Top! Ik laat het voortaan wel aan de experts overquote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:32 schreef Greys het volgende:
Top! Ik ga de OP even aanpassen en uitbreiden.
29 februari is de finale.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:42 schreef Greys het volgende:
Volgens mij is alle info zo compleet in de openingspost. Als jullie aanvullingen hebben, gil!
OK dank je, dan staan ze dus alvast klaar.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:25 schreef koffieleuk het volgende:
de liedjes worden vanavond officieel bekendgemaakt, dus dan zijn ze pas te beluisteren denk ik.
Dat verklaart een hoopquote:
Ik dacht het al, maar wat een prachtige zuivere stem.quote:
Nounou, Jeangu heeft wel wat meer soul dan dit.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Als Jeangu met een disco/soulliedje komt zou het fijn zijn als Daoi Freyr dit niet wint, want dit zit wel een beetje in hetzelfde straatje... Wel verdomd catchy
Ik heb het idee dat Jeangu met wat anders komt, was toch een je haat het of houdt ervan lied?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Als Jeangu met een disco/soulliedje komt zou het fijn zijn als Daoi Freyr dit niet wint, want dit zit wel een beetje in hetzelfde straatje... Wel verdomd catchy
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nounou, Jeangu heeft wel wat meer soul dan dit.
Dat denk ik ook, maar liever dat we helemaal geen concurrentie hebben in het genrequote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nounou, Jeangu heeft wel wat meer soul dan dit.
Dat kan van alles zijn natuurlijk. Van Staying Alive tot etnische klanken.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:45 schreef ato het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Jeangu met wat anders komt, was toch een je haat het of houdt ervan lied?
Nee begrijp je, niet indezelfde vijver vissen graagquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar liever dat we helemaal geen concurrentie hebben in het genre
Dat etnische zou ik wel erg leuk vindenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat kan van alles zijn natuurlijk. Van Staying Alive tot etnische klanken.
Dat wordt dan weer gecompenseerd door de gunfactor. Bij Andrea Bocelli wil je ook dat hij het goed doet (en dat gebeurt dan ook vaak).quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:29 schreef lashatumbai het volgende:
Iva's nummer![]()
![]()
Dit is nou echt iets wat ik uit IJsland wil horen.
Niet lullig bedoeld, het is denk ik lastiger (voor het songfestival) om in drie minuten een connectie te maken als je blind bent. Dan kun je echt alleen met je stem het verhaal overbrengen.
Er doet ook een Nederlandse mee in het Letse Supernova!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Televotetechnisch zou je zeggen dat een blind meisje met een lief sferisch liedje wel de slimste keuze zou zijn
Zou wel een bak zijn als zowel IJsland als Griekenland straks met een in Nederland wonende zangeres op het podium staan, ben benieuwd wie van de landen die trend volgt
Haldur vind ik ook fijn om te horen, naast Ivaquote:Op maandag 20 januari 2020 19:38 schreef Cee het volgende:
Na de vele lovende kritieken online op de inzendingen had ik hoge verwachtingen maar ik vind het echt tegenvallen. De minst favorieten vind ik het leukst (Hildur Vala en Matti Matt) terwijl ik van het nummer van Iva echt de kriebels krijg, en niet op een goede manier.
quote:Op maandag 20 januari 2020 19:48 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Er doet ook een Nederlandse mee in het Letse Supernova!
https://www.ad.nl/show/am(...)or-letland~af87f398/
Welk potentile deelnemers wonen er nog meer in Nederland dan? Behalve ANNNA en Jeangu natuurlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]dat zou wel een unicum zijn geloof ik... 4 in het organiserende land wonende deelnemers
twitter:songfestivalNL twitterde op zondag 19-01-2020 om 08:06:32Een van de kandidaten, va Marn Adrichem, heeft overigens een Nederlandse vader. Tot haar negende woonde ze in Nederland om daarna naar IJsland te verhuizen. Haar studie volgt ze momenteel bij Codarts in Rotterdam https://t.co/pNEnVRE7ig reageer retweet
quote:
Dank!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:36 schreef Em31 het volgende:
En Iva dustwitter:songfestivalNL twitterde op zondag 19-01-2020 om 08:06:32Een van de kandidaten, va Marn Adrichem, heeft overigens een Nederlandse vader. Tot haar negende woonde ze in Nederland om daarna naar IJsland te verhuizen. Haar studie volgt ze momenteel bij Codarts in Rotterdam https://t.co/pNEnVRE7ig reageer retweet
twitter:CalmAfterTheTim twitterde op woensdag 29-01-2020 om 22:34:34Iva had an interview with Dutch radio (she's half Dutch and lives in Rotterdam) and she said she originally intended to go for the English version if she wins Songvakeppnin but she's considering the Icelandic version now but she's not yet decidedLink -> https://t.co/nzI7QNa9dC reageer retweet
Zo leuk! Ze moet alleen al gaan omdat ze half NLs is en in Rotterdam studeertquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:55 schreef Em31 het volgende:
Interview met Iva:twitter:CalmAfterTheTim twitterde op woensdag 29-01-2020 om 22:34:34Iva had an interview with Dutch radio (she's half Dutch and lives in Rotterdam) and she said she originally intended to go for the English version if she wins Songvakeppnin but she's considering the Icelandic version now but she's not yet decidedLink -> https://t.co/nzI7QNa9dC reageer retweet
Zit er ook iemand in het Letland topic?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:44 schreef Em31 het volgende:
Volgens mij zijn we allemaal vergeten dat dit vanavond ook is.
Ik kreeg nog net mee dat de hosts een cover in het IJslands eden van Nothings Gonna Stop Us Now. Niks gezien verderquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:44 schreef Em31 het volgende:
Volgens mij zijn we allemaal vergeten dat dit vanavond ook is.
Helaasquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:57 schreef koffieleuk het volgende:
Dat vrouwelijke duo is slaapverwekkend, van de rest mag van mij iedereen wel door.
Had eigenlijk niet verwacht dat DIMMA door zou gaan, maar gelukkig welquote:
Dus mijn 3 favorieten zitten in dezelfde halve finale straks.quote:
+ mogelijk nog een wildcard, als de jury dat nodig vindt.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:32 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dus mijn 3 favorieten zitten in dezelfde halve finale straks.
Hoeveel gaan er door?
Edit: 2 dus...
Ook als ik hem net pas op zet?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:16 schreef Momo het volgende:
Je kunt de stream terug spoelen eventueel
En hoe was ie live?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |