Donder gewoon op, goor varken.quote:Op maandag 20 januari 2020 15:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat kun je ook aan mijn mooie tagje zien. In mijn subforum kun je bijvoorbeeld mooie klaagtopics maken over vbl en als iemand je daar uit begint te schelden ofzo, heb ik je back
Waarom doe je dat hier?quote:Op maandag 20 januari 2020 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik wil even melden dat ik net een van deze overheerlijke koeken heb verorberd
[ afbeelding ]
Omdat die slowchat van jou mokerdood isquote:
Ik ben je moeder nietquote:Op maandag 20 januari 2020 15:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Donder gewoon op, goor varken.
Genot.quote:Op maandag 20 januari 2020 15:43 schreef fetX het volgende:
KLB / Inhoudsloze vbl-users
Ik kan niet slapen vannacht.
Dat komt door jou, dat snap je wel tochquote:Op maandag 20 januari 2020 15:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat die slowchat van jou mokerdood is
Als ik de fantastische avonturen uit mijn leven daar deel snap ik wel dat er maar weinigen zijn die mijn posts overtreffen. Dus ergens heb ik daar zeker wel begrip voor.quote:Op maandag 20 januari 2020 15:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat komt door jou, dat snap je wel toch
Jouw probleemquote:Op maandag 20 januari 2020 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik wil even melden dat ik net een van deze overheerlijke koeken heb verorberd
[ afbeelding ]
Bedankt, ook leuk om jou te zien vriend.quote:
Ik ga meteen kijken!quote:Op maandag 20 januari 2020 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je de assist van Alvarado al gezien?
VBL / Roberto Alvarado #1: Dit wordt een hele grote!
Wij zijn geen vrienden!quote:Op maandag 20 januari 2020 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bedankt, ook leuk om jou te zien vriend.
Haha die gebbetjes van jou ook altijd, vriend.quote:
Over wie gaat dit.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:03 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het lastig om te zien dat 2 vrienden van mij zelf onderling geen vrienden zijn.
Ik heb jou wel eens los zien gaan op Chevy bij Haxball dat ik me af vraag wat die vriendschap waard is.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:03 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het lastig om te zien dat 2 vrienden van mij zelf onderling geen vrienden zijn.
Leer quoten, debiel.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:10 schreef Buitendam het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 20 januari 2020 16:03 schreef GGMM het volgende:
Ik heb jou wel eens los zien gaan op Chevy bij Haxball dat ik me af vraag wat die vriendschap waard is.
Quoten is echt niet zo moeilijk, idioot.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb jou wel eens los zien gaan op Chevy bij Haxball dat ik me af vraag wat die vriendschap waard is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |