Die zag ik vanmorgen ook voorbij komen. Erg mooi.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Als het geen CAL is kom ik juist niet aan haken toe....heb kennelijk een stok achter de deur nodig
En lezenkan nooit genoeg zijn.
Leukquote:Op woensdag 2 september 2020 13:04 schreef Mrs.Peel het volgende:
@:trui Bedankt voor het schema, ik denk dat ik het snap. Dit weekend maar eens proberen.
@:sarabi Die CALIk heb hem meteen besteld
Een andere kleurvariant trouwens (Herbarium), heel erg mooi! Ik probeer ook de RAL te doen, ik HOU ook zo van lezen, en dit boek spreekt mij zo aan.
ah fijn, succes!quote:Op woensdag 2 september 2020 13:04 schreef Mrs.Peel het volgende:
@:trui Bedankt voor het schema, ik denk dat ik het snap. Dit weekend maar eens proberen.
@:sarabi Die CALIk heb hem meteen besteld
Een andere kleurvariant trouwens (Herbarium), heel erg mooi! Ik probeer ook de RAL te doen, ik HOU ook zo van lezen, en dit boek spreekt mij zo aan.
Het is gelukt! Ik heb alleen een klein foutje gemaakt bij het insteken ergens, daar zit nu een vrij groot gat vergeleken met de andere gaten. Het aantal steken klopt wel, dus daar ligt het niet aan.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:23 schreef trui het volgende:
Erg versimpeld getekend, dus het stukje lossen is in verhouding veel groter op deze tekening dan in het echt, maar zoiets dus.
(kan vast duidelijker, maar ik ben aan mijn bedje toe.)
yeah!!quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:09 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Het is gelukt! Ik heb alleen een klein foutje gemaakt bij het insteken ergens, daar zit nu een vrij groot gat vergeleken met de andere gaten. Het aantal steken klopt wel, dus daar ligt het niet aan.
Ja, mij ook! Of juist dat ze het aan durven naast een druk bestaan met bijv. werk en jonge kinderen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:36 schreef YPPY het volgende:
Leuk dat de haakster weer begint.De deelnemers hebben altijd zoveel haaktijd, dat verbaast me elke keer weer.
Haha!quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:43 schreef kwakz0r het volgende:
Oh en je raadt het nooit, maar het kriebelt nu toch wel erg voor de scheepjes CAL
Checkquote:Op zaterdag 5 september 2020 19:43 schreef kwakz0r het volgende:
Oh en je raadt het nooit, maar het kriebelt nu toch wel erg voor de scheepjes CAL
quote:Op zondag 6 september 2020 12:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Check![]()
Alsof ik niet nog zo'n 391 projecten heb liggen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |