DjeDje staat in haar ondergoed op Tinderquote:Op maandag 20 januari 2020 20:40 schreef Catkiller het volgende:
Hey @:ChevyCaprice ik hoor net op Discord dat jij verliefd bent op @:DjeDje , klopt dit?
Denk je dat ze een OnlyFans pagina heeft?quote:Op maandag 20 januari 2020 20:42 schreef Chia het volgende:
[..]
DjeDje staat in haar ondergoed op Tinder
Ah daar is de Privé van fok weerquote:Op maandag 20 januari 2020 20:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Bij jou is niks privé he ouwe snollebolquote:Op maandag 20 januari 2020 20:52 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ah daar is de Privé van fok weer
Welke gezonde jongeman niet?quote:Op maandag 20 januari 2020 20:40 schreef Catkiller het volgende:
Hey @:ChevyCaprice ik hoor net op Discord dat jij verliefd bent op @:DjeDje , klopt dit?
Toen was er nog geen Discord, leugenaar.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ook niet echt nieuws trouwens. Kwam vijf jaar geleden ook al voor namelijk (lol)
Ook op instaquote:Op maandag 20 januari 2020 20:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb het over het verschijnsel wat in die Discord rondgaat, Hans.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Toen was er nog geen Discord, leugenaar.
Uitgebracht: 13 mei 2015
TOEN STOND HET TOCH NIET OP DISCORDquote:Op maandag 20 januari 2020 21:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb het over het verschijnsel wat in die Discord rondgaat, Hans.
Ik heb het ook nergens over Discord ongelofelijk idioot.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
TOEN STOND HET TOCH NIET OP DISCORD
Zie mijn sigquote:Op maandag 20 januari 2020 21:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb het ook nergens over Discord ongelofelijk idioot.
Bah wat een negatief sfeertje, laat @Solotovski het maar niet lezenquote:Op maandag 20 januari 2020 21:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb het ook nergens over Discord ongelofelijk idioot.
Ga een trein kapenquote:
Een van zijn weinige inhoudelijk sterke posts.quote:
Ingehaald door de jaren, het is nu net zo'n safespace als dat VBL is voor de users die daar leven.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een van zijn weinige inhoudelijk sterke posts.
Testosteron maakt je minder labiel.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:08 schreef Catkiller het volgende:
Dus alleen vrouwen mogen niet stabiel zijn, wat heb ik toch een hekel aan labels
Ga denk ook een aapje kopen die ik Yassine noemquote:Op maandag 20 januari 2020 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
Had bijna een licht racistische opmerking gemaakt in nws maar heb me ingehouden @:yvonne
Haha zou wat zijn he dat er altijd een enorme penis onder dat gewaad bleek te hangenquote:
Je weet het nooit bij lui.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Haha zou wat zijn he dat er altijd een enorme penis onder dat gewaad bleek te hangen
@Myrrquote:
Hoi.quote:
Nee is haramquote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:17 schreef TTSS het volgende:
Is Crip nog in die discord? Doe haar maar vriendelijke groeten namens mij.
Is hier een uurtje later hč, dus valt meequote:
Waar is hier?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 04:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Is hier een uurtje later hč, dus valt mee
Helsinkiquote:
Leuker wanneer het gaat sneeuwen!quote:
Nu is het wachten op vogeltjesdans die klimaatverandering komt ontkennenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 04:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja de winter is een beetje kapot in bijna heel Europa. Helaas
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 05:02 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nu is het wachten op vogeltjesdans die klimaatverandering komt ontkennen![]()
Post een gifje van Greta dan is hij er als de kippen bijquote:Op dinsdag 21 januari 2020 05:02 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nu is het wachten op vogeltjesdans die klimaatverandering komt ontkennen![]()
Beetje eng dat zo'n bejaarde zo obsessief bezig is met een kind van 16quote:Op dinsdag 21 januari 2020 05:04 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Post een gifje van Greta dan is hij er als de kippen bij
Hoe lang zit je nog in Finland?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 05:05 schreef Ezio het volgende:
[..]
Beetje eng dat zo'n bejaarde zo obsessief bezig is met een kind van 16
Ik woon hier al meer dan 10 jaar, en ik zie dat de komende tijd niet veranderenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 05:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe lang zit je nog in Finland?
Oké dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 05:43 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik woon hier al meer dan 10 jaar, en ik zie dat de komende tijd niet veranderen
Ik hou voor Danny de Russische grens in de gaten. ''Niet te vertrouwen, dat volk'' zegt ie altijd.quote:
Xdquote:Op dinsdag 21 januari 2020 05:45 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik hou voor Danny de Russische grens in de gaten. ''Niet te vertrouwen, dat volk'' zegt ie altijd.
Je moet wat als er verder weinig in je leven de moeite waard isquote:Op dinsdag 21 januari 2020 05:05 schreef Ezio het volgende:
[..]
Beetje eng dat zo'n bejaarde zo obsessief bezig is met een kind van 16
Gelukkig heeft hij altijd FOK! nog.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 06:51 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Je moet wat als er verder weinig in je leven de moeite waard is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |