abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 januari 2020 @ 00:41:31 #26
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_191082169
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 00:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Bijna niet meer, daar hebben we jarenlang ons best voor gedaan, dus niet zo gek dat heel veel mensen er niet op zitten te wachten dat er een ander sprookje de dienst uit gaat maken hier.
Misschien juist wel, mensen willen ergens bij horen en daar was de kerk een plek voor. Verwarde mensen werden opgevangen, verslaafden. Nu is er niks meer, de ggz komt geld tekort of de gemeente iig.
  zaterdag 18 januari 2020 @ 00:42:22 #27
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_191082178
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 00:41 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Misschien juist wel, mensen willen ergens bij horen en daar was de kerk een plek voor. Verwarde mensen werden opgevangen, verslaafden. Nu is er niks meer, de ggz komt geld tekort of de gemeente iig.
Altijd 100000 keer beter dan het vergif dat religie heet.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_191082204
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 00:41 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Ook DAT is welbewust VVD/CDA beleid hoor! Al decennialang wordt er "bezuinigd" (lees: de werkvloer mag inleveren, maar het waterhoofd aan niets toevoegende "managers/vergadertijgers" wordt nooit echt aangepakt). Dusse.....ik herhaal: vooral braaf blijven stemmen op die lui.
  zaterdag 18 januari 2020 @ 00:45:51 #29
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_191082213
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 00:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Altijd 100000 keer beter dan het vergif dat religie heet.
Duizend Miljard :P Ik weet het ook niet, maar ik weet wel dat mensen een plek nodig hebben waar ze zich veilig voelen. Religie zegt mij ook niet zoveel, alleen dat we goed voor elkaar moeten zorgen. De overheid doet het niet.
  zaterdag 18 januari 2020 @ 00:47:14 #30
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_191082223
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 00:45 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Duizend Miljard :P Ik weet het ook niet, maar ik weet wel dat mensen een plek nodig hebben waar ze zich veilig voelen. Religie zegt mij ook niet zoveel, alleen dat we goed voor elkaar moeten zorgen. De overheid doet het niet.
Klopt, maar mensen moeten ook zelf verantwoordelijkheid nemen ipv altijd maar te leunen op anderen.

En religie zorgt op dit moment juist voor het tegenovergestelde van voor elkaar zorgen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zaterdag 18 januari 2020 @ 00:47:35 #31
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_191082227
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 00:45 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Ook DAT is welbewust VVD/CDA beleid hoor! Al decennialang wordt er "bezuinigd" (lees: de werkvloer mag inleveren, maar het waterhoofd aan niets toevoegende "managers/vergadertijgers" wordt nooit echt aangepakt). Dusse.....ik herhaal: vooral braaf blijven stemmen op die lui.
Je kan herhalen wat je wil, maar ik stem niet op deze partijen :D Rustig, joh
pi_191082231
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 00:45 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat we van "de overheid" absoluut niets hoeven te verwachten.
Ik ben het met Heatwave eens dat religie ronduit vergif is.
pi_191082234
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 23:29 schreef Hoogslaper het volgende:
Het land Zweden is niet meer te redden, de oorspronkelijke bevolking wél.

Laat Zweden maar helemaal vol lopen met alles wat er uit de islamitische wereld komt en schop de probleemgevallen die al in Europa zijn er ook heen.

Daarna de etnische Zweden herverdelen over Europa.

En er een hele wijze levensles uit trekken.
Of je gaat alle niet-Zweeds in Zweden opruimen. Daarna stuur je de echte Zweeds weer terug.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_191082245
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 00:47 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Je kan herhalen wat je wil, maar ik stem niet op deze partijen :D Rustig, joh
Ik sprak ook niet jou persoonlijk aan, maar gelet op de VVD/CDA regeringen van Balkenende en Rutte, doet een groot deel van de stemmers dat kennelijk wel.
pi_191082299
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 00:50 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Ik sprak ook niet jou persoonlijk aan, maar gelet op de VVD/CDA regeringen van Balkenende en Rutte, doet een groot deel van de stemmers dat kennelijk wel.
Niet op VVD/CDA/D66 stemmen dus.. Maar wel op andere partijen, welk?
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_191082303
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 00:59 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Niet op VVD/CDA/D66 stemmen dus.. Maar wel op andere partijen, welk?
Ook niet op de rest van het gebruikelijke tuig.....vul de rest zelf maar in.
pi_191082320
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 01:00 schreef stopnaald het volgende:

[..]

SP
FvD
PVdD
50+
PVV
Groenlinks
Denk
ChristenUnie

Of richt je zelf eentje op..
  zaterdag 18 januari 2020 @ 01:05:31 #38
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_191082322
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 01:00 schreef stopnaald het volgende:

[..]

PVV/FvD? Zij zijn net zo goed onderdeel van deze democratie, kunnen tegengas geven, wat ze ook doen. Net als de SP ^O^
pi_191082522
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 23:40 schreef stopnaald het volgende:
Tja, dit had iedereen wel kunnen zien aankomen hoor!

Bij de weg, voorzichtig aan beginnen de verkiezingskampanjes weer.....en de Vereniging Van Dieven weet niet hoe gauw ze weer "stevige taal" moet gaan uitkramen, met de Companen Dieven Alliantie in hun kielzog....

Maar vergeet het niet mensen! Dit is het gevolg van het beleid van Balkenende en Rutte!
Dusse......vooral weer netjes je laten voorliegen en braaf op de "rechtse" VVD/CDA stemmen, dan weet je zeker dat hier absoluut NIETS aan gedaan gaat worden!

Bedrieger, smeerlap en huichelaar Rutte heeft immers in de Europese Raad (je weet wel, waar de ECHTE beslissingen door duitsland en frankrijk worden genomen) braaf beloofd hun beleid te volgen en te implementeren in nederland. Dat zooitje hersenloze parasieten (een enkeling als Pieter Omtzigt uitgezonderd) stemt braaf wat ze opgedragen wordt, danwel tekent bij het kruisje!

En links dan? "Links" naait je ook aan alle kanten. Dat bizarre Identity Politics en de gekleurde discriminatie/racisme (salonfähig gemaakt door aartsleugenaar een vleesgeworden racisme Gloria Wekker en consorten) is het enige waar die zakkenvullers en volksverraders om geven.

Racisme en discriminatie van blanken is hun norm en als je daar dan iets van vindt, ben JIJ fout.
Ik heb er inmiddels schijt aan, ik ben vol trots echt helemaal klaar met die idioterie. En nee, ik zal NOOIT meer op zo'n verrader (links of rechts) stemmen. Ik hoop nog velen met mij.....
*O*
  zaterdag 18 januari 2020 @ 02:27:16 #40
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_191082667
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 23:31 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Zweedse blonde dames zijn welkom.
Ben zes keer in Zweden geweest (niet in de grote steden). Ik heb ze niet gezien. Wel veel dames met donker haar (vermoed ik, onder de hoofddoek).
Op de boot van Zweden naar Duitsland stond ik op het dek, en daar stond er dan eindelijk een. Mooie blonde meid, in haar eentje naar de zee te kijken. Tot ze naar een stel truckers liep en plat Drents begon te lullen. Voor blonde dames kun je dus beter thuisblijven :9

Voor de ultieme deceptie kan ik een ieder een bezoekje Malmö aanraden. Arabische graffiti all over the place, praktisch alleen immigranten wat je ziet. Kwamen bij een bedrijf aan om te laden/lossen, en ik vroeg naar de wc (heel normaal als chauffeur terwijl je komt laden). Niemand sprak er Zweeds of Engels, maar bovenal gaf niemand een fuck. Pas de vijfde persoon die ik vroeg nam nog net de moeite om in de juiste richting te wijzen, de wc was echter zo goor dat ik de zijkant van de trailer maar verkoos.
Posters aan de muur met Arabische tekst, reclame voor 1 of andere musical, hier wel met een Engelse vertaling van de titel: 'And the blood drips from the sky'. Die Islamitische lichtvoetigheid, dat joie de vivre, gewoon de lol die er vanaf straalt, om Hans Teeuwen maar even te quoten.
Misschien wel het mooiste land van Europa, met een geweldige bevolking, zo om zeep geholpen door een krankzinnig immigratiebeleid, ik word er wel een beetje verdrietig van.
It's okay to be white
  zaterdag 18 januari 2020 @ 02:58:48 #41
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_191082764
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 02:33 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Het is nu wachten op de users die komen vertellen dat het wel meevalt en Zweden nog steeds een geweldig land is om in te wonen zoals in het vorige Zweden topic.
Die zijn er al, ze zeggen het alleen niet letterlijk want dat is ook wel lastig met het verhaal uit de OP onder je neus. Maar het rooskleurige wereldbeeld en de feelgood over jezelf bewaren is ook wat waard natuurlijk. Beetje mensen voor racist uitmaken, beschuldigen van onderbuikgevoel, vooral niet ingaan op de feiten en men kan weer lekker verder slapen :)
It's okay to be white
pi_191082772
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 02:58 schreef Chokeme het volgende:

[..]

Die zijn er al, ze zeggen het alleen niet letterlijk want dat is ook wel lastig met het verhaal uit de OP onder je neus. Maar het rooskleurige wereldbeeld en de feelgood over jezelf bewaren is ook wat waard natuurlijk. Beetje mensen voor racist uitmaken, beschuldigen van onderbuikgevoel, vooral niet ingaan op de feiten en men kan weer lekker verder slapen :)
Mooi Wikipedia artikel ook:

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_grenade_attacks_in_Sweden

Paulina Neuding of The Spectator wrote that Swedish officials have failed to effectively address the problem: "it’s still hard for Swedish authorities to be frank about what’s going on. It’s widely known that gang members are mainly first- and second-generation immigrants."

In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  zaterdag 18 januari 2020 @ 03:20:07 #43
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_191082832
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 03:01 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Mooi Wikipedia artikel ook:

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_grenade_attacks_in_Sweden

Paulina Neuding of The Spectator wrote that Swedish officials have failed to effectively address the problem: "it’s still hard for Swedish authorities to be frank about what’s going on. It’s widely known that gang members are mainly first- and second-generation immigrants."

[ afbeelding ]
Niks aan de hand, zijn incidenten, veroorzaakt door verwarde mannen ;)
It's okay to be white
  zaterdag 18 januari 2020 @ 03:28:47 #44
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_191082859
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 03:20 schreef Chokeme het volgende:

[..]

Niks aan de hand, zijn incidenten, veroorzaakt door verwarde mannen ;)
Eerder gaat het dan denk ik om mensen die in zweden geboren zijn. En dus niet zijn uit te zetten. En dat probleem is er in Nederland ook. En in Amsterdam noemen ze dat de top 600 aanpak. Echter de mentaliteit van deze mensen is op ze zacht gezegd anders dan die van de meeste mensen. En de aanpak ben ik bang te soft.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_191083063
De Zweden zijn al bezig om hun eigen land te verlaten:

According to Statistics Sweden, some 51,237 people left Sweden last year, including foreign-born residents heading back to their home countries or other destinations.

2016: https://www.thelocal.se/2(...)er-are-moving-abroad

2020: https://www.gatestoneinstitute.org/14894/swedes-are-fleeing

Net zoals de Nederlander dat al doet:

Minder bekend is dat steeds meer Nederlanders besluiten om Nederland te verlaten. Anders dan de gemiddelde asielzoeker, die laagopgeleid is of een opleiding heeft die weinig in trek is in Nederland, gaat het hier om hoogopgeleide mensen op middelbare leeftijd: de stedelijke middenklasse.

Het gaat ook om veel mensen: rond de 120.000 per jaar, waarvan rond de 45.000 mensen in Nederland geboren zijn. Dat komt overeen met rond de 300 mensen per dag, waarvan 100 Nederlandse inboorlingen: ongeveer de helft van de ‘asieltsunami’ waar het enige partijlid van de PVV het over had.

2015: https://www.visionair.nl/(...)troom-uit-nederland/

[ Bericht 6% gewijzigd door cempexo op 18-01-2020 05:28:26 ]
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  zaterdag 18 januari 2020 @ 05:25:58 #46
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_191083070
Alle linkse partijen in Nederland hebben geen oog voor de bevolking van Nederland, wel voor moslims en kansloze Afrikanen. Want zij zijn zielig. Een burgeroorlog ligt in het verschiet. Het zijn dus hele foute partijen
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  zaterdag 18 januari 2020 @ 05:43:43 #47
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_191083098
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 05:25 schreef NoPicNic het volgende:
Alle linkse partijen in Nederland hebben geen oog voor de bevolking van Nederland, wel voor moslims en kansloze Afrikanen. Want zij zijn zielig. Een burgeroorlog ligt in het verschiet. Het zijn dus hele foute partijen
Onzin natuurlijk. Wellicht aan jou voorbij gegaan maar het gaat om zo wel rechts als links. Of is Mark Rutte van een links partij? Dat is dan nieuw voor mij?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_191083243
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 05:43 schreef Megumi het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk. Wellicht aan jou voorbij gegaan maar het gaat om zo wel rechts als links. Of is Mark Rutte van een links partij? Dat is dan nieuw voor mij?
Mark Rutte is binnen de VVD links georiënteerd, dat is algemeen bekend. Vandaar dat EU Brussel stapelgek met hem is.
  zaterdag 18 januari 2020 @ 07:18:38 #49
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_191083248
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 05:43 schreef Megumi het volgende:

[..]

Mark Rutte = VVD = voor een streng vluchtelingenbeleid
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_191083250
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 07:18 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Mark Rutte = VVD = voor een streng vluchtelingenbeleid
Echt waar?...er komen wekelijks 600-800 nieuwe asielzoekers in Nederland binnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')