drugsoorlogen, liquidaties en bomaanslagen zijn extreem. Er is niks mis mee de veroorzakers ervan te weren.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Sommige Fokkertjes worden steeds extremer... Gevaarlijke ontwikkeling
Nepnieuws. Laat die wet maar eens zien.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:46 schreef cempexo het volgende:
[..]
2015: Na de Kerst van 2014 zal er in Zweden een wet van kracht worden die het toestaat om een ieder die immigratie bekritiseert of de onwilligheid van politici om dit onderwerp te tackelen aan te klagen. Het rapport van de Constitutionele Raad is in stemming aangenomen, zoals volgens een brief uit de Parlementaire Burelen blijkt. Andrew Norlen, een lid van het Parlement en van de Constitutionele Raad, heeft dit erdoor gedrukt en het zal zeer spoedig een afschrikwekkend middel worden.
“Ik denk niet dat er veel processen voor moeten worden gevoerd, voordat het signaal in de gemeenschap doorkomt dat het internet niet een wetteloos land is.” De “diender” is terug in het land, aldus Norlen in een “eenzijdig” debat over de kwestie in het Zweedse Parlement. De nieuwe wet is bedoeld om het Zweedse volk ervan te weerhouden te klagen dat zijn land in een “Derde Wereldland” verandert.
https://ejbron.wordpress.(...)n-misdaad-verklaart/
Zodat ontzettend lui volk zoals jij triomfantelijk alle bronnen af kan gaan schieten ofzo?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:24 schreef The_End het volgende:
[..]
Nepnieuws. Laat die wet maar eens zien.
Zoals altijd, gewoon de gebruikelijke linkse censuur, als het je niet bevalt noem je het gewoon "fake news" en je wint weer.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zodat ontzettend lui volk zoals jij triomfantelijk alle bronnen af kan gaan schieten ofzo?
Nah, de wet bestaat gewoon niet. Tenminste, ik kan geen enkele serieuze bron voor die wet vinden.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zodat ontzettend lui volk zoals jij triomfantelijk alle bronnen af kan gaan schieten ofzo?
Kom maar op met die wet danquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals altijd, gewoon de gebruikelijke linkse censuur, als het je niet bevalt noem je het gewoon "fake news" en je wint weer.
No longer.
Claim ik wat? Een wet staat in een wetboek, waarom moet er een of ander vaag blogje aan te pas komen?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:32 schreef ExTec het volgende:
Linkse censuur? Klap gehad? Ik ben rechtser dan jij tokkie. Je hebt volgens mij geen idee wat rechts inhoudt.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:33 schreef HeatWave het volgende:
Zoals altijd, gewoon de gebruikelijke linkse censuur, als het je niet bevalt noem je het gewoon "fake news" en je wint weer.
No longer.
Maar er zijn meer dan zat bronnen te vinden die spreken van vergezichten a'la: niet opruien enzo.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nah, de wet bestaat gewoon niet. Tenminste, ik kan geen enkele serieuze bron voor die wet vinden.
Oh die taktiek vergat ik nog even, het meteen beginnen met schelden zodat je helemaal gelijk hebtquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:37 schreef The_End het volgende:
[..]
Claim ik wat? Een wet staat in een wetboek, waarom moet er een of ander vaag blogje aan te pas komen?
[..]
Linkse censuur? Klap gehad? Ik ben rechtser dan jij tokkie. Je hebt volgens mij geen idee wat rechts inhoudt.
Jij beticht mij van linkse censuur of wat dat ook mag zijn en daarna ga je klagen over schelden? Dat vind jij normaal discussieren?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:38 schreef HeatWave het volgende:
Oh die taktiek vergat ik nog even, het meteen beginnen met schelden zodat je helemaal gelijk hebt.
Het is geen censuur als je zelf niet in staat bent om je flauwekul te onderbouwen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
No longer.
Jou niet, gewoon de algemene taktieken die gebruikt worden.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:39 schreef The_End het volgende:
[..]
Jij beticht mij van linkse censuur of wat dat ook mag zijn en daarna ga je klagen over schelden? Dat vind jij normaal discussieren?
Vraagje: ben je oprecht geinteresseerd?quote:
Hoe kan ik iets opzoeken wat niet bestaat. Uiteraard heb ik al gezocht en niks gevonden. Daarom zei ik dat het nep was.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Vraagje: ben je oprecht geinteresseerd?
Kan me er niks bij voorstellen. Want dan zoek je het zelf ff op.
Misschien moeten jij en je vriendjes geen nepnieuws verspreiden. Dat zal vast schelen in het aantal aanvallen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:40 schreef HeatWave het volgende:
Jou niet, gewoon de algemene taktieken die gebruikt worden.
Da's vrij apart. Ik kan meer dan genoeg vinden.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:41 schreef The_End het volgende:
[..]
Hoe kan ik iets opzoeken wat niet bestaat. Uiteraard heb ik al gezocht en niks gevonden.
Ja, ik zat nog even verder te zoeken. Wat ik nu lees gaat het om een wet die het mogelijk maakte (in 2014) ook mensen naar aanleiding van online uitingen aan te klagen, en dat schijnt voor die wet niet mogelijk te zijn geweest. Niet specifiek op immigratie kritiek ofzo gericht dus, maar op laster in het algemeen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar er zijn meer dan zat bronnen te vinden die spreken van vergezichten a'la: niet opruien enzo.
En laat ik voorop stellen dat zoiets an sich niet verkeerd is.
Maar de angel zit natuurlijk wel in wat we dan precies onder opruien verstaan.
Anders kap je even met dingen beweren die ik helemaal niet doequote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:42 schreef The_End het volgende:
[..]
Misschien moeten jij en je vriendjes geen nepnieuws verspreiden. Dat zal vast schelen in het aantal aanvallen.
Kom met een bron voor die wet dan. Verlicht ons.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Vraagje: ben je oprecht geinteresseerd?
Kan me er niks bij voorstellen. Want dan zoek je het zelf ff op.
https://translate.google.(...)%2FKU17%2F&sandbox=1quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
Kom met een bron voor die wet dan. Verlicht ons.
Waarom zou ik dat doen. Ben jij net zo'n aartslui ventje.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
De meeste mensen in dit topic zijn al verlicht hoor.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
Thx. Ik heb het woord 'imigratie' in de vertaling niet gezien, het lijkt me zoals je geloof ik al aangaf idd een wet om individuen sterker te laten staan in lasterzaken.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
https://translate.google.(...)%2FKU17%2F&sandbox=1
Juist.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:50 schreef VoMy het volgende:
[..]
Thx. Ik heb het woord 'imigratie' in de vertaling niet gezien, het lijkt me zoals je geloof ik al aangaf idd een wet om individuen sterker te laten staan in lasterzaken.
Ga toch weg man. Het gaat er niet om dat het niet mijn bron is, dus nep, Het gaat erom dat er overduidelijk nepnieuws wordt verspreid.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anders kap je even met dingen beweren die ik helemaal niet doe.
Ik ageer alleen tegen het constante "niet mijn bron, dus nep" geblaat. In dit geval mbt die wet is het idd fake waarschijnlijk, maar je kan niet alleen elke bron zomaar afwijzen omdat het de NOS of RTL niet is, dat is alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |