, over vrijwilligerswerk, was gewoon een erg toffe avond om te werken, supergezellig en lekker door kunnen gaan.
Yes! Moet tweede seizoen wel nog startenquote:Op zondag 19 januari 2020 14:40 schreef bitterbal het volgende:
Kijken jullie ook sex education op netflix
Wasda? Soort Goedele Liekens ofzo?quote:Op zondag 19 januari 2020 14:40 schreef bitterbal het volgende:
Hij is net zo grappig als de eerste.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes! Moet tweede seizoen wel nog starten
Doe eens snel dan.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes! Moet tweede seizoen wel nog starten
Nope.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:40 schreef bitterbal het volgende:
Wel aan begonnen, maar niet afgemaakt.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:40 schreef bitterbal het volgende:
Tof!quote:Op zondag 19 januari 2020 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij is net zo grappig als de eerste.
Ja vanavond denk ikquote:
Jawel, zijn nog bezig met The Good Place, Lucifer en straks weer Sabrina en de laatste van BoJack.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke![]()
Kijk je wel series op netflix?
Ah ken ze allemaal behalve Bojack Pquote:Op zondag 19 januari 2020 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jawel, zijn nog bezig met The Good Place, Lucifer en straks weer Sabrina en de laatste van BoJack.![]()
En een shitload aan anime.
Menstruatie valt wel mee. Zwangerschaphormonster, dat was ikquote:Op zondag 19 januari 2020 14:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is vrouw afhankelijk denk ik. Niet dat ze ineens heel anders worden, maar heb wel meegemaakt dat ze dan cranky en sneller uit hun slof schieten.
Wanneer komt Sabrina?quote:Op zondag 19 januari 2020 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jawel, zijn nog bezig met The Good Place, Lucifer en straks weer Sabrina en de laatste van BoJack.![]()
En een shitload aan anime.
Lucifer ben je toch helemaal bij?quote:Op zondag 19 januari 2020 15:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Wanneer komt Sabrina?
Lucifer heb ik ook nog te kijken. Heerlijk
Volgende week.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Wanneer komt Sabrina?
Lucifer heb ik ook nog te kijken. Heerlijk
De grap met anime is dat je even moet loslaten dat het een tekenfilmpje is. Er zitten verdraaid goeie (en duistere) tussen! (Fullmetal Alchemist en Deathnote zijn aanraders, bijvoorbeeld).quote:Op zondag 19 januari 2020 15:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah ken ze allemaal behalve Bojack P
Vind die series ook leuk ja. Anime is niet zo mijn ding geloof ik. al heb ik het nooit geprobeerd.
Ja? 😅😅😅quote:Op zondag 19 januari 2020 15:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lucifer ben je toch helemaal bij?
Ja, maar als je zegt.. heb ik ook nog te kijken denk ik dat je nu nog aflevering moet zien die er al zijn.quote:
Ahquote:Op zondag 19 januari 2020 15:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, maar als je zegt.. heb ik ook nog te kijken denk ik dat je nu nog aflevering moet zien die er al zijn.
Ahquote:Op zondag 19 januari 2020 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Nog geen datum van bekend geloof ik.
Oh, en ik wacht op het laatste seizoen van Dark.
Ook een stofzuiger?quote:Op zondag 19 januari 2020 16:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb hier ook gewoon stopcontacten hoor
Na het stofzuigen een kopje koffie zou wel fijn zijnquote:Op zondag 19 januari 2020 16:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ook. Al weet ik niet wat dat met stofzuigen te maken heeft
Oh ja dat kan wel hoor.quote:Op zondag 19 januari 2020 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na het stofzuigen een kopje koffie zou wel fijn zijn
Ja die durf ik al een jaar niet meer te gebruikenquote:Op zondag 19 januari 2020 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik de vaatwasser voor. En ik krijg ‘m wel dicht
quote:Op zondag 19 januari 2020 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die durf ik al een jaar niet meer te gebruiken
Nee bang voor lekkagequote:Op zondag 19 januari 2020 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]waarom laat je ‘m niet vervangen?
Ja omdat ze beneden zo vaak lekkage hebben gehad ben ik maar gestopt met de vaatwasserquote:Op zondag 19 januari 2020 16:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is de aansluiting niet goed? Of zit misschien verstopt?
Alweer :pquote:Op zondag 19 januari 2020 16:56 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over Bitterballs Wonderland in Den Haag?
Gewoon aanzetten tot ze die handtekening zetten.quote:Op zondag 19 januari 2020 16:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja omdat ze beneden zo vaak lekkage hebben gehad ben ik maar gestopt met de vaatwasser
Ze komt al jaren niet meer buiten.quote:Op zondag 19 januari 2020 16:59 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
WTF
Is er iets wat je WEL mag gebruiken in huis en waar de buren niet van gaan piepen?
quote:Op zondag 19 januari 2020 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze komt al jaren niet meer buiten.De buren vinden dat de deur teveel herrie maakt.
Nou ja weet neit of die lekkage ook daar vandaan komt :pquote:Op zondag 19 januari 2020 16:59 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
WTF
Is er iets wat je WEL mag gebruiken in huis en waar de buren niet van gaan piepen?
OMG die deur van hun he. Het is dat k niet zo kans met glaswerk er in heb staanquote:Op zondag 19 januari 2020 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze komt al jaren niet meer buiten.De buren vinden dat de deur teveel herrie maakt.
Het lijkt wel een plaats delict bij jou. Je mag bijna niks aanraken.quote:Op zondag 19 januari 2020 17:03 schreef bitterbal het volgende:
We hebben op dit moment ook een klote verzekering. Eigen risico bij waterschade van 1500 euro.
Ik snap dit wel.quote:Op zondag 19 januari 2020 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie zijn "we"? Hebben die lekkages die voor mooie schimmel zorgen inmiddels een tweede persoonlijkheid bij je ontwikkeld?quote:Op zondag 19 januari 2020 17:03 schreef bitterbal het volgende:
We zijn de verzekering uitgegooid 2 jaar terug
quote:Op zondag 19 januari 2020 17:03 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Het lijkt wel een plaats delict bij jou. Je mag bijna niks aanraken.
Nee we zaten met nog 2 andere portieken gezamelijk in 1 vve en ook bij een verzekeraar. Nu heeft 1 portiek teveel gedeclareerd en verdenken we onze ex vve beheerder ook van fraude met het indienen van claims. Dus we zijn geroyeerd en nu zitten we bi een verzekeraar die alleen de kneusjes doet omdat we nergens meer terecht kondenquote:Op zondag 19 januari 2020 17:04 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wie zijn "we"? Hebben die lekkages die voor mooie schimmel zorgen inmiddels een tweede persoonlijkheid bij je ontwikkeld?
Pfttt ik ben best de absolute koning van de chaos, ik spring van elke klif en druk op iedere rode knop maar ik zou hier best onrustig van worden.quote:Op zondag 19 januari 2020 17:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee we zaten met nog 2 andere portieken gezamelijk in 1 vve en ook bij een verzekeraar. Nu heeft 1 portiek teveel gedeclareerd en verdenken we onze ex vve beheerder ook van fraude met het indienen van claims. Dus we zijn geroyeerd en nu zitten we bi een verkeraar die alleen de kneusjes doet omdat we nergens meer terecht konden
Kan je jouw appartement niet verhuren aan Endemol studio? Het heeft betere verhaallijnen dan Goede Tijden Slechte Tijden.quote:Op zondag 19 januari 2020 17:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee we zaten met nog 2 andere portieken gezamelijk in 1 vve en ook bij een verzekeraar. Nu heeft 1 portiek teveel gedeclareerd en verdenken we onze ex vve beheerder ook van fraude met het indienen van claims. Dus we zijn geroyeerd en nu zitten we bi een verkeraar die alleen de kneusjes doet omdat we nergens meer terecht konden
We zijn zelfs vorig jaar met oud en nieuw 3 maanden niet verzekerd geweest voor opstal omdat de vorige beheerder dat niet aan ons heeft gemeld. Alles had kunnen afbrandenquote:Op zondag 19 januari 2020 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pfttt ik ben best de absolute koning van de chaos, ik spring van elke klif en druk op iedere rode knop maar ik zou hier best onrustig van worden.
Hoezo niet zelf verzekeren?quote:Op zondag 19 januari 2020 17:11 schreef bitterbal het volgende:
je mag je ook niet zelf verzekering he. Dus moet er aan mee doen allemaal
Van wat ik afgelopen vergadering hoorde mag je je zelf niet dubbel bewust verzekeren met opstal. De beneden buren wilde dat doen vanwege het hoge risico en dat kan dus niet. Je moet gezamelijk blijkbaar voor het gebouwquote:Op zondag 19 januari 2020 17:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hoezo niet zelf verzekeren?
Ik verzeker opstal Ed altijd zelf.
ken het nummer niet maar aan dat vve gedoe heb ik geen schuldquote:
Dat klopt niet helemaal. Je mag wel dubbel verzekerd zijn, maar je mag niet meer geld claimen en cashen dan je daadwerkelijke schadequote:Op zondag 19 januari 2020 17:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Van wat ik afgelopen vergadering hoorde mag je je zelf niet dubbel bewust verzekeren met opstal. De beneden buren wilde dat doen vanwege het hoge risico en dat kan dus niet. Je moet gezamelijk blijkbaar voor het gebouw
patat (en dus geen friet) met een kroket en een frikadelquote:Op zondag 19 januari 2020 17:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aardappelgratin met rode kool en speklapjes. Jij?
Lekker!quote:Op zondag 19 januari 2020 17:16 schreef Lionne1980 het volgende:
[..]
patat (en dus geen friet) met een kroket en een frikadel
Zou ook zorgen dat ik zelf (persoonlijk) goed verzekerd was.quote:Op zondag 19 januari 2020 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal. Je mag wel dubbel verzekerd zijn, maar je mag niet meer geld claimen en cashen dan je daadwerkelijke schade
klinkt lekker en gezond!quote:Op zondag 19 januari 2020 17:18 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga voor kipfilet, kokosmelk, limoen, beetje rijst, ui, knoflook, winterpeen, paprika EN VERVOLGENS GA IK HELEMAAL LOS MET KRUIDEN WAARVAN IK VERDENK DAT ZE AZIATISCH ZIJN.
Ja, maar je verzekeraar moet wel weten dat het gaat om appartementsrecht en niet de volledige opstal. Anders heb je kans dat ze alsnog niet uitkeren.quote:Op zondag 19 januari 2020 17:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ook zorgen dat ik zelf (persoonlijk) goed verzekerd was.
quote:Op zondag 19 januari 2020 17:16 schreef Lionne1980 het volgende:
[..]
patat (en dus geen friet) met een kroket en een frikadel
Dus je kan dan terecht bij de gene met de laagste eigen risico?quote:Op zondag 19 januari 2020 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal. Je mag wel dubbel verzekerd zijn, maar je mag niet meer geld claimen en cashen dan je daadwerkelijke schade
Klinkt ingewikkeld. De huidige beheerder hoopt dat we over 2 jaar ofzo weer naar een normale verzekering mogen. De beneden buren stelde zelfs nog voor om een slapende vve te beginnen maar geloof dat dat niet slim is.quote:Op zondag 19 januari 2020 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar je verzekeraar moet wel weten dat het gaat om appartementsrecht en niet de volledige opstal. Anders heb je kans dat ze alsnog niet uitkeren.
Je huidige verzekeraar zal het eigen risico verhoogd hebben vanwege alle claims? Dan kun je idd best kijken naar een verzekeraar die minder eigen risico hanteert.quote:Op zondag 19 januari 2020 17:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus je kan dan terecht bij de gene met de laagste eigen risico?
Ik wist niet dat je een appartement ook voor opstal kon vezekering zelf.quote:Op zondag 19 januari 2020 17:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je huidige verzekeraar zal het eigen risico verhoogd hebben vanwege alle claims? Dan kun je idd best kijken naar een verzekeraar die minder eigen risico hanteert.
Nóg een vve naast de al bestaande? Nee, dat riekt naar fraudequote:Op zondag 19 januari 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Klinkt ingewikkeld. De huidige beheerder hoopt dat we over 2 jaar ofzo weer naar een normale verzekering mogen. De beneden buren stelde zelfs nog voor om een slapende vve te beginnen maar geloof dat dat niet slim is.
Eigenlijk kan dat ook niet. Soms is er geen vve en moet je wel zelf voor een verzekering zorgen. Maar ik weet niet of verzekeraars daar nog trek in hebben.quote:Op zondag 19 januari 2020 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een appartement ook voor opstal kon vezekering zelf.
Nee de huidige slapend maken? Weet niet of dat kan hoor maar ze waren zeer boosquote:Op zondag 19 januari 2020 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nóg een vve naast de al bestaande? Nee, dat riekt naar fraude
Het bestaat welquote:Op zondag 19 januari 2020 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk kan dat ook niet. Soms is er geen vve en moet je wel zelf voor een verzekering zorgen. Maar ik weet niet of verzekeraars daar nog trek in hebben.
Ja, opstalverzekering bestaat wel.quote:Op zondag 19 januari 2020 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het bestaat wel
https://www.independer.nl/woonverzekering/resultaat/snel
Ah maar dan klopte toch wat ik net zei? Dat ik mij zelf niet nog extra kan verzekeren naast die verzekering van de vve?quote:Op zondag 19 januari 2020 17:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, opstalverzekering bestaat wel.Maar probeer bij bijvoorbeeld Centraal Beheer maar een opstalverzekering af te sluiten als eigenaar van een appartement. Dat doen ze dus niet
Verhuizen naar een vrijstaand huis dan maar. Opgelost, slotjequote:Op zondag 19 januari 2020 17:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, opstalverzekering bestaat wel.Maar probeer bij bijvoorbeeld Centraal Beheer maar een opstalverzekering af te sluiten als eigenaar van een appartement. Dat doen ze dus niet
Nee, ik denk idd niet dat dat kan. Of je moet al echt bij een assurantiekantoor gaan vragen. Die hebben wat meer maatwerkoplossingen. Maar daar hangt een prijskaartje aan.quote:Op zondag 19 januari 2020 17:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah maar dan klopte toch wat ik net zei? Dat ik mij zelf niet nog extra kan verzekeren naast die verzekering van de vve?
Nou ja zie jequote:Op zondag 19 januari 2020 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik denk idd niet dat dat kan. Of je moet al echt bij een assurantiekantoor gaan vragen. Die hebben wat meer maatwerkoplossingen. Maar daar hangt een prijskaartje aan.
Ik heb geen vrijstaande centenquote:Op zondag 19 januari 2020 17:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Verhuizen naar een vrijstaand huis dan maar. Opgelost, slotje
Gooit twee paulusendemol naar Buda.quote:Op zondag 19 januari 2020 17:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg ook een beetje hoofdpijn. Misschien dat het daar aan ligt.
Heh?quote:Op zondag 19 januari 2020 17:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ooit kom je van je studentenkamer af Uitstraling
Uit je appartement ontbinden en in een zeer korte periode vrijstaand hebben voor je ze in een vrijstaand huis bindt.quote:Op zondag 19 januari 2020 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb geen vrijstaande centen
Wel om je andere?quote:Op zondag 19 januari 2020 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb niet eens vergeelde tissues of harde sokken om dit bureau heen liggen.
Deze post begrijp ik nietquote:Op zondag 19 januari 2020 17:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Uit je appartement ontbinden en in een zeer korte periode vrijstaand hebben voor je ze in een vrijstaand huis bindt.
quote:Op zondag 19 januari 2020 17:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb slechts 1 bureau in huis
Was gisteren even bij mijn neefje en die heeft vanaf zijn voordeur 180 meter aan kersenhout loopplank over stromend water heen liggen, verlicht met spotjes om de 10 meter, aan de linkerkant nissen voor zijn eigen dingen en verworvenheden en aan de rechterkant garages, toiletgroepen, een wenteltrap naar waar het allemaal gebeurt, een keuken zo groot als een gymzaal, een bibliotheek, een batterij aan open haarden, een bibliotheek, een bureauruimte, een thuisbioscoop, een huiskamer van drie verdiepingen hoog en op het einde een binnentuintje, ik denk wel het mooiste huis op Aarde en ik heb best wat mooie huizen gezien.quote:Op zondag 19 januari 2020 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja had ook niet anders verwacht.
Zon directeurentafel.
Daar kan je toch niet op leven?quote:Op zondag 19 januari 2020 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Okee, ik eet wel een cracker. Geen trek ik warm voer
Waardeloos zonder foto natuurlijk :pquote:Op zondag 19 januari 2020 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was gisteren even bij mijn neefje en die heeft vanaf zijn voordeur 180 meter aan kersenhout loopplank over stromend water heen liggen, verlicht met spotjes om de 10 meter, aan de linkerkant nissen voor zijn eigen dingen en verworvenheden en aan de rechterkant garages, toiletgroepen, een wenteltrap naar waar het allemaal gebeurt, een keuken zo groot als een gymzaal, een bibliotheek, een batterij aan open haarden, een bibliotheek, een bureauruimte, een thuisbioscoop, een huiskamer van drie verdiepingen hoog en op het einde een binnentuintje, ik denk wel het mooiste huis op Aarde en ik heb best wat mooie huizen gezien.
Ziek?quote:Op zondag 19 januari 2020 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien nog wat soep. Maar ik heb geen trek.
Ga keertje mee kijken dan, krijg dat echt niet op de foto joh.quote:Op zondag 19 januari 2020 17:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waardeloos zonder foto natuurlijk :p
Zal die leuk vinden :pquote:Op zondag 19 januari 2020 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga keertje mee kijken dan, krijg dat echt niet op de foto joh.
Hmm das niet goedquote:Op zondag 19 januari 2020 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoofdpijn en een beetje misselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |