Niet eens zo gek gedacht met de bak haat naar de kuffar die mee wordt genomen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 05:43 schreef Megumi het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Wellicht aan jou voorbij gegaan maar het gaat om zo wel rechts als links. Of is Mark Rutte van een links partij? Dat is dan nieuw voor mij?
Denken dat de VVD rechts isquote:Op zaterdag 18 januari 2020 05:43 schreef Megumi het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Wellicht aan jou voorbij gegaan maar het gaat om zo wel rechts als links. Of is Mark Rutte van een links partij? Dat is dan nieuw voor mij?
Dat is de schuld van CU en d66.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 07:20 schreef cempexo het volgende:
[..]
Echt waar?...er komen wekelijks 600-800 nieuwe asielzoekers in Nederland binnen.
En als je met je vrachtwagen in andere Europese landen komt bij een achterafliggende fabriek spreekt men daar Engels als je naar de wc vraagt. En werken bij die fabrieken alleen autochtonen daar?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 02:27 schreef Chokeme het volgende:
Kwamen bij een bedrijf aan om te laden/lossen, en ik vroeg naar de wc (heel normaal als chauffeur terwijl je komt laden). Niemand sprak er Zweeds of Engels, maar bovenal gaf niemand een fuck. Pas de vijfde persoon die ik vroeg nam nog net de moeite om in de juiste richting te wijzen, de wc was echter zo goor dat ik de zijkant van de trailer maar verkoos.
Hoi, ik ben ook een gutmensch dus niet de special forces (antifa) mobiliseren aub. Maar ik wil de advocaat van de duivel spelen. Wil het feit, dat de rechtse partij de grootste in de peilingen is, niet zeggen dat het zelfs aan kracht wint?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 07:34 schreef The_End het volgende:
Het wekelijkse zweden is verloren. Wanneer komen jullie erachter dat het, na 10 jaar roepen dat zweden verloren is, het een beetje zijn kracht verliest?
De overwinnaar schrijft de geschiedenis. Kortom: over 150 jaar zullen we het allemaal als iets goeds zien. Of althans, zo zal het geschreven staan.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 09:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dit is toch ook wel een heel merkwaardige periode in de geschiedenis. Volgens mij is de samenleving nog nooit zo grootschalig en ernstig ondermijnd door eigen toedoen als de laatste decennia met de massaimmigratie. Het is nou ook niet dat er geen signalen zijn dat het helemaal misloopt, die zijn er te over. Ik vraag mij hoe historici over 150 jaar terugkijken op deze periode en hoe we dan denken over partijen als D66, Groenlinks en figuren als Leo Lucassen. Denk dat het voortschrijdend inzicht deze figuren niet gunstig gezind zal zijn.
Juist wel toch ? Die partijen hebben de nieuwe machthebbers en geschiedschrijvers dan immers in het zadel geholpen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 09:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dit is toch ook wel een heel merkwaardige periode in de geschiedenis. Volgens mij is de samenleving nog nooit zo grootschalig en ernstig ondermijnd door eigen toedoen als de laatste decennia met de massaimmigratie. Het is nou ook niet dat er geen signalen zijn dat het helemaal misloopt, die zijn er te over. Ik vraag mij hoe historici over 150 jaar terugkijken op deze periode en hoe we dan denken over partijen als D66, Groenlinks en figuren als Leo Lucassen. Denk dat het voortschrijdend inzicht deze figuren niet gunstig gezind zal zijn.
Toon dat dan eens aan. Of anderszins, de andere partijen hebben daar geen schuld aanquote:
Asielzoekers aanbod Denemarken. Incl familiehereniging, dat na 2 jaar wachten. En andere o.a.financiële en inkomsten voorwaarden. De Deense grenzen zijn gesloten.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 09:04 schreef Scorpie het volgende:
Zweden en Denemarken zijn 5 jaar geleden al opgegeven.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 09:09 schreef Orion_in_space het volgende:
[..]
Hoi, ik ben ook een gutmensch dus niet de special forces (antifa) mobiliseren aub. Maar ik wil de advocaat van de duivel spelen. Wil het feit, dat de rechtse partij de grootste in de peilingen is, niet zeggen dat het zelfs aan kracht wint?
Deugen deugen tot de dood, ahoy kameraad.
Het verbaast mij altijd dat asielzoekers dit zelf niet naar vinden. Ze moeten immers zelf in dat vuil leven terwijl ze hebben ervaren hoe het ook kan.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 10:32 schreef Lothiriel het volgende:
Stockholm vond ik nog steeds een erg mooie Zweedse stad. Malmö was wat mij betreft Molenbeek in het kwadraat. Geen Zweeds persoon meer te bekennen, en vooral verschrikkelijk vuil en verwaarloosd.
Of je nou voor of tegen het opvangen van asielzoekers bent, kan je toch moeilijk voorstander zijn van deze situatie, of zeg ik nu iets heel erg vreemds![]()
Ze komen uit shithole countries he, die ontstaan niet vanzelf.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 10:47 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Het verbaast mij altijd dat asielzoekers dit zelf niet naar vinden. Ze moeten immers zelf in dat vuil leven terwijl ze hebben ervaren hoe het ook kan.
Al zullen ze wel de schuld aan anderen ipv zichzelf geven dat hun buurt zover afgetakeld is sinds ze er wonen.
Dat is flauwekul, de VVD is gewoon rechts en het CDA centrumrechts. De PvdA heeft hun zetels juist verloren door VVD-beleid door te voeren. Rechtse partijen hebben baat bij de race naar de bodem die ontstaat door zoveel mogelijk aan nieuwe onderlaag in te voeren. Linkse partijen worden gerund door achterlijke gladiolen die niet doorhebben hoeveel schade ze aanrichten aan hun eigen land en oorspronkelijke achterban. Vandaar ook dat de enige partijen die nog wel geloofd worden als ze zeggen dat ze wat aan migratie willen doen alsmaar groeien.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 08:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Denken dat de VVD rechts isZe voeren alleen D66 en GroenLinks beleid uit.
Klopt, maar nu zien ze het zelf gebeuren. Je komt aan in een leuke wijk waar het goed toeven is - maar hoe meer immigranten er bij komen hoe meer het verpaupert.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 10:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze komen uit shithole countries he, die ontstaan niet vanzelf.
maar dan deugen we niet meer...quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:30 schreef Fer het volgende:
Alsof dit het beleid te maken heeft. Het is een kwestie van uitvoering.
Mensen die hier illegaal zijn, moet je uitzetten.
Mensen die afgewezen zijn, uitzetten.
Criminelen met een verblijfsvergunning, papier afpakken en uitzetten.
Vluchtelingen waar in het thuisland geen oorlog meer is, terugsturen.
Dan is er genoeg plek voor mensen die normaal komen werken of echte vluchtelingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |