Pp heeft niet meegewerkt aan Run from realityquote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:59 schreef Welten het volgende:
Als er iemand iets te vertellen heeft over "Run from reality" / "Not an addict" dan is het wel PP i.p.v. Ran-D lijkt me.
I know. Maar het is volgens mij een publiek geheim dat PP er niet in spuugt.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Pp heeft niet meegewerkt aan Run from reality
Ik denk dat de meeste djs en producers niet vies zijn van een snoepje etc?quote:Op zondag 19 januari 2020 16:25 schreef Welten het volgende:
[..]
I know. Maar het is volgens mij een publiek geheim dat PP er niet in spuugt.
duurt van 12:00 and 23:00 zie ik. DQ1 zaterdag duurt van 11:00 and 23:00 en kost ongeveer net zo veel, maar wel met heeeeel wat meer artiestenquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:13 schreef mitchelll0181 het volgende:
Dediqated.... 90 euro!
en overdag! 90 fucking euro voor een kinderfeestje![]()
Stoere rawboii gespotquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:13 schreef mitchelll0181 het volgende:
Dediqated.... 90 euro!
en overdag! 90 fucking euro voor een kinderfeestje![]()
Dat had ik direct bij de kaartverkoop al verwacht maar ik vind het allemaal wel erg langzaam gaan. Tenzij ze plots vrijdagmiddag 'uitverkopen', zoals wel vaker gedaan wordt... Marketing-trucje.quote:
Bijna goed, Hardcorequote:Op woensdag 22 januari 2020 12:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Stoere rawboii gespotmet je kinderfeestje
Haha herkenning als 30'erquote:Op woensdag 22 januari 2020 13:20 schreef mstx het volgende:
Naar mijn mening zijn nachtfeestjes juist voor de jongelingen en de feestjes overdag voor de 30-plussers zoals ik die nog een normaal slaapritme willen behouden
Ik vind het tegenwoordig echt kut als een feest tot 5-7 uur 's nachts duurt en ik de hele zondag in m'n nest lig![]()
Beter juist! Zondag tussen 08:00-09:00 pas in je nest liggen omdat je rond 07:15 Gelrdome uit strompelt wordt niemand vrolijk van.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:29 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Nee ik luister alles hoor, ging mij meer om de tijd.
Helemaal hip ineens, feesten overdag..
Raaaarrrr
Lekker man. 1u tukken en dan gewoon op zondagochtend een omeletje met spek maken.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:29 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Bijna goed, Hardcore![]()
Nee ik luister alles hoor, ging mij meer om de tijd.
Helemaal hip ineens, feesten overdag..
Raaaarrrr
Net als 25 years Elstak, had ik best heen willen gaan tot ik de tijd en de korte duur zag.
Jammer..
Dan ben je nog vroeg. Voor mij is dat al +- 2 uur rijden. Over het algemeen zijn we pas rond half 11 / 11 uur thuis na nachtfeesten in het Gelredome. Rond een uurtje of 8 van de parking af, goede 2 uur rijden, keertje stoppen onderweg etc. Kun je meteen door naar de supermarkt om boodschappen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:46 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Beter juist! Zondag tussen 08:00-09:00 pas in je nest liggen omdat je rond 07:15 Gelrdome uit strompelt wordt niemand vrolijk van.
Met het OV naar nachtfeesten dan. Eerste trein zondag weer terugpakken. Al die partymensen (waarvan sommigen als zombies uitzien) die als lemmingen op zondagochtend de AH to go binnen rennen om nog wat eten/drinken te halen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:48 schreef Welten het volgende:
[..]
Dan ben je nog vroeg. Voor mij is dat al +- 2 uur rijden. Over het algemeen zijn we pas rond half 11 / 11 uur thuis na nachtfeesten in het Gelredome. Rond een uurtje of 8 van de parking af, goede 2 uur rijden, keertje stoppen onderweg etc. Kun je meteen door naar de supermarkt om boodschappen.
Dit dus. Heb er m'n twijfels over hoe dit gaat uitpakkenquote:Op maandag 27 januari 2020 11:06 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat is dan flink op en neer qua bpm en hardheid!
De top 25 kwam toen toch niet aan het einde? Voor m'n gevoel ergens rond drie uur ofzo.quote:Op maandag 27 januari 2020 15:51 schreef Welten het volgende:
Het is wat ik verwacht, he. Aangezien dit bij de Feestfabriek ook zo was en de laatste 2 acts op de juiste volgorde staan.
quote:01. Intractable One - Feel The Force (2008 AVIO Rework)
02. Alphaverb & Hardstyle Mafia - Takin' Over (2008 Version)
03. Alphaverb & Intractable One - Low Frequenced Bass (2006 Version)
04. Alphaverb & Intractable One - More Is What They Get (2006 Version)
05. Alphaverb - Go Crazy (2006 Version)
06. Alphaverb - Still Here (2007 Version)
07. Alphaverb - Freakout! (2007 Version)
08. Alphaverb & Hardstyle Mafia - Rockin' Da Place (2007 Alphaverb & Intractable One Remix)
09. DS Conspiracy - Dampende Track (Alphaverb & Intractable One 2006 Remix)
10. Alphaverb & Intractable One - The People Want More (2004 Version)
11. Alphaverb & Intractable One - Destination Nowhere (Jack Of Sound Remix)
12. Intractable One - Perfect Imperfection
13. Alphaverb & Intractable One - Low Frequenced Bass (AVIO Live Edit)
14. Alphaverb - The Otherside (AVIO Live Edit)
15. Alphaverb & Intractable One - Destination Nowhere (AVIO Live Edit)
16. Alphaverb - Back (Intractable One Remix)
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:50 schreef mstx het volgende:
https://www.junodownload.(...)classics/4414530-02/
[..]
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:51 schreef Arnhemunited het volgende:
Hype begint aardig te komen voor zaterdag.
Denk trouwens niet dat er een timetable komt.
Welke video is dat dan? Ik kijk er overheen denk ik.quote:
Ziet er goed uit moet ik zeggen. Toch wel spijt dat ik nu niet ga.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welke video is dat dan? Ik kijk er overheen denk ik.
-edit- Nevermind.
[ afbeelding ]
Het enige feestje waar ik liever met de trein naartoe ga. ¤8 voor een retourtje en ¤5,50 voor de pendelbus. Bijkomend voordeel dat ik bier kan drinkenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wij hebben trouwens de duurste parkeerplekken maar gekozen. Duur is het toch al, dan maar gegarandeerd voor de deur
Smaakt het bier jou op zulke feesten ja?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:41 schreef mstx het volgende:
[..]
Het enige feestje waar ik liever met de trein naartoe ga. ¤8 voor een retourtje en ¤5,50 voor de pendelbus. Bijkomend voordeel dat ik bier kan drinken
Iets te goed, moest om 21:45 al afhakenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Smaakt het bier jou op zulke feesten ja?
Hoor het van velen ja! Kon er zelf niet bij zijn en ga vanavond/morgen even de livestream terugkijken.quote:Op maandag 10 februari 2020 09:03 schreef Welten het volgende:
[..]
Absoluut. Mijn dikste indoor ooit.
Top, heel gaaf!quote:Op maandag 10 februari 2020 13:04 schreef Welten het volgende:
Even vlug genoteerd, denk dat je hier wel een indicatie door krijgt, haha.
Vanaf de eerste tot de laatste minuut heb ik alleen maar blije, lachende gezichten gezien, iedereen was vrolijk, het volk was wel wat anders dan op bijv. een Qlimax (zie voorgaand, geen gekke verkleedpartijen, niet te waus, "Nederlandser", geen mondkapjes of keta-petten), muzikaal gezien was het echt een tijdreis (ook geen raw-overkill), show was heel dik, door de (vele) premixed setjes zat hem tempo er lekker in, etc.
Ik vond het zelf niet te druk of te warm. Dat het "duur" is weet je van te voren, voor mij maakt 5 euro meer of minder op zo'n dag niks uit. Ook vond ik Power Hour en Viva Hollandia best tof. Als je er met een instelling heen gaat om te feesten en je niet wil storen aan (kleine) randzaken beleef je i.m.o. het feest ook gewoon veel toffer.
Ja, die prijs van 500 was via Q-dance travel. Huisjes voor 2020 bleken naar verluid al vóór DQ19 te zijn volgeboekt.quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:15 schreef Welten het volgende:
Ik denk dat je voor een huisje in de buurt al te laat bent. Wij huren zelf al jaren een huisje op één van de omliggende vakantieparken en dat kost +- 125 euro voor een redelijk luxe huisje, uiteraard exclusief ticket.
Misschien dat de campers die op de parking stonden wel gebruikt werden om onderweg, naar Defqon toe, in te slapen maar sliep men wel op de camping. Ik weet niet hoe streng ze er op controleren. Best kans dat ze 's nachts "patrouilleren" / controleren of er in geslapen wordt.
Dat is niet waarquote:Op woensdag 12 februari 2020 13:19 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ja, die prijs van 500 was via Q-dance travel. Huisjes voor 2020 bleken naar verluid al vóór DQ19 te zijn volgeboekt.
Ik ga het onthouden voor DQ 2021quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:37 schreef Welten het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Het klopt inderdaad wel dat Zuiderzee grotendeels door Q-dance gereserveerd is zodat ze via Travel dat kunnen volboeken (veel duurder) maar wij hebben nog los kunnen boeken. Daarnaast waren omliggende parken (Bremerberg, Veluwemeer) in november of december nog te boeken. Feit is wel dat je er elk jaar vroeg bij moet zijn, ja.
quote:
Hebben jullie een bevestiging ontvangen per mail? Ik namelijk niet maar meen me van vorig jaar te herinneren dat ik toen ook geen mailtje kreeg.quote:
yup, vrijwel direct mailtje met onderwerp "You have successfully registered for Defqon.1 Weekend Festival 2020 tickets".quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:14 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie een bevestiging ontvangen per mail? Ik namelijk niet maar meen me van vorig jaar te herinneren dat ik toen ook geen mailtje kreeg.
Oké thanks, dan mail ik Q-dance wel even.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
yup, vrijwel direct mailtje met onderwerp "You have successfully registered for Defqon.1 Weekend Festival 2020 tickets".
Ik ook niet. Maar toen ik daarna voor een 2e keer inlogde voor de zekerheid stond dat ik me succesvol had geregistreerd. Dus ja, dan zal het wel goed zijn neem ik aan?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:14 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Hebben jullie een bevestiging ontvangen per mail? Ik namelijk niet maar meen me van vorig jaar te herinneren dat ik toen ook geen mailtje kreeg.
Ja, als ik inlog staat er bij mij ook dat ik me succevol heb geregistreerd. Maar volgens mij kreeg je vorig jaar een e-mailtje met persoonlijke inlog of zo. Ben bang dat ik dat mailtje nu niet krijg.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:44 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar toen ik daarna voor een 2e keer inlogde voor de zekerheid stond dat ik me succesvol had geregistreerd. Dus ja, dan zal het wel goed zijn neem ik aan?![]()
Krijgt iedereen die zich geregistreerd heeft weer een unieke code de 29e / 7e (afhankelijk voor wat je je hebt ingeschreven)?
Normaal ben ik niet zo'n zeikerd over feesten en ben ik altijd vrij positief, maar ik vond Dediqated dus echt tegenvallen.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Sowieso echt heel sick hoe goed Q-dance dit feest heeft geregeld. De sets, de namen, lichtshow, stage alles klopte met elkaar. Ik zou werkelijk niet weten wat not beter had gekund. Daar moet echt heel veel werk ingezeten hebben. Sfeer was ook echt top.
Besef me steeds meer wat een geniaal feest dit was. Staat bij mij in de top 3 allertijden
Dat er te snel werd weggemixt was soms idd vervelend als er echt een top nummer voorbij kwam. Maar door het snelle mixen kun je natuurlijk veel meer platen er doorheen gooien en ik heb daardoor echt heel veel "ohja!!" momenten gehadquote:Op maandag 24 februari 2020 19:47 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Normaal ben ik niet zo'n zeikerd over feesten en ben ik altijd vrij positief, maar ik vond Dediqated dus echt tegenvallen.
Door het concept dat alles één grote voorgemixte mashup was, kwam ik niet echt in de juiste stemming. Na een fijne intro kwam zelden de bijbehorende climax en bij climaxen die uit het niets kwamen, miste ik weer de intro. Telkens als ik uitkeek naar een plaat die geteased werd, was de volgende plaat al bijna aan de beurt. Dit vond ik jammer. Ook als ik de setjes nu terugluister, heb ik precies hetzelfde gevoel.
Daar bovenop kwam nog de drukte waardoor je weinig stampruimte had en de overdreven veel opblaasobjecten. Die dingen zijn 3 keer leuk, maar na 10 keer is het toch wel irritant. Misschien stonden wij op de verkeerde plek.
Tja, de lichtshow was wel fantastisch (zeker vanuit achter op de tribune) en het was erg gezellig met de groep, maar op het feest zelf kijk ik toch met beperkte tevredenheid terug. Mogelijk waren de verwachtingen ook te hoog.
quote:Ik had tijdens de dag zelf al dat sommige overgangen van tracks me bekend voor kwamen en dat ik in m'n hoofd soms de volgende track al wist te voorspellen.
En dat kan ook wel kloppen, want na het terugkijken van The Qlubtempo Parade zijn er gewoon gedeeltes in de mix letterlijk hetzelfde als in de Defqon.1 2017 Legends set.
En bijvoorbeeld ook de aankondiging van World of Madness t/m Year of Summer is gekopieerd vanuit de Legends set.
Oh, en waar is Asys gebleven na 5 minuten? Die kwam echt alleen z'n handen in de lucht doen tijdens Acid Nightmare ofzo?
quote:Viel mij ook al op, het stukje van Adaro van Defqon.1 2017 legends set zit ook in de birth of raw set.
Zeg ehhhh.. je bent toch dedicated of niet dan?quote:Op maandag 24 februari 2020 20:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Over 10 jaar ben ik 39 en misschien voel ik me dan te oud voor zulke feesten
Gewoon een meerdaags festival à la Defqon1 en dan per "genre" een stagequote:Op maandag 24 februari 2020 20:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ben benieuwd of ze er over 5 jaar (25 years of Q) weer een verjaardag tegenaan gooien.
Heh wat lekker. Ik vond die van Skoften ook al veel te leuk.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:03 schreef Welten het volgende:
Daar is ook een carnavalsedit van, daar ging ik dit jaar heel lekker op.
Begint rond 35:20
https://soundcloud.com/of(...)dstyle-carnaval-2020
quote:Op maandag 24 februari 2020 19:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
Voor de oude rotten onder ons
Ik draai pas sinds 2008 mee in de hardstyle wereld, maar damn wat was dit lekker. Gehele set met een smile op m'n gezicht losgegaan in het Gelredome
Visueel een genot inderdaad.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:15 schreef mstx het volgende:
Dit was wel een uberdikke show hoor zo met die visuals erbij![]()
En hate it or love it maar wat zij met die kicks doen blijft toch wel knap. Iedere variant heeft weer iets unieks maar toch heel herkenbaar dat het van SZP is, en allemaal loepzuiver.
Gave naam voor een nieuw Q feestquote:Op maandag 16 maart 2020 12:27 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Geen Qapital door Corona. Rebirth en Supersized vrees ik ook het ergste voor... Hopelijk kunnen Intents en Defqon nog wel doorgaan...![]()
Enige voordelen: DJ's kunnen zich opsluiten in hun studio en dus meer nieuwe muziek maken.Ze gaan nu ook vaker live met setjes nu, zoals afgelopen zaterdag Frequencerz en zo met Quarantine Hardstyle Sessions
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |