abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191120681
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 20:26 schreef Houtenbeen het volgende:
ED_Regio twitterde op maandag 20-01-2020 om 20:22:02 Cincinnati is gedraal van makelaar beu en zet streep door Pereiro-deal https://t.co/4PAlfXunmA reageer retweet
Terecht. Idioot is het :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_191120730
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 20:23 schreef Dejannn het volgende:
Waarde van een speler kan nogal fluctueren. Op dit moment ga je in elk geval geen 50 miljoen voor Bergwijn krijgen denk ik. Mocht Ajax nog langskomen met 30 miljoen zou ik dat zelfs sterk overwegen. Terugkijkende op het hele gebeuren eind vorig seizoen/begin van de zomer, denk ik dat je toen Bergwijn al had moeten verkopen. Niet per se aan Ajax, maar als een speler flirt met de grote concurrent kan dat weinig goeds betekenen. Bovendien zal Bergwijn ook wel een grootverdiener zijn.
[..]

Is Guti wel zo goed? Dat is denk ik meer de vraag, het is zelden uitgekomen, hij werd nogal opgehemeld doordat hij bevriend is met Lozano en die natuurlijk een prima aanwinst bleek te zijn. Maar betreffende Guti is het tot op heden eigenlijk voornamelijk heel erg matig geweest. En ook niet enkel de afgelopen maanden.
Ik denk dat Guti beter is dan hij tot nu heeft laten zien. Hij gedijt volgens mij prima in een systeem met de punt naar achter.

Dan zou je Hendrix of Sadilek als 6 moeten zetten en Guti met Thomas of Rosario daarvoor. Kan Mo de rechterflank pakken en Bergwijn de linker.
  dinsdag 21 januari 2020 @ 10:46:08 #253
488647 Krekelkweker1
Ik kweek krekels
pi_191127987
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 19:42 schreef SamCooke het volgende:

[..]

Goed verhaal, Behich, Sainsbury. Topaankopen op aandringen van Bommel en Bertje.
Klopt. Waren ook miskopen ja, maar dat zijn er 2. Waarmee het dus 2 miskopen van Mark tegen ontiegelijk veel van John de Jong. En was John de Jong hier zelf niet bij? Waarom stak hij hier geen stokje voor dan? Alweer een reden waarom John de Jong volledig heeft gefaald.
pi_191128324
Kwamen al die andere aankopen dan enkel van John de Jong? Had bijvoorbeeld de trainer hier geen zeggenschap in? Ik kan me herinneren dat in het uitgebreide filmpje met John de Jong op de FB van PSV afgelopen zomer, hij daarin aangaf dat alle aankopen werden gedaan na uitgebreid intern overleg met de technische staf en het scoutingsapparaat van PSV. Kortom, zij stonden zeer waarschijnlijk achter de transfers. Vanuit dat perspectief is het vreemd om alle schuld in de schoenen te schuiven van John de Jong.

Het lijkt me duidelijk dat hij eindverantwoordelijke is gezien zijn functie, maar het hele beeld dat hij eigenhandig even allerlei matige spelers heeft gecontracteerd tegen de wensen in van anderen is niet echt realistisch denk ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2020 11:21:27 ]
  dinsdag 21 januari 2020 @ 11:30:22 #255
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191128423
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 10:46 schreef Krekelkweker1 het volgende:

[..]

Klopt. Waren ook miskopen ja, maar dat zijn er 2. Waarmee het dus 2 miskopen van Mark tegen ontiegelijk veel van John de Jong. En was John de Jong hier zelf niet bij? Waarom stak hij hier geen stokje voor dan? Alweer een reden waarom John de Jong volledig heeft gefaald.
Schwaab terug kwam toch ook van Van Bommel? Natuurlijk staat De Jong er niet goed op maar Van Bommel heeft er ook niet uitgehaald wat er in zit.
pi_191128426
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 11:20 schreef Dejannn het volgende:
Kwamen al die andere aankopen dan enkel van John de Jong? Had bijvoorbeeld de trainer hier geen zeggenschap in? Ik kan me herinneren dat in het uitgebreide filmpje met John de Jong op de FB van PSV afgelopen zomer, hij daarin aangaf dat alle aankopen werden gedaan na uitgebreid intern overleg met de technische staf en het scoutingsapparaat van PSV. Kortom, zij stonden zeer waarschijnlijk achter de transfers. Vanuit dat perspectief is het vreemd om alle schuld in de schoenen te schuiven van John de Jong.

Het lijkt me duidelijk dat hij eindverantwoordelijke is gezien zijn functie, maar het hele beeld dat hij eigenhandig even allerlei matige spelers heeft gecontracteerd tegen de wensen in van anderen is niet echt realistisch denk ik.
John de Jong was ook hoofd scouting voordat die TD werd he.. Laten we dat niet vergeten...
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 21 januari 2020 @ 11:36:00 #257
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191128491
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 11:30 schreef RipCity het volgende:

[..]

John de Jong was ook hoofd scouting voordat die TD werd he.. Laten we dat niet vergeten...
hij is nog steeds geen TD dus ik neem aan dat de beslissingen over spelers genomen werden door hem, van Bommel en Toon
pi_191129638
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 10:46 schreef Krekelkweker1 het volgende:

[..]

Ibi komt ook uit de koker van van Bommel en dat is ook een grote deceptie geworden en ontzettend slecht gemanaged door van Bommel.

Kan je wel weer zeggen dat de Jong dat ook tegen had moeten houden maar dan zaten we hier nu te roepen dat Mark nooit de spelers kreeg die hij graag wilde.

Van Bommel heeft er ook gewoon een zooi van gemaakt, en de Jong ook. Beiden blijken gewoon (nog?) niet op het niveau te zitten wat je nodig hebt als je een topclub wil zijn. En daar betaalt ons PSV nu het peperdure leergeld van.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_191129728
Kan ik me wel in vinden.

Terugkijkend, wie had Toon dan wel als TD en als trainer aan moeten stellen?

Advocaat laat zien dat hij gepokt en gemazeld is.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_191129792
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 13:25 schreef Lyrebird het volgende:
Kan ik me wel in vinden.

Dat is de vraag natuurlijk. Je zal mij ook niet horen roepen dat dat makkelijk is. Maar het 'we kweken al onze mensen uit eigen stal'-systeem heeft wel een gevoelige knauw gekregen.

Lijkt me ook dat zoiets nooit een doel an sich moet zijn.
  dinsdag 21 januari 2020 @ 13:41:23 #261
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191129879
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 13:25 schreef Lyrebird het volgende:
Kan ik me wel in vinden.

Advocaat staat er niet echt bekend om dat hij jeugd inpast
pi_191129974
JdJ werd met het vertrek van de Jong, Lozano en Angelino meteen voor de leeuwen geworpen, want hoe ga je dat opvangen.

Terugkijkend had de Jong de transferopbrengsten in een topspits (>20 miljoen) en een topverdediger (>20 miljoen) moeten steken. Spelers die er meteen staan en waar je altijd van op aankunt. Categorie Blind en Tadic.

Zul je zien dat er eentje meteen geblesseerd raakt, maar dat is de realiteit waarmee PSV te maken heeft.

Spelers van minder dan 10-15 miljoen zijn een gevaarlijke investering.

Goedkoop = duurkoop.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  dinsdag 21 januari 2020 @ 13:53:28 #263
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191129983
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 13:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat is de vraag natuurlijk. Je zal mij ook niet horen roepen dat dat makkelijk is. Maar het 'we kweken al onze mensen uit eigen stal'-systeem heeft wel een gevoelige knauw gekregen.

Lijkt me ook dat zoiets nooit een doel an sich moet zijn.
achteraf is het altijd makkelijk natuurlijk, ik zelf had gebaseerd op Van Bommel z'n voetbalcarrière ook gedacht dat hij een grote trainer zou worden, hij heeft uiteraard fouten gemaakt maar had misschien toch een andere adviseur dan z'n schoonvader moeten nemen of een assistent met ervaring ipv van die blocnote jaknikkers.
Als ik het goed begrijp liet hij niets aan toeval over maar dat is toch vrij moeilijk in voetbal
reonboeringa twitterde op maandag 20-01-2020 om 18:51:29 Conclusies en observaties bij de reddingsmissie van interim-trainer Faber, onder wie PSV worstelt met oude demonen én nieuwe vrijheden. https://t.co/4f9mjTK5hb reageer retweet
pi_191129984
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 13:52 schreef Lyrebird het volgende:
JdJ werd met het vertrek van de Jong, Lozano en Angelino meteen voor de leeuwen geworpen, want hoe ga je dat opvangen.

Terugkijkend had de Jong de transferopbrengsten in een topspits (>20 miljoen) en een topverdediger (>20 miljoen) moeten steken. Spelers die er meteen staan en waar je altijd van op aankunt. Categorie Blind en Tadic.

Zul je zien dat er eentje meteen geblesseerd raakt, maar dat is de realiteit waarmee PSV te maken heeft.

Spelers van minder dan 10-15 miljoen zijn een gevaarlijke investering.

Goedkoop = duurkoop.
Ik had toch ook zeker eventjes iets met het middenveld gedaan.
pi_191129997
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 13:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik had toch ook zeker eventjes iets met het middenveld gedaan.
... maar daar is dan geen geld voor.
pi_191130013
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 13:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

achteraf is het altijd makkelijk natuurlijk, ik zelf had gebaseerd op Van Bommel z'n voetbalcarrière ook gedacht dat hij een grote trainer zou worden, hij heeft uiteraard fouten gemaakt maar had misschien toch een andere adviseur dan z'n schoonvader moeten nemen of een assistent met ervaring ipv van de blocnote jaknikkers.
Als ik het goed begrijp liet hij niets aan toeval over maar dat is toch vrij moeilijk in voetbal
reonboeringa twitterde op maandag 20-01-2020 om 18:51:29 Conclusies en observaties bij de reddingsmissie van interim-trainer Faber, onder wie PSV worstelt met oude demonen én nieuwe vrijheden. https://t.co/4f9mjTK5hb reageer retweet
Bommel kan best nog een prima trainer worden, als hij hier van leert. De vraag is voor mij meer deze: moet je als club per se al je mensen uit je eigen vijver opkweken? Want dat is wat PSV nu zo'n beetje doet.

Dat heeft dan wel als gevolg dat je dus al je 'jonkies' hun fouten moet laten maken.
pi_191130028
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 13:54 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

... maar daar is dan geen geld voor.
Maar daar was meer versterking nodig dan in de aanval. Iedereen heeft het nu wel mogen proberen op het middenveld en niemand blijkt eigenlijk goed genoeg. Gebaseerd op het verleden van de betreffende spelers moet dat ook niet een al te grote verrassing zijn. Wat mij betreft komt daar echt de hoogste prioriteit te liggen.
  dinsdag 21 januari 2020 @ 14:03:49 #268
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191130070
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 13:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maar daar was meer versterking nodig dan in de aanval. Iedereen heeft het nu wel mogen proberen op het middenveld en niemand blijkt eigenlijk goed genoeg. Gebaseerd op het verleden van de betreffende spelers moet dat ook niet een al te grote verrassing zijn. Wat mij betreft komt daar echt de hoogste prioriteit te liggen.
maar als ik dit dan lees begrijp ik ook wel dat een Guti helemaal niet rendeerde onder Van Bommel
quote:
Waar Van Bommel tot kort voor zijn ontslag zwoer bij een defensief blok van vier man – de twee centrale verdedigers en achterste middenvelders – heeft Faber daar enkele accenten verlegd. De interim-trainer geeft zijn controleurs de vrijheid om offensief aan te sluiten. ‘In balbezit mag er één mee naar voren, de andere houdt dan positie’, legde hij desgevraagd uit. De twee controleurs moeten dat op het veld onderling afstemmen.
pi_191130099
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 14:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar als ik dit dan lees begrijp ik ook wel dat een Guti helemaal niet rendeerde onder Van Bommel
[..]

Ik ook hoor. Maar dat Faber hem ook niet gebruikt en Rosario gewoon weer opgesteld wordt zegt ook wel het nodige over Guti natuurlijk.
pi_191130185
Ik heb in tijden niet zo hard gelachen om dorpsidioterie.
pi_191130365
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 13:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

achteraf is het altijd makkelijk natuurlijk, ik zelf had gebaseerd op Van Bommel z'n voetbalcarrière ook gedacht dat hij een grote trainer zou worden, hij heeft uiteraard fouten gemaakt maar had misschien toch een andere adviseur dan z'n schoonvader moeten nemen of een assistent met ervaring ipv van die blocnote jaknikkers.
Uitstekend stuk is dat.
pi_191130395
Overigens is Rikgod Elfrinkgenot vaak wat gekleurd in zijn mening omtrent Van Bommel. Wat in dit geval misschien logisch is, maar toch vaak niet heel professioneel over komt.

Zijn de stukken van Reon op dit moment veel realistischer.
pi_191130426
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 14:27 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Uitstekend stuk is dat.
Jouw analyses mogen er ook wezen!
pi_191131504
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 13:41 schreef Tarado het volgende:

[..]

Advocaat staat er niet echt bekend om dat hij jeugd inpast
Hij doet bij Feyenoord nu anders wel zijn best, al dan niet gedwongen door gebrek aan beter
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 21 januari 2020 @ 16:05:48 #275
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191131673
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 15:55 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Hij doet bij Feyenoord nu anders wel zijn best, al dan niet gedwongen door gebrek aan beter
heeft hij al iemand laten debuteren dan? (zou best kunnen maar ik weet het gewoon niet)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')