Of strafpunten bij smaad.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus we kunnen hem omkopen?
quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Werd jou iets gevraagd?![]()
@:SlobeendGoed gezien. Ik heb Connor Swift gepakt omdat De Mol hem noemde om in de gaten te houden in 2020!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch alvast een biljarter aan boord.![]()
Jij laat je ook al beïnvloeden door Mol?quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Goed gezien. Ik heb Connor Swift gepakt omdat De Mol hem noemde om in de gaten te houden in 2020!
Alleen in dit geval, ik zocht een aanknopingspunt.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij laat je ook al beïnvloeden door Mol?
Is er dan niets meer heilig.
Beïnvloeding is beïnvloeding.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alleen in dit geval, ik zocht een aanknopingspunt.
Stond ook op mijn lijstje! Hopelijk heeft mijn Badderharing er een goeie aan.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Goed gezien. Ik heb Connor Swift gepakt omdat De Mol hem noemde om in de gaten te houden in 2020!
Wel geboden op Ravanelli, maar ik had 'm uiteindelijk toch niet nodig.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zie ook dat mijn Reserve-Brenners Bagioli, Jauregui en Ravanelli niet gekozen zijn. En ook niet mijn laatste hoop voor ronde 5 Luuc Bugter en Rory Townsend.
Dat laatste snap ik even niet.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:32 schreef showtimer het volgende:
[..]
Stond ook op mijn lijstje! Hopelijk heeft mijn Badderharing er een goeie aan.
Vooruit dan maar weer. Kan iemand even dubbelchecken of dit de gewenste willekeurigheid heeft.quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:59 schreef showtimer het volgende:
[..]
Verdorie, je hebt gelijk, dat maken ze er inderdaad van. Wat een strontpot.@:Wimderon doe jij de echte, echte loting?
Dus niet op fully.
5e in de ranking tablequote:Op donderdag 16 januari 2020 23:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vooruit dan maar weer. Kan iemand even dubbelchecken of dit de gewenste willekeurigheid heeft.
https://tournamentscheduler.net/schedule/OTIwOTM1NzY2MQ
Je bent een engel.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vooruit dan maar weer. Kan iemand even dubbelchecken of dit de gewenste willekeurigheid heeft.
https://tournamentscheduler.net/schedule/OTIwOTM1NzY2MQ
Wil je nog een keer de snor op plakken voor de loting van de Croky Cup?quote:
Waar is dit een referentie naar?quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:08 schreef Koffieplanter het volgende:
No, this is Patrick is mijn teamnaam.
Heb hem overwogen maar twijfelde of hij nog met veel motivatie rond zou rijden omdat hij eigenlijk al met pensioen wilde gaan.quote:
Ik mag weer tegen Dennisquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet tegen Sivakov en Philipsen maar dan wel tegen Klep Uwen.
Weet niet of dit een vooruitgang is... Derde loting graag, scheepsrecht dit dat.
Is dit tevens een verwijzing naar scholletje bij vriend Evenblij?quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wil je nog een keer de snor op plakken voor de loting van de Croky Cup?
Ik weet alleen niet meer welke site ik daarvoor vorig jaar gebruikt heb.
Is dit nu satire?quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar is dit een referentie naar?
Ik zou er weinig van verwachten, vond 'm in de koersen die hij mocht rijden vorig jaar (dat waren er al niet veel) best wel tegenvallenquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Valt er iets te verwachten van Krieger? Enerzijds denk ik een motiverendere omgeving en zo nu en dan kansen, aan de andere kant misschien wel heel veel knechten.
Emoe komt je achterna met die spatel.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:51 schreef Felagund het volgende:
Mijn team is wel uiterst fotogeniek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |