Dan moet je het wel heel bont maken als je echt alle mannen af wil schrikken.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:14 schreef bitterbal het volgende:
Mijn tinderprofiel schijnt al genoeg af te schrikken
Nou denk dat er op los knuppelen wel in de buurt komt :pquote:Op zondag 19 januari 2020 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet je het wel heel bont maken als je echt alle mannen af wil schrikken.
Huuuuhquote:Op zondag 19 januari 2020 11:03 schreef goldfinger1963 het volgende: [..] [..] Er is er hier wel 1 bezig geweest met die spiesen
![]()
Wat heb je daar staan dan?quote:Op zondag 19 januari 2020 11:14 schreef bitterbal het volgende:
Mijn tinderprofiel schijnt al genoeg af te schrikken
Dat ze graag sex heeft met een strapon aanquote:
Vind het wel meevallen maar in dating topic vonden ze te negatiefquote:
Nee das mijn openingszinquote:Op zondag 19 januari 2020 11:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dat ze graag sex heeft met een strapon aan
quote:
quote:Op zondag 19 januari 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen maar in dating topic vonden ze te negatief
Hoi Ik ben Yasmin.. hou van eten, niet van koken. 🍽
Hou van dieren. Vooral varkensvlees.🐷
Geen last van rammelende eierstokken ✔
Kat uit de boom kijkster.
Zelfspot, geen lange tenen, sarcasme,humor, nieuwsgierig, loyaal en nuance.
Iemand die de wat minder gebruikelijke vakantielanden wilt zien.👀
Geen jasjedasje type.
Ga je mee?
Tot ziens.😊 👋
Hier zou ik afhakenquote:Op zondag 19 januari 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen jasjedasje type.
Ga je mee?
Tot ziens.😊 👋
quote:Hou van dieren. Vooral varkensvlees.🐷
rundvlees is lekkerderquote:
Is vast een markt voor tochquote:Op zondag 19 januari 2020 11:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dat ze graag sex heeft met een strapon aan
80% van het varkensvlees wordt afgekeurd voor menselijke consumptiequote:
Kijk dit dus.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nope, maar het is nietszeggend voor mij en geeft met dan meteen een slechte vibe.
blijft er nog 20 procent overquote:Op zondag 19 januari 2020 11:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
80% van het varkensvlees wordt afgekeurd voor menselijke consumptie
Wat een weird stukquote:Op zondag 19 januari 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen jasjedasje type.
Ga je mee?
Tot ziens.😊 👋
Een hele grotequote:
Omdat er elke keer wat bij kwam. Ben ooit begonnen met alleen hoi ik ben Yasmin, en verder niets :pquote:Op zondag 19 januari 2020 11:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat een weird stuk![]()
En waarom die opsomming ipv gewoon een stukje tekst?
(Nooit Tinder gebruikt trouwens, geen idee hoe dat werkt ook)
quote:
Is het in ieder geval gelijk duidelijk dat je geen vegakutje bentquote:Op zondag 19 januari 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk dit dus.
Hoe is dat een slechte vibe? Ik zie daar juist humor in.
' hou van dieren, vooral om ze op te eten'
Ja en niet geschikt voor moslims :p En je weet het. k hou ook echt van varkensvleesquote:Op zondag 19 januari 2020 11:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het in ieder geval gelijk duidelijk dat je geen vegakutje bent
Bron?quote:Op zondag 19 januari 2020 11:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
80% van het varkensvlees wordt afgekeurd voor menselijke consumptie
Google is your friendquote:
Dan moet je dat opschrijven, met de zin die je nu hebt staan reageren vooral anti islamroepersquote:Op zondag 19 januari 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk dit dus.
Het wekt ergens een suggestie dat je vlees eten belangrijk vind; dat is wellicht gechargeerd maar voor op een datingprofiel trekt het met niet aan.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk dit dus.
Denk je niet dat varkensvlees wel héél duur zou worden als maarliefst 80% afgekeurd wordt voor consumptie?quote:Op zondag 19 januari 2020 11:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Google is your friend
Ooit ergens gelezen en een kameraad (die in een slachthuis werkte) bevestigde dit .
Dat valt best mee :p Match nooit rechtse mensen. Altijd links.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan moet je dat opschrijven, met de zin die je nu hebt staan reageren vooral anti islamroepers
Ja jij bent een speklapverslinderquote:Op zondag 19 januari 2020 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en niet geschikt voor moslims :p En je weet het. k hou ook echt van varkensvlees
Ah dus stoot de vegi's af ? Dat vind ik niet erg. Ik eet graag vlees.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het wekt ergens een suggestie dat je vlees eten belangrijk vind; dat is wellicht gechargeerd maar voor op een datingprofiel trekt het met niet aan.
En rundvlees is inderdaad lekkerder
quote:Op zondag 19 januari 2020 11:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Denk je niet dat varkensvlees wel héél duur zou worden als maarliefst 80% afgekeurd wordt voor consumptie?
Misschien ook wel mensen die af en toe nadenken over dierenwelzijn. Ik zie het eten van vlees niet echt als een persoonlijkheid of hobby die op het begin relevant is bij het "beoordelen" van iemand zijn dating profiel.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah dus stoot de vegi's af ? Dat vind ik niet erg. Ik eet graag vlees.
Leuk!quote:Op zondag 19 januari 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen jasjedasje type.
Ga je mee?
Tot ziens.😊 👋
Ik heb een rondje Google gedaan maar kan echt niks vindenquote:
Ja ik zoek dan iemand die het allemaal niet te serieus neemt. Ik zit daar niet om iemand te pleasen of mensen niet voor het hoofd te stoten he...quote:Op zondag 19 januari 2020 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien ook wel mensen die af en toe nadenken over dierenwelzijn. Ik zie het eten van vlees niet echt als een persoonlijkheid of hobby die op het begin relevant is bij het "beoordelen" van iemand zijn dating profiel.
Maar ik heb 101 redenen waarom ik mensen weg zou swipen; en de een is nog dommer dan de ander.
'Hoi, ik ben Yasmin. Een leuk slank wijffie die van lekker en veel eten houdt. Heb je een BBQ thuis? Ik ben van de partij!'quote:Op zondag 19 januari 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm kan er ook nog wel bij he![]()
Hoi ik ben Yasmin, een speklapverslinder
Ja nou das de bedoeling :pquote:Op zondag 19 januari 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk!En strookt zeker met de Bitterbal die we hier kennen
Hoe sta je tegenover aambeien en fistels?quote:Op zondag 19 januari 2020 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien ook wel mensen die af en toe nadenken over dierenwelzijn. Ik zie het eten van vlees niet echt als een persoonlijkheid of hobby die op het begin relevant is bij het "beoordelen" van iemand zijn dating profiel.
Maar ik heb 101 redenen waarom ik mensen weg zou swipen; en de een is nog dommer dan de ander.
Wijfie.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:37 schreef Molo het volgende:
[..]
'Hoi, ik ben Yasmin. Een leuk slank wijffie die van lekker en veel eten houdt. Heb je een BBQ thuis? Ik ben van de partij!'
Ik dus ook en het enigste wat ik kan vinden dat de keuring anders is geworden en dat varkensvlees niet schadelijk is voor het menselijk lichaamquote:Op zondag 19 januari 2020 11:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb een rondje Google gedaan maar kan echt niks vinden
En wat is niet zoveel? Ze moeten toch eten, ruimte hebben etc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |