abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 20 januari 2020 @ 09:56:46 #251
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191112088
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 09:53 schreef franklop het volgende:
De ploegen en speelschema in de OOP zou wel weer fijn zijn
@:heywoodu
@Rellende_Rotscholier @Slobeend
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 20 januari 2020 @ 09:57:18 #252
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191112097
Maar ik wil het ook wel even copy-pasten als het ergens staat hoor.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 20 januari 2020 @ 10:03:15 #253
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_191112182
quote:
Je ziet de spanning aan de gezichten. Die willen hun nieuwe managers niet teleurstellen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 20 januari 2020 @ 10:06:05 #255
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_191112195
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 10:04 schreef franklop het volgende:

[..]

Je ziet de spanning aan de gezichten. Die willen hun nieuwe managers niet teleurstellen
Ik zag niet direct bekende gezichten.
Doet ook niemand mee van mijn team -O-
  Redactie Sport maandag 20 januari 2020 @ 10:06:10 #256
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191112196
Benieuwd wie er als eerste aankomt in Ebola, eh, Ebolowa.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 20 januari 2020 @ 10:06:12 #257
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_191112198
quote:
Lekker muziekje. Ik heb er zin in.
  maandag 20 januari 2020 @ 10:06:40 #258
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_191112203
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd wie er als eerste aankomt in Ebola, eh, Ebolowa.
Hihaho. Dit had iedereen al bedacht.
  maandag 20 januari 2020 @ 10:07:51 #259
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_191112218
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 10:06 schreef knijn1985 het volgende:

[..]

Ik zag niet direct bekende gezichten.
Doet ook niemand mee van mijn team -O-
Staat wel een interview met Bonifazio, maar ik versta er geen kut van.
  Redactie Sport maandag 20 januari 2020 @ 10:08:13 #260
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191112222
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2020 10:06 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Hihaho. Dit had iedereen al bedacht.
Joh.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 20 januari 2020 @ 10:09:32 #261
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191112237
Geen liveticker van Bongo Bongo. Steef verzaakt, erg teleurstellend. #PCSnotonTour #DigitalFlop
  maandag 20 januari 2020 @ 10:10:26 #262
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_191112248
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 10:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen liveticker van Bongo Bongo. Steef verzaakt, erg teleurstellend. #PCSnotonTour #DigitalFlop
Steef ook niet op locatie :{
  maandag 20 januari 2020 @ 10:20:22 #263
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_191112333
Voorbeschouwing ronde 1

Les Herbiers is nog ver vs. Merryweather Security – Pißwasser

Het seizoen begint met een uitwedstrijd tegen het debuterende team van knijn1985. Een team met diverse sterke renners, zoals Marc Soler en Dan Martin. Deze echte toppers zijn echter nog niet meteen uit hun winterslaap, zij maken pas in de tweede ronde hun opwachting in al die vage eendagskoersjes op Mallorca.

Beide teams hebben niemand bereid gevonden om helemaal naar Afrika te trekken om daar een van de weinige profkoersen te gaan betwisten. Het is zonde dat ik Minali ben misgelopen, want die staat wel aan de start, en in plaats daarvan ploeggenoot Fedeli heb, die nog even op snooze drukt. Grote kans dat Minali al die sprints gaat winnen. Ach ja.

Dan kijken we naar de eerste WT-koers, de Tour Down Under die morgen van start gaat, midden tussen de bosbranden. Altijd gezellig. Aan de kant van Les Herbiers staat daar 1 man aan de start, namelijk Lucas Hamilton. Geen wereldtopper, maar toch wel een gevaarlijke naam om tegen je te hebben. Vorig jaar werd hij 2e in de Czech Cycling Tour en hij won de wielerweek van Coppi en Bartali. Ook in Australië scoorde hij niet onaardig, zij het dan niet in de TDU maar in de Herald Sun Tour, waar hij 6e werd. Zijn beste prestatie op World Tour-niveau was een 4e plek in de zevende etappe van de Giro; wat klassementen betreft werd hij 15e in de Ronde van het Baskenland (Itzulia, als je het heel officieel wil). Al met al kan Hamilton beslist wat tegendoelpunten veroorzaken als hij enigszins in vorm is, waarbij het gevaarlijkste is dat hij dus ook (randje) top-15 kan rijden in het klassement.

Het wordt een strijd van 1 tegen 1, want ook Merryweather heeft 1 man aan de start in Australië. De grote namen als Fuglsang en Wellens (begrijpelijk met die hitte daar altijd) zijn ook nog niet terug uit hun winterslaap. Wel de kersverse WT-renner Martin Laas. Vorig jaar won hij 4 etappes in profkoersen in Korea en Thailand, plus nog 4 etappes in de Tour of Taiyuan, een semiprofkoers in China. Dit jaar mag hij het grotere werk gaan betwisten. Een klassement gaat lastig worden, want volgens mij klimt hij nét iets beter dan zijn legendarische landgenoot Kirsipuu, maar wellicht kan hij zich mengen in de sprints en zo wat punten bij elkaar harken. Spannend!
  maandag 20 januari 2020 @ 10:31:54 #264
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_191112408
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 10:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Voorbeschouwing ronde 1

Les Herbiers is nog ver vs. Merryweather Security – Pißwasser

Het seizoen begint met een uitwedstrijd tegen het debuterende team van knijn1985. Een team met diverse sterke renners, zoals Marc Soler en Dan Martin. Deze echte toppers zijn echter nog niet meteen uit hun winterslaap, zij maken pas in de tweede ronde hun opwachting in al die vage eendagskoersjes op Mallorca.

Beide teams hebben niemand bereid gevonden om helemaal naar Afrika te trekken om daar een van de weinige profkoersen te gaan betwisten. Het is zonde dat ik Minali ben misgelopen, want die staat wel aan de start, en in plaats daarvan ploeggenoot Fedeli heb, die nog even op snooze drukt. Grote kans dat Minali al die sprints gaat winnen. Ach ja.

Dan kijken we naar de eerste WT-koers, de Tour Down Under die morgen van start gaat, midden tussen de bosbranden. Altijd gezellig. Aan de kant van Les Herbiers staat daar 1 man aan de start, namelijk Lucas Hamilton. Geen wereldtopper, maar toch wel een gevaarlijke naam om tegen je te hebben. Vorig jaar werd hij 2e in de Czech Cycling Tour en hij won de wielerweek van Coppi en Bartali. Ook in Australië scoorde hij niet onaardig, zij het dan niet in de TDU maar in de Herald Sun Tour, waar hij 6e werd. Zijn beste prestatie op World Tour-niveau was een 4e plek in de zevende etappe van de Giro; wat klassementen betreft werd hij 15e in de Ronde van het Baskenland (Itzulia, als je het heel officieel wil). Al met al kan Hamilton beslist wat tegendoelpunten veroorzaken als hij enigszins in vorm is, waarbij het gevaarlijkste is dat hij dus ook (randje) top-15 kan rijden in het klassement.

Het wordt een strijd van 1 tegen 1, want ook Merryweather heeft 1 man aan de start in Australië. De grote namen als Fuglsang en Wellens (begrijpelijk met die hitte daar altijd) zijn ook nog niet terug uit hun winterslaap. Wel de kersverse WT-renner Martin Laas. Vorig jaar won hij 4 etappes in profkoersen in Korea en Thailand, plus nog 4 etappes in de Tour of Taiyuan, een semiprofkoers in China. Dit jaar mag hij het grotere werk gaan betwisten. Een klassement gaat lastig worden, want volgens mij klimt hij nét iets beter dan zijn legendarische landgenoot Kirsipuu, maar wellicht kan hij zich mengen in de sprints en zo wat punten bij elkaar harken. Spannend!
haha top!
succes w/
  maandag 20 januari 2020 @ 10:32:23 #265
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_191112411
#TAB2020
@tropicale2020
Km 17 - 3 coureurs échappés El Arbaoui #Maroc, Yemane #Eritrea et
@moise_mugisha
#Rwanda. Le peloton impose une allure très rapide // 3 escapees the pace is very high. + 45''
  Moderator maandag 20 januari 2020 @ 10:39:54 #266
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_191112473
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 10:32 schreef knijn1985 het volgende:
#TAB2020
@:tropicale2020
Km 17 - 3 coureurs échappés El Arbaoui #Maroc, Yemane #Eritrea et
@:moise_mugisha
#Rwanda. Le peloton impose une allure très rapide // 3 escapees the pace is very high. + 45''
Koersinfo hierover kan beter hier
WLR / Afrikaans wielrennen #1
  maandag 20 januari 2020 @ 10:47:32 #267
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_191112529
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2020 10:39 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Koersinfo hierover kan beter hier
WLR / Afrikaans wielrennen #1
Top!
  Moderator maandag 20 januari 2020 @ 10:51:11 #268
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_191112568
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2020 09:56 schreef heywoodu het volgende:

[..]

@:Rellende_Rotscholier @:Slobeend
@wimderon heb je een compleet lijstje met teamnamen en teams?
pi_191116155
De eerste punten zijn binnen. *O*

En dat lijkt me een mooie gelegenheid om mijn team maar eens voor te stellen. Vorig jaar zijn mijn mannen op het podium geëindigd dus een aantal renners hebben een contractverlenging weten te bemachtigen om dit jaar nog grotere succesen te behalen.

We beginnen uiteraard met, nu al voor het derde jaar, onze kopman Oliver Naesen. Goed in het voorjaar, goed in najaar en sprint vaak mee sprinten voor een top-15 klassering en zijn CQ-grafiek gaat alleen maar omhoog. Prachtig, geweldig, fantastisch.


De tweede naam op onze lijst is ook een oude bekende: Pierre Latour. Vorig jaar brak mijn Pierre in het voorjaar zijn pols waardoor hij pas in Polen weer een beetje een uitslag kon rijden. Zonde want het jaar daarvoor reed hij in vrijwel alle rondjes van een week een net klassement plus een hoop verre ereplaatsen. Nu is Pierre gelukkig weer fit en een jaar sterker en wijzer dus dat komt helemaal goed.

In 2015 hield Fabio Aru ONZE TOM van de eindzege in de Vuelta en in 2017 droeg hij zelfs even de gele trui maar de afgelopen twee jaar haalde Fabio door een beknelde liesslagader niet zijn oude niveau en zagen we hem vooral zwoegen. Annemiek van Vleuten had door ooit ook last van en kijk hoe die nu rondrijdt, the sky is the limit. Forza Fabio.

Youcef Rekik, Youcef Reguigui. Had op het moment van de eerste biedronde blijkbaar nog geen contract maar dat is gelukkig opgelost en dus rijgt de koning van het Aziatische circuit ook volgend jaar weer de ereplaatsen aaneen namens Terengganu Inc. TSG Cycling Team. Maar eerst mag hij met de nationale selectie van Algerije sprinten in Gabon zoals hij vandaag al lekker heeft kunnen doen.

Jurgen Roelandts, oud en versleten. Vorig jaar helemaal niks gepresteerd maar hij vertelde dat dat kwam door een chronische verkoudheid waaraan hij afgelopen zomer geopereerd is dus ik geloof hem maar op zijn woord. Bovendien hebben ze deze winter een trainingskamp met de ploeg bij Movistar, revolutionair. #marginalgains

Matej Mohoric



Sneller dan McLaren-Renault F1.

Vorig jaar deed Matteo Pelucchi het alleraardigst bij de ploeg van Savio, leverde mij onder andere drie punten op in de eerste speelronde met zijn sprintjes in de Bongo Bongo Tour. Dit jaar mag hij het bij Bardiani proberen. Ook Italiaans, ook PCT dus als hij niet te veel bergjes over moet komt het vast goed.

Fausto Masnada maakt de overstap naar de World Tour en wel naar het CCC van Greg en Ilnur. Omdat Ilnur problemen heeft om op zijn fiets te blijven er ook niet zo heel veel van kan ga ik er van uit dat Fausto gewoon voor eigen kans mag rijden, lekker aanvallen en misschien nog ergens een klassementje proberen te rijden voor de puntjes.

Ik hoorde Gerben de Knegt in een interview bij Sporza vertellen dat Joris Nieuwenhuis deze winter minder goed was in het veld omdat vooral bezig is met het wegwielrennen. Dus dat mag Joris komend jaar gaan laten zien. Ik heb er alle vertrouwen in.

Na dat akkefietje met slaapmedicatie mocht Juan José Lobato vertrekken bij Jumbo en kreeg hij onderdak bij Nippo, dat ging niet bijzonder goed maar ik wijt dat gebrek aan echt goede resultaten aan heimwee. JJ is een gevoelige jongen en die voelt zich niet zo lekker in een buitenlandse ploeg dan is hij kwetsbaar voor kwalijke invloeden van buitenaf zoals Antwan of Eenkhoorn. Bij de Fundación bloeit Lobato ongetwijfeld weer helemaal op.

Enorme lul Adam Blythe bakte er vorig jaar helemaal niks van dus werd hij vervangen door Lawrence "broer van Ollie" Naesen. Maar Lawrence blijkt zelf ook daadwerkelijk te kunnen fietsen en heeft een paar aardige top-10 plaatsen laten noteren in het najaar. Dit jaar rijdt Lawrence bij Oliver in de ploeg bij AG2R. Hopelijk hoeft hij niet alleen maar voor zijn broer te knechten maar mag hij ook wat voor zichzelf rijden.

Na twee biedingrondes kwam ik erachter dat ik een gebrek een Fransozen in mijn team had voor het niet onbelangrijke Franse circuit van kutkoersjes dus heb ik Fernando Barceló aangetrokken, dat is een Spanjaard de goede Fransen waren inmiddels schaars. Hij rijdt volgend jaar gelukkig wel voor een Franse ploeg dus wellicht rijdt daar ook een paar wedstrijden en anders pakt Fernando ergens aan zijn punten wel. Snelle jongen, nog jong ook en wordt dus alleen maar beter.

Oscar Riesebeek reed vorig jaar voor Roompot, dat was nogal een kutploeg maar Oscar heeft toch een paar aardige uitslagen gereden. Nu zit hij bij wielergod Mathieu in de ploeg dus misschien straalt dat een beetje op hem af. Of niet natuurlijk.

Het talent, de hoop van een continent, Biniyam Ghirmay. Vandaag derde in de eerste etappe in La Tropicale Amissa Bongo van Bitam naar Ebolowa. Negen miljoen well spent dacht ik. Dit jaar gaat deze ogenschijnlijk doodgewone Eritrese jongen niet alleen Afrika maar ook Europa veroveren in de kleuren van NIPPO DELKO One Provence. De eerste punten zijn al binnen, het zullen niet de laatste zijn.



[ Bericht 48% gewijzigd door Aguero op 20-01-2020 21:15:33 ]
Citius, Altius, Fortius.
pi_191116262
@Max23 ; Heb jij nog wat aan het vertrek staan bij de BongoBongo of TDU?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport maandag 20 januari 2020 @ 16:16:48 #271
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191116942
Meteen pech voor Justin Jules (lol)

Al gaan ze blijkbaar voor Biniyam
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_191117039
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 15:25 schreef franklop het volgende:
@:Max23 ; Heb jij nog wat aan het vertrek staan bij de BongoBongo of TDU?
In Afrika niks

In Australië: Frankiny, De Gendt en Van Baarle

Jij?
  maandag 20 januari 2020 @ 16:57:23 #273
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_191117534
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 15:14 schreef Aguero het volgende:
De eerste punten zijn binnen. *O*

[..]

Youcef Rekik, Youcef Reguigui. Had op het moment van de eerste biedronde blijkbaar nog geen contract maar dat is gelukkig opgelost en dus rijgt de koning van het Aziatische circuit ook volgend jaar weer de ereplaatsen aaneen namens Terengganu Inc. TSG Cycling Team. Maar eerst mag hij met de nationale selectie van Algerije Gabon sprinten in Gavon zoals hij vandaag al lekker heeft kunnen doen.

[..]

Het talent, de hoop van een continent. Biniyam Ghirmay. Vandaag derde in de eerste etappe in La Tropicale Amissa Bongo van Bitam naar Ebolowa. Negen miljoen well spent dacht ik. Dit jaar gaat deze ogenschijnlijk doodgewone Eritrese jongen niet alleen Afrika maar ook Europa veroveren in de kleuren van NIPPO DELKO One Provence. De eerste punten zijn al binnen, het zullen niet de laatste zijn.

[ afbeelding ]
Wel een prestatie om meteen met 2 man te scoren in de Tropicale. :D Dat zal niet vaak zijn gebeurd bij de FPCL. Ik benijd degene niet die tegen je moet deze ronde.
pi_191118317
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 16:24 schreef Max23 het volgende:

[..]

In Afrika niks

In Australië: Frankiny, De Gendt en Van Baarle

Jij?
Dacht dat je Greipel ook had, of heb ik dat verkeerd gezien?

Ik heb 1 iemand in Bongo en Sarreau in TDU
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_191120259
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2020 18:03 schreef franklop het volgende:

[..]

Dacht dat je Greipel ook had, of heb ik dat verkeerd gezien?

Ik heb 1 iemand in Bongo en Sarreau in TDU
Ohja, Greipel heb ik ook nog
pi_191120289
Hup Sarreau dan maar
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator maandag 20 januari 2020 @ 21:47:56 #278
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_191122763
Bij @Koffieplanter staat twee keer Andrea Bagioli. Per ongeluk een renner te weinig?
  maandag 20 januari 2020 @ 21:49:47 #279
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_191122827
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2020 21:47 schreef Slobeend het volgende:
Bij @:Koffieplanter staat twee keer Andrea Bagioli. Per ongeluk een renner te weinig?
Andreas Leknessund.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_191122857
Speelschema ronde 1 t/m 15:

Speelronde 1:
Dirk Hofman Motorhomes v Bike Yates
Het maakt geen Mohoor uit v Bob's Fenixenpak
Fabuleuze Flip en de Beenbrekers v Skoekeloen Cycling
Més que un club v De Mooiste Jongens
Barney's snackparadijs v Courir, c'est mourir un peu
Fundación Kutzooi v Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team
Tartaartje hier, Haasje daar v heywoodu Amateur Cycling
Les herbiers is nog ver v Merryweather Security – Pißwasser
Tutti Pazzi per Piti v Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau
Het voetvolk v Gijpvogels
Goesting & Grinta v Schönbachers Rote Lanterne
Voor de volle 110% tegen het voetvolk v Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur
Texas Forever v No, this is Patrick
SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort v Linkeballen met het hol open
Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek v Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat
Faraday's Fiets Fanatici v Cyclingteam Het Lekke Zwembad

Speelronde 2:
Dirk Hofman Motorhomes v Goesting & Grinta
Voor de volle 110% tegen het voetvolk v Het voetvolk
Texas Forever v Tutti Pazzi per Piti
SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort v Les herbiers is nog ver
Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek v Tartaartje hier, Haasje daar
Faraday's Fiets Fanatici v Fundación Kutzooi
Cyclingteam Het Lekke Zwembad v Barney's snackparadijs
Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat v Més que un club
Linkeballen met het hol open v Fabuleuze Flip en de Beenbrekers
No, this is Patrick v Het maakt geen Mohoor uit
Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur v Bike Yates
Schönbachers Rote Lanterne v Bob's Fenixenpak
Gijpvogels v Skoekeloen Cycling
Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau v De Mooiste Jongens
Merryweather Security – Pißwasser v Courir, c'est mourir un peu
heywoodu Amateur Cycling v Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team

Speelronde 3:
Dirk Hofman Motorhomes v Fundación Kutzooi
Tartaartje hier, Haasje daar v Barney's snackparadijs
Les herbiers is nog ver v Més que un club
Tutti Pazzi per Piti v Fabuleuze Flip en de Beenbrekers
Het voetvolk v Het maakt geen Mohoor uit
Goesting & Grinta v Bike Yates
Voor de volle 110% tegen het voetvolk v Bob's Fenixenpak
Texas Forever v Skoekeloen Cycling
SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort v De Mooiste Jongens
Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek v Courir, c'est mourir un peu
Faraday's Fiets Fanatici v Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team
Cyclingteam Het Lekke Zwembad v heywoodu Amateur Cycling
Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat v Merryweather Security – Pißwasser
Linkeballen met het hol open v Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau
No, this is Patrick v Gijpvogels
Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur v Schönbachers Rote Lanterne

Speelronde 4:
Dirk Hofman Motorhomes v Courir, c'est mourir un peu
De Mooiste Jongens v Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team
Skoekeloen Cycling v heywoodu Amateur Cycling
Bob's Fenixenpak v Merryweather Security – Pißwasser
Bike Yates v Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau
Het maakt geen Mohoor uit v Gijpvogels
Fabuleuze Flip en de Beenbrekers v Schönbachers Rote Lanterne
Més que un club v Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur
Barney's snackparadijs v No, this is Patrick
Fundación Kutzooi v Linkeballen met het hol open
Tartaartje hier, Haasje daar v Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat
Les herbiers is nog ver v Cyclingteam Het Lekke Zwembad
Tutti Pazzi per Piti v Faraday's Fiets Fanatici
Het voetvolk v Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek
Goesting & Grinta v SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort
Voor de volle 110% tegen het voetvolk v Texas Forever

Speelronde 5:
Dirk Hofman Motorhomes v Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek
Faraday's Fiets Fanatici v SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort
Cyclingteam Het Lekke Zwembad v Texas Forever
Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat v Voor de volle 110% tegen het voetvolk
Linkeballen met het hol open v Goesting & Grinta
No, this is Patrick v Het voetvolk
Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur v Tutti Pazzi per Piti
Schönbachers Rote Lanterne v Les herbiers is nog ver
Gijpvogels v Tartaartje hier, Haasje daar
Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau v Fundación Kutzooi
Merryweather Security – Pißwasser v Barney's snackparadijs
heywoodu Amateur Cycling v Més que un club
Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team v Fabuleuze Flip en de Beenbrekers
Courir, c'est mourir un peu v Het maakt geen Mohoor uit
De Mooiste Jongens v Bike Yates
Skoekeloen Cycling v Bob's Fenixenpak

Speelronde 6:
Dirk Hofman Motorhomes v De Mooiste Jongens
Skoekeloen Cycling v Courir, c'est mourir un peu
Bob's Fenixenpak v Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team
Bike Yates v heywoodu Amateur Cycling
Het maakt geen Mohoor uit v Merryweather Security – Pißwasser
Fabuleuze Flip en de Beenbrekers v Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau
Més que un club v Gijpvogels
Barney's snackparadijs v Schönbachers Rote Lanterne
Fundación Kutzooi v Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur
Tartaartje hier, Haasje daar v No, this is Patrick
Les herbiers is nog ver v Linkeballen met het hol open
Tutti Pazzi per Piti v Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat
Het voetvolk v Cyclingteam Het Lekke Zwembad
Goesting & Grinta v Faraday's Fiets Fanatici
Voor de volle 110% tegen het voetvolk v Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek
Texas Forever v SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort

Speelronde 7:
Voor de volle 110% tegen het voetvolk v Més que un club
Texas Forever v Fabuleuze Flip en de Beenbrekers
SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort v Het maakt geen Mohoor uit
Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek v Bike Yates
Faraday's Fiets Fanatici v Bob's Fenixenpak
Cyclingteam Het Lekke Zwembad v Skoekeloen Cycling
Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat v De Mooiste Jongens
Linkeballen met het hol open v Courir, c'est mourir un peu
No, this is Patrick v Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team
Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur v heywoodu Amateur Cycling
Schönbachers Rote Lanterne v Merryweather Security – Pißwasser
Gijpvogels v Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau
Dirk Hofman Motorhomes v Les herbiers is nog ver
Tutti Pazzi per Piti v Tartaartje hier, Haasje daar
Het voetvolk v Fundación Kutzooi
Goesting & Grinta v Barney's snackparadijs

Speelronde 8:
Dirk Hofman Motorhomes v No, this is Patrick
Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur v Linkeballen met het hol open
Schönbachers Rote Lanterne v Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat
Gijpvogels v Cyclingteam Het Lekke Zwembad
Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau v Faraday's Fiets Fanatici
Merryweather Security – Pißwasser v Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek
heywoodu Amateur Cycling v SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort
Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team v Texas Forever
Courir, c'est mourir un peu v Voor de volle 110% tegen het voetvolk
De Mooiste Jongens v Goesting & Grinta
Skoekeloen Cycling v Het voetvolk
Bob's Fenixenpak v Tutti Pazzi per Piti
Bike Yates v Les herbiers is nog ver
Het maakt geen Mohoor uit v Tartaartje hier, Haasje daar
Fabuleuze Flip en de Beenbrekers v Fundación Kutzooi
Més que un club v Barney's snackparadijs

Speelronde 9:
Dirk Hofman Motorhomes v Tartaartje hier, Haasje daar
Les herbiers is nog ver v Fundación Kutzooi
Tutti Pazzi per Piti v Barney's snackparadijs
Het voetvolk v Més que un club
Goesting & Grinta v Fabuleuze Flip en de Beenbrekers
Voor de volle 110% tegen het voetvolk v Het maakt geen Mohoor uit
Texas Forever v Bike Yates
SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort v Bob's Fenixenpak
Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek v Skoekeloen Cycling
Faraday's Fiets Fanatici v De Mooiste Jongens
Cyclingteam Het Lekke Zwembad v Courir, c'est mourir un peu
Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat v Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team
Linkeballen met het hol open v heywoodu Amateur Cycling
No, this is Patrick v Merryweather Security – Pißwasser
Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur v Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau
Schönbachers Rote Lanterne v Gijpvogels

Speelronde 10:
Dirk Hofman Motorhomes v Texas Forever
SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort v Voor de volle 110% tegen het voetvolk
Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek v Goesting & Grinta
Faraday's Fiets Fanatici v Het voetvolk
Cyclingteam Het Lekke Zwembad v Tutti Pazzi per Piti
Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat v Les herbiers is nog ver
Linkeballen met het hol open v Tartaartje hier, Haasje daar
No, this is Patrick v Fundación Kutzooi
Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur v Barney's snackparadijs
Schönbachers Rote Lanterne v Més que un club
Gijpvogels v Fabuleuze Flip en de Beenbrekers
Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau v Het maakt geen Mohoor uit
Merryweather Security – Pißwasser v Bike Yates
heywoodu Amateur Cycling v Bob's Fenixenpak
Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team v Skoekeloen Cycling
Courir, c'est mourir un peu v De Mooiste Jongens

Speelronde 11:
Dirk Hofman Motorhomes v Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team
Courir, c'est mourir un peu v heywoodu Amateur Cycling
De Mooiste Jongens v Merryweather Security – Pißwasser
Skoekeloen Cycling v Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau
Bob's Fenixenpak v Gijpvogels
Bike Yates v Schönbachers Rote Lanterne
Het maakt geen Mohoor uit v Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur
Fabuleuze Flip en de Beenbrekers v No, this is Patrick
Més que un club v Linkeballen met het hol open
Barney's snackparadijs v Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat
Fundación Kutzooi v Cyclingteam Het Lekke Zwembad
Tartaartje hier, Haasje daar v Faraday's Fiets Fanatici
Les herbiers is nog ver v Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek
Tutti Pazzi per Piti v SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort
Het voetvolk v Texas Forever
Goesting & Grinta v Voor de volle 110% tegen het voetvolk

Speelronde 12:
Dirk Hofman Motorhomes v Fabuleuze Flip en de Beenbrekers
Més que un club v Het maakt geen Mohoor uit
Barney's snackparadijs v Bike Yates
Fundación Kutzooi v Bob's Fenixenpak
Tartaartje hier, Haasje daar v Skoekeloen Cycling
Les herbiers is nog ver v De Mooiste Jongens
Tutti Pazzi per Piti v Courir, c'est mourir un peu
Het voetvolk v Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team
Goesting & Grinta v heywoodu Amateur Cycling
Voor de volle 110% tegen het voetvolk v Merryweather Security – Pißwasser
Texas Forever v Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau
SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort v Gijpvogels
Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek v Schönbachers Rote Lanterne
Faraday's Fiets Fanatici v Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur
Cyclingteam Het Lekke Zwembad v No, this is Patrick
Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat v Linkeballen met het hol open

Speelronde 13:
Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team v Linkeballen met het hol open
Courir, c'est mourir un peu v Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat
De Mooiste Jongens v Cyclingteam Het Lekke Zwembad
Skoekeloen Cycling v Faraday's Fiets Fanatici
Bob's Fenixenpak v Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek
Bike Yates v SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort
Het maakt geen Mohoor uit v Texas Forever
Fabuleuze Flip en de Beenbrekers v Voor de volle 110% tegen het voetvolk
Més que un club v Goesting & Grinta
Barney's snackparadijs v Het voetvolk
Fundación Kutzooi v Tutti Pazzi per Piti
Tartaartje hier, Haasje daar v Les herbiers is nog ver
Dirk Hofman Motorhomes v Gijpvogels
Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau v Schönbachers Rote Lanterne
Merryweather Security – Pißwasser v Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur
heywoodu Amateur Cycling v No, this is Patrick

Speelronde 14:
Dirk Hofman Motorhomes v Het maakt geen Mohoor uit
Fabuleuze Flip en de Beenbrekers v Bike Yates
Més que un club v Bob's Fenixenpak
Barney's snackparadijs v Skoekeloen Cycling
Fundación Kutzooi v De Mooiste Jongens
Tartaartje hier, Haasje daar v Courir, c'est mourir un peu
Les herbiers is nog ver v Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team
Tutti Pazzi per Piti v heywoodu Amateur Cycling
Het voetvolk v Merryweather Security – Pißwasser
Goesting & Grinta v Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau
Voor de volle 110% tegen het voetvolk v Gijpvogels
Texas Forever v Schönbachers Rote Lanterne
SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort v Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur
Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek v No, this is Patrick
Faraday's Fiets Fanatici v Linkeballen met het hol open
Cyclingteam Het Lekke Zwembad v Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat

Speelronde 15:
Dirk Hofman Motorhomes v Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur
Schönbachers Rote Lanterne v No, this is Patrick
Gijpvogels v Linkeballen met het hol open
Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau v Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat
Merryweather Security – Pißwasser v Cyclingteam Het Lekke Zwembad
heywoodu Amateur Cycling v Faraday's Fiets Fanatici
Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team v Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek
Courir, c'est mourir un peu v SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort
De Mooiste Jongens v Texas Forever
Skoekeloen Cycling v Voor de volle 110% tegen het voetvolk
Bob's Fenixenpak v Goesting & Grinta
Bike Yates v Het voetvolk
Het maakt geen Mohoor uit v Tutti Pazzi per Piti
Fabuleuze Flip en de Beenbrekers v Les herbiers is nog ver
Més que un club v Tartaartje hier, Haasje daar
Barney's snackparadijs v Fundación Kutzooi

[ Bericht 0% gewijzigd door wimderon op 20-01-2020 22:03:02 ]
pi_191123121
Speelronde 16 t/m 30:

Speelronde 16:
Dirk Hofman Motorhomes v Linkeballen met het hol open
No, this is Patrick v Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat
Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur v Cyclingteam Het Lekke Zwembad
Schönbachers Rote Lanterne v Faraday's Fiets Fanatici
Gijpvogels v Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek
Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau v SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort
Merryweather Security – Pißwasser v Texas Forever
heywoodu Amateur Cycling v Voor de volle 110% tegen het voetvolk
Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team v Goesting & Grinta
Courir, c'est mourir un peu v Het voetvolk
De Mooiste Jongens v Tutti Pazzi per Piti
Skoekeloen Cycling v Les herbiers is nog ver
Bob's Fenixenpak v Tartaartje hier, Haasje daar
Bike Yates v Fundación Kutzooi
Het maakt geen Mohoor uit v Barney's snackparadijs
Fabuleuze Flip en de Beenbrekers v Més que un club

Speelronde 17:
Més que un club v Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team
Barney's snackparadijs v heywoodu Amateur Cycling
Fundación Kutzooi v Merryweather Security – Pißwasser
Tartaartje hier, Haasje daar v Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau
Les herbiers is nog ver v Gijpvogels
Tutti Pazzi per Piti v Schönbachers Rote Lanterne
Het voetvolk v Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur
Goesting & Grinta v No, this is Patrick
Voor de volle 110% tegen het voetvolk v Linkeballen met het hol open
Texas Forever v Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat
SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort v Cyclingteam Het Lekke Zwembad
Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek v Faraday's Fiets Fanatici
Dirk Hofman Motorhomes v Bob's Fenixenpak
Bike Yates v Skoekeloen Cycling
Het maakt geen Mohoor uit v De Mooiste Jongens
Fabuleuze Flip en de Beenbrekers v Courir, c'est mourir un peu

Speelronde 18:
Dirk Hofman Motorhomes v Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau
Merryweather Security – Pißwasser v Gijpvogels
heywoodu Amateur Cycling v Schönbachers Rote Lanterne
Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team v Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur
Courir, c'est mourir un peu v No, this is Patrick
De Mooiste Jongens v Linkeballen met het hol open
Skoekeloen Cycling v Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat
Bob's Fenixenpak v Cyclingteam Het Lekke Zwembad
Bike Yates v Faraday's Fiets Fanatici
Het maakt geen Mohoor uit v Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek
Fabuleuze Flip en de Beenbrekers v SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort
Més que un club v Texas Forever
Barney's snackparadijs v Voor de volle 110% tegen het voetvolk
Fundación Kutzooi v Goesting & Grinta
Tartaartje hier, Haasje daar v Het voetvolk
Les herbiers is nog ver v Tutti Pazzi per Piti

Speelronde 19:
Dirk Hofman Motorhomes v Més que un club
Barney's snackparadijs v Fabuleuze Flip en de Beenbrekers
Fundación Kutzooi v Het maakt geen Mohoor uit
Tartaartje hier, Haasje daar v Bike Yates
Les herbiers is nog ver v Bob's Fenixenpak
Tutti Pazzi per Piti v Skoekeloen Cycling
Het voetvolk v De Mooiste Jongens
Goesting & Grinta v Courir, c'est mourir un peu
Voor de volle 110% tegen het voetvolk v Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team
Texas Forever v heywoodu Amateur Cycling
SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort v Merryweather Security – Pißwasser
Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek v Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau
Faraday's Fiets Fanatici v Gijpvogels
Cyclingteam Het Lekke Zwembad v Schönbachers Rote Lanterne
Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat v Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur
Linkeballen met het hol open v No, this is Patrick

Speelronde 20:
Dirk Hofman Motorhomes v Merryweather Security – Pißwasser
heywoodu Amateur Cycling v Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau
Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team v Gijpvogels
Courir, c'est mourir un peu v Schönbachers Rote Lanterne
De Mooiste Jongens v Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur
Skoekeloen Cycling v No, this is Patrick
Bob's Fenixenpak v Linkeballen met het hol open
Bike Yates v Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat
Het maakt geen Mohoor uit v Cyclingteam Het Lekke Zwembad
Fabuleuze Flip en de Beenbrekers v Faraday's Fiets Fanatici
Més que un club v Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek
Barney's snackparadijs v SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort
Fundación Kutzooi v Texas Forever
Tartaartje hier, Haasje daar v Voor de volle 110% tegen het voetvolk
Les herbiers is nog ver v Goesting & Grinta
Tutti Pazzi per Piti v Het voetvolk

Speelronde 21:
Dirk Hofman Motorhomes v Cyclingteam Het Lekke Zwembad
Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat v Faraday's Fiets Fanatici
Linkeballen met het hol open v Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek
No, this is Patrick v SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort
Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur v Texas Forever
Schönbachers Rote Lanterne v Voor de volle 110% tegen het voetvolk
Gijpvogels v Goesting & Grinta
Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau v Het voetvolk
Merryweather Security – Pißwasser v Tutti Pazzi per Piti
heywoodu Amateur Cycling v Les herbiers is nog ver
Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team v Tartaartje hier, Haasje daar
Courir, c'est mourir un peu v Fundación Kutzooi
De Mooiste Jongens v Barney's snackparadijs
Skoekeloen Cycling v Més que un club
Bob's Fenixenpak v Fabuleuze Flip en de Beenbrekers
Bike Yates v Het maakt geen Mohoor uit

Speelronde 22:
Dirk Hofman Motorhomes v heywoodu Amateur Cycling
Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team v Merryweather Security – Pißwasser
Courir, c'est mourir un peu v Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau
De Mooiste Jongens v Gijpvogels
Skoekeloen Cycling v Schönbachers Rote Lanterne
Bob's Fenixenpak v Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur
Bike Yates v No, this is Patrick
Het maakt geen Mohoor uit v Linkeballen met het hol open
Fabuleuze Flip en de Beenbrekers v Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat
Més que un club v Cyclingteam Het Lekke Zwembad
Barney's snackparadijs v Faraday's Fiets Fanatici
Fundación Kutzooi v Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek
Tartaartje hier, Haasje daar v SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort
Les herbiers is nog ver v Texas Forever
Tutti Pazzi per Piti v Voor de volle 110% tegen het voetvolk
Het voetvolk v Goesting & Grinta

Speelronde 23:
Dirk Hofman Motorhomes v Tutti Pazzi per Piti
Het voetvolk v Les herbiers is nog ver
Goesting & Grinta v Tartaartje hier, Haasje daar
Voor de volle 110% tegen het voetvolk v Fundación Kutzooi
Texas Forever v Barney's snackparadijs
SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort v Més que un club
Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek v Fabuleuze Flip en de Beenbrekers
Faraday's Fiets Fanatici v Het maakt geen Mohoor uit
Cyclingteam Het Lekke Zwembad v Bike Yates
Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat v Bob's Fenixenpak
Linkeballen met het hol open v Skoekeloen Cycling
No, this is Patrick v De Mooiste Jongens
Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur v Courir, c'est mourir un peu
Schönbachers Rote Lanterne v Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team
Gijpvogels v heywoodu Amateur Cycling
Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau v Merryweather Security – Pißwasser

Speelronde 24:
Dirk Hofman Motorhomes v SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort
Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek v Texas Forever
Faraday's Fiets Fanatici v Voor de volle 110% tegen het voetvolk
Cyclingteam Het Lekke Zwembad v Goesting & Grinta
Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat v Het voetvolk
Linkeballen met het hol open v Tutti Pazzi per Piti
No, this is Patrick v Les herbiers is nog ver
Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur v Tartaartje hier, Haasje daar
Schönbachers Rote Lanterne v Fundación Kutzooi
Gijpvogels v Barney's snackparadijs
Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau v Més que un club
Merryweather Security – Pißwasser v Fabuleuze Flip en de Beenbrekers
heywoodu Amateur Cycling v Het maakt geen Mohoor uit
Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team v Bike Yates
Courir, c'est mourir un peu v Bob's Fenixenpak
De Mooiste Jongens v Skoekeloen Cycling

Speelronde 25:
Dirk Hofman Motorhomes v Barney's snackparadijs
Fundación Kutzooi v Més que un club
Tartaartje hier, Haasje daar v Fabuleuze Flip en de Beenbrekers
Les herbiers is nog ver v Het maakt geen Mohoor uit
Tutti Pazzi per Piti v Bike Yates
Het voetvolk v Bob's Fenixenpak
Goesting & Grinta v Skoekeloen Cycling
Voor de volle 110% tegen het voetvolk v De Mooiste Jongens
Texas Forever v Courir, c'est mourir un peu
SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort v Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team
Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek v heywoodu Amateur Cycling
Faraday's Fiets Fanatici v Merryweather Security – Pißwasser
Cyclingteam Het Lekke Zwembad v Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau
Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat v Gijpvogels
Linkeballen met het hol open v Schönbachers Rote Lanterne
No, this is Patrick v Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur

Speelronde 26:
Dirk Hofman Motorhomes v Schönbachers Rote Lanterne
Gijpvogels v Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur
Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau v No, this is Patrick
Merryweather Security – Pißwasser v Linkeballen met het hol open
heywoodu Amateur Cycling v Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat
Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team v Cyclingteam Het Lekke Zwembad
Courir, c'est mourir un peu v Faraday's Fiets Fanatici
De Mooiste Jongens v Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek
Skoekeloen Cycling v SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort
Bob's Fenixenpak v Texas Forever
Bike Yates v Voor de volle 110% tegen het voetvolk
Het maakt geen Mohoor uit v Goesting & Grinta
Fabuleuze Flip en de Beenbrekers v Het voetvolk
Més que un club v Tutti Pazzi per Piti
Barney's snackparadijs v Les herbiers is nog ver
Fundación Kutzooi v Tartaartje hier, Haasje daar

Speelronde 27:
Dirk Hofman Motorhomes v Voor de volle 110% tegen het voetvolk
Texas Forever v Goesting & Grinta
SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort v Het voetvolk
Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek v Tutti Pazzi per Piti
Faraday's Fiets Fanatici v Les herbiers is nog ver
Cyclingteam Het Lekke Zwembad v Tartaartje hier, Haasje daar
Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat v Fundación Kutzooi
Linkeballen met het hol open v Barney's snackparadijs
No, this is Patrick v Més que un club
Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur v Fabuleuze Flip en de Beenbrekers
Schönbachers Rote Lanterne v Het maakt geen Mohoor uit
Gijpvogels v Bike Yates
Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau v Bob's Fenixenpak
Merryweather Security – Pißwasser v Skoekeloen Cycling
heywoodu Amateur Cycling v De Mooiste Jongens
Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team v Courir, c'est mourir un peu

Speelronde 28:
Dirk Hofman Motorhomes v Het voetvolk
Goesting & Grinta v Tutti Pazzi per Piti
Voor de volle 110% tegen het voetvolk v Les herbiers is nog ver
Texas Forever v Tartaartje hier, Haasje daar
SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort v Fundación Kutzooi
Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek v Barney's snackparadijs
Faraday's Fiets Fanatici v Més que un club
Cyclingteam Het Lekke Zwembad v Fabuleuze Flip en de Beenbrekers
Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat v Het maakt geen Mohoor uit
Linkeballen met het hol open v Bike Yates
No, this is Patrick v Bob's Fenixenpak
Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur v Skoekeloen Cycling
Schönbachers Rote Lanterne v De Mooiste Jongens
Gijpvogels v Courir, c'est mourir un peu
Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau v Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team
Merryweather Security – Pißwasser v heywoodu Amateur Cycling

Speelronde 29:
No, this is Patrick v Voor de volle 110% tegen het voetvolk
Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur v Goesting & Grinta
Schönbachers Rote Lanterne v Het voetvolk
Gijpvogels v Tutti Pazzi per Piti
Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau v Les herbiers is nog ver
Merryweather Security – Pißwasser v Tartaartje hier, Haasje daar
heywoodu Amateur Cycling v Fundación Kutzooi
Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team v Barney's snackparadijs
Courir, c'est mourir un peu v Més que un club
De Mooiste Jongens v Fabuleuze Flip en de Beenbrekers
Skoekeloen Cycling v Het maakt geen Mohoor uit
Bob's Fenixenpak v Bike Yates
Dirk Hofman Motorhomes v Faraday's Fiets Fanatici
Cyclingteam Het Lekke Zwembad v Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek
Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat v SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort
Linkeballen met het hol open v Texas Forever

Speelronde 30:
Dirk Hofman Motorhomes v Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat
Linkeballen met het hol open v Cyclingteam Het Lekke Zwembad
No, this is Patrick v Faraday's Fiets Fanatici
Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur v Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek
Schönbachers Rote Lanterne v SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort
Gijpvogels v Texas Forever
Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau v Voor de volle 110% tegen het voetvolk
Merryweather Security – Pißwasser v Goesting & Grinta
heywoodu Amateur Cycling v Het voetvolk
Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team v Tutti Pazzi per Piti
Courir, c'est mourir un peu v Les herbiers is nog ver
De Mooiste Jongens v Tartaartje hier, Haasje daar
Skoekeloen Cycling v Fundación Kutzooi
Bob's Fenixenpak v Barney's snackparadijs
Bike Yates v Més que un club
Het maakt geen Mohoor uit v Fabuleuze Flip en de Beenbrekers
pi_191123136
Speelronde 31 t/m 45:

Speelronde 31:
Dirk Hofman Motorhomes v Skoekeloen Cycling
Bob's Fenixenpak v De Mooiste Jongens
Bike Yates v Courir, c'est mourir un peu
Het maakt geen Mohoor uit v Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team
Fabuleuze Flip en de Beenbrekers v heywoodu Amateur Cycling
Més que un club v Merryweather Security – Pißwasser
Barney's snackparadijs v Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau
Fundación Kutzooi v Gijpvogels
Tartaartje hier, Haasje daar v Schönbachers Rote Lanterne
Les herbiers is nog ver v Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur
Tutti Pazzi per Piti v No, this is Patrick
Het voetvolk v Linkeballen met het hol open
Goesting & Grinta v Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat
Voor de volle 110% tegen het voetvolk v Cyclingteam Het Lekke Zwembad
Texas Forever v Faraday's Fiets Fanatici
SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort v Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek

Speelronde 32:
Voor de volle 110% tegen het voetvolk v No, this is Patrick
Goesting & Grinta v Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur
Het voetvolk v Schönbachers Rote Lanterne
Tutti Pazzi per Piti v Gijpvogels
Les herbiers is nog ver v Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau
Tartaartje hier, Haasje daar v Merryweather Security – Pißwasser
Fundación Kutzooi v heywoodu Amateur Cycling
Barney's snackparadijs v Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team
Més que un club v Courir, c'est mourir un peu
Fabuleuze Flip en de Beenbrekers v De Mooiste Jongens
Het maakt geen Mohoor uit v Skoekeloen Cycling
Bike Yates v Bob's Fenixenpak
Faraday's Fiets Fanatici v Dirk Hofman Motorhomes
Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek v Cyclingteam Het Lekke Zwembad
SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort v Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat
Texas Forever v Linkeballen met het hol open

Speelronde 33:
De Mooiste Jongens v Dirk Hofman Motorhomes
Courir, c'est mourir un peu v Skoekeloen Cycling
Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team v Bob's Fenixenpak
heywoodu Amateur Cycling v Bike Yates
Merryweather Security – Pißwasser v Het maakt geen Mohoor uit
Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau v Fabuleuze Flip en de Beenbrekers
Gijpvogels v Més que un club
Schönbachers Rote Lanterne v Barney's snackparadijs
Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur v Fundación Kutzooi
No, this is Patrick v Tartaartje hier, Haasje daar
Linkeballen met het hol open v Les herbiers is nog ver
Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat v Tutti Pazzi per Piti
Cyclingteam Het Lekke Zwembad v Het voetvolk
Faraday's Fiets Fanatici v Goesting & Grinta
Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek v Voor de volle 110% tegen het voetvolk
SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort v Texas Forever

Speelronde 34:
Courir, c'est mourir un peu v Dirk Hofman Motorhomes
Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team v De Mooiste Jongens
heywoodu Amateur Cycling v Skoekeloen Cycling
Merryweather Security – Pißwasser v Bob's Fenixenpak
Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau v Bike Yates
Gijpvogels v Het maakt geen Mohoor uit
Schönbachers Rote Lanterne v Fabuleuze Flip en de Beenbrekers
Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur v Més que un club
No, this is Patrick v Barney's snackparadijs
Linkeballen met het hol open v Fundación Kutzooi
Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat v Tartaartje hier, Haasje daar
Cyclingteam Het Lekke Zwembad v Les herbiers is nog ver
Faraday's Fiets Fanatici v Tutti Pazzi per Piti
Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek v Het voetvolk
SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort v Goesting & Grinta
Texas Forever v Voor de volle 110% tegen het voetvolk

Speelronde 35:
Linkeballen met het hol open v Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team
Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat v Courir, c'est mourir un peu
Cyclingteam Het Lekke Zwembad v De Mooiste Jongens
Faraday's Fiets Fanatici v Skoekeloen Cycling
Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek v Bob's Fenixenpak
SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort v Bike Yates
Texas Forever v Het maakt geen Mohoor uit
Voor de volle 110% tegen het voetvolk v Fabuleuze Flip en de Beenbrekers
Goesting & Grinta v Més que un club
Het voetvolk v Barney's snackparadijs
Tutti Pazzi per Piti v Fundación Kutzooi
Les herbiers is nog ver v Tartaartje hier, Haasje daar
Gijpvogels v Dirk Hofman Motorhomes
Schönbachers Rote Lanterne v Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau
Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur v Merryweather Security – Pißwasser
No, this is Patrick v heywoodu Amateur Cycling

Speelronde 36:
Texas Forever v Dirk Hofman Motorhomes
Voor de volle 110% tegen het voetvolk v SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort
Goesting & Grinta v Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek
Het voetvolk v Faraday's Fiets Fanatici
Tutti Pazzi per Piti v Cyclingteam Het Lekke Zwembad
Les herbiers is nog ver v Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat
Tartaartje hier, Haasje daar v Linkeballen met het hol open
Fundación Kutzooi v No, this is Patrick
Barney's snackparadijs v Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur
Més que un club v Schönbachers Rote Lanterne
Fabuleuze Flip en de Beenbrekers v Gijpvogels
Het maakt geen Mohoor uit v Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau
Bike Yates v Merryweather Security – Pißwasser
Bob's Fenixenpak v heywoodu Amateur Cycling
Skoekeloen Cycling v Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team
De Mooiste Jongens v Courir, c'est mourir un peu

Speelronde 37:
No, this is Patrick v Dirk Hofman Motorhomes
Linkeballen met het hol open v Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur
Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat v Schönbachers Rote Lanterne
Cyclingteam Het Lekke Zwembad v Gijpvogels
Faraday's Fiets Fanatici v Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau
Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek v Merryweather Security – Pißwasser
SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort v heywoodu Amateur Cycling
Texas Forever v Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team
Voor de volle 110% tegen het voetvolk v Courir, c'est mourir un peu
Goesting & Grinta v De Mooiste Jongens
Het voetvolk v Skoekeloen Cycling
Tutti Pazzi per Piti v Bob's Fenixenpak
Les herbiers is nog ver v Bike Yates
Tartaartje hier, Haasje daar v Het maakt geen Mohoor uit
Fundación Kutzooi v Fabuleuze Flip en de Beenbrekers
Barney's snackparadijs v Més que un club

Speelronde 38:
Més que un club v Voor de volle 110% tegen het voetvolk
Fabuleuze Flip en de Beenbrekers v Texas Forever
Het maakt geen Mohoor uit v SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort
Bike Yates v Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek
Bob's Fenixenpak v Faraday's Fiets Fanatici
Skoekeloen Cycling v Cyclingteam Het Lekke Zwembad
De Mooiste Jongens v Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat
Courir, c'est mourir un peu v Linkeballen met het hol open
Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team v No, this is Patrick
heywoodu Amateur Cycling v Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur
Merryweather Security – Pißwasser v Schönbachers Rote Lanterne
Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau v Gijpvogels
Les herbiers is nog ver v Dirk Hofman Motorhomes
Tartaartje hier, Haasje daar v Tutti Pazzi per Piti
Fundación Kutzooi v Het voetvolk
Barney's snackparadijs v Goesting & Grinta

Speelronde 39:
Het voetvolk v Dirk Hofman Motorhomes
Tutti Pazzi per Piti v Goesting & Grinta
Les herbiers is nog ver v Voor de volle 110% tegen het voetvolk
Tartaartje hier, Haasje daar v Texas Forever
Fundación Kutzooi v SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort
Barney's snackparadijs v Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek
Més que un club v Faraday's Fiets Fanatici
Fabuleuze Flip en de Beenbrekers v Cyclingteam Het Lekke Zwembad
Het maakt geen Mohoor uit v Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat
Bike Yates v Linkeballen met het hol open
Bob's Fenixenpak v No, this is Patrick
Skoekeloen Cycling v Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur
De Mooiste Jongens v Schönbachers Rote Lanterne
Courir, c'est mourir un peu v Gijpvogels
Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team v Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau
heywoodu Amateur Cycling v Merryweather Security – Pißwasser

Speelronde 40:
Voor de volle 110% tegen het voetvolk v Dirk Hofman Motorhomes
Goesting & Grinta v Texas Forever
Het voetvolk v SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort
Tutti Pazzi per Piti v Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek
Les herbiers is nog ver v Faraday's Fiets Fanatici
Tartaartje hier, Haasje daar v Cyclingteam Het Lekke Zwembad
Fundación Kutzooi v Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat
Barney's snackparadijs v Linkeballen met het hol open
Més que un club v No, this is Patrick
Fabuleuze Flip en de Beenbrekers v Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur
Het maakt geen Mohoor uit v Schönbachers Rote Lanterne
Bike Yates v Gijpvogels
Bob's Fenixenpak v Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau
Skoekeloen Cycling v Merryweather Security – Pißwasser
De Mooiste Jongens v heywoodu Amateur Cycling
Courir, c'est mourir un peu v Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team

Speelronde 41:
Fundación Kutzooi v Dirk Hofman Motorhomes
Barney's snackparadijs v Tartaartje hier, Haasje daar
Més que un club v Les herbiers is nog ver
Fabuleuze Flip en de Beenbrekers v Tutti Pazzi per Piti
Het maakt geen Mohoor uit v Het voetvolk
Bike Yates v Goesting & Grinta
Bob's Fenixenpak v Voor de volle 110% tegen het voetvolk
Skoekeloen Cycling v Texas Forever
De Mooiste Jongens v SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort
Courir, c'est mourir un peu v Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek
Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team v Faraday's Fiets Fanatici
heywoodu Amateur Cycling v Cyclingteam Het Lekke Zwembad
Merryweather Security – Pißwasser v Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat
Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau v Linkeballen met het hol open
Gijpvogels v No, this is Patrick
Schönbachers Rote Lanterne v Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur

Speelronde 42:
Més que un club v Dirk Hofman Motorhomes
Fabuleuze Flip en de Beenbrekers v Barney's snackparadijs
Het maakt geen Mohoor uit v Fundación Kutzooi
Bike Yates v Tartaartje hier, Haasje daar
Bob's Fenixenpak v Les herbiers is nog ver
Skoekeloen Cycling v Tutti Pazzi per Piti
De Mooiste Jongens v Het voetvolk
Courir, c'est mourir un peu v Goesting & Grinta
Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team v Voor de volle 110% tegen het voetvolk
heywoodu Amateur Cycling v Texas Forever
Merryweather Security – Pißwasser v SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort
Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau v Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek
Gijpvogels v Faraday's Fiets Fanatici
Schönbachers Rote Lanterne v Cyclingteam Het Lekke Zwembad
Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur v Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat
No, this is Patrick v Linkeballen met het hol open

Speelronde 43:
Fabuleuze Flip en de Beenbrekers v Dirk Hofman Motorhomes
Het maakt geen Mohoor uit v Més que un club
Bike Yates v Barney's snackparadijs
Bob's Fenixenpak v Fundación Kutzooi
Skoekeloen Cycling v Tartaartje hier, Haasje daar
De Mooiste Jongens v Les herbiers is nog ver
Courir, c'est mourir un peu v Tutti Pazzi per Piti
Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team v Het voetvolk
heywoodu Amateur Cycling v Goesting & Grinta
Merryweather Security – Pißwasser v Voor de volle 110% tegen het voetvolk
Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau v Texas Forever
Gijpvogels v SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort
Schönbachers Rote Lanterne v Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek
Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur v Faraday's Fiets Fanatici
No, this is Patrick v Cyclingteam Het Lekke Zwembad
Linkeballen met het hol open v Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat

Speelronde 44:
Goesting & Grinta v Dirk Hofman Motorhomes
Het voetvolk v Voor de volle 110% tegen het voetvolk
Tutti Pazzi per Piti v Texas Forever
Les herbiers is nog ver v SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort
Tartaartje hier, Haasje daar v Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek
Fundación Kutzooi v Faraday's Fiets Fanatici
Barney's snackparadijs v Cyclingteam Het Lekke Zwembad
Més que un club v Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat
Fabuleuze Flip en de Beenbrekers v Linkeballen met het hol open
Het maakt geen Mohoor uit v No, this is Patrick
Bike Yates v Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur
Bob's Fenixenpak v Schönbachers Rote Lanterne
Skoekeloen Cycling v Gijpvogels
De Mooiste Jongens v Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau
Courir, c'est mourir un peu v Merryweather Security – Pißwasser
Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team v heywoodu Amateur Cycling

Speelronde 45:
Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team v Dirk Hofman Motorhomes
heywoodu Amateur Cycling v Courir, c'est mourir un peu
Merryweather Security – Pißwasser v De Mooiste Jongens
Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau v Skoekeloen Cycling
Gijpvogels v Bob's Fenixenpak
Schönbachers Rote Lanterne v Bike Yates
Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur v Het maakt geen Mohoor uit
No, this is Patrick v Fabuleuze Flip en de Beenbrekers
Linkeballen met het hol open v Més que un club
Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat v Barney's snackparadijs
Cyclingteam Het Lekke Zwembad v Fundación Kutzooi
Faraday's Fiets Fanatici v Tartaartje hier, Haasje daar
Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek v Les herbiers is nog ver
SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort v Tutti Pazzi per Piti
Texas Forever v Het voetvolk
Voor de volle 110% tegen het voetvolk v Goesting & Grinta
pi_191123156
Speelronde 46 t/m 60:

Speelronde 46:
Linkeballen met het hol open v Dirk Hofman Motorhomes
Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat v No, this is Patrick
Cyclingteam Het Lekke Zwembad v Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur
Faraday's Fiets Fanatici v Schönbachers Rote Lanterne
Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek v Gijpvogels
SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort v Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau
Texas Forever v Merryweather Security – Pißwasser
Voor de volle 110% tegen het voetvolk v heywoodu Amateur Cycling
Goesting & Grinta v Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team
Het voetvolk v Courir, c'est mourir un peu
Tutti Pazzi per Piti v De Mooiste Jongens
Les herbiers is nog ver v Skoekeloen Cycling
Tartaartje hier, Haasje daar v Bob's Fenixenpak
Fundación Kutzooi v Bike Yates
Barney's snackparadijs v Het maakt geen Mohoor uit
Més que un club v Fabuleuze Flip en de Beenbrekers

Speelronde 47:
Het maakt geen Mohoor uit v Dirk Hofman Motorhomes
Bike Yates v Fabuleuze Flip en de Beenbrekers
Bob's Fenixenpak v Més que un club
Skoekeloen Cycling v Barney's snackparadijs
De Mooiste Jongens v Fundación Kutzooi
Courir, c'est mourir un peu v Tartaartje hier, Haasje daar
Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team v Les herbiers is nog ver
heywoodu Amateur Cycling v Tutti Pazzi per Piti
Merryweather Security – Pißwasser v Het voetvolk
Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau v Goesting & Grinta
Gijpvogels v Voor de volle 110% tegen het voetvolk
Schönbachers Rote Lanterne v Texas Forever
Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur v SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort
No, this is Patrick v Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek
Linkeballen met het hol open v Faraday's Fiets Fanatici
Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat v Cyclingteam Het Lekke Zwembad

Speelronde 48:
Merryweather Security – Pißwasser v Dirk Hofman Motorhomes
Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau v heywoodu Amateur Cycling
Gijpvogels v Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team
Schönbachers Rote Lanterne v Courir, c'est mourir un peu
Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur v De Mooiste Jongens
No, this is Patrick v Skoekeloen Cycling
Linkeballen met het hol open v Bob's Fenixenpak
Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat v Bike Yates
Cyclingteam Het Lekke Zwembad v Het maakt geen Mohoor uit
Faraday's Fiets Fanatici v Fabuleuze Flip en de Beenbrekers
Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek v Més que un club
SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort v Barney's snackparadijs
Texas Forever v Fundación Kutzooi
Voor de volle 110% tegen het voetvolk v Tartaartje hier, Haasje daar
Goesting & Grinta v Les herbiers is nog ver
Het voetvolk v Tutti Pazzi per Piti

Speelronde 49:
Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau v Dirk Hofman Motorhomes
Gijpvogels v Merryweather Security – Pißwasser
Schönbachers Rote Lanterne v heywoodu Amateur Cycling
Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur v Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team
No, this is Patrick v Courir, c'est mourir un peu
Linkeballen met het hol open v De Mooiste Jongens
Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat v Skoekeloen Cycling
Cyclingteam Het Lekke Zwembad v Bob's Fenixenpak
Faraday's Fiets Fanatici v Bike Yates
Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek v Het maakt geen Mohoor uit
SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort v Fabuleuze Flip en de Beenbrekers
Texas Forever v Més que un club
Voor de volle 110% tegen het voetvolk v Barney's snackparadijs
Goesting & Grinta v Fundación Kutzooi
Het voetvolk v Tartaartje hier, Haasje daar
Tutti Pazzi per Piti v Les herbiers is nog ver

Speelronde 50:
Bike Yates v Dirk Hofman Motorhomes
Bob's Fenixenpak v Het maakt geen Mohoor uit
Skoekeloen Cycling v Fabuleuze Flip en de Beenbrekers
De Mooiste Jongens v Més que un club
Courir, c'est mourir un peu v Barney's snackparadijs
Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team v Fundación Kutzooi
heywoodu Amateur Cycling v Tartaartje hier, Haasje daar
Merryweather Security – Pißwasser v Les herbiers is nog ver
Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau v Tutti Pazzi per Piti
Gijpvogels v Het voetvolk
Schönbachers Rote Lanterne v Goesting & Grinta
Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur v Voor de volle 110% tegen het voetvolk
No, this is Patrick v Texas Forever
Linkeballen met het hol open v SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort
Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat v Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek
Cyclingteam Het Lekke Zwembad v Faraday's Fiets Fanatici

Speelronde 51:
SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort v Dirk Hofman Motorhomes
Texas Forever v Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek
Voor de volle 110% tegen het voetvolk v Faraday's Fiets Fanatici
Goesting & Grinta v Cyclingteam Het Lekke Zwembad
Het voetvolk v Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat
Tutti Pazzi per Piti v Linkeballen met het hol open
Les herbiers is nog ver v No, this is Patrick
Tartaartje hier, Haasje daar v Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur
Fundación Kutzooi v Schönbachers Rote Lanterne
Barney's snackparadijs v Gijpvogels
Més que un club v Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau
Fabuleuze Flip en de Beenbrekers v Merryweather Security – Pißwasser
Het maakt geen Mohoor uit v heywoodu Amateur Cycling
Bike Yates v Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team
Bob's Fenixenpak v Courir, c'est mourir un peu
Skoekeloen Cycling v De Mooiste Jongens

Speelronde 52:
Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek v Dirk Hofman Motorhomes
SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort v Faraday's Fiets Fanatici
Texas Forever v Cyclingteam Het Lekke Zwembad
Voor de volle 110% tegen het voetvolk v Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat
Goesting & Grinta v Linkeballen met het hol open
Het voetvolk v No, this is Patrick
Tutti Pazzi per Piti v Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur
Les herbiers is nog ver v Schönbachers Rote Lanterne
Tartaartje hier, Haasje daar v Gijpvogels
Fundación Kutzooi v Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau
Barney's snackparadijs v Merryweather Security – Pißwasser
Més que un club v heywoodu Amateur Cycling
Fabuleuze Flip en de Beenbrekers v Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team
Het maakt geen Mohoor uit v Courir, c'est mourir un peu
Bike Yates v De Mooiste Jongens
Bob's Fenixenpak v Skoekeloen Cycling

Speelronde 53:
heywoodu Amateur Cycling v Dirk Hofman Motorhomes
Merryweather Security – Pißwasser v Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team
Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau v Courir, c'est mourir un peu
Gijpvogels v De Mooiste Jongens
Schönbachers Rote Lanterne v Skoekeloen Cycling
Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur v Bob's Fenixenpak
No, this is Patrick v Bike Yates
Linkeballen met het hol open v Het maakt geen Mohoor uit
Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat v Fabuleuze Flip en de Beenbrekers
Cyclingteam Het Lekke Zwembad v Més que un club
Faraday's Fiets Fanatici v Barney's snackparadijs
Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek v Fundación Kutzooi
SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort v Tartaartje hier, Haasje daar
Texas Forever v Les herbiers is nog ver
Voor de volle 110% tegen het voetvolk v Tutti Pazzi per Piti
Goesting & Grinta v Het voetvolk

Speelronde 54:
Tartaartje hier, Haasje daar v Dirk Hofman Motorhomes
Fundación Kutzooi v Les herbiers is nog ver
Barney's snackparadijs v Tutti Pazzi per Piti
Més que un club v Het voetvolk
Fabuleuze Flip en de Beenbrekers v Goesting & Grinta
Het maakt geen Mohoor uit v Voor de volle 110% tegen het voetvolk
Bike Yates v Texas Forever
Bob's Fenixenpak v SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort
Skoekeloen Cycling v Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek
De Mooiste Jongens v Faraday's Fiets Fanatici
Courir, c'est mourir un peu v Cyclingteam Het Lekke Zwembad
Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team v Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat
heywoodu Amateur Cycling v Linkeballen met het hol open
Merryweather Security – Pißwasser v No, this is Patrick
Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau v Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur
Gijpvogels v Schönbachers Rote Lanterne

Speelronde 55:
Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team v Més que un club
heywoodu Amateur Cycling v Barney's snackparadijs
Merryweather Security – Pißwasser v Fundación Kutzooi
Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau v Tartaartje hier, Haasje daar
Gijpvogels v Les herbiers is nog ver
Schönbachers Rote Lanterne v Tutti Pazzi per Piti
Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur v Het voetvolk
No, this is Patrick v Goesting & Grinta
Linkeballen met het hol open v Voor de volle 110% tegen het voetvolk
Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat v Texas Forever
Cyclingteam Het Lekke Zwembad v SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort
Faraday's Fiets Fanatici v Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek
Bob's Fenixenpak v Dirk Hofman Motorhomes
Skoekeloen Cycling v Bike Yates
De Mooiste Jongens v Het maakt geen Mohoor uit
Courir, c'est mourir un peu v Fabuleuze Flip en de Beenbrekers

Speelronde 56:
Skoekeloen Cycling v Dirk Hofman Motorhomes
De Mooiste Jongens v Bob's Fenixenpak
Courir, c'est mourir un peu v Bike Yates
Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team v Het maakt geen Mohoor uit
heywoodu Amateur Cycling v Fabuleuze Flip en de Beenbrekers
Merryweather Security – Pißwasser v Més que un club
Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau v Barney's snackparadijs
Gijpvogels v Fundación Kutzooi
Schönbachers Rote Lanterne v Tartaartje hier, Haasje daar
Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur v Les herbiers is nog ver
No, this is Patrick v Tutti Pazzi per Piti
Linkeballen met het hol open v Het voetvolk
Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat v Goesting & Grinta
Cyclingteam Het Lekke Zwembad v Voor de volle 110% tegen het voetvolk
Faraday's Fiets Fanatici v Texas Forever
Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek v SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort

Speelronde 57:
Tutti Pazzi per Piti v Dirk Hofman Motorhomes
Les herbiers is nog ver v Het voetvolk
Tartaartje hier, Haasje daar v Goesting & Grinta
Fundación Kutzooi v Voor de volle 110% tegen het voetvolk
Barney's snackparadijs v Texas Forever
Més que un club v SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort
Fabuleuze Flip en de Beenbrekers v Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek
Het maakt geen Mohoor uit v Faraday's Fiets Fanatici
Bike Yates v Cyclingteam Het Lekke Zwembad
Bob's Fenixenpak v Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat
Skoekeloen Cycling v Linkeballen met het hol open
De Mooiste Jongens v No, this is Patrick
Courir, c'est mourir un peu v Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur
Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team v Schönbachers Rote Lanterne
heywoodu Amateur Cycling v Gijpvogels
Merryweather Security – Pißwasser v Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau

Speelronde 58:
Schönbachers Rote Lanterne v Dirk Hofman Motorhomes
Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur v Gijpvogels
No, this is Patrick v Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau
Linkeballen met het hol open v Merryweather Security – Pißwasser
Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat v heywoodu Amateur Cycling
Cyclingteam Het Lekke Zwembad v Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team
Faraday's Fiets Fanatici v Courir, c'est mourir un peu
Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek v De Mooiste Jongens
SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort v Skoekeloen Cycling
Texas Forever v Bob's Fenixenpak
Voor de volle 110% tegen het voetvolk v Bike Yates
Goesting & Grinta v Het maakt geen Mohoor uit
Het voetvolk v Fabuleuze Flip en de Beenbrekers
Tutti Pazzi per Piti v Més que un club
Les herbiers is nog ver v Barney's snackparadijs
Tartaartje hier, Haasje daar v Fundación Kutzooi

Speelronde 59:
Cyclingteam Het Lekke Zwembad v Dirk Hofman Motorhomes
Faraday's Fiets Fanatici v Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat
Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek v Linkeballen met het hol open
SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort v No, this is Patrick
Texas Forever v Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur
Voor de volle 110% tegen het voetvolk v Schönbachers Rote Lanterne
Goesting & Grinta v Gijpvogels
Het voetvolk v Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau
Tutti Pazzi per Piti v Merryweather Security – Pißwasser
Les herbiers is nog ver v heywoodu Amateur Cycling
Tartaartje hier, Haasje daar v Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team
Fundación Kutzooi v Courir, c'est mourir un peu
Barney's snackparadijs v De Mooiste Jongens
Més que un club v Skoekeloen Cycling
Fabuleuze Flip en de Beenbrekers v Bob's Fenixenpak
Het maakt geen Mohoor uit v Bike Yates

Speelronde 60:
Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur v Dirk Hofman Motorhomes
No, this is Patrick v Schönbachers Rote Lanterne
Linkeballen met het hol open v Gijpvogels
Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat v Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau
Cyclingteam Het Lekke Zwembad v Merryweather Security – Pißwasser
Faraday's Fiets Fanatici v heywoodu Amateur Cycling
Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek v Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team
SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort v Courir, c'est mourir un peu
Texas Forever v De Mooiste Jongens
Voor de volle 110% tegen het voetvolk v Skoekeloen Cycling
Goesting & Grinta v Bob's Fenixenpak
Het voetvolk v Bike Yates
Tutti Pazzi per Piti v Het maakt geen Mohoor uit
Les herbiers is nog ver v Fabuleuze Flip en de Beenbrekers
Tartaartje hier, Haasje daar v Més que un club
Fundación Kutzooi v Barney's snackparadijs
pi_191123160
Speelronde 61 & 62:

Speelronde 61:
Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat v Dirk Hofman Motorhomes
Cyclingteam Het Lekke Zwembad v Linkeballen met het hol open
Faraday's Fiets Fanatici v No, this is Patrick
Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek v Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur
SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort v Schönbachers Rote Lanterne
Texas Forever v Gijpvogels
Voor de volle 110% tegen het voetvolk v Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau
Goesting & Grinta v Merryweather Security – Pißwasser
Het voetvolk v heywoodu Amateur Cycling
Tutti Pazzi per Piti v Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team
Les herbiers is nog ver v Courir, c'est mourir un peu
Tartaartje hier, Haasje daar v De Mooiste Jongens
Fundación Kutzooi v Skoekeloen Cycling
Barney's snackparadijs v Bob's Fenixenpak
Més que un club v Bike Yates
Fabuleuze Flip en de Beenbrekers v Het maakt geen Mohoor uit

Speelronde 62:
Barney's snackparadijs v Dirk Hofman Motorhomes
Més que un club v Fundación Kutzooi
Fabuleuze Flip en de Beenbrekers v Tartaartje hier, Haasje daar
Het maakt geen Mohoor uit v Les herbiers is nog ver
Bike Yates v Tutti Pazzi per Piti
Bob's Fenixenpak v Het voetvolk
Skoekeloen Cycling v Goesting & Grinta
De Mooiste Jongens v Voor de volle 110% tegen het voetvolk
Courir, c'est mourir un peu v Texas Forever
Cafetaria De Hongerklop - Alpecin Cycling Team v SpinvisN1Fan powered by Schoonenberg Hoorcomfort
heywoodu Amateur Cycling v Road Captains Development Team p/b Kapitein Koek
Merryweather Security – Pißwasser v Faraday's Fiets Fanatici
Liefhebbers van het onvermijdelijke Pau v Cyclingteam Het Lekke Zwembad
Gijpvogels v Bitumineuze Voegvullingsmassa by Renaat
Schönbachers Rote Lanterne v Linkeballen met het hol open
Team Kinderzwembadje de Sneeuwmuur v No, this is Patrick
  maandag 20 januari 2020 @ 22:10:21 #285
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191123275
Goh, toevallig heb ik Wim in de eerste ronde geloot die Nietszolo in Australia heeft en ik, niemand.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator maandag 20 januari 2020 @ 22:13:25 #286
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_191123335
In de eerste ronde tegen degene die Porte heeft. Hatsee. :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_191123464




Eerste ronde:
Reguliere speeltijd: 19-23 februari 2020 Vuelta a Andalucia Ruta Ciclista Del Sol 2.Pro
Verlenging: 29 februari 2020 Omloop Het Nieuwsblad Elite 1.UWT
Penalty's: 1 maart 2020 Kuurne-Bruxelles-Kuurne 1.Pro

Achtste finales:
Reguliere speeltijd: 12 april 2020 66 Klasika Primavera de Amorebieta 1.1
Verlenging: 14 april 2020 Paris-Camembert 1.1
Penalty's: 15 april 2020 De Brabantse Pijl – La Flèche Brabançonne 1.Pro

Kwartfinales:
Reguliere speeltijd: 3-7 juni 2020 Wyścig Mjr. Hubala - SANTE TOUR 2.1
Verlenging: 8 juni 2020 Mont Ventoux Dénivelé Challenge 1.1
Penalty's: 10-14 juni 2020 Baloise Belgium Tour 2.Pro

Halve finales:
Reguliere speeltijd: 29 augustus-5 september 2020 Tour of China I 2.1
Verlenging: 6 september 2020 Maryland Cycling Classic 1.Pro
Penalty's: 7-13 september 2020 Tour of China II 2.1

Finale:
Reguliere speeltijd: 29 september-4 oktober 2020 Cro Race 2.1
Verlenging: 6 oktober 2020 Tre Valli Varesine 1.Pro
Penalty's: 7 oktober 2020 Milano-Torino 1.Pro

Mocht er na de penalty's nog geen beslissing zijn gevallen, dan gaan we verder met de eerstvolgende koers op de kalender die begint nadat de penalty's zijn genomen.
pi_191123478
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 22:10 schreef Mani89 het volgende:
Goh, toevallig heb ik Wim in de eerste ronde geloot die Nietszolo in Australia heeft en ik, niemand.
Ligt nie aan mij.
pi_191123571
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 22:20 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ligt nie aan mij.
metsj-fiksin
  Moderator maandag 20 januari 2020 @ 22:26:36 #290
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_191123592
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 22:20 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ligt nie aan mij.
Het is dat teringwijf van Boulahrouz?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 20 januari 2020 @ 22:26:45 #291
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191123596
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 22:20 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ligt nie aan mij.
Ik zeg toch dat het toeval is.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_191123614
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 22:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Het is dat teringwijf van Boulahrouz?
showtimer, inderdaad.
pi_191123677
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 22:26 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik zeg toch dat het toeval is.
Je gedraagt je wel een beetje als Barney.

Altijd tegen Mani.

♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  maandag 20 januari 2020 @ 22:36:11 #294
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191123765
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 22:31 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Je gedraagt je wel een beetje als Barney.

Altijd tegen Mani.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 20 januari 2020 @ 22:45:12 #295
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_191123945
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 16:57 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Wel een prestatie om meteen met 2 man te scoren in de Tropicale. :D Dat zal niet vaak zijn gebeurd bij de FPCL. Ik benijd degene niet die tegen je moet deze ronde.
Ik heb het volle vertrouwen in mijn tridente (Roosen, Kanter en Lienhard) om wat puntjes te halen. Een Roosen op ketonen zou zelfs een klassementje kunnen rijden O-) Moet vooral hopen dat die lui van Agüero geen klassement rijden.
pi_191126252
@franklop
Plaatsen 5-8 dit kan alle kanten op
pi_191126548
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 07:39 schreef Max23 het volgende:
@:franklop
Plaatsen 5-8 dit kan alle kanten op
Spanning en sensatie
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_191126793
De eerste punten zijn binnen met Bennett ^O^
  dinsdag 21 januari 2020 @ 12:18:44 #300
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_191129001
Al 2 man in de lappenmand, dit is niet leuk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')