Ja, hij vertelt dat verhaal nog steeds met een hoop plezier.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
4 x 150 = 6eehhh![]()
![]()
Ik begrijp meteen waarom jij zo goed weet wat je vader toen verdiende
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
In een maand zit ongeveer 13/12 week.
Klopt wel.quote:
Had je het dan wel geaccepteerd, als ik van week naar jaar en daarna naar maand gerekend had?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
In een maand zit ongeveer 13/12 week.
Ik tankte altijd bij een pomp die ik tegenkwam, behalve op de snelweg, en er zit geen tinq of andere goedkoper merk bij mij in de buurt. Dat is een klein nadeel van dit dorp. Op alle uitvalswegen zitten reguliere benzinestations. Daarnaast heb ik gewoon gezocht op de dieselprijs en deze prijs kwam naar voren.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Schadelijke diesel reed je, en nooit de moeite genomen om bij de Tinq ofzo te tanken? Je rekent het duurdere dieseltarief en wel het goedkoopste kW/h tarief.
Ik rijd 1 op 23 en tank voor 1,40 de liter. Daarnaast kost een elektrische auto een smak geld meer in aanschaf.
Wat voor diesel reed je dan? Ik vind 1/18 niet echt zuinig voor een diesel namelijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:29 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ik tankte altijd bij een pomp die ik tegenkwam, behalve op de snelweg, en er zit geen tinq of andere goedkoper merk bij mij in de buurt. Dat is een klein nadeel van dit dorp. Op alle uitvalswegen zitten reguliere benzinestations. Daarnaast heb ik gewoon gezocht op de dieselprijs en deze prijs kwam naar voren.
De prijs per kWh is exact de prijs die ik nu laad. Want ik laad thuis. Gemiddeld genomen laad ik 90% thuis en snelladen doe ik niet.
Wat? Je kunt gewoon niet rekenen, pipo.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Had je het dan wel geaccepteerd, als ik van week naar jaar en daarna naar maand gerekend had?
Terwijl het al meer dan duidelijk was dat de compagnon een beetje dommig deed?![]()
ow jij denkt dat ik denk dat een maand uit alleen vier hele weken bestaatquote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat? Je kunt gewoon niet rekenen, pipo.
Het was een Citroën C4 Grand Picasso automaat (5 jaar oud) met een 1.6 hdi diesel. Dit was een 7 zitter, niet mijn keuze maar was over en heb ik tijdelijk gereden tot mijn nieuwe auto was geleverd.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat voor diesel reed je dan? Ik vind 1/18 niet echt zuinig voor een diesel namelijk.
Ik zit te twijfelen over mijn volgende auto. Gezinsuitbreiding op komst, en ik rijd ongeveer 35k per jaar. Maar nog geen idee wat het gaat worden.
Dat is precies wat ik zei pipo, maar je corrigeerde je fout snel en nu doe je alsof ik die fout maaktequote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ow jij denkt dat ik denk dat een maand uit alleen vier hele weken bestaat![]()
En verder heb je geen enkel reactie op de postings van Leandra![]()
En zelfs al zou een maand uit 28 dagen bestaan. Zelfs dan krijgt de vader als antwoord nee maar heeft de baas niet door dat hij vader geeft wat vader wil.![]()
En het wordt erger, vader krijgt zelfs nog meer dan waar hij om vroeg![]()
En baas zei zelfs nee![]()
vogeltjesdans![]()
Ik corrigeerde niksquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik zei pipo, maar je corrigeerde je fout snel en nu doe je alsof ik die fout maakte
En dan nog even een andere user erbij betrekken om je gelijk proberen te halen
Hoe draagt dit verhaal bij aan de ontmanteling van de Westerse wereld?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:35 schreef switchboy het volgende:
Tja, hier kon je op wachten. Electriciteit komt niet zomaar uit de lucht vallen. En de infrastructuur moet een keer worden terugverdient. Dit verklaar dat het per kW/h 4x zo duur is als thuis.
....
Bottom line:
Zo doom en gloom is de toekomst helemaal niet. We zitten straks met een max CO2 van 600~700ppm er lekker warmpjes bij. En we hoeven echt niet terug naar de 18de eeuw wat energieconsumptie betreft
Klimaat drammers willen minder minder. Terwijl ze anders anders moeten drammen. Ze gooien 150 jaar infrastructuur weg. Terwijl je die prima met een paar tweaks kan blijven gebruiken.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:50 schreef Grems het volgende:
[..]
Hoe draagt dit verhaal bij aan de ontmanteling van de Westerse wereld?
Dat deed je wel, je probeert het alleen subtiel te ontwijkenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik corrigeerde niks
Gewoon typisch dat je lastige postings negeert
quote:Op zondag 19 januari 2020 09:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat deed je wel, je probeert het alleen subtiel te ontwijken
Je kunt lullen wat je wilt, maar je zat fout met je 'in een maand gaan vier weken'. En nu proberen je er met slap gelul onderuit te pratenquote:Op zondag 19 januari 2020 11:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]![]()
Dus jij quote een posting van uren oud, leest de posting niet, reageert op de originele inhoud die binnen korte tijd aangepast zou zijn
![]()
En dit om die paar domme postings van je goed te praten?![]()
Ik kan me eigenlijk al niet voorstellen dat er iemand in Nederland is die denkt dat een maand precies uit vier weken bestaatquote:Op zondag 19 januari 2020 11:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je kunt lullen wat je wilt, maar je zat fout met je 'in een maand gaan vier weken'. En nu proberen je er met slap gelul onderuit te praten
Februari bestaat in ongeveer 75% van de gevallen uit 4 weken.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk al niet voorstellen dat er iemand in Nederland is die denkt dat een maand precies uit vier weken bestaat
En die tekst staat er nog steeds. Daarnet gaf je aan dat ik het aangepast zou hebben![]()
Ben er klaar mee. Dom gelul
Ja ok. Had in meervoud (maanden) moeten praten.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Februari bestaat in ongeveer 75% van de gevallen uit 4 weken.
Ja. Jij.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja ok. Had in meervoud (maanden) moeten praten.
Denk jij dat er Nederlanders zijn die denken dat alle twaalf de maanden bestaan uit precies 4 weken?
Ik denk dat er een ander systeem komt.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
over 5 jaar is de subsidieregeling klaar en betalen de eigenaren van elektrische auto's eerst een jaar 25% over de normale wegenbelasting en het jaar daarna 100% wegenbelasting. En die kutauto's zijn zwaar, een testlade van nummer 3 zit op 1600kg-1800 kg. tegen die tijd zal dat 100 euro per maand wegenbelasting zijn.
49 stuks is natuurlijk niets op de ~45.000 elektrische auto's die er verkocht zijn vorig jaar.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
open deur; autorijden zal hoe dan ook duurder worden. je ziet nu al dat provinciale opcenten werkelijk omhoog schieten.
ik betwijfel of het gebruik van de elektrische auto de komende jaren veel zal toenemen. het was slechts december 2019 waarin een record gehaald werd, dat is te verklaren omdat de bijtelling omhoog is gegaan.
Nu al staan er 49 van die Tesla model 3's te koop, die december 2019 zijn afgeleverd, met 1 tot 210 km op de teller![]()
Kilometerheffing ingewikkeld? We hadden in 2009 al de techniek om dat in te voeren, is puur een politieke keuze geweest om dat toen niet te doen.quote:kilometerheffing zie ik niet gebeuren, zo'n operatie is te ingewikkeld, kostbaar en onzeker. dat kan alleen maar als extra accijns aan de brandstofprijs en er is al het kwartje van kok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |