Wat een gelulquote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:36 schreef Orion_in_space het volgende:
[..]
maar dan deugen we niet meer...
Het probleem is dat men al die religieuze gezinnen niet uit elkaar wil zetten en uit elkaar wil houden. Terwijl bewezen is dat het daardoor steeds fout gaat en de geschiedenis zich blijkt te herhalen. Want al die religieuze gezinnen willen zonder te hoeven werken wel voeding, drinken en handel van weldenkende medemensen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:40 schreef Maharski het volgende:
Fantastisch artikel!
En enorm pijnlijk om te lezen allemaal, tegelijkertijd.
Wat is er toch met Europa gebeurd... welke debielen hebben dit toch verzonnen.
Echt in moordend tempo bezig aan zijn eigen ondergang. In nog geen 50 jaar tijd.
Dit gaat een keer serieus fout. Nu zit de afkeer, het ongenoegen, en ik denk bij velen zelfs haat, nog enkel in de harten van de bevolking. Ooit gaat dat zich een weg naar buiten banen, en dan weten we allemaal wat er gaat gebeuren. Tenzij je heel extreem achterlijk bent.
ja dat deed pim fortuyn ook...quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:46 schreef ems. het volgende:
Verzonnen censuur altijdHet staat iedereen vrij om te klagen over immigratie en dat is natuurlijk ook hartstikke gezond. Alleen eenvoudig-rechts moet er meteen weer een slachtoffer-en censuur ding van maken.
Er zijn inzake dat land schrijnende voorbeelden te vinden.quote:
Toilet begrijpen ze allemaal wel ja, en dat is ook niet zo gek als er dagelijks tientallen chauffeurs komen die daar gebruik van maken.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 09:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En als je met je vrachtwagen in andere Europese landen komt bij een achterafliggende fabriek spreekt men daar Engels als je naar de wc vraagt. En werken bij die fabrieken alleen autochtonen daar?
Waar heeft dat wel gestaan dan? Breitbart?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Er zijn inzake dat land schrijnende voorbeelden te vinden.
Zoals bv artsen, die het smerige lef hebben om op te merken dat al die zielige vluchtelingen niet de tieners zijn die ze zeggen te zijn,
En dat beloond zien met een beroepsverbod.
Maar ik zeg er meteen bij hé, dat heeft niet op de voorpagina van de volkskrant gestaan ofzo.
Dus voel je vooral geroepen om dat integraal af te serveren als 'onzin'.
2015: Na de Kerst van 2014 zal er in Zweden een wet van kracht worden die het toestaat om een ieder die immigratie bekritiseert of de onwilligheid van politici om dit onderwerp te tackelen aan te klagen. Het rapport van de Constitutionele Raad is in stemming aangenomen, zoals volgens een brief uit de Parlementaire Burelen blijkt. Andrew Norlen, een lid van het Parlement en van de Constitutionele Raad, heeft dit erdoor gedrukt en het zal zeer spoedig een afschrikwekkend middel worden.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:46 schreef ems. het volgende:
Verzonnen censuur altijdHet staat iedereen vrij om te klagen over immigratie en dat is natuurlijk ook hartstikke gezond. Alleen eenvoudig-rechts moet er meteen weer een slachtoffer-en censuur ding van maken.
Ik ben vorig jaar een week in Berlijn geweest en het verbaasde me dat dat juist geen islamitische enclave is. Heb er misschien 10 getinte gezien in totaal. Moet er wel bij vermelden dat ik niet in achterstandsbuurten ben geweest maar alleen in toeristische trekpleisters.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Berlijn ben ik een tijd niet meer geweest maar Parijs wel. Je struikelt daar letterlijk over Noord Afrikaanse bedelaars, en je hoort islamitische straatpredikers. De metro van Parijs is in zo'n slechte staat dat je al helemaal het gevoel hebt dat je in slaap bent gevallen en ergens in Algerije bent uitgestapt. Je vraagt je af waar de Franse regering het geld aan uitgeeft.
Wat denk je dat de VVD doet als zij het echt voor het zeggen hebben?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 10:06 schreef cempexo het volgende:
[..]
Toon dat dan eens aan. Of anderszins, de andere partijen hebben daar geen schuld aan
Ja maar nu wonen ze in een gratis shithole met nog een uitkering ookquote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:36 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Klopt, maar nu zien ze het zelf gebeuren. Je komt aan in een leuke wijk waar het goed toeven is - maar hoe meer immigranten er bij komen hoe meer het verpaupert.
Dan ga je zelf toch even achter je oren krabben voor je weer in dezelfde shithole situatie die je decennia geleden ontvlucht bent terechtkomt ?
Ik heb gehoord dat D66 een 24/7 treinverbinding wil creëren van Nederland naar Zweden en weer terug, om daar de asielzoekers op te halen en in Nederland te plaatsen. Jette zou niet willen dat er voor de treinkaartjes betaald moet worden.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:00 schreef TomLuny het volgende:
misschien dubbel, heb niet teruggelezen
Multiculturele hel Zweden: ‘Zweden heeft een monster geschapen’ – ‘Langer zwijgen over problemen is recept voor sociale onrust’
> https://tpook.nl/2020/01/(...)_campaign=artikelkop
[ afbeelding ]
Sweden Granted 1.2m New Migrant Permits Last Decade,
One-Fifth of Residents are Foreign Born
Sweden, a country with a population of just over ten million people, granted a total of 1.2 million residency permits in the last decade according to figures from the Swedish migration board.
In 2010, Sweden boasted a population of 9.4 million people and in the last decade, that number has grown by nearly a million people to 10.3 million by the end of 2019 according to data from Statistics Sweden.
> https://www.breitbart.com(...)ts-are-foreign-born/
Gelukkig redden ze dan wel de pensioenen![]()
ik wens ze veel succes om door Denemarken heen te walsen met die trein.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:26 schreef cempexo het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat D66 een 24/7 treinverbinding wil creëren van Nederland naar Zweden en weer terug, om daar de asielzoekers op te halen en in Nederland te plaatsen. Jette zou niet willen dat er voor de treinkaartjes betaald moet worden.
Sommige Fokkertjes worden steeds extremer... Gevaarlijke ontwikkelingquote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:49 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Of je gaat alle niet-Zweeds in Zweden opruimen. Daarna stuur je de echte Zweeds weer terug.
Onze samenlevingen worden dan ook steeds extremer.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Sommige Fokkertjes worden steeds extremer... Gevaarlijke ontwikkeling
Nee, een logische ontwikkeling want de oorspronkelijke bevolking pikt het niet meer langer.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, opruimen is eerder afknallen als deporterenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Sja, zodra er opeens massaal met handgranaten gesmeten wordt in je buurt ben je er zelf ook snel wel klaar mee hoor, dat kan je mensen echt niet kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het helpt ook niet mee dat de mensen die een oplossing zouden moeten aandragen (politiek) het ook niet weten, of niet willen weten. Sterker, in de meeste landen lijkt het nog steeds op het Apeldoornse "Wees welkom" liedje.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met zijn "oplossing" hoor, maar ik snap echt wel dat er mensen zijn die echt niet meer weten hoe het nu verder moet.
Dan gaan de grenzen wagenwijd open.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:11 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Wat denk je dat de VVD doet als zij het echt voor het zeggen hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |