Tja, miljoenen mensen geloofden ook dat pranks echt waren.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:11 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat het 'overduidelijk een man is' terwijl miljoenen mensen over de hele wereld haar niet als man zagen (tot bekend werd dat ze een transgender was).
Dus dit lijkt me inderdaad een klassiek geval van hindsight bias.
Precies ja. Je ondersteunt mijn punt.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:13 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Tja, miljoenen mensen geloofden ook dat pranks echt waren.
Dan zal ik wel speciaal zijn. Goed om te weten.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:15 schreef Degodvader het volgende:
Precies ja. Je ondersteunt mijn punt.
Want nu stellen dat die pranks ' overduidelijk nep waren' is eveneens hindsight bias. Nu je weet dat het nep is, is het ineens 'overduidelijk'
Als ze overduidelijk nep waren, was dat namelijk van meet af aan duidelijk geweest. Dat is zegmaar, de definitie van 'overduidelijk'.
Volgens mij waren er wel her en der wat mensen die het vermoeden hadden. Maar, ik kan me voorstellen, dat er veel meer mensen waren die dachten; 'he, dat kon wel eens een transgender zijn', maar het niet boeiend vonden. Of mensen die het dachten, en er vervolgens maar niets over zeiden omdat je dan jan en allegenderneutralen over je heen krijgt.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:11 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat het 'overduidelijk een man is' terwijl miljoenen mensen over de hele wereld haar niet als man zagen (tot bekend werd dat ze een transgender was).
Het is meer dat de meeste mensen niet lang genoeg stil stonden bij de persoon Nikkie Tutorials om zich uberhaupt af te gaan vragen of het wellicht ooit een man was.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:11 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Met de omvang van haar fanbase kun je dit lastig volhouden vrees ik.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:43 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Het is meer dat de meeste mensen niet lang genoeg stil stonden bij de persoon Nikkie Tutorials om zich uberhaupt af te gaan vragen of het wellicht ooit een man was.
Even los van alle overbodige bijvoeglijk naamwoorden. Gelet op dikgedrukte lijk je het met me eens te zijn.quote:De eerste keer dat ik Nikkie zag vond ik het al een rare vogel, dat was bij Holland's Next Topmodel voor plus-sized dames. Komt ineens een boom van een vrouw binnen die iedereen schijnbaar al kent of zelfs als idool heeft, met een laag plamuur op die kop waardoor geen porie meer zichtbaar is.
Ik vond het maar een rare verschijning en een griezelige, neppe rotkop. Maar of onder die extreem dikke, vieze laag make-up, onnatuurlijk lange verschijning en relatief lage stem een kerel zou zitten, daar dacht ik niet echt over na. Ik was meer bezig met de lekkere dikke reten van die kandidates. Als ik Nikkie echt goed bestudeerd had, naar YouTube was gegaan en video's had bekeken, had ik die conclusie misschien wel getrokken. Misschien ook niet. Maar die dikke laag plamuur maakte het al lastig Nikkie's leeftijd en echte huidskleur in te schatten, laat staan de ware sekse.
Klinkt goed. Kun je misschien nu even aangeven welke BN'ers transgender zijn waarvan we het nu nog niet weten? Dat scheelt mij in de toekomst weer een verrassing.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:31 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Dan zal ik wel speciaal zijn. Goed om te weten.
Ook voor jouw een test om je hindsight te testen: GC / Zeg je meneer of mevrouw?quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:51 schreef zomer86 het volgende:
Ik zag beelden van hem bij die andere trut, Ellen, maar je moet serieus blind en achterlijk zijn om te denken dat dit een vrouw zou zijn.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:43 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Het is meer dat de meeste mensen niet lang genoeg stil stonden bij de persoon Nikkie Tutorials om zich uberhaupt af te gaan vragen of het wellicht ooit een man was.
De eerste keer dat ik Nikkie zag vond ik het al een rare vogel, dat was bij Holland's Next Topmodel voor plus-sized dames. Komt ineens een boom van een vrouw binnen die iedereen schijnbaar al kent of zelfs als idool heeft, met een laag plamuur op die kop waardoor geen porie meer zichtbaar is.
Ik vond het maar een rare verschijning en een griezelige, neppe rotkop. Maar of onder die extreem dikke, vieze laag make-up, onnatuurlijk lange verschijning en relatief lage stem een kerel zou zitten, daar dacht ik niet echt over na. Ik was meer bezig met de lekkere dikke reten van die kandidates. Als ik Nikkie echt goed bestudeerd had, naar YouTube was gegaan en video's had bekeken, had ik die conclusie misschien wel getrokken. Misschien ook niet. Maar die dikke laag plamuur maakte het al lastig Nikkie's leeftijd en echte huidskleur in te schatten, laat staan de ware sekse.
In jouw belevenis wel, feitelijk niet.quote:Op donderdag 23 januari 2020 05:58 schreef Lunatiek het volgende:
Beetje onhandig vertalen.
Het blijft chantage als je iemand dwingt iets te doen door die persoon te bedreigen hem of haar iets schadelijks aan te doen.
Dit is niet de plek om je innerlijke dialoog te bespreken.quote:Wetboek schuif je maar in je reet, de poep kontkomt toch al uit je smoel.
Volgens mij hebben we het ook niet puur over de fans, of wel? Al die vrouwen en meisjes die het kanaal volgen zullen het inderdaad nooit gedacht hebben, maar heteromannen hebben wel een soort radar voor dat soort dingen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:48 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Met de omvang van haar fanbase kun je dit lastig volhouden vrees ik.
Miljarden mensen geloven nog steeds dat de tora/bijbel/koran de waarheid zijn. Nog erger.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:13 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Tja, miljoenen mensen geloofden ook dat pranks echt waren.
Geloof je het met het laatste nieuws trouwens wel? Chanteur bekend bij politie etc.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat een niet bestaande chanteur toch allemaal kan veroorzaken..
Nee. Waarom zou ik iemand op zijn woord moeten geloven die aantoonbaar gelogen heeft?quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:51 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Geloof je het met het laatste nieuws trouwens wel? Chanteur bekend bij politie etc.
Je bedoelt jezelf nu? Want jij wist zeker dat er geen chanteur was. Nu blijkt dat de gegevens van de chanteur bij de politie bekend zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou ik iemand op zijn woord moeten geloven die aantoonbaar gelogen heeft?
Nee. Blijkt dat ja? Omdat Nikkie dat zegt? Aha.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:54 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Je bedoelt jezelf nu? Want jij wist zeker dat er geen chanteur was. Nu blijkt dat de gegevens van de chanteur bij de politie bekend zijn.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:55 schreef GGMM het volgende:
Mijn tweet waarin ik aangeef dat de chanteur niet bestaat heeft 18 likes gekregen.
Ik zeg niet dat het nu de waarheid is, maar veel is het wel natuurlijk.
Normaal denk ik niet dat dat veel zegt, maar als een autoriteit op het gebied van transgenders dat zegt begin ik toch te twijfelen!quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:55 schreef GGMM het volgende:
Mijn tweet waarin ik aangeef dat de chanteur niet bestaat heeft 18 likes gekregen.
Ik zeg niet dat het nu de waarheid is, maar veel is het wel natuurlijk.
Dus jij denkt dat ze nu weer liegt. De persafdeling van de politie dat prima vindt. Iedereen om haar heen in het complot zit. Geen van de rapportende media het verhaal even heeft gecheckt?quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee. Blijkt dat ja? Omdat Nikkie dat zegt? Aha.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:00 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat ze nu weer liegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |