Zou je van te voren voor tekenen tegen Heerenveen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Waarom zie ik hier alleen maar gezeik de laatste pagina? Je gaat met 3-1 rusten.
Bij Augsburg dachten ze ook dat ze veilig waren met 3-1 vanmiddag.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Waarom zie ik hier alleen maar gezeik de laatste pagina? Je gaat met 3-1 rusten.
Omdat er compleet debiel verdedigd wordt.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Boeiend.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat er compleet debiel verdedigd wordt.
Misschien moet 2.1 eerst maar eens een UI nemen, dan nemen we hem serieus.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat er compleet debiel verdedigd wordt.
Misschien moet jij maar transgender worden.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien moet 2.1 eerst maar eens een UI nemen, dan nemen we hem serieus.
@:onlogisch
@:ggmm
Nou.. heerenveen thuis stond in het recente verleden toch wel garant voor puntenverlies.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou je van te voren voor tekenen tegen Heerenveen.
Zou me eerder zorgen maken als je geen debiele acties incalculeert met iemand als Botteghin, Geertruida en Malacia.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou maar snel updaten naar 2.2, dit is niet best
Omdat het voetbal niet goed is.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Das waar, maar toch blijft het irriteren.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zou me eerder zorgen maken als je geen debiele acties incalculeert met iemand als Botteghin, Geertruida en Malacia.
De eerste 10 min van de 1e helft was ook prut.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
twee helften goed voetbal lukt nog steeds niet.
Dit was echt belachelijk jaquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:05 schreef De_Kraam het volgende:
Die bal was maar een meter over de zijlijn.
Topsport mentaliteitquote:
Die speelde lekker ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Tweede helft genoten van die acties van Larsson. Tering.
Kokcu nog ergerquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:59 schreef Duveldrinker het volgende:
Berghuis speelt dramatisch slecht.
Ja, met die instelling wordt het weer 18 jaar niks.quote:
Die speelde ook een draak. Sini was de beste. Maar ja wel 3-1. Moet je nagaan als iedereen in vorm is.quote:
Alles viel goed vandaag. Eigenlijk het hele middenveld was kut en op de verdediging was ook veel aan te merken.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:11 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die speelde ook een draak. Sini was de beste. Maar ja wel 3-1. Moet je nagaan als iedereen in vorm is.
De instelling dat je tevreden bent met 3-1 bij rust? Oke man.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, met die instelling wordt het weer 18 jaar niks.
Alleen gezegd dat hij voor de winterstop steeds beter ging spelen. Maar goed, dat mag ook wel na hoe hij begon. Vandaag was het weer niksquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Scrummie2.1 @:fetx vinden Geertruida 'lekker ballen'. Jongen ontwikkelt zich goed.
Fer was ook bagger. Toch 3 man slecht spelen, en redelijk eenvoudig winnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |