abonnement Unibet Coolblue
pi_191641166
Okay ik begin er steeds meer in te geloven dat Netflix in mei ineens naar buiten komt met het nieuws dat de band een hoofdrol speelt in die film :D En dat ze willen dat die band nu wint zodat iedereen in mei die film gaat kijken.

Zelfs The Independent heeft er een heel artikel aan gewijd (zonder enig aandacht te geven aan andere kandidaten in de voorronde. Als je het artikel leest zou je als Britse onwetende burger niet eens weten dat ze nog niet de officiële inzending zijn, of dat er überhaupt een nationale voorronde plaats gaat vinden).

Ook wordt dit forum (niet bij naam) genoemd in het artikel

https://www.independent.c(...)tm_source=reddit.com

Ik hou van Dadi's optreden en lied en ik zou echt superblij zijn als ze naar Rotterdam gaan, maar er zou toch een beetje een nare smaak aan zitten als zo'n gigacommerciele multinational in het songfestival gaat mengen door hun machtspositie (geld)(en uiteraard als het waar blijkt te zijn, als het geruchten zijn die niet kloppen dan prima). Ik vond het ook al naar dat Azerbeidzjan rond 2013 stemmen probeerde te kopen achter de schermen. Niet dezelfde situatie maar beide voelen niet goed

[ Bericht 5% gewijzigd door Nashipeer op 23-02-2020 08:02:26 ]
  zondag 23 februari 2020 @ 08:29:41 #277
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_191641274
Ik mis echt de connectie met Netflix... Is de optelsom Russel Crowe + media besteedt er aandacht aan = er zit een bedrijf als Netflix achter? Want de stijl van de band is niet anders dan de rest van zijn stijl of de stijl van 3 jaar geleden. Dus dan moet Netflix gedacht hebben: dat is een leuke band die stoppen we in onze film?

Ik zie overigens nergens een (indirecte) link naar dit forum. Alleen de opmerking dat Russel Crowe naar songfestivalnieuws.nl verwijst..

Het is voor mij gewoon een goed liedje :)
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  Moderator zondag 23 februari 2020 @ 08:33:50 #278
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_191641289
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 08:29 schreef Yesse het volgende:
Ik mis echt de connectie met Netflix... Is de optelsom Russel Crowe + media besteedt er aandacht aan = er zit een bedrijf als Netflix achter? Want de stijl van de band is niet anders dan de rest van zijn stijl of de stijl van 3 jaar geleden. Dus dan moet Netflix gedacht hebben: dat is een leuke band die stoppen we in onze film?

Ik zie overigens nergens een (indirecte) link naar dit forum. Alleen de opmerking dat Russel Crowe naar songfestivalnieuws.nl verwijst..
Netflix sponsort dit jaar de nationale finale in IJsland met best een smak geld vanwege die film die eraan komt van Netflix over de IJslandse deelnemer. Denk dat veel mensen dan 1+1=2 doen.
  Moderator zondag 23 februari 2020 @ 08:35:57 #279
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_191641294
Vind het wel raar dat dit zo wordt opgepakt door media en verfied accounts die normaal niet twitteren over songfestival. Zeker niet nog het nu nog in de voorronde is. Meestal gaan dingen viral in eigen land of rond esf zelf.
  ESF Reporter zondag 23 februari 2020 @ 08:40:18 #280
87554 Cee
Welluk?
pi_191641310
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 07:48 schreef Nashipeer het volgende:
Okay ik begin er steeds meer in te geloven dat Netflix in mei ineens naar buiten komt met het nieuws dat de band een hoofdrol speelt in die film :D En dat ze willen dat die band nu wint zodat iedereen in mei die film gaat kijken.

Zelfs The Independent heeft er een heel artikel aan gewijd (zonder enig aandacht te geven aan andere kandidaten in de voorronde. Als je het artikel leest zou je als Britse onwetende burger niet eens weten dat ze nog niet de officiële inzending zijn, of dat er überhaupt een nationale voorronde plaats gaat vinden).

Ook wordt dit forum (niet bij naam) genoemd in het artikel

https://www.independent.c(...)tm_source=reddit.com
Dat artikel van Independent is geschreven door Rob, grote ESF-kenner en -liefhebber die vorig jaar ook helemaal voor Hatari ging en daar veel aandacht aan schonk en dit jaar naar Finland gaat om Erika te supporten. Dus die aandacht vanuit dat medium komt niet geheel uit de lucht vallen.

(En ik denk niet dat wij in het artikel zonder naam worden genoemd, maar de Nederlandse ESF fansite/infosite waar Russell Crowe in zijn tweet naar linkt).
  zondag 23 februari 2020 @ 08:41:22 #281
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_191641316
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 08:33 schreef Momo het volgende:

[..]

Netflix sponsort dit jaar de nationale finale in IJsland met best een smak geld vanwege die film die eraan komt van Netflix over de IJslandse deelnemer. Denk dat veel mensen dan 1+1=2 doen.
Dan snap ik nog steeds de connectie niet met de band. Maar ok. We gaan het zien.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  zondag 23 februari 2020 @ 08:43:22 #282
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_191641322
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 08:35 schreef Momo het volgende:
Vind het wel raar dat dit zo wordt opgepakt door media en verfied accounts die normaal niet twitteren over songfestival. Zeker niet nog het nu nog in de voorronde is. Meestal gaan dingen viral in eigen land of rond esf zelf.
De tweets die hier eerder zijn geplaatst waren Duitsers. Dadi en gezin wonen op dit moment in Berlijn. Dus het zou me niet verbazen dat het is gaan lopen via mensen die hen kennen in Duitsland.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_191641323
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 08:29 schreef Yesse het volgende:
Ik zie overigens nergens een (indirecte) link naar dit forum. Alleen de opmerking dat Russel Crowe naar songfestivalnieuws.nl verwijst..
Klopt er is geen link, maar ik zei ook niet dat er een link was, alleen een verwijzing naar dit forum (zonder de naam te noemen)

Maar het kan idd zijn dat Netflix er niks mee te maken heeft en het idd alleen vermoedens zijn. Het voelt alleen raar dat dit uit het niets explosief is opgepikt door media die normaal niks over het ESF bericht. Als het songfestivalfanpers is, okay, maar het zijn echt officiële twitter-accounts in Hollywood, of een Duitse oudere vrouw bv die normaal gesproken alleen serieuzere politieke zaken tweet en dan ineens uit het niets dit lied promoot, of The Independent die tot nu toe alleen een lang artikel heeft gewijd specifiek aan deze groep, terwijl het op het ESF niet zó uitgesproken bijzonder is qua act. Je hebt zelfs The Loop die misschien nog populairder is nu onder fans, of een hoop andere nationale voorrondes, maar die krijgen nul aandacht. Maar nogmaals misschien is er niks aan de hand, maar wel zullen het merken na verloop van tijd idd :)
  ESF Reporter zondag 23 februari 2020 @ 08:46:10 #284
87554 Cee
Welluk?
pi_191641337
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 08:43 schreef Yesse het volgende:

[..]

De tweets die hier eerder zijn geplaatst waren Duitsers. Dadi en gezin wonen op dit moment in Berlijn. Dus het zou me niet verbazen dat het is gaan lopen via mensen die hen kennen in Duitsland.
Ook dat verklaart de Duitsland connectie wellicht.
In deze draad wordt het best goed uitgelegd:
ellie_made twitterde op zaterdag 22-02-2020 om 17:29:57 Let me tell you a secret about how it all works. (Or at least how I understand how it works) reageer retweet
pi_191641355
^^ dat zou ook nog een optie kunnen zijn idd, dat de tweet van Common Eurofan Girl ergens in een artikel werd vermeld en dat de lezers direct die tweet hadden geretweet :)

quote:
(En ik denk niet dat wij in het artikel zonder naam worden genoemd, maar de Nederlandse ESF fansite/infosite waar Russell Crowe in zijn tweet naar linkt).
Oowww ik dacht steeds dat die site was gelinkt aan dit forum, bedankt voor de correctie!

[ Bericht 20% gewijzigd door Nashipeer op 23-02-2020 08:57:55 ]
pi_191641409
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 08:51 schreef Nashipeer het volgende:
^^ dat zou ook nog een optie kunnen zijn idd, dat de tweet van Common Eurofan Girl ergens in een artikel werd vermeld en dat de lezers direct die tweet hadden geretweet :)
Het feit dat Russel Crowe een link deelt van songfestivalnieuws vind ik dan vrij apart.

Ik zie trouwens in het artikel totaal geen verwijzing naar dit forum.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_191641500
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 08:59 schreef hole1988 het volgende:

[..]

Het feit dat Russel Crowe een link deelt van songfestivalnieuws vind ik dan vrij apart.

Ik zie trouwens in het artikel totaal geen verwijzing naar dit forum.
Klopt ik haalde die twee om een of andere reden door elkaar, maar Cee had me er al op gewezen hierboven :D
pi_191641626
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 08:29 schreef Yesse het volgende:
Ik mis echt de connectie met Netflix... Is de optelsom Russel Crowe + media besteedt er aandacht aan = er zit een bedrijf als Netflix achter? Want de stijl van de band is niet anders dan de rest van zijn stijl of de stijl van 3 jaar geleden. Dus dan moet Netflix gedacht hebben: dat is een leuke band die stoppen we in onze film?

Ik zie overigens nergens een (indirecte) link naar dit forum. Alleen de opmerking dat Russel Crowe naar songfestivalnieuws.nl verwijst..

Het is voor mij gewoon een goed liedje :)
Het is vooral het feit dat het ineens overal werd opgepikt door twitteraccounts met vinkjes die de wenkbrauwen deden fronsen. Maar eerlijk is eerlijk, ik zag eerst ook alleen de videoclip zonder dat er hype was en ik vond het gewoon heel tof. Het zou alleen zo door Netflix geproduceerd kunnen zijn.
pi_191650315
Ook al op 538 w/
esc_JNL twitterde op zondag 23-02-2020 om 14:17:51 WHYYY is this on dutch radio??? We can’t escape it https://t.co/XtPzl7aYm6 reageer retweet
pi_191659865
Het is niet bepaald een 538-nummer... die draaien alleen hypercommercieel of waar ze voor betaald krijgen. Voer voor de complotdenkers dus weer :)

Of het moet door Sander Lantinga komen, die is natuurlijk wel Eurovisie-minded.
pi_191663743
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 21:59 schreef DJ11 het volgende:
Daði Freyr – Gagnamagnið // Think About Things

Het enige liedje dat aardig klinkt. De rest is zwaar gedateerd of generiek.
Ik lees dat IJsland de enig juiste keuze heeft gemaakt ^O^
Goedzo, IJsland.
  maandag 24 februari 2020 @ 15:00:56 #292
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_191663814
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2020 14:57 schreef DJ11 het volgende:

[..]

Ik lees dat IJsland de enig juiste keuze heeft gemaakt ^O^
Goedzo, IJsland.
De finale is alleen pas op 29 februari..
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_191663826
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2020 15:00 schreef Yesse het volgende:

[..]

De finale is alleen pas op 29 februari..
Oké. Dat is dan een formaliteit, mag ik aannemen?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 februari 2020 @ 11:06:24 #294
163650 Greys
pi_191676218
Volgens deze Oostenrijkse zender hoeft ook niemand meer naar Rotterdam want IJsland wint toch wel.

radiofm4 twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 10:42:04 Eigentlich braucht keiner mehr nach Rotterdam fahren, der #Eurovision2020 Sieger steht unserer Meinung nach fest ❤️ https://t.co/bD7C38Ix3E reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191676409
Ik had dit soort reacties verwacht toen The Roop gekozen werd, niet bij een groep waarvan het nog niet helemaal zeker is dat ze gaan. _O-
pi_191676501
Zou wel grappig zijn als het een megahit wordt nog ver voor het Songfestival überhaupt begint. Hebben we dat al weleens meegemaakt?
Forbidden but tasteful.
pi_191676633
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 11:35 schreef FruitofUtopia het volgende:
Zou wel grappig zijn als het een megahit wordt nog ver voor het Songfestival überhaupt begint. Hebben we dat al weleens meegemaakt?
Euphoria was al wel een aardige hit. Maar Think About Things heeft in de 2 versies samen pas een dikke 200.000 streams op Spotify, dus megahit is nogal overdreven.
pi_191677419
Francesco Gabbani misschien met zo'n 150 miljoen views voordat het Songfestival nog moest beginnen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 februari 2020 @ 12:48:44 #299
163650 Greys
pi_191677459
Als het goed is heb ik van dit topic vast een reeks gemaakt en kunnen we zo door. Even duimen, want ik deed het mobiel. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191677572
Eurovisionworld heeft nu ook de odds voor IJsland :)
Op dit moment geven ze Dadi 44 % en Iva 29%.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')