quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jij lijkt me meer een man van de 2 1 maar ik kan me vergissen.
Dat laatste wist ik niet eensquote:Op zondag 19 januari 2020 00:15 schreef Caland het volgende:
De hoogtepunten van vandaag
Jorgod
Goal sinisterra
Redding Bijlow op stift
Handschoenen bij 4 bier
Zojuist thuisgekomen van de Kuipie, kan dit bevestigen.quote:Op zondag 19 januari 2020 00:15 schreef Caland het volgende:
Jorgod
Goal sinisterra
Redding Bijlow op stift
Handschoenen bij 4 bier
Ik had ook eigenlijk verwacht dat het veel kouder zou zijn in het stadion, maar ik vond het prima meevallen.quote:Op zondag 19 januari 2020 00:15 schreef Caland het volgende:
Jorgod
Goal sinisterra
Redding Bijlow op stift
Handschoenen bij 4 bier
De instelling dat het niet uitmaakt dat er compleet debiel verdedigd wordt. "Want we staan toch voor"quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
De instelling dat je tevreden bent met 3-1 bij rust? Oke man.
quote:Op zondag 19 januari 2020 07:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
De instelling dat het niet uitmaakt dat er compleet debiel verdedigd wordt. "Want we staan toch voor"
Kampioenen!!!!quote:Op zondag 19 januari 2020 09:10 schreef satecl het volgende:
Hoeveel punten hadden wij meer gehad als Advocaat het hele seizoen onze coach was?
quote:Op zondag 19 januari 2020 09:52 schreef CR7 het volgende:
Ben heel blij met Sini, maar het valt mij toch wel op dat hij niet super snel is. Toen die gekocht werd hoorde ik vleugelflitser dit dat maar dat nog tegen.
quote:Update 19 januari 09:01 | Ayoub in gesprek met Panathinaikos
Volgens het Algemeen Dagblad is de middenvelder van Feyenoord op dit moment in Griekenland om te praten met Panathinaikos. Volgens de krant gaat het om een transfervrij vertrek.
Feyenoord geeft graag spelers weg. Kunnen we inmiddels al een hele lijst van maken.quote:Op zondag 19 januari 2020 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar levert ook weer niks op behalve salarisruimte dan
Schijnt volkomen normaal te zijn bij onsquote:Op zondag 19 januari 2020 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar levert ook weer niks op behalve salarisruimte dan
Echt ongelofelijk inderdaad. Bij Ajax gaan ze vaak nog voor miljoenen weg.quote:Op zondag 19 januari 2020 10:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord geeft graag spelers weg. Kunnen we inmiddels al een hele lijst van maken.
Al krijg je er een paar ton voor. Gewoon doen.quote:Op zondag 19 januari 2020 10:58 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Echt ongelofelijk inderdaad. Bij Ajax gaan ze vaak nog voor miljoenen weg.
Omdat die spelers iets gepresteerd hebben wellicht? Denk dat het daar iets mee te maken zal hebbenquote:Op zondag 19 januari 2020 10:58 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Echt ongelofelijk inderdaad. Bij Ajax gaan ze vaak nog voor miljoenen weg.
quote:Op zondag 19 januari 2020 11:33 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Omdat die spelers iets gepresteerd hebben wellicht? Denk dat het daar iets mee te maken zal hebben
Zo hebben wij ook ooit Boetius verkocht, twee keer zelfs.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Orejuela bijvoorbeeld. Volledig afgeschreven bij Ajax. Anderhalf miljoen hahaha
Wellicht dat jullie zoeken naar ruimte om Bozenik meer salaris te bieden of is dat al einde verhaal?quote:Op zondag 19 januari 2020 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo hebben wij ook ooit Boetius verkocht, twee keer zelfs.
En je kan toch ook niet zeggen dat de sportieve bijdrage van een St Juste zo gigantisch was in de Kuip
Geen flauw idee, ik zit niet aan de onderhandelingstafel.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wellicht dat jullie zoeken naar ruimte om Bozenik meer salaris te bieden of is dat al einde verhaal?
Verschil in kwaliteit tussen niveau tussen Feyenoord en Ajax is ook wel extreem groot natuurlijk.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]![]()
Hij doelt op spelers als Kristensen en Gudelj, die totaal geen meerwaarde zijn geweest
Het verschil in begroting ook.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Verschil in kwaliteit tussen niveau tussen Feyenoord en Ajax is ook wel extreem groot natuurlijk.
ditquote:Op zondag 19 januari 2020 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Iemand als Ayoub moet ook gewoon wegwezen, daarvoor geef je bijna geld toe. Kwam totaal tekort (heeft onder drie trainers maar liefst 0 basisplaatsen gehad), heeft een waardeloze mentaliteit en het is ook nog een vervelend mannetje.
Joh.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Verschil in kwaliteit tussen niveau tussen Feyenoord en Ajax is ook wel extreem groot natuurlijk.
Toen spelers als Bazoer, El Ghazi en Gudelj vertrokken niet eens. Toen was Feyenoord gelijkwaardig of zelfs beter.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Makkelijk derde genot.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:15 schreef fetX het volgende:
Benieuwd naar volgende week de uitwedstrijd tegen Heracles. PSV is het echt helemaal kwijt, dus als we normaal doen gaan we die komende weken wel voorbij.
Is nooit echt sprake van geweest natuurlijk. Gudelj zou bij ons gewoon onbetwiste basisspeler zo niet sterspeler zijn geweest.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toen spelers als Bazoer, El Ghazi en Gudelj vertrokken niet eens.
quote:Op zondag 19 januari 2020 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Is nooit echt sprake van geweest natuurlijk. Gudelj zou bij ons gewoon onbetwiste basisspeler zo niet sterspeler zijn geweest.
El Ghazi is niveau Berghuis, misschien iets beter nog zelfs.
[..]
Is nooit echt sprake van geweest natuurlijk. Gudelj zou bij ons gewoon onbetwiste basisspeler zo niet sterspeler zijn geweest.
[..]
[..]
[..]
Natuurlijk.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:05 schreef -XOR- het volgende:
Dat El Ghazi nu niveau Berghuis is klopt toch gewoon? Gudelj vond ik eigenlijk ook wel een typische speler die bij Feijenoord goed had kunnen gedijen.
Maar het ging over het moment van verkopenquote:Op zondag 19 januari 2020 15:05 schreef -XOR- het volgende:
Dat El Ghazi nu niveau Berghuis is klopt toch gewoon? Gudelj vond ik eigenlijk ook wel een typische speler die bij Feijenoord goed had kunnen gedijen.
[..]
Iedereen behalve jij voert een act op jaquote:Op zondag 19 januari 2020 15:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Ze voeren een act op, laat ze.
Kennelijk.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Iedereen behalve jij voert een act op ja
Oké.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Kennelijk.
Probeer het anders eens met argumenten in plaats van infantiele smileys.
Jeetje.quote:Op zondag 19 januari 2020 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
wat een gekut winterstop voorbij spelen we 2 a 3 x op de zaterdag is me zondag nog van de leg.
Fijn dat je hun carrièreverloop even doorneemt, maar mijn initiële punt dat ze elkaar kwalitatief weinig ontlopen (wat kennelijk tot grote hilariteit zou moeten leiden) maakt dat toch niet minder waar?quote:Op zondag 19 januari 2020 15:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oké.
Terwijl het argument ging over de El Ghazi van drie jaar terug die daarna jaren op de bank zat bij degradatiekandidaten in Frankrijk, vergelijk jij plotseling de opgekrabbelde El Ghazi van nu met Berghuis van vier jaar geleden.
Gudelj moest van Bosz wegwezen omdat hij het mentaal niet aan kon om bij Ajax op de bank te zitten, wat op dat moment onder Feyenoord stond. Wat een sterspeler was dat dan voor ons geweest zeg! Die vent kon er overigens geen kut van.
Zo.
Je eerste punt sloeg gezien het initiële argument gewoon compleet nergens op.quote:Op zondag 19 januari 2020 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Fijn dat je hun carrièreverloop even doorneemt, maar mijn initiële punt dat ze elkaar kwalitatief weinig ontlopen (wat kennelijk tot grote hilariteit zou moeten leiden) maakt dat toch niet minder waar?
Dat Bosz koos voor Schöne in de opbouw maakt Gudelj, die vervolgens in onmin kwam met trainer en supporters waardoor zijn positie lastig werd toch niet opeens een beunhaas? Speelt nu ook gewoon bij Sevilla, dus ja ik denk dat het redelijk veilig is om te stellen dat hij bij ons wel gewoon in de basis terecht was gekomen op enig moment.
Daar mag je het verder totaal niet mee eens zijn maar dan kun je dat ook normaal communiceren.
Maar ik heb in mijn hele post nooit specifiek gerefereerd aan één seizoen.quote:Op zondag 19 januari 2020 16:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je eerste punt sloeg gezien het initiële argument gewoon compleet nergens op.
In het kampioensjaar liep het als een trein met Vilhena-Ahmadi dus iemand als Gudelj was daar op dat moment niet bijgekomen, laat staan onze ‘sterspeler’ geweest.
Vandaar dat je ‘infantiele smileys’ naar je kreeg ipv serieuze argumenten.
Maar ik wel, daarom was je antwoord zo onzinnig.quote:Op zondag 19 januari 2020 17:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar ik heb in mijn hele post nooit specifiek gerefereerd aan één seizoen.
Bij Feyenoord zijn ze er altijd goed in hun spelers te overschattenquote:Op zondag 19 januari 2020 17:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar ik wel, daarom was je antwoord zo onzinnig.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan gvd niet kijken.
Ik zet mn geld op Sinisterra goaltje
Larsson ontwikkelt zich niet. Sinisterra ontwikkelt zich wel.quote:Op zondag 19 januari 2020 08:33 schreef Haringkop het volgende:
Tevreden met de uitslag, maar het was bij vlagen wel heel slecht. Ons hele middenveld was drama gisteren..
Larsson viel weer sterk in, hij komt vaak ook het spel ten goede. Wat dat betreft twijfel ik wel tussen met hem en Sini. Sini z’n rendement is wel hoger, maar het blijft verder een blind paard.
Nee, dit kan niet.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Belangrijk is idd het verkeerde woord. Kwam toch vaak tot aan de achterlijn en 16, schot op de paal. Vond hem eerste helft echt niet onaardig spelen.quote:Op zondag 19 januari 2020 18:38 schreef Caland het volgende:
Toornstra belangrijk? Die was walgelijk slecht
Toornstra moet eigenlijk een wisselspeler voor Kokcu zijn, de ideale 12e man maar uiteindelijk niet goed genoeg voor in de basis op de huidige positie. Fer is ook niet goed genoeg.quote:Op zondag 19 januari 2020 18:38 schreef Caland het volgende:
Toornstra belangrijk? Die was walgelijk slecht
Dat ben ik met je eens, maar dan zul je dus al twee middenvelders moeten vervangen door een betere dan wat er nu staat en dat gaat deze winter niet gebeuren.quote:Op zondag 19 januari 2020 18:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toornstra moet eigenlijk een wisselspeler voor Kokcu zijn, de ideale 12e man maar uiteindelijk niet goed genoeg voor in de basis op de huidige positie. Fer is ook niet goed genoeg.
Insert Harroui @:Arnesen
Als Ayoub gaat komt er nog wel een middenvelder bij jaquote:Op zondag 19 januari 2020 18:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toornstra moet eigenlijk een wisselspeler voor Kokcu zijn, de ideale 12e man maar uiteindelijk niet goed genoeg voor in de basis op de huidige positie. Fer is ook niet goed genoeg.
Insert Harroui @:Arnesen
HAHAHquote:Op zondag 19 januari 2020 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Gudelj was natuurlijk nooit op de plek van El Ahmadi of Vilhena gekomen. Zeker niet in het kampioensjaar. En al absoluut geen sterspeler. Die vent kon er niet zoveel van hoor. Net als El Ghazi.quote:
Zal wel aan mij liggen dan. Vind hem behendig met de bal maar echt razendsnel zie ik niet in hem.quote:
Klopt, weet nog dat een groot deel van de Ajax-supporters hem echt waardeloos vond.quote:Op zondag 19 januari 2020 19:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Gudelj was natuurlijk nooit op de plek van El Ahmadi of Vilhena gekomen. Zeker niet in het kampioensjaar. En al absoluut geen sterspeler. Die vent kon er niet zoveel van hoor. Net als El Ghazi.
Ja, en terecht.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt, weet nog dat een groot deel van de Ajax-supporters hem echt waardeloos vond.
Dat waren nog eens tijden.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:05 schreef Caland het volgende:
Gudelj werd toen ook compleet ondersteboven gespeeld door Vilhena in die bekerklassieker. Dat was bijna pijnlijk om te zien
Mi gadoquote:Op zondag 19 januari 2020 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
twitter:FeyenoordTM twitterde op zondag 19-01-2020 om 20:44:05Transfer Róbert Bo¸eník lijkt van de baan nu CSKA Moskou ¤6m geboden heeft. https://t.co/8ea9VBlcv1 reageer retweet
Ik wacht op het verlossende woord van KuipTalk.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:48 schreef Caland het volgende:
twitter:FeyenoordTM twitterde op zondag 19-01-2020 om 20:44:05Transfer Róbert Bo¸eník lijkt van de baan nu CSKA Moskou ¤6m geboden heeft. https://t.co/8ea9VBlcv1 reageer retweet
Johquote:Op zondag 19 januari 2020 20:48 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2020 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wacht op het verlossende woord van KuipTalk.
twitter:KuipTalk twitterde op zondag 19-01-2020 om 21:10:41CSKA Moscow has reportedly made a six million euro offer on Robert Bozenik. If true, the already diminished chances of Feyenoord signing him are gone. https://t.co/hV2O6Csp1m reageer retweet
Het lijkt wel of ik een lijntje met KuipTalk heb lopen. Overigens is dit een Krabby-waardige deductie die KuipTalk hier maakt.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:KuipTalk twitterde op zondag 19-01-2020 om 21:10:41CSKA Moscow has reportedly made a six million euro offer on Robert Bozenik. If true, the already diminished chances of Feyenoord signing him are gone. https://t.co/hV2O6Csp1m reageer retweet
Blij dat hij weer gescoord heeft.quote:
Dat FeyenoordTM en KuipTalk hebben allebei vaak een beetje dezelfde nieuwsberichten.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wacht op het verlossende woord van KuipTalk.
Nu Fer weer terug is zal eventueel zijn beperkte neef weer dingen laten uitlekken.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat FeyenoordTM en KuipTalk hebben allebei vaak een beetje dezelfde nieuwsberichten.
quote:Op zondag 19 januari 2020 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar goed, Bozenik komt niet. Nu Guidetti en Smolov () geen opties bleken te zijn is er volgens mij niemand meer die we kunnen terughalen van vroeger. Wie is er nu nog een optie?
quote:Op zondag 19 januari 2020 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar goed, Bozenik komt niet. Nu Guidetti en Smolov () geen opties bleken te zijn is er volgens mij niemand meer die we kunnen terughalen van vroeger. Wie is er nu nog een optie?
El Ghazi was gewoon een soort Boerrigter die hem soms wel eens per ongeluk goed raakte, Berghuis is echt wel beter hoor.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is echt wel heel ver bezijden de waarheid, op een gegeven moment was El Ghazi zo'n beetje de beste speler van de eredivisie, dat is Boerrigter nooit geweest.quote:Op zondag 19 januari 2020 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
El Ghazi was gewoon een soort Boerrigter die hem soms wel eens per ongeluk goed raakte,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |