SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Puntentelling:![]()
Dus dat rondes 1 en 32 kopietjes zijn? Dan heb ik de verkeerde geselecteerd.quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Voor en na de transferperiode een keer tegen iedereen spelen zou wel het prettigst zijn.
Volgens mij mag de tegenstander in ronde 1 ook wel in ronde 45 terugkomen toch? Als het maar niet in ronde 31 of eerder isquote:Op donderdag 16 januari 2020 22:44 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dus dat rondes 1 en 32 kopietjes zijn? Dan heb ik de verkeerde geselecteerd.
GTA genotquote:Op donderdag 16 januari 2020 22:54 schreef DecoAoreste het volgende:
Dan wordt het dus:
Merryweather Security - Pißwasser
Jakob Fuglsang
Tim Wellens
Lilian Calmejane
Alberto Bettiol
José Joaquin Rojas
Gianluca Brambilla
Jos van Emden
Grega Bole
Jacopo Mosca
Martin Laas
Damiano Cima
Raymond Kreder
Rob Britton
Alessandro Fedeli
Uitgebreidere ploegenpresentatie volgt nog.
Verdorie, je hebt gelijk, dat maken ze er inderdaad van. Wat een strontpot.quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij mag de tegenstander in ronde 1 ook wel in ronde 45 terugkomen toch? Als het maar niet in ronde 31 of eerder is
''De Sims'' wordt jouw teamnaam?quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:59 schreef Mani89 het volgende:
Ohja, een teamnaam gebaseerd op een videogame, goed idee.
Commander Keen?quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:59 schreef Mani89 het volgende:
RedCatquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''De Sims'' wordt jouw teamnaam?
Freddi Fishquote:
The Princes of Persiaquote:Op donderdag 16 januari 2020 22:59 schreef Mani89 het volgende:
Bikini Bottom Rulesquote:
Dan is het Red Alert 2.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Sorry jongens, ik ga voor een game die alleen echte bazen kennen.
A2 racerquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Het is MAX PAYNE.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan is het Red Alert 2.
A2 Racerquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Grachtenracer was beter.quote:
De Calve pindakaas variant daarvan die je bij een paar potten kreeg toenquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Grachtenracer was beter.
Keek jij niet de Nederlandstalige?quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:08 schreef Koffieplanter het volgende:
No, this is Patrick is mijn teamnaam.
Jaaaquote:
The inner machinations of my mind are an enigma.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
Keek jij niet de Nederlandstalige?
Gefeliciteerd met Pedrero.quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
22 miljoen voor Fraile, 7 voor De Tier, 6 voor De Marchi, 5 voor Pedrero, 4 voor Stokbrood, 3 voor boertje Backaert en vijf ton voor Kike Sanz. U mag me uitlachen, maar we zijn wel rond.
Ik moest toch nog even wraak nemen.quote:
Een blonde jongen van Sport Vlaanderen die vooral bekend is met de bezemwagen.quote:
Wimderon is onze UCI voorzitter.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Krijgen we nu een nieuwe loting?
Dus we kunnen hem omkopen?quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:18 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wimderon is onze UCI voorzitter.
Hoogte bod mag loting "uitvoeren".quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus we kunnen hem omkopen?
Werd jou iets gevraagd?quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een blonde jongen van Sport Vlaanderen die vooral bekend is met de bezemwagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch alvast een biljarter aan boord.![]()
Dangerous Dave?quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:03 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Werd jou iets gevraagd?![]()
@:SlobeendAdriaantje is ook fan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch alvast een biljarter aan boord.
Of strafpunten bij smaad.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus we kunnen hem omkopen?
quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Werd jou iets gevraagd?![]()
@:SlobeendGoed gezien. Ik heb Connor Swift gepakt omdat De Mol hem noemde om in de gaten te houden in 2020!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch alvast een biljarter aan boord.![]()
Jij laat je ook al beïnvloeden door Mol?quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Goed gezien. Ik heb Connor Swift gepakt omdat De Mol hem noemde om in de gaten te houden in 2020!
Alleen in dit geval, ik zocht een aanknopingspunt.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij laat je ook al beïnvloeden door Mol?
Is er dan niets meer heilig.
Beïnvloeding is beïnvloeding.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alleen in dit geval, ik zocht een aanknopingspunt.
Stond ook op mijn lijstje! Hopelijk heeft mijn Badderharing er een goeie aan.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Goed gezien. Ik heb Connor Swift gepakt omdat De Mol hem noemde om in de gaten te houden in 2020!
Wel geboden op Ravanelli, maar ik had 'm uiteindelijk toch niet nodig.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zie ook dat mijn Reserve-Brenners Bagioli, Jauregui en Ravanelli niet gekozen zijn. En ook niet mijn laatste hoop voor ronde 5 Luuc Bugter en Rory Townsend.
Dat laatste snap ik even niet.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:32 schreef showtimer het volgende:
[..]
Stond ook op mijn lijstje! Hopelijk heeft mijn Badderharing er een goeie aan.
Vooruit dan maar weer. Kan iemand even dubbelchecken of dit de gewenste willekeurigheid heeft.quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:59 schreef showtimer het volgende:
[..]
Verdorie, je hebt gelijk, dat maken ze er inderdaad van. Wat een strontpot.@:Wimderon doe jij de echte, echte loting?
Dus niet op fully.
5e in de ranking tablequote:Op donderdag 16 januari 2020 23:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vooruit dan maar weer. Kan iemand even dubbelchecken of dit de gewenste willekeurigheid heeft.
https://tournamentscheduler.net/schedule/OTIwOTM1NzY2MQ
Je bent een engel.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vooruit dan maar weer. Kan iemand even dubbelchecken of dit de gewenste willekeurigheid heeft.
https://tournamentscheduler.net/schedule/OTIwOTM1NzY2MQ
Wil je nog een keer de snor op plakken voor de loting van de Croky Cup?quote:
Waar is dit een referentie naar?quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:08 schreef Koffieplanter het volgende:
No, this is Patrick is mijn teamnaam.
Heb hem overwogen maar twijfelde of hij nog met veel motivatie rond zou rijden omdat hij eigenlijk al met pensioen wilde gaan.quote:
Ik mag weer tegen Dennisquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet tegen Sivakov en Philipsen maar dan wel tegen Klep Uwen.
Weet niet of dit een vooruitgang is... Derde loting graag, scheepsrecht dit dat.
Is dit tevens een verwijzing naar scholletje bij vriend Evenblij?quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wil je nog een keer de snor op plakken voor de loting van de Croky Cup?
Ik weet alleen niet meer welke site ik daarvoor vorig jaar gebruikt heb.
Is dit nu satire?quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar is dit een referentie naar?
Ik zou er weinig van verwachten, vond 'm in de koersen die hij mocht rijden vorig jaar (dat waren er al niet veel) best wel tegenvallenquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Valt er iets te verwachten van Krieger? Enerzijds denk ik een motiverendere omgeving en zo nu en dan kansen, aan de andere kant misschien wel heel veel knechten.
Emoe komt je achterna met die spatel.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:51 schreef Felagund het volgende:
Mijn team is wel uiterst fotogeniek.
Duidelijk weer zware lotingquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:58 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een waanzinnig onhandige lay-out. Moest ook nog alle namen handmatig invoeren.
We worden weer beflikkerd heb ik het gevoel.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:04 schreef showtimer het volgende:
Is er überhaupt geloot? Of zijn die namen handmatig én willekeurig ingevoerd?
Ik doel op de Croky Cup.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij TDU en Bongo Bongo.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga nu het hele jaar doen alsof ik het snap.
Ja, satire inderdaad
Ik wist niet dat jij SpongeBobN1Fan bent maar ik gun het je van hartequote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:44 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
De speelrondes voor de FPCL Croky Cup 2020:
Eerste ronde:
Reguliere speeltijd: 19-23 februari 2020 Vuelta a Andalucia Ruta Ciclista Del Sol 2.Pro
Verlenging: 29 februari 2020 Omloop Het Nieuwsblad Elite 1.UWT
Penalty's: 1 maart 2020 Kuurne-Bruxelles-Kuurne 1.Pro
Achtste finales:
Reguliere speeltijd: 12 april 2020 66 Klasika Primavera de Amorebieta 1.1
Verlenging: 14 april 2020 Paris-Camembert 1.1
Penalty's: 15 april 2020 De Brabantse Pijl – La Flèche Brabançonne 1.Pro
Kwartfinales:
Reguliere speeltijd: 3-7 juni 2020 Wyścig Mjr. Hubala - SANTE TOUR 2.1
Verlenging: 8 juni 2020 Mont Ventoux Dénivelé Challenge 1.1
Penalty's: 10-14 juni 2020 Baloise Belgium Tour 2.Pro
Halve finales:
Reguliere speeltijd: 29 augustus-5 september 2020 Tour of China I 2.1
Verlenging: 6 september 2020 Maryland Cycling Classic 1.Pro
Penalty's: 7-13 september 2020 Tour of China II 2.1
Finale:
Reguliere speeltijd: 29 september-4 oktober 2020 Cro Race 2.1
Verlenging: 6 oktober 2020 Tre Valli Varesine 1.Pro
Penalty's: 7 oktober 2020 Milano-Torino 1.Pro
Mocht er na de penalty's nog geen beslissing zijn gevallen, dan gaan we verder met de eerstvolgende koers op de kalender die begint nadat de penalty's zijn genomen.
Patrick is mijn favoriete character ooit.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij SpongeBobN1Fan bent maar ik gun het je van harte
Alles valt ineens op zijn plek.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Patrick is mijn favoriete character ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |