MIJN PRUIM IS NAT EN HET REGENT NIET !!quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom maar met een suggestie dan doe ik die.
Dan maak je hem nat.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
MIJN PRUIM IS NAT EN HET REGENT NIET !!
Dit overvalt me dan ook weerquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom maar met een suggestie dan doe ik die.
Ben al buiten geweest zelfsquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe je gordijn eens open.
Ja ik blijf bezigquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]Hier kan ik mij prima in vinden
Dienst indeler belde gister of ik vandaag vrij wou..ja waarom niet wel lekker toch...maja niet op gerekend..dus te weinig bier in huis...quote:
Dat is toch juist positief?quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dienst indeler belde gister of ik vandaag vrij wou..ja waarom niet wel lekker toch...maja niet op gerekend..dus te weinig bier in huis...
eerder had ik standaard wel 2/3 krat koud staan maar sinds ik aan het sporten ben sta ik vaker droog![]()
Is dit nou een of andere act van je of drink je serieus de godganze dag bier?quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dienst indeler belde gister of ik vandaag vrij wou..ja waarom niet wel lekker toch...maja niet op gerekend..dus te weinig bier in huis...
eerder had ik standaard wel 2/3 krat koud staan maar sinds ik aan het sporten ben sta ik vaker droog![]()
Als ik vrij ben tik ik er wel een paar weg jaquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dit nou een of andere act van je of drink je serieus de godganze dag bier?
Jezusquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als ik vrij ben tik ik er wel een paar weg ja..en eerder elke dag wel ..na het werk 0100 thuis paar halve liters, vlees in de pan nog een paar halve liters 0430 bed..1300/1400 wekker 1600/1700 werken
Sja als jij thuis komt..ha komt..ga je toch ook niet meteen naar bed?quote:
Nee dat niet. Mijn behoefte aan alcohol is gewoon niet zo groot. Zelfs op vrije dagen niet.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja als jij thuis komt..ha komt..ga je toch ook niet meteen naar bed?
Ik draaide dag en nacht gewoon om![]()
Nu zit ik 10 uur per week in de sportschool/zwemmen dus kan er savonds wel liggen
Oh ja zo..kan ook natuurlijk..vind het wel lekker op bank youtube/filmpje potje bier heerlijkquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat niet. Mijn behoefte aan alcohol is gewoon niet zo groot. Zelfs op vrije dagen niet.
Ja rond de feestdagen maarja dat is net ff andersquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:36 schreef dud0r het volgende:
ik drink de laatste tijd ook weer minder, december was een beetje overdreven veel
Ja ieder zijn ding hoor. Je wekt gewoon de indruk dat je 24/7 zuipt.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Oh ja zo..kan ook natuurlijk..vind het wel lekker op bank youtube/filmpje potje bier heerlijk![]()
![]()
kan ik echt van genieten
vanaf 1 december eigenlijk al. Kreeg zo'n bieradventskalender.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja rond de feestdagen maarja dat is net ff anders
quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
vanaf 1 december eigenlijk al. Kreeg zo'n bieradventskalender.
Uhuhuquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ieder zijn ding hoor. Je wekt gewoon de indruk dat je 24/7 zuipt.
ja wel lekker maar dan drink je niet elke dag en dan stapelt het op enzoquote:
WHaha ja nee valt wel mee..stond alweer 5 dagen droogquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ieder zijn ding hoor. Je wekt gewoon de indruk dat je 24/7 zuipt.
Uhu net als een december kraslot.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja wel lekker maar dan drink je niet elke dag en dan stapelt het op enzo
Moet gewoon 5/6 dagen per week werken manquote:
Nee maar dat was me al duidelijkquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Moet gewoon 5/6 dagen per week werken man![]()
zoveel bier kun je niet klappen dan helaas
![]()
DAT NIET DOENquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee maar dat was me al duidelijk![]()
Daarom moest ik ook lachen om je tuinstoelen/BBQ/ bierklappen verhaal
Niks mis met dagelijks BBQ , maar onhandig als het regent iddquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
DAT NIET DOEN![]()
![]()
![]()
alleen gaat steeds uit nu
![]()
Gewoon in de schuur een BBQ bouwen en een bierkast neer zetten.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niks mis met dagelijks BBQ , maar onhandig als het regent idd
Ik drink geen bierquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon in de schuur een BBQ bouwen en een bierkast neer zetten.
Wijnkelder met goede ventilatie een optie?quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik drink geen bierNou ja , alleen in de zomer vind ik dat soms nog wel lekker , wel een wit biertje oid.
Ben meer een wijndrinker
quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wijnkelder met goede ventilatie een optie?
Volgende keer gewoon voorraad opbouwen. Een slimme meid is altijd voorbrereid!quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]Ik koop en wat ik koop zuip ik op
True!quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon voorraad opbouwen. Een slimme meid is altijd voorbrereid!
Zelf drink ik wel zo af en toe speciaalbiertjes, maar gewone pils doet me vrij weinig.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik drink geen bierNou ja , alleen in de zomer vind ik dat soms nog wel lekker , wel een wit biertje oid.
Ben meer een wijndrinker
Hier hebben we ook bijna nooit voorraad staan buiten sterke drank. Wijn en bier is ook miniaal wat voor voorraad staatquote:
Dat tik ik op een vrije dag zo weg...quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelf drink ik wel zo af en toe speciaalbiertjes, maar gewone pils doet me vrij weinig.
Laatst een fustje van 5 liter gekregen voor mijn verjaardag. Ik heb het wel voor de helft opgezopen, maar toen was de koolzuur er uit en de rest heb ik weggeflikkerd.
Maar was toch wel een aardig cadeau natuurlijk!
quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier hebben we ook bijna nooit voorraad staan buiten sterke drank. Wijn en bier is ook miniaal wat voor voorraad staat
Een speciaal biertje vind ik ook nog wel eens lekkerquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelf drink ik wel zo af en toe speciaalbiertjes, maar gewone pils doet me vrij weinig.
Laatst een fustje van 5 liter gekregen voor mijn verjaardag. Ik heb het wel voor de helft opgezopen, maar toen was de koolzuur er uit en de rest heb ik weggeflikkerd.
Maar was toch wel een aardig cadeau natuurlijk!
Dat heb ik alleen weg gekregen tijdens carnaval waarbij je vanaf 11 uur in de ochtend tot middernacht aan het bier zitquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat tik ik op een vrije dag zo weg...
Ik hecht nog wel wat waarde aan mijn lever!quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Meer dan 2 liter op een dag vind ik gewoonweg echt niet lekker meer.quote:Op woensdag 15 januari 2020 14:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen weg gekregen tijdens carnaval waarbij je vanaf 11 uur in de ochtend tot middernacht aan het bier zit
Lolquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hier ook tegenwoordig. 3/4 biertjes of wijntjes is ook wel zat op.quote:Op woensdag 15 januari 2020 14:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Meer dan 2 liter op een dag vind ik gewoonweg echt niet lekker meer.
Ja tegenwoordig sowieso al niet meer aangezien ik meer van whisky, port, wijn en likeurtjes hou. (Berenburg!)
Ja en ik moet sowieso niet zo veel meer zuipen; vanochtend moest ik dus weer onverwacht m'n nest uit om mijn vrouw naar het werk te brengen, en ook voor mini-ToT moet ik in geval van nood wel kunnen rijden of hulp kunnen inschakelen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 14:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier ook tegenwoordig. 3/4 biertjes of wijntjes is ook wel zat op.
Dat is ook weer een dingetje wat ik (nog) niet heb, al is het wel een heul stuk minder dan 2/3 jaar geleden. Ook gewoon niet meer de behoefte aan.quote:Op woensdag 15 januari 2020 14:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en ik moet sowieso niet zo veel meer zuipen; vanochtend moest ik dus weer onverwacht m'n nest uit om mijn vrouw naar het werk te brengen, en ook voor mini-ToT moet ik in geval van nood wel kunnen rijden of hulp kunnen inschakelen.
Ja precies jij hebt een levenquote:Op woensdag 15 januari 2020 14:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en ik moet sowieso niet zo veel meer zuipen; vanochtend moest ik dus weer onverwacht m'n nest uit om mijn vrouw naar het werk te brengen, en ook voor mini-ToT moet ik in geval van nood wel kunnen rijden of hulp kunnen inschakelen.
Vind je die gladiator echt lekker?quote:Op woensdag 15 januari 2020 14:51 schreef ToT het volgende:
Volgens mij heb ik nog 1 of 2 blikkies Gladiator hier, en een tequilla-biertje.
En 2 laffe radlers van de Aldi!(Voor gasten op mijn verjaardag die met de auto waren, maar die zaten aan het gewone bier en de thee!
)
Ja wel braafjes 2 - 3 glaasjes om onder het wettelijke limiet te blijven.
Mwah ach, het drinkt aardig weg. De laatste tijd moet ik daar overigens ook niet meer zo veel van hebben qua smaak.quote:Op woensdag 15 januari 2020 15:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vind je die gladiator echt lekker?
Ik vind dat veel te zoet en dan heb ik al een zoetige aanleg qua bier.quote:Op woensdag 15 januari 2020 16:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah ach, het drinkt aardig weg. De laatste tijd moet ik daar overigens ook niet meer zo veel van hebben qua smaak.
Haha okee dan!quote:Op woensdag 15 januari 2020 16:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind dat veel te zoet en dan heb ik al een zoetige aanleg qua bier.
En bedankt!quote:Op woensdag 15 januari 2020 16:27 schreef Geerd het volgende:
Man man man laffe herders hier allemaal...
Ja wij liggen bij nachte netjes binnen in onze bedjes. Veel te eng daar buiten bij die schapen!quote:Op woensdag 15 januari 2020 16:27 schreef Geerd het volgende:
Man man man laffe herders hier allemaal...
Mooie rijmelarijquote:Op woensdag 15 januari 2020 16:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja wij liggen bij nachte netjes binnen in onze bedjes. Veel te eng daar buiten bij die schapen!
JAJAJA 2 in de pink 1 in de stink zeker bij mevr totquote:Op woensdag 15 januari 2020 16:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja wij liggen bij nachte netjes binnen in onze bedjes. Veel te eng daar buiten bij die schapen!
quote:
Nee, gewoon m'n lul.quote:Op woensdag 15 januari 2020 16:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
JAJAJA 2 in de pink 1 in de stink zeker bij mevr tot
quote:Op woensdag 15 januari 2020 16:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
lekker !!! denk ik... als je hem dan eruit trekt al je wakker wordt ziet dan je eikel er ook zo uit ??
[ afbeelding ]
Is die beetje goed te drinken?quote:
Nog niet gehad. Misschien moet ik toch maar eens op bezoek komenquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog niet gehad. Misschien moet ik toch maar eens op bezoek komen
Ik ben laatste paar jaar vooral van de jameson, best goede afdronk voor die prijs. Beste fles wat ik heb staan heb ik sinds 2015 maar nog nooit open gehad. Toen was die al 12 jaar gerijpt dusbdie word binnenkort ook alweer volwassen.quote:
Sta alweer 3 uur droog helaas,,,quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben laatste paar jaar vooral van de jameson, best goede afdronk voor die prijs. Beste fles wat ik heb staan heb ik sinds 2015 maar nog nooit open gehad. Toen was die al 12 jaar gerijpt dusbdie word binnenkort ook alweer volwassen.
Jameson is idd makkelijk weg te tikken!quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben laatste paar jaar vooral van de jameson, best goede afdronk voor die prijs. Beste fles wat ik heb staan heb ik sinds 2015 maar nog nooit open gehad. Toen was die al 12 jaar gerijpt dusbdie word binnenkort ook alweer volwassen.
Dat is niet echt mijn ding...die afslag heb ik gemist...quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ga snel weer een ander mokkel scoren dan!
Ow, incel4life?quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat is niet echt mijn ding...die afslag heb ik gemist...
Zit wel te kijken naar dit mokkel..
[ afbeelding ]
Misschien maar inruilen dit jaar of volgend jaar![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, incel4life?
En ja, mooie fiets idd!
Tullamore Dew is ook zeer lekker. Die heb ik vaker gehad in een pub in Maastricht als we daar met wat collega's nog een drankje gingen doen na het werk.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Jameson is idd makkelijk weg te tikken!
Tullamore Dew is nog weer zachter.
Zeker geen verkeerd fietsje!quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat is niet echt mijn ding...die afslag heb ik gemist...
Zit wel te kijken naar dit mokkel..
[ afbeelding ]
Misschien maar inruilen dit jaar of volgend jaar![]()
Eerst maar eens zoenenquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe, en dan zit je straks op je 40e met een vrouw en 4 jengelende koters!
Haha okee dan!quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tullamore Dew is ook zeer lekker. Die heb ik vaker gehad in een pub in Maastricht als we daar met wat collega's nog een drankje gingen doen na het werk.
Heb nu de 2017 versie maar eens keer horen etc wat er bij moet voor een nieuwequote:
quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]Je hebt zelfs nog nooit zitten kopkluiven?
Die laatste komt me qua naam wel bekend voor, maar weet niet meer of ik die ooit geproefd heb.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha okee dan!
Connemara vond ik altijd lekker, tot ik Laphroaig ontdekte. Nu vind ik het nog steeds wel goed, maar niet speciaal genoeg voor het geld.
Talisker is ook wel een apart whisky'tje. Zeer heftig van smaak, eerst vraag je je af hoe 1 enkel persoon op deze hele aardkloot dit ooit lekker kan vinden, maar een halve fles later (verspreid over 1 - 2 weken) begint het echt fakking lekker te worden!
De Speyside whisky van Mitras is echt een hit or miss. De samenstelling daarvan blijkt nogal eens te veranderen. De ene keer was het bizar lekker, de andere keer was het de goorste whisky die ik ooit geproefd had!Fruitvliegjes kwamen er massaal op af om zich er in te verzuipen! Iets wat ik nog nooit heb meegemaakt met whisky!
Die wat je nu hebt was rond de ¤17.000 toch?quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb nu de 2017 versie maar eens keer horen etc wat er bij moet voor een nieuwe
19..plus akra full uitlaat er nog bij a 2500 ofzoquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die wat je nu hebt was rond de ¤17.000 toch?
Waarde nu: een paar knaken plus een bos wortelen?quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
19..plus akra full uitlaat er nog bij a 2500 ofzo![]()
Sja zoiets gaat snel achteruit maja boeiend dat weet je...hobby mag geld kostenquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarde nu: een paar knaken plus een bos wortelen?
En dit idd!quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja zoiets gaat snel achteruit maja boeiend dat weet je...hobby mag geld kosten![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dit idd!
Mijn laatste fiets staat nu ben ook ergens al 4 maanden in iemands garage te verpieteren
Eind 2017 heb ik een yamaha fzr 600 genesis van een vriend overgenomen en die is vanaf afgelopen september van kenteken en uit de verzekering gehaald omdat verhuizing en ik heb er nu geen plaats voor.quote:
Zonde...quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eind 2017 heb ik een yamaha fzr 600 genesis van een vriend overgenomen en die is vanaf afgelopen september van kenteken en uit de verzekering gehaald omdat verhuizing en ik heb er nu geen plaats voor.
Staat nu bij familie en buiten mij is er maar 1 iemand doe een A Rijbewijs heeft dus dat ding staat als sinds toen stil
Oh dat sowieso!quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja zoiets gaat snel achteruit maja boeiend dat weet je...hobby mag geld kosten![]()
![]()
Naar het werk neemtquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:34 schreef ToT het volgende:
Ik heb geen idee of ik ooit nog weer een motor ga kopen.
Is volgens mij vooral afhankelijk van wanneer mijn vrouw een rijbewijs gaat halen en of ik echt een auto nodig heb als ze 'm naar het werk neemt.
Niet 100% een auto nodig --> motor kopen. (Zal voor een groot deel afhankelijk zijn van hoe oud mini-ToT dan is en of hij tegen die tijd een jonger zusje of broertje heeft, of niet.)
Je bent zelfquote:
Heb je al griep?quote:
Hey de @Limoentjuh actquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe, en dan zit je straks op je 40e met een vrouw en 4 jengelende koters!
Zet nog niet echt door. Wel kut geslapen. Dat gevoel in je keel. Man man man wat kut.quote:
Maatjeeeequote:
Heyquote:
Dud0r is momenteel lekker puntjes aan het pakken hoorquote:Op donderdag 16 januari 2020 06:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mario is aardig dichtbij gekomen
Dat is kutquote:Op donderdag 16 januari 2020 06:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zet nog niet echt door. Wel kut geslapen. Dat gevoel in je keel. Man man man wat kut.
Pumpiequote:
Hij is iets minder dan een uur ingelopenquote:Op donderdag 16 januari 2020 06:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mario is aardig dichtbij gekomen
quote:Op donderdag 16 januari 2020 06:57 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Dud0r is momenteel lekker puntjes aan het pakken hoor
Het is rustig vanochtendquote:Op donderdag 16 januari 2020 07:03 schreef Pumpalov het volgende:
En dud0r momenteel alweer bijna 30 pu tjes met da k aan één post
Ja nu welquote:Op donderdag 16 januari 2020 06:57 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Dud0r is momenteel lekker puntjes aan het pakken hoor
Haha lekker hequote:Op donderdag 16 januari 2020 07:03 schreef Pumpalov het volgende:
En dud0r momenteel alweer bijna 30 pu tjes met da k aan één post
quote:
quote:
Ik las jouw UN achterstevoren en maakte spontaan Vulvapomp ervanquote:
Ik pakte de auto vroeg. Chill hoor.quote:Op donderdag 16 januari 2020 07:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]Zit alweer op kantoor.
[..]
Ik las jouw UN achterstevoren en maakte spontaan Vulvapomp ervanWat is e rmis in mijn hoofd
quote:Op donderdag 16 januari 2020 07:07 schreef dud0r het volgende:
Gaat er straks weer iemand over de zeik
Lekker bezigquote:Op donderdag 16 januari 2020 07:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Ik las jouw UN achterstevoren en maakte spontaan Vulvapomp ervanWat is e rmis in mijn hoofd
Geilquote:Op donderdag 16 januari 2020 07:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Gekke lizoenquote:
Bijt hem in de piel !quote:Op donderdag 16 januari 2020 07:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]grote fout van HAAHSIE om mij boos te maken!
Ik eet hem op
Ja.quote:Op donderdag 16 januari 2020 07:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die die Nikkie met haar 'coming out' eng vind ? Geen haat trouwens, maar zoveel make up, niks moois aan.
Ja.....Nikkie is echt een lieve en leuke vrouwquote:Op donderdag 16 januari 2020 07:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die die Nikkie met haar 'coming out' eng vind ? Geen haat trouwens, maar zoveel make up, niks moois aan.
Het blijft een vent.quote:Op donderdag 16 januari 2020 07:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja.....Nikkie is echt een lieve en leuke vrouw
quote:Op donderdag 16 januari 2020 07:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat een oordeel weer....
Ze is nu een vrouw en zoals ik haar nu ken is ze een lieve en leuke vrouw, boeit me echt totaal niet of ze ooit een jongetje wasquote:
Neejoh is toch ook primaquote:Op donderdag 16 januari 2020 08:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ze is nu een vrouw en zoals ik haar nu ken is ze een lieve en leuke vrouw, boeit me echt totaal niet of ze ooit een jongetje was
Ik zeg toch niet of zij wel of niet lief isquote:Op donderdag 16 januari 2020 07:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja.....Nikkie is echt een lieve en leuke vrouw
Ja dat sowiesoquote:Op donderdag 16 januari 2020 08:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet of zij wel of niet lief isIk vind die overload aan make-up gewoon foeilelijk.
Ja okee, die make up is inderdaad vrij eng jaquote:Op donderdag 16 januari 2020 08:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet of zij wel of niet lief isIk vind die overload aan make-up gewoon foeilelijk.
Beetje barbiequote:Op donderdag 16 januari 2020 08:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja okee, die make up is inderdaad vrij eng ja
Steek hem er maar in zou ik zeggen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DAAR MOET EEN PIEMOL IN
Buk danquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Steek hem er maar in zou ik zeggen.
Uhhhhhh..... mycroft al gebruikt?quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:21 schreef stokj het volgende:
@:haags_kwartiertje
Ik zou in een topic nog reageren over iets omdat dit mij was gevraagd maar ik kan de topic niet meer vinden en weet niet meer hoe het heet. Ging over dat iemand een slecht handschrift had en bij de Hema een vulpen had gekocht.
Weet jij hoe ik daarachter kan komen welke topic dat was? Heb al gekeken bij actieve topics enzo.
Oh hahaha najaquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uhhhhhh..... mycroft al gebruikt?
quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:27 schreef stokj het volgende:
Heb het al gevonden na lang speurwerk.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:puzziepie is laat vandaag.
Goed hoorquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe is het met je? Gaat het wat beter en al?
Ontsnappenquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Mooi zo, wat is het plan voor vandaag?
Geen plannen vandaagquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Mooi zo, wat is het plan voor vandaag?
Dat zijn de dingen des levens Haga. Als je wil lantefanteren moet je tegenwoordig bakken met geld hebben.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De dagelijkse sleur van het leven.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het wordt wel mooi weer.
Het ziet er goed uit hierquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het wordt wel mooi weer.
Hahaquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je eerst je dwangbuis uit zien te krijgen en uit de isolatiecel zien te komen!
Eens.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat zijn de dingen des levens Haga. Als je wil lantefanteren moet je tegenwoordig bakken met geld hebben.
Drink je gezellig een bakje mee? Ik ga hier weer ff wat zetten!quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een hele goede morgen jongeheer
Gezelliequote:Op donderdag 16 januari 2020 10:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Drink je gezellig een bakje mee? Ik ga hier weer ff wat zetten!
quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:39 schreef stokj het volgende:
Ik moest wel lachen over die postcodeloterij van oud en nieuw.
Een hele buurt in Nieuw-Vennep had gewonnen en die mensen krijgen de ene na de andere bedelaar en nep-instantie die geld vragen. Men weet waar het geld is![]()
![]()
Ah lekker gezond bezig straks dusquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:40 schreef stokj het volgende:
[..]hopelijk blijft het dit soort weer dan kan je fietstochten maken.
Toevallig wou ik, als het lukt, vanmiddag een beetje fietsen.
Pas maar op, die @ToT was een paar dagen geleden zo aangeschoten dat hij dacht dat zijn borrelglaasje een borrelhapje was. Straks doet hij een paar druppels grog in je koffiequote:
Lolquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]Wat verrassend!
Dat zal vast wel vaker gebeurd zijn.
Maar pffff al die spam die je er van binnen krijgt.
"KOM GOKKEN! DE STAAT HEEFT JE GELD NODIG! MAAKT NIET UIT OF JE EEN GOKVERSLAVING ONTWIKKELT! KOM GOKKEN!!!!"
Vast nietquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Pas maar op, die @:Tot was een paar dagen geleden zo aangeschoten dat hij dacht dat zijn borrelglaasje een borrelhapje was. Straks doet hij een paar druppels grog in je koffie
quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]Wat verrassend!
Dat zal vast wel vaker gebeurd zijn.
Maar pffff al die spam die je er van binnen krijgt.
"KOM GOKKEN! DE STAAT HEEFT JE GELD NODIG! MAAKT NIET UIT OF JE EEN GOKVERSLAVING ONTWIKKELT! KOM GOKKEN!!!!"
Ja, van al dat zitten wordt je lichaam ook niet goed.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah lekker gezond bezig straks dus
quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Pas maar op, die @:Tot was een paar dagen geleden zo aangeschoten dat hij dacht dat zijn borrelglaasje een borrelhapje was. Straks doet hij een paar druppels grog in je koffie
Truequote:Op donderdag 16 januari 2020 10:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, van al dat zitten wordt je lichaam ook niet goed.
Dan moet je meedoen en dan komt die kale Gaston bij je over de vloer om een dansje te doen met de camera en dan is hij weer weg.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil ook een keer winnen met de postcodeloterij
En dan die lui aan de deur die je proberen te verleiden om te gaan gokken met een gratis lot. Ja je zit dan wel meteen aan een doorlopend abonnement vast die je zelf moet opzeggen, maar dat kan makkelijk telefonisch hoewel ze daar geen zak mee doen. Schriftelijk opzeggen is zekerder, maar dan moet je weer de nodige moeite doen om het adres op te zoeken waar je het naar toe moet sturen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:41 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Geld moet eenmaal rollen om de economie draaiende te houden toch
![]()
Zou me niets verbazen als Rutte die mensen ook komt overtuigen om hun geld in de staat te investeren.
Inderdaad iets om de moeite te besparen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:44 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan die lui aan de deur die je proberen te verleiden om te gaan gokken met een gratis lot. Ja je zit dan wel meteen aan een doorlopend abonnement vast die je zelf moet opzeggen, maar dat kan makkelijk telefonisch hoewel ze daar geen zak mee doen. Schriftelijk opzeggen is zekerder, maar dan moet je weer de nodige moeite doen om het adres op te zoeken waar je het naar toe moet sturen.
Ik speel al mee met 3 loten.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan moet je meedoen en dan komt die kale Gaston bij je over de vloer om een dansje te doen met de camera en dan is hij weer weg.
Doet me denken aan "De ton van Sandra Reemer".quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan moet je meedoen en dan komt die kale Gaston bij je over de vloer om een dansje te doen met de camera en dan is hij weer weg.
Wie weet in de toekomst Haga. Keep the sun shining ofzo.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik speel al mee met 3 loten.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan "De ton van Sandra Reemer".
Ze kwam als je het winnend lot had bij jou thuis met een tonnetje met fl.100.000,- er in.
Gauw wat foto's maken, de ton ging weer mee en je kreeg de mededeling dat het geld op de rekening gestort zou worden, wat vaak niet gebeurde.
Straks vanaf 1 februari elke dag kans op een prijs 100 dagen langquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Wie weet in de toekomst Haga. Keep the sun shining ofzo.
Dat is wel wat toch. En alle kleine beetjes zijn mooi meegenomen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Straks vanaf 1 februari elke dag kans op een prijs 100 dagen lang
Netjes. Ik had 0 euroquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is wel wat toch. En alle kleine beetjes zijn mooi meegenomen.
Had een staatslot met oud en nieuw gekocht en 20 euro gewonnen...
Voor een keer is het wel fijn. Maar de wiskundige berekening dat je een kleine kans hebt om te winnen klopt inderdaad.quote:
Ja sowieso. Maar het is een beetje traditie hier.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Voor een keer is het wel fijn. Maar de wiskundige berekening dat je een kleine kans hebt om te winnen klopt inderdaad.
Ik ken iemand die een Delfts blauwe waterkoker had gewonnen!quote:
Leuk!!quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een Delfts blauwe waterkoker had gewonnen!
Althans een cheap-ass wit dingetje met een blauwe opdruk er op!Eerste wat hij in al die jaren gewonnen had!
Mwah, als je het een beetje over de ochtend verspreidt...quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja maar zoveel bakken kan niet goed zijn.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, als je het een beetje over de ochtend verspreidt...
Geerd heeft er iig zin in, laat die knul tochquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja maar zoveel bakken kan niet goed zijn.
Ja ik laat hem ook.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geerd heeft er iig zin in, laat die knul toch
Jij kan nu 2 fietsen kopen ipv 1?quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:08 schreef puzziepie het volgende:
Zo ! net ff mijn bankrekening gecheckt , gedoucht , en bijna #ready voor de fiets
Nou de bedoeling is 1 fietsquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij kan nu 2 fietsen kopen ipv 1?
Ik wilde nog wat oortunnels kopen op Aliee , en misschien nog een paar hakkenquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:10 schreef ToT het volgende:
[..]
En wat ga je met de rest van je rijkdommen kopen dan?
Er staan er ook nog 2 in de schuurquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja wat moet je ook met 2 fietsen
Kapot oud en versleten?quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er staan er ook nog 2 in de schuur
Ooit een lowrider voor mijn dochter gekocht, maar die wil ik houdenquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kapot oud en versleten?
quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wilde nog wat oortunnels kopen op Aliee , en misschien nog een paar hakken
Doe dat laatste vooral in de schuur zelf. Anders denken ze dat je een fiets aan het jatten bent.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ooit een lowrider voor mijn dochter gekocht, maar die wil ik houden![]()
Moet em alleen een keer opknappen. En nog een fiets van schoondochter , waar ik het fietssleuteltje van kwijt ben geraakt![]()
Die moeten we een keer open branden oid
Ik deed dat soort dingen op het balkonquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe dat laatste vooral in de schuur zelf. Anders denken ze dat je een fiets aan het jatten bent.
Oh ook goed.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik deed dat soort dingen op het balkon
En alle schroot naar beneden flikkeren, waar het al bezaaid ligt met oude banken en wasmachines enzo?quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik deed dat soort dingen op het balkon
Nou eigenlijk niet, dat geluid circuleert dan ,dus leuk voor alle bewoners ook in andere flatsquote:
Fietswieltje of slotje kan er dan ook nog wel bij goor.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:18 schreef ToT het volgende:
[..]
En alle schroot naar beneden flikkeren, waar het al bezaaid ligt met oude banken en wasmachines enzo?
Ja dat kaatst lekker terug, alsof je in de Alpen staat.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet, dat geluid circuleert dan ,dus leuk voor alle bewoners ook in andere flats
En halve liter blikkenquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:18 schreef ToT het volgende:
[..]
En alle schroot naar beneden flikkeren, waar het al bezaaid ligt met oude banken en wasmachines enzo?
NEE!quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat kaatst lekker terug, alsof je in de Alpen staat.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat kaatst lekker terug, alsof je in de Alpen staat.
Mooie tijd toch ? was om 1945 ofzo al gestopt met pilsen dus alweer fris en fruitig..quote:
ook goedquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan ligt de Rijn aan de Alpen i.p.v. andersom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |