Misschien juist wel, mensen willen ergens bij horen en daar was de kerk een plek voor. Verwarde mensen werden opgevangen, verslaafden. Nu is er niks meer, de ggz komt geld tekort of de gemeente iig.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bijna niet meer, daar hebben we jarenlang ons best voor gedaan, dus niet zo gek dat heel veel mensen er niet op zitten te wachten dat er een ander sprookje de dienst uit gaat maken hier.
Altijd 100000 keer beter dan het vergif dat religie heet.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:41 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Misschien juist wel, mensen willen ergens bij horen en daar was de kerk een plek voor. Verwarde mensen werden opgevangen, verslaafden. Nu is er niks meer, de ggz komt geld tekort of de gemeente iig.
Ook DAT is welbewust VVD/CDA beleid hoor! Al decennialang wordt er "bezuinigd" (lees: de werkvloer mag inleveren, maar het waterhoofd aan niets toevoegende "managers/vergadertijgers" wordt nooit echt aangepakt). Dusse.....ik herhaal: vooral braaf blijven stemmen op die lui.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:41 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Misschien juist wel, mensen willen ergens bij horen en daar was de kerk een plek voor. Verwarde mensen werden opgevangen, verslaafden. Nu is er niks meer, de ggz komt geld tekort of de gemeente iig.
Duizend Miljardquote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Altijd 100000 keer beter dan het vergif dat religie heet.
Klopt, maar mensen moeten ook zelf verantwoordelijkheid nemen ipv altijd maar te leunen op anderen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:45 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Duizend MiljardIk weet het ook niet, maar ik weet wel dat mensen een plek nodig hebben waar ze zich veilig voelen. Religie zegt mij ook niet zoveel, alleen dat we goed voor elkaar moeten zorgen. De overheid doet het niet.
Je kan herhalen wat je wil, maar ik stem niet op deze partijenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:45 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Ook DAT is welbewust VVD/CDA beleid hoor! Al decennialang wordt er "bezuinigd" (lees: de werkvloer mag inleveren, maar het waterhoofd aan niets toevoegende "managers/vergadertijgers" wordt nooit echt aangepakt). Dusse.....ik herhaal: vooral braaf blijven stemmen op die lui.
Ik ben het met je eens dat we van "de overheid" absoluut niets hoeven te verwachten.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:45 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Duizend MiljardIk weet het ook niet, maar ik weet wel dat mensen een plek nodig hebben waar ze zich veilig voelen. Religie zegt mij ook niet zoveel, alleen dat we goed voor elkaar moeten zorgen. De overheid doet het niet.
Of je gaat alle niet-Zweeds in Zweden opruimen. Daarna stuur je de echte Zweeds weer terug.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:29 schreef Hoogslaper het volgende:
Het land Zweden is niet meer te redden, de oorspronkelijke bevolking wél.
Laat Zweden maar helemaal vol lopen met alles wat er uit de islamitische wereld komt en schop de probleemgevallen die al in Europa zijn er ook heen.
Daarna de etnische Zweden herverdelen over Europa.
En er een hele wijze levensles uit trekken.
Ik sprak ook niet jou persoonlijk aan, maar gelet op de VVD/CDA regeringen van Balkenende en Rutte, doet een groot deel van de stemmers dat kennelijk wel.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:47 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Je kan herhalen wat je wil, maar ik stem niet op deze partijenRustig, joh
Niet op VVD/CDA/D66 stemmen dus.. Maar wel op andere partijen, welk?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:50 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Ik sprak ook niet jou persoonlijk aan, maar gelet op de VVD/CDA regeringen van Balkenende en Rutte, doet een groot deel van de stemmers dat kennelijk wel.
Ook niet op de rest van het gebruikelijke tuig.....vul de rest zelf maar in.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:59 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Niet op VVD/CDA/D66 stemmen dus.. Maar wel op andere partijen, welk?
SPquote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:00 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Ook niet op de rest van het gebruikelijke tuig.....vul de rest zelf maar in.
PVV/FvD? Zij zijn net zo goed onderdeel van deze democratie, kunnen tegengas geven, wat ze ook doen. Net als de SPquote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:00 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Ook niet op de rest van het gebruikelijke tuig.....vul de rest zelf maar in.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:40 schreef stopnaald het volgende:
Tja, dit had iedereen wel kunnen zien aankomen hoor!
Bij de weg, voorzichtig aan beginnen de verkiezingskampanjes weer.....en de Vereniging Van Dieven weet niet hoe gauw ze weer "stevige taal" moet gaan uitkramen, met de Companen Dieven Alliantie in hun kielzog....
Maar vergeet het niet mensen! Dit is het gevolg van het beleid van Balkenende en Rutte!
Dusse......vooral weer netjes je laten voorliegen en braaf op de "rechtse" VVD/CDA stemmen, dan weet je zeker dat hier absoluut NIETS aan gedaan gaat worden!
Bedrieger, smeerlap en huichelaar Rutte heeft immers in de Europese Raad (je weet wel, waar de ECHTE beslissingen door duitsland en frankrijk worden genomen) braaf beloofd hun beleid te volgen en te implementeren in nederland. Dat zooitje hersenloze parasieten (een enkeling als Pieter Omtzigt uitgezonderd) stemt braaf wat ze opgedragen wordt, danwel tekent bij het kruisje!
En links dan? "Links" naait je ook aan alle kanten. Dat bizarre Identity Politics en de gekleurde discriminatie/racisme (salonfähig gemaakt door aartsleugenaar een vleesgeworden racisme Gloria Wekker en consorten) is het enige waar die zakkenvullers en volksverraders om geven.
Racisme en discriminatie van blanken is hun norm en als je daar dan iets van vindt, ben JIJ fout.
Ik heb er inmiddels schijt aan, ik ben vol trots echt helemaal klaar met die idioterie. En nee, ik zal NOOIT meer op zo'n verrader (links of rechts) stemmen. Ik hoop nog velen met mij.....
Ben zes keer in Zweden geweest (niet in de grote steden). Ik heb ze niet gezien. Wel veel dames met donker haar (vermoed ik, onder de hoofddoek).quote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zweedse blonde dames zijn welkom.
Die zijn er al, ze zeggen het alleen niet letterlijk want dat is ook wel lastig met het verhaal uit de OP onder je neus. Maar het rooskleurige wereldbeeld en de feelgood over jezelf bewaren is ook wat waard natuurlijk. Beetje mensen voor racist uitmaken, beschuldigen van onderbuikgevoel, vooral niet ingaan op de feiten en men kan weer lekker verder slapenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 02:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het is nu wachten op de users die komen vertellen dat het wel meevalt en Zweden nog steeds een geweldig land is om in te wonen zoals in het vorige Zweden topic.
Mooi Wikipedia artikel ook:quote:Op zaterdag 18 januari 2020 02:58 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Die zijn er al, ze zeggen het alleen niet letterlijk want dat is ook wel lastig met het verhaal uit de OP onder je neus. Maar het rooskleurige wereldbeeld en de feelgood over jezelf bewaren is ook wat waard natuurlijk. Beetje mensen voor racist uitmaken, beschuldigen van onderbuikgevoel, vooral niet ingaan op de feiten en men kan weer lekker verder slapen
Niks aan de hand, zijn incidenten, veroorzaakt door verwarde mannenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 03:01 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Mooi Wikipedia artikel ook:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_grenade_attacks_in_Sweden
Paulina Neuding of The Spectator wrote that Swedish officials have failed to effectively address the problem: "it’s still hard for Swedish authorities to be frank about what’s going on. It’s widely known that gang members are mainly first- and second-generation immigrants."
[ afbeelding ]
Eerder gaat het dan denk ik om mensen die in zweden geboren zijn. En dus niet zijn uit te zetten. En dat probleem is er in Nederland ook. En in Amsterdam noemen ze dat de top 600 aanpak. Echter de mentaliteit van deze mensen is op ze zacht gezegd anders dan die van de meeste mensen. En de aanpak ben ik bang te soft.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 03:20 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Niks aan de hand, zijn incidenten, veroorzaakt door verwarde mannen
Onzin natuurlijk. Wellicht aan jou voorbij gegaan maar het gaat om zo wel rechts als links. Of is Mark Rutte van een links partij? Dat is dan nieuw voor mij?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 05:25 schreef NoPicNic het volgende:
Alle linkse partijen in Nederland hebben geen oog voor de bevolking van Nederland, wel voor moslims en kansloze Afrikanen. Want zij zijn zielig. Een burgeroorlog ligt in het verschiet. Het zijn dus hele foute partijen
Mark Rutte is binnen de VVD links georiënteerd, dat is algemeen bekend. Vandaar dat EU Brussel stapelgek met hem is.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 05:43 schreef Megumi het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Wellicht aan jou voorbij gegaan maar het gaat om zo wel rechts als links. Of is Mark Rutte van een links partij? Dat is dan nieuw voor mij?
Mark Rutte = VVD = voor een streng vluchtelingenbeleidquote:Op zaterdag 18 januari 2020 05:43 schreef Megumi het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Wellicht aan jou voorbij gegaan maar het gaat om zo wel rechts als links. Of is Mark Rutte van een links partij? Dat is dan nieuw voor mij?
Echt waar?...er komen wekelijks 600-800 nieuwe asielzoekers in Nederland binnen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 07:18 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Mark Rutte = VVD = voor een streng vluchtelingenbeleid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |