Ik ben politiek gezien sowieso een en al tegenstrijdigheid. Ik hecht namelijk best waarde aan individuele vrijheid maar bij de meest recente maatschappelijke kwesties kies ik de kant die individuele vrijheid ondermijnt, wat natuurlijk niet helemaal de bedoeling isquote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De hele maatschappij is over het algemeen veel meer een individuele staat geworden waar vooral het IK recht geldt, gaat over veel discussie's die momenteel lopen over allerlei dingen dingen iedereen individueel interesseert.
We zijn een vrij land waar alles mag, maar niemand mag er last van hebben, en dat werkt niet.
De media en daardoor dus ook politiek laten zich te veel beïnvloeden door social media waardoor er een utopie ontstaat die niet de realiteit op de correcte manier reflecteert, en dat is jammer
Dat is ook een beetje het probleem bij iedereen, we moeten weer terug naar de basis, het leven en laten leven van dingen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben politiek gezien sowieso een en al tegenstrijdigheid. Ik hecht namelijk best waarde aan individuele vrijheid maar bij de meest recente maatschappelijke kwesties kies ik de kant die individuele vrijheid ondermijnt, wat natuurlijk niet helemaal de bedoeling is
Ja, dat zijn jouw woorden viespeukquote:
Ja oraal is niet minder smerig Amaquote:
Hmjaquote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje het probleem bij iedereen, we moeten weer terug naar de basis, het leven en laten leven van dingen.
Als ik dan terug moet komen op het vuurwerk is vooral het harde knal vuurwerk en single shots op bijvoorbeeld hulpverleners het probleem, iets wat de media ook erg aandikt, want dat is serieus alleen in grote steden een probleem
Hier op het platte land merk ik daar totaal niets van en heb ik ook 0 verhalen gehoord over incidenten in de weide omgeving.
Hetzelfde geldt voor zwarte piet, ook een hype die ieder jaar weer terug komt maar ook dat is hier geen probleem, nooit geweest ook.
Ik ga van beide dingen niet ontkennen dat er problemen zijn, maar dingen worden groter gemaakt dan dat ze zijn en we worden bijna gedwongen om een kant te kiezen, terwijl in een groot deel van het land er bijna geen problemen zijn
Ja dat heb ik dus ook, ik geef er geen fuck om, laat iedereen zijn/haar eigen feestje vieren, ik kan mij er niet druk om maken maar laat ieder wel hun eigen gangquote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmja
Wat betreft zwarte piet heb ik besloten om daar helemaal geen mening meer over te hebben. Fuck beide kampen
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oraal is niet minder smerig Ama
Sowieso vind ik dat je je mening niet moet opdringen over Sinterklaas als je zelf geen kinderen hebt. En grappig genoeg zijn dat vaak degene die het hardst krijsenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook, ik geef er geen fuck om, laat iedereen zijn/haar eigen feestje vieren, ik kan mij er niet druk om maken maar laat ieder wel hun eigen gang
Ja eens, die staan als een stel hooligans te protesterenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso vind ik dat je je mening niet moet opdringen over Sinterklaas als je zelf geen kinderen hebt. En grappig genoeg zijn dat vaak degene die het hardst krijsen
Gras is groenquote:
Omg zo waarquote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gras is groen
Water is nat
Ama is stoned
Zoiets?
Ben wat dat betreft blij dat ik Facebook niet meer gebruik. Dat is helemaal tergend. Twitter ook trouwens. Op Twitter vinden ze zich alleen wat intellectueler en op Facebook maakt Ria het niet uit dat ze ook een echte Ria is.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja eens, die staan als een stel hooligans te protesteren
quote:
schijnbaar is hij dood, allemaal 'rip''s in de commentsquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:22 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
schijnbaar is hij dood, allemaal 'rip''s in de comments
of het is een hoax
Zo even wandelen door het parkje.quote:
Helaas wel ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 09:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo even wandelen door het parkje.
Daarna verjaardag even op bezoek. En dan is weekend alweer bijna voorbij.
Wiequote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:18 schreef skysherrif het volgende:
Dat rond kaj van der ree is wel weer eencleuke rel
Misschien heeft hij net zijn eerste tongzoen ontvangenquote:
Genot, die jongen die komt er wel!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien heeft hij net zijn eerste tongzoen ontvangen
Misschien word hij dit decenium dan eindelijk ontmaagdquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Genot, die jongen die komt er wel!
Dan heeft ie nog wel even de tijd, dit kan niet meer mis gaanquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien word hij dit decenium dan eindelijk ontmaagd
Hoe is het verder met jou?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan heeft ie nog wel even de tijd, dit kan niet meer mis gaan
Dikke prima, en inderdaad, beetje voetbal kijkenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe is het verder met jou?
Lekker weekend aan het vieren met een biertje?
wel prima, ook lekker biertje, beetje serie kijken. Alleen geen weekend, moet morgen werkenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dikke prima, en inderdaad, beetje voetbal kijken![]()
En hoe is het met meneer konijn?
Ah dat is minderquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
wel prima, ook lekker biertje, beetje serie kijken. Alleen geen weekend, moet morgen werken
Ach, het levert geld op en ik kan ontbijten en middag eten op de zaak. Het had slechter gekundquote:
Ja dat is zo, je pakt je weekend op een ander moment wel weer terug lijkt mij?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, het levert geld op en ik kan ontbijten en middag eten op de zaak. Het had slechter gekund
Jazeker. Heb maandag nog niks op de planning staan buiten een langer fiets ritje, dus dan maar lekker uitslapen en uitrusten.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja dat is zo, je pakt je weekend op een ander moment wel weer terug lijkt mij?
Dan is het allemaal niet zo erg nee, beter manquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jazeker. Heb maandag nog niks op de planning staan buiten een langer fiets ritje, dus dan maar lekker uitslapen en uitrusten.
Jij ook nog altijd maandagen vrij?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan is het allemaal niet zo erg nee, beter man
Niet allemaal meer, binnenkort sowieso niet meer, ga een andere functie bekleden binnen het bedrijf dus ga meer uren makenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij ook nog altijd maandagen vrij?
Goed bezig! Je gaat er qua salaris ook op vooruit neem ik aan?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Niet allemaal meer, binnenkort sowieso niet meer, ga een andere functie bekleden binnen het bedrijf dus ga meer uren maken
Zeker weten, zijn goede vooruitzichten!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed bezig! Je gaat er qua salaris ook op vooruit neem ik aan?
Zonde dat natuurlijke selectie niet echt meer een ding is. Hoeveel mensen nu in stand worden gehouden door de samenleving terwijl ze vroeger als eerste dood gingen aan de waterkant..quote:
Heb je ps4 maat?quote:Op zondag 19 januari 2020 12:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zonde dat natuurlijke selectie niet echt meer een ding is. Hoeveel mensen nu in stand worden gehouden door de samenleving terwijl ze vroeger als eerste dood gingen aan de waterkant..
Is DBZ: Kakarot ook op xbox?quote:Op zondag 19 januari 2020 12:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je boy speelt ouderwets zijn games op de xbox one x
Je hebt het over jezelf?quote:Op zondag 19 januari 2020 12:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zonde dat natuurlijke selectie niet echt meer een ding is. Hoeveel mensen nu in stand worden gehouden door de samenleving terwijl ze vroeger als eerste dood gingen aan de waterkant..
Koeien op het spoor?quote:Op zondag 19 januari 2020 15:52 schreef Amarantha het volgende:
Jezus hele weekend vallen de treinen uit wanneer ik wil reizen
Je zit in de Truman-show.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:52 schreef Amarantha het volgende:
Fucking matig wel zeg. Maar ik neem mijn klachten wel terug als ik geld terug krijg.quote:Op zondag 19 januari 2020 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zit in de Truman-show.
Ze moeten even snel de set weer opbouwen.
Jij krijgt alles terug ja. Als ik vertraging heb mag ik blij zijn met een paar euroquote:Op zondag 19 januari 2020 19:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fucking matig wel zeg. Maar ik neem mijn klachten wel terug als ik geld terug krijg.
Ik hoop het.quote:Op zondag 19 januari 2020 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij krijgt alles terug ja. Als ik vertraging heb mag ik blij zijn met een paar euro
Vandaag wel, vrijdag heeft een vriendin mij weggebracht een stuk maar hey weet NS niet.quote:Op zondag 19 januari 2020 19:16 schreef Fok-it het volgende:
Tenminste. Als je vervangend busvervoer hebt genomen
Jawel. Je moet toch inchecken en uitchecken met je kaartjequote:Op zondag 19 januari 2020 19:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vandaag wel, vrijdag heeft een vriendin mij weggebracht een stuk maar hey weet NS niet.
Nee niet met die ik heb. Althans conducteur zei er niks van verder. Moet namelijk van te voren al zeggen waar ik heen ga enz als ik kaartje activeer.quote:Op zondag 19 januari 2020 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. Je moet toch inchecken en uitchecken met je kaartje
Hm vreemdquote:Op zondag 19 januari 2020 19:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee niet met die ik heb. Althans conducteur zei er niks van verder. Moet namelijk van te voren al zeggen waar ik heen ga enz als ik kaartje activeer.
Hoezo? Als op mijn kaartje staat dat ik naar locatie -vul iets in- ga dan hoef ik toch niet in te checken.. Heb al betaald voor die rit en waar ik heen ga staat ook vast.quote:
Mja. Maar dichte poortjes enzoquote:Op zondag 19 januari 2020 19:20 schreef Amarantha het volgende:
Is gewoon kaartje van station naar station. Niet heel NL door de hele dag ofzo.
Jij hebt toch alle tijd van de wereld dus wat maakt het uitquote:Op zondag 19 januari 2020 15:52 schreef Amarantha het volgende:
Geen last van met waar ik heen wil.. Alleen als ik op Zwolle station wil roken maar kan ik gewoon eraf door in en uit te checken idd maar is niet nodig voor de reis zelf.. Alleen om van station af te komen (als dat nodig is).quote:
Eet je het allemaal zelf op.quote:Op zondag 19 januari 2020 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
naja zeg... lekker dan..
en nu?
Hup hup ga eten dan.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmmja, heb vandaag nog niets gegeten dus kan wel
Ik maar 3 dagenquote:Op zondag 19 januari 2020 21:30 schreef Kiid het volgende:
Weekend weer 4bij boys. Morgen weer lekker 5 dagen werken
Damn, kwam al een kilo aan alleen door te kijken.quote:Op zondag 19 januari 2020 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Klinkt super.
Jammer dat het zoveel werk is.
Het klinkt zo goed, maar ik moet het niet doen.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn, kwam al een kilo aan alleen door te kijken.
But totally worth it.
Hey jijquote:Op maandag 20 januari 2020 12:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn, kwam al een kilo aan alleen door te kijken.
But totally worth it.
He Ama.quote:
Ja hoorquote:Op maandag 20 januari 2020 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Ama.
Heb lief filmpje van de katten die elkaar wassen. Wil je zien?
mag ik ook? :3quote:Op maandag 20 januari 2020 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Ama.
Heb lief filmpje van de katten die elkaar wassen. Wil je zien?
quote:Op maandag 20 januari 2020 18:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
koude witte bonen in lauwe tomatensaus @:Amarantha .
Sowieso moet ik moeite doen om bij de trein te komen enz.. pff.quote:
Kan het ook opsturen?quote:Op maandag 20 januari 2020 18:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso moet ik moeite doen om bij de trein te komen enz.. pff.
Oh wacht, ik heb hier nog borrelnootjes liggen.. lekker hoorquote:
Heb ik zelf ook.quote:Op maandag 20 januari 2020 18:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh wacht, ik heb hier nog borrelnootjes liggen.. lekker hoor
Niet ons probleem.quote:Op maandag 20 januari 2020 18:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
denk niet dat de post daar blij van wordt...
PROFICIAT FOKITPOCKITROCKITquote:Op maandag 20 januari 2020 19:03 schreef Fok-it het volgende:
Half jaar contractje in de pocketgoed begin van de week
Dank Ettocornettogeppettoamarettoquote:
Netjes netjes!! Gefeliciteerdquote:Op maandag 20 januari 2020 19:03 schreef Fok-it het volgende:
Lekker lekker.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:03 schreef Fok-it het volgende:
Hoe was haar buik?quote:Op maandag 20 januari 2020 19:15 schreef Kiid het volgende:
Vandaag was er een chick met een goede kont, bwohhhh. Ze was alleen niet super knap. Net op de grens, maar echt zo'n squat kont
7 maanden neem ik aan?quote:Op maandag 20 januari 2020 19:03 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2020 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Netjes netjes!! Gefeliciteerd
Merci merciquote:Op maandag 20 januari 2020 19:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
7 maanden neem ik aan?
Gefeliciteerd broer
quote:Op maandag 20 januari 2020 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker lekker.
Ivm je opleiding?
Nee opleiding staat er volledig los van. Die moet ik eerst maar eens afronden volgend jaar en er werk in zien te vinden.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker lekker.
Ivm je opleiding?
Meeste bedrijven doen 7 maanden en geen halfjaar omdat je bij een halfjaar geen proeftijd mag doen. Of werk je er al?quote:Op maandag 20 januari 2020 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Merci merci
7 maanden?
[..]
[..]
Nee opleiding staat er volledig los van. Die moet ik eerst maar eens afronden volgend jaar en er werk in zien te vinden.
Zit nu in proeftijd tot eind januariquote:Op maandag 20 januari 2020 19:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Meeste bedrijven doen 7 maanden en geen halfjaar omdat je bij een halfjaar geen proeftijd mag doen. Of werk je er al?
Als je straks een hijger aan de lijn krijgtquote:
Eerst dickpic.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je straks een hijger aan de lijn krijgt
All Crew Are Bastards?quote:Op maandag 20 januari 2020 20:26 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/A.C.A.B.
1312quote:Op maandag 20 januari 2020 20:26 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/A.C.A.B.
quote:Op maandag 20 januari 2020 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
All Crew Are Bastards?
Jeetje trollie. Even TR zetten maar.
quote:
Wie is die voorbij sluipende negert ;s ;squote:
Integendeel; in Bourgondië weten we wat fijnproeven is.quote:
quote:
Nee man... Brabantsche mosterd van 't Mosterdmanneke.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
Etto eet z'n frikandel speciaal ook met ketchup
Frikandel met mosterd?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee man... Brabantsche mosterd van 't Mosterdmanneke.
Nee hoor, gourmand...quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Frikandel met mosterd?![]()
gadverdamme man
Je bent echt een barbaar
Finse mosterdquote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:10 schreef CharlesKinbote het volgende:
mosterd is een van de enige dingen die ik zo smerig vind dat ik het niet eet
Heel anders maatquote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:11 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat is het verschil met gewone?
Nog nooit in de supermarkt gezien.quote:
Zeker een 8.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
op een schaal van 1 tot 5, hoe viesmad ben je?
Ben je weer agressiefquote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog nooit in de supermarkt gezien.
Ik zal maar naar de lokale Fin gaan van het weekend.
Terecht wel. Mensen met een wansmaak qua eten kan je soms heel boos om wordenquote:
Valt me tegen dit, amice.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Terecht wel. Mensen met een wansmaak qua eten kan je soms heel boos om wordenNet als JR die zegt dat Indiaas eten niet lekker is. Dan ben je niet serieus te nemen
Altijd. Mijn posts zijn weer onterecht verwijderd door blauw tuig.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben je weer agressief
Ik neem er altijd een paar mee uit Finland.
JR zijn smaakpalet is net als moderne kunst.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Terecht wel. Mensen met een wansmaak qua eten kan je soms heel boos om wordenNet als JR die zegt dat Indiaas eten niet lekker is. Dan ben je niet serieus te nemen
Ook best duur hoor via Amazon.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd. Mijn posts zijn weer onterecht verwijderd door blauw tuig.
Maar ik heb oprecht nooit van Finse mosterd gehoord. Geloof je op je woord dat het lekker is, maar het is niet iets dat ik even ga bestellen voor de leuk. Daarvoor eet ik het sowieso te weinig.
Inderdaad wel beter dat je stopt, je bent er ook te stom voor.quote:
Jij bent eerder een Bozevla.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:10 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Inderdaad wel beter dat je stopt, je bent er ook te stom voor.
Mijn hobby’s zijn baby kerkuilen de nek breken.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij bent eerder een Bozevla.
Hahaha.
Walgelijk.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:28 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Mijn hobby’s zijn baby kerkuilen de nek breken.
Je bent bij deze in mijn culinaire achting gestegenquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Indiase curryschotel @:Amarantha
Na nu even niet, net bord spaghetti gehad.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Indiase curryschotel @:Amarantha
Pfffffffffquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na nu even niet, net bord spaghetti gehad.
#Self madequote:Op woensdag 22 januari 2020 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En kijk wat er van je geworden is
Truequote:Op woensdag 22 januari 2020 19:10 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Inderdaad wel beter dat je stopt, je bent er ook te stom voor.
Valt wel mee vriendquote:Op donderdag 23 januari 2020 00:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tjackadepjacka
Ik ben verder meer ettoduvel
Topic is al een week open.quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat is hier laatste tijd vaker overdag
quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:32 schreef Mortaxx het volgende:
Komt omdat Haags zoveel posts verwijderd
Ik heb helemaal niks verwijderd vrind.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gister nog van mij. Verklaar jezelf
Denk niet dat het ama was he maatquote:Op donderdag 23 januari 2020 18:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks verwijderd vrind.
Wat zou ik verwijderd moeten hebben dan?quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk niet dat het ama was he maat
Ga hier geen discussie over voeren. Je weet heel goed wat ik bedoelquote:Op donderdag 23 januari 2020 18:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat zou ik verwijderd moeten hebben dan?
Ik heb geen flauw idee vrind.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga hier geen discussie over voeren. Je weet heel goed wat ik bedoel
Neem er nog eentjequote:Op donderdag 23 januari 2020 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee vrind.
Niet meer over dbz pratenquote:Op donderdag 23 januari 2020 18:44 schreef Kiid het volgende:
Hoe gaan we de activiteit hier weer omhoog krikken vrienden
Krijg je als users die SC's dood maken migreren naar andere SC's die vervolgens hetzelfde lot wacht.quote:
Meer profquote:Op donderdag 23 januari 2020 18:45 schreef Kiid het volgende:
1. Mij mod maken
2. Meer vrouwen
3. Meer leedvermaak
4. Leuke onderwerpen/discussies die tot in de late uurtjes doorgaan
5. Een actieve nachtploeg
Nog meer mensen met aanvullingen?
Ja, waar is prof eigenlijk. Ik zie hem nooit meerquote:Op donderdag 23 januari 2020 18:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meer prof
Al heb je dan nog minder vrouwen. Wel meer leedvermaak
Gezellig dat jij hier ook bent vriend. Hoe maak je het? Ga je nog naar de nieuwe bad boysquote:Op donderdag 23 januari 2020 18:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Krijg je als users die SC's dood maken migreren naar andere SC's die vervolgens hetzelfde lot wacht.
Hhahahahquote:Op donderdag 23 januari 2020 18:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Krijg je als users die SC's dood maken migreren naar andere SC's die vervolgens hetzelfde lot wacht.
Dat is ook wel toevallig zeg. Er wordt iets gezegd wat lijkt op kritiek en de brigade staat gelijk weer aan de deur. Post eens gezellig meequote:Op donderdag 23 januari 2020 18:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gezellig dat jij hier ook bent vriend. Hoe maak je het? Ga je nog naar de nieuwe bad boys
Lekker man.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:59 schreef Kiid het volgende:
Eerlijk boys, vandaag heb ik een gesprek gehad met een 9+ milf. Het zou echt een welkome aanwinst zijn op de afdeling. Eindelijk iets om naar te kijken
Kidd is trouwe jongenquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker man.
Denk je dat er een kans inzit dat ze je piel beroert?
goed bezig.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:59 schreef Kiid het volgende:
Eerlijk boys, vandaag heb ik een gesprek gehad met een 9+ milf. Het zou echt een welkome aanwinst zijn op de afdeling. Eindelijk iets om naar te kijken
Nee, dat denk ik niet. Maar kan daar wel aan denken natuurlijk terwijl ik het zelf doequote:Op donderdag 23 januari 2020 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker man.
Denk je dat er een kans inzit dat ze je piel beroert?
Ben je nou al eens een stap dichter bij haar puni gekomen mijn lichtvoetige vriendquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
mixed grill schotel @:Amarantha
De watquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben je nou al eens een stap dichter bij haar puni gekomen mijn lichtvoetige vriend
Lichtvoetige vriend. Omdat je nog minder weegt dan de gemiddelde Nederlandse vrouw. Daarom lichtvoetig snap jequote:
Die snap ik, weet alleen niet wat een puni is.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lichtvoetige vriend. Omdat je nog minder weegt dan de gemiddelde Nederlandse vrouw. Daarom lichtvoetig snap je
quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:44 schreef Kiid het volgende:
Hoe gaan we de activiteit hier weer omhoog krikken vrienden
quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben je nou al eens een stap dichter bij haar puni gekomen mijn lichtvoetige vriend
Tell me about it. Als je daar 1 keer bent geweest kijk je nooit meer hetzelfde naar makreelquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:43 schreef Catkiller het volgende:
Puni zou zo een vissoort kunnen zijn waardoor het wel toepasselijk is. Wat een lucht zeg.
Neequote:Op donderdag 23 januari 2020 19:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan toch? Soms moet je mannen wel belonen voor hun effort
quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Snap niet waarom je je niet gewoon eens opoffert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |