Bronquote:Je hebt fans en je hebt fans. Een fanatieke supporter van Feyenoord heeft zijn zoon de naam 'Brian Feyenoord' gegeven.
De vader deed bij de radio-uitzending van Mattie & Marieke op QMusic zijn verhaal. "Mijn zoon heet Brian Feyenoord. Zo is hij ook geregistreerd. Het enige probleem was dat het niet in Nederland mag, dus mijn ex moest toentertijd naar België toe om daar te bevallen. Daar mag je hem wel aangeven met de naam Feyenoord. Sindsdien heet hij Brian Feyenoord."
"Dan vraag je jezelf af: waarom geef je een kind de naam Feyenoord? Ja, luister. In die tijd dat mijn zoon geboren werd speelde Leonardo bij Feyenoord. Heel veel gasten die ik ken gaven hun zoons de naam Leonardo. Wat gebeurde er nou? Die knoepert speelde binnen no time bij 020 (Ajax, red.). Dan heet je zoon Leonardo, snap je? Ik dacht: dat gaat mij niet gebeuren."
De vader heeft overigens nog een zoon. "Mijn oudste zoon is dat bekende mannetje met zijn middelvinger van de foto. Die heeft iedereen weleens gezien.
En misschien is daar een goede reden voor.quote:Het enige probleem was dat het niet in Nederland mag
Kijk nou....een gemiddelde voetbal fan.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:41 schreef Leonos het volgende:
Ik mag mijn potentiele kind niet naar een Ajax spelers vernoemen van mijn dinnetje
Ik kan prima quoten maar de tekst is I (ik) en in dit geval gaat dit op voor jouw dus had het bij jouw tekst gemoetenquote:
Om je dochter nou André, David, Frenkie, Marco of Johan te noemen vind ik ook wel wat ver gaan.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:41 schreef Leonos het volgende:
Ik mag mijn potentiele kind niet naar een Ajax spelers vernoemen van mijn dinnetje
Nico was het ideequote:Op woensdag 15 januari 2020 13:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Om je dochter nou André, David, Frenkie, Marco of Johan te noemen vind ik ook wel wat ver gaan.
Noem haar dan Nicolette. Of Nicotineke.quote:
Wie zegt dat het een meisje word?!quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Noem haar dan Nicolette. Of Nicotineke.
Ik.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:57 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een meisje word?!
Exact dezelfde gedachte hier.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Over 15 jaar speelt zijn zoon in de eredivisie en speelt hij voor Ajax. Vader helemaal ziedend.
Mooi man.
En niet alleen de vader hij zelf ookquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Over 15 jaar speelt zijn zoon in de eredivisie en speelt hij voor Ajax. Vader helemaal ziedend.
Mooi man.
"Pa, ik ga verhuizen, maar ik blijf in Rotterdam hoor!"quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi man.
Die zinnen zeggen alles.quote:"Mijn oudste zoon is dat bekende mannetje met zijn middelvinger van de foto. Die heeft iedereen weleens gezien"
Dus? Dat is tussen jou en de burgerlijke stand!quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:41 schreef Leonos het volgende:
Nog mooier als hij in Amsterdam was geboren.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:58 schreef FYazz het volgende:
![]()
Was toch mooier geweest als hij in Rotterdam was geboren. Nu heeft hij een Belgische geboortestad.
Hij is geboren in België dus heeft een Belgische nationaliteit, lijkt me.quote:Op woensdag 15 januari 2020 14:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar dat kind is dan dus bij de Belgen aangegeven? Dan is dat kind toch een Belg of heb ik het verkeerd?
M'n vader en oma zijn pas na zijn 18e achter zijn bij de burgerlijke stand geregistreerde naam gekomen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:41 schreef Leonos het volgende:
Dat hoeft niet persé. Als de ouders Nederlands zijn en dat kind in Nederland aangeven wordt is ook dat kind Nederlands.quote:Op woensdag 15 januari 2020 14:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij is geboren in België dus heeft een Belgische nationaliteit, lijkt me.
wat?quote:Op woensdag 15 januari 2020 14:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
M'n vader en oma zijn pas na zijn 18e achter zijn bij de burgerlijke stand geregistreerde naam gekomen.
In de OP staat dat hij in België aangegeven is.quote:Op woensdag 15 januari 2020 14:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet persé. Als de ouders Nederlands zijn en dat kind in Nederland aangeven wordt is ook dat kind Nederlands.
Mensen die een OP lezenquote:Op woensdag 15 januari 2020 14:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In de OP staat dat hij in België aangegeven is.
Ze dachten dat hij ook Maria heette, maar tussen de kerk en gemeente was er wat fout gegaan met opa (borreltjes). Kun je ook doen met jouw kinderen. Leuk verhaal voor de kleinkinderen enzo.quote:
Dan is dat kind een Belgquote:Op woensdag 15 januari 2020 14:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat een optie was. Deze man doet wel moeite om te tokken.quote:Op woensdag 15 januari 2020 14:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Fans van Emmen ook. Die noemen hun kind Marcel Manfred ofzo. Als er maar 2 m'en naast elkaar staan.quote:Op woensdag 15 januari 2020 14:19 schreef -XOR- het volgende:
PSV-fans hebben het trouwens makkelijker, die noemen hun kind gewoon Philip Sander Victor ofzo.
Herenveen kunnen ze allemaal gewoon Abe noemen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 14:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Fans van Emmen ook. Die noemen hun kind Marcel Manfred ofzo. Als er maar 2 m'en naast elkaar staan.
A durian by any other name would smell as shit.quote:
Er staat ook "ex" in het artikel.quote:Op woensdag 15 januari 2020 14:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dan is dat kind een BelgJongens jongens... Dat je daar als moeder zijnde ook in mee gaat...
Ik mag hopen dat alle ziekenhuiskosten voor hun rekening zijn geweest. Idioterie.
Of voor Ado Den Haag,quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi man.
Da's wel een betere naam dan Feyenoord.quote:Op woensdag 15 januari 2020 14:40 schreef Hathor het volgende:
Valt nog mee, hij had hem ook Kutneuzen kunnen noemen.
Jij bent 'm.quote:Op woensdag 15 januari 2020 14:42 schreef vipergts het volgende:
Nou drie keer raden aan welke kant hij staat in de vuurwerk discussie. Wat een tikkie en die trots ook.
Ah Feyenoord supporter gespot.quote:Op woensdag 15 januari 2020 14:40 schreef Hathor het volgende:
Valt nog mee, hij had hem ook Kutneuzen kunnen noemen.
7,5/10quote:Op woensdag 15 januari 2020 14:49 schreef -XOR- het volgende:
Als hij subtieler was dan zou hij een eventuele tweeling in Vilnius ter wereld laten komen. Dan is hij vader van een paar kleine Leetowers.
Die gedachtengang is lastig voor zo'n figuur met maar 2 hersencellen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 14:49 schreef -XOR- het volgende:
Als hij subtieler was dan zou hij een eventuele tweeling in Vilnius ter wereld laten komen. Dan is hij vader van een paar kleine Leetowers.
quote:Op woensdag 15 januari 2020 14:17 schreef -XOR- het volgende:
Ach, zo was pa Wenger helemaal fan van the Gunners, en dat is uiteindelijk ook op zijn pootjes terechtgekomen.
Er lopen inderdaad Xaja's rond om die reden!quote:Op woensdag 15 januari 2020 14:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Drooneyef
Xaja
Vsp
Oda
Anutrof
Anolecrab
Looprevil
Ik zie mogelijkheden.
He, zo heet die kleine van Yo en Wes toch?quote:
Nee die heet toch iets van Xerxes Cava?quote:Op woensdag 15 januari 2020 14:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
He, zo heet die kleine van Yo en Wes toch?
Xess Xavaquote:Op woensdag 15 januari 2020 15:41 schreef Karstman het volgende:
[..]
Nee die heet toch iets van Xerxes Cava?
Anole crab.quote:Op woensdag 15 januari 2020 14:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Drooneyef
Xaja
Vsp
Oda
Anutrof
Anolecrab
Looprevil
Ik zie mogelijkheden.
Bij PSV heeft een Zwitser Johann Vogel gespeeld, die vernoemd was naar Johan Cruijffquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Om je dochter nou André, David, Frenkie, Marco of Johan te noemen vind ik ook wel wat ver gaan.
Nicotine.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Noem haar dan Nicolette. Of Nicotineke.
Was dat een vrouw dan?quote:Op woensdag 15 januari 2020 16:15 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Bij PSV heeft een Zwitser Johann Vogel gespeeld, die vernoemd was naar Johan Cruijff
Gelachen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 14:49 schreef -XOR- het volgende:
Als eerbetoon aan de Vogel die ooit op de jas van Johan Cruijff poepte?quote:Op woensdag 15 januari 2020 16:15 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Bij PSV heeft een Zwitser Johann Vogel gespeeld, die vernoemd was naar Johan Cruijff
Ik ben hier de naam Ruubmac nog niet tegengekomen, wel Liafbern (de Friese vertaling van Lievekind) Deze Friese schaker is inmiddels ook al 50-plus.quote:
Ehm...buiten Rotterdam gebruiken ze dat koosnaampje ook hoor, zo'n beetje overal denk ik.quote:Op woensdag 15 januari 2020 14:44 schreef Asjemenou_ het volgende:
[..]
Ah Feyenoord supporter gespot.
https://www.ad.nl/nederla(...)feye-noord~af99f3be/quote:Vader en moeder uit Capelle noemen zoon 'Feye Noord'
Er schitterde eind januari een heel bijzondere naam op een geboortekaartje in Nederland: Feye Noord. Het mannetje werd op 25 januari rond acht uur 's ochtends geboren in Capelle en is vernoemd naar het favoriete elftal van de kersverse ouders Carlo en Esther. Zij dromen al over een sportieve toekomst van hun zoon; als fan of speler. ,,Zie je het voor je, dat hij later bij Feyenoord gaat spelen? En dat dan achter op zijn shirt staat: Feye Noord'', grapt de vader tegen Feyenoord Magazine.
Triest dat soort mensen. Iemand met zo'n naam wordt moeilijk serieus genomen, arm kind.quote:Op woensdag 15 januari 2020 17:27 schreef Lunatiek het volgende:
We kennen Feye Noord niet meer?
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)feye-noord~af99f3be/
Stel 'Jari' voorquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:41 schreef Leonos het volgende:
mwaahahahahaquote:Op woensdag 15 januari 2020 14:49 schreef -XOR- het volgende:
Je kind überhaupt naar voetballers vernoemen is sowieso heel érg proletariaat.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:41 schreef Leonos het volgende:
Daar moest ik ook aan denken, kan me die uitzending nog herinnerenquote:Op woensdag 15 januari 2020 16:24 schreef marsan het volgende:
https://www.npostart.nl/puberruil-10-jaar/29-03-2016/KN_1680118
In die aflevering ruilde de zus van dat joch met een ander kind. Was wel een leuke aflevering,
Ik ga mijn kind Cristiano Nathan Johan Frenkie Lionel Zlatan noemen. Roepnaam Hans.quote:Op donderdag 16 januari 2020 15:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je kind überhaupt naar voetballers vernoemen is sowieso heel érg proletariaat.
Ik hou het maar bij Top Oss denk ik.quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ga mijn kind Cristiano Nathan Johan Frenkie Lionel Zlatan noemen. Roepnaam Hans.
En voor een jongen?quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ga mijn kind Cristiano Nathan Johan Frenkie Lionel Zlatan noemen. Roepnaam Hans.
Als jij het kind aan gaat geven kan je die tjap van de gemeente gewoon elke naam geven die je wil.quote:
KRIJG IK THUIS TOCH KLAPPEN JOHquote:Op donderdag 16 januari 2020 17:07 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Als jij het kind aan gaat geven kan je die tjap van de gemeente gewoon elke naam geven die je wil.
Vivianne Lieke Marta Shanice Sari.quote:
Ja ik ook! Dat Joodse meisje kwam toen veel volwassener over dan die pa. En alles Feyenoord in en rond het huisquote:Op donderdag 16 januari 2020 16:07 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken, kan me die uitzending nog herinneren![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |