Mooi, Kwakz! Dit was vast een behoorlijk tijdrovend project.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:13 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb eindelijk mijn fruit garden cal af!
Nu nog wassen en blocken...
[ afbeelding ]
Ik ga de Queen CAL van Tinna ook doen trouwens, zin in!
Ik heb een hele poos geen CAL’s gedaan, mijn scheepjes CAL dance in the rain is nog steeda niet afquote:Op zondag 30 augustus 2020 15:16 schreef trui het volgende:
[..]
Mooi, Kwakz! Dit was vast een behoorlijk tijdrovend project.
En ik vind die Queen deken ook prachtig! Maar ik wil niet alleen maar CALs doen, dus ik laat 'm denk ik even voorbij gaan. In welke kleuren ga jij 'm maken?
Oh wowquote:Op zondag 30 augustus 2020 15:13 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb eindelijk mijn fruit garden cal af!
Nu nog wassen en blocken...
[ afbeelding ]
Ik ga de Queen CAL van Tinna ook doen trouwens, zin in!
roept u maar!quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:31 schreef Mrs.Peel het volgende:
@:kwakz0r Prachtig![]()
Ik zit vast in mijn Pica PauIk begrijp een deel van de omschrijving in het patroon niet. Wie kan mij helpen?
mooie kleuren!quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik heb een hele poos geen CAL’s gedaan, mijn scheepjes CAL dance in the rain is nog steeda niet afal ben ik nu wel bij de rand!!!
Deze vond ik te mooi en ik hou van de complexiteit van Janie Crow’s werk.
De Queen doe ik in het palet Hortensia van Echtstudio (gejat van Attic24 volgens mij) met cream als contrast en randkleur. Ik vond het folk palet heel mooi maar geen zin om via dat blog te gaan kopen of zelf uit te pluizen.
[ afbeelding ]
ah, ik kan deze wat makkelijker aan me voorbij laten gaan geloof ik, ik vind 'm wat te druk. Maar vast heel leuk om te doen met al die verschillende technieken, veel plezier!quote:Op dinsdag 1 september 2020 14:20 schreef Sarabi het volgende:
Ik wil weer de nieuwste Scheepjes CAL maken
Van ver af was ik er niet wild van, maar toen ik de details zag welquote:Op dinsdag 1 september 2020 15:06 schreef trui het volgende:
[..]
ah, ik kan deze wat makkelijker aan me voorbij laten gaan geloof ik, ik vind 'm wat te druk. Maar vast heel leuk om te doen met al die verschillende technieken, veel plezier!
Wat leuk dat jij kunt tekenen..quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:23 schreef trui het volgende:
Erg versimpeld getekend, dus het stukje lossen is in verhouding veel groter op deze tekening dan in het echt, maar zoiets dus.
(kan vast duidelijker, maar ik ben aan mijn bedje toe.)
Oh die is wel echt heel gaaf...quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:13 schreef trui het volgende:
Ik had dat vest of die jas die tussendoor aan bod geweest is nog wel willen proberen, maar die kan ik niet meer terugvinden.
[edit]op ravelry zie ik het patroon wel te koop staan, maar aangezien het ook een CAL was (toch?) hoopte ik dat het patroon gratis beschikbaar zou blijven.[/edit]
Die is gaafquote:Op dinsdag 1 september 2020 15:13 schreef trui het volgende:
Ik had dat vest of die jas die tussendoor aan bod geweest is nog wel willen proberen, maar die kan ik niet meer terugvinden.
[edit]op ravelry zie ik het patroon wel te koop staan, maar aangezien het ook een CAL was (toch?) hoopte ik dat het patroon gratis beschikbaar zou blijven.[/edit]
Nou er staat bij: beginnerr/intermediatequote:Op dinsdag 1 september 2020 17:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die is gaafmaar vast iets te moeilijk voor mij
Ik heb mijn pakket net besteldquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:08 schreef Ceviche het volgende:
Er komt binnenkort een nieuwe cal bij scheepjes, doet mij denken aan sophie's universe/mandala Madness.
Ik dacht misschien vindt hier iemand hem leuk
Ja, die jaquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb mijn pakket net besteldals we het tenminste over dezelfde hebben. Met ook een Read Along.
Deze:quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja, die ja![]()
Read along lijkt me eigenlijk niksen aan Cals begin ik niet meer, die maak ik toch niet af
![]()
Lijkt me ook best ingewikkeld. Misschien ooit van restjes![]()
Welke kleur heb je besteld?
Mooie kleurquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Als het geen CAL is kom ik juist niet aan haken toe....heb kennelijk een stok achter de deur nodig
En lezenkan nooit genoeg zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |