MIJN PRUIM IS NAT EN HET REGENT NIET !!quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom maar met een suggestie dan doe ik die.
Dan maak je hem nat.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
MIJN PRUIM IS NAT EN HET REGENT NIET !!
Dit overvalt me dan ook weerquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom maar met een suggestie dan doe ik die.
Ben al buiten geweest zelfsquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe je gordijn eens open.
Ja ik blijf bezigquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]Hier kan ik mij prima in vinden
Dienst indeler belde gister of ik vandaag vrij wou..ja waarom niet wel lekker toch...maja niet op gerekend..dus te weinig bier in huis...quote:
Dat is toch juist positief?quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dienst indeler belde gister of ik vandaag vrij wou..ja waarom niet wel lekker toch...maja niet op gerekend..dus te weinig bier in huis...
eerder had ik standaard wel 2/3 krat koud staan maar sinds ik aan het sporten ben sta ik vaker droog![]()
Is dit nou een of andere act van je of drink je serieus de godganze dag bier?quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dienst indeler belde gister of ik vandaag vrij wou..ja waarom niet wel lekker toch...maja niet op gerekend..dus te weinig bier in huis...
eerder had ik standaard wel 2/3 krat koud staan maar sinds ik aan het sporten ben sta ik vaker droog![]()
Als ik vrij ben tik ik er wel een paar weg jaquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dit nou een of andere act van je of drink je serieus de godganze dag bier?
Jezusquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als ik vrij ben tik ik er wel een paar weg ja..en eerder elke dag wel ..na het werk 0100 thuis paar halve liters, vlees in de pan nog een paar halve liters 0430 bed..1300/1400 wekker 1600/1700 werken
Sja als jij thuis komt..ha komt..ga je toch ook niet meteen naar bed?quote:
Nee dat niet. Mijn behoefte aan alcohol is gewoon niet zo groot. Zelfs op vrije dagen niet.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja als jij thuis komt..ha komt..ga je toch ook niet meteen naar bed?
Ik draaide dag en nacht gewoon om![]()
Nu zit ik 10 uur per week in de sportschool/zwemmen dus kan er savonds wel liggen
Oh ja zo..kan ook natuurlijk..vind het wel lekker op bank youtube/filmpje potje bier heerlijkquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat niet. Mijn behoefte aan alcohol is gewoon niet zo groot. Zelfs op vrije dagen niet.
Ja rond de feestdagen maarja dat is net ff andersquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:36 schreef dud0r het volgende:
ik drink de laatste tijd ook weer minder, december was een beetje overdreven veel
Ja ieder zijn ding hoor. Je wekt gewoon de indruk dat je 24/7 zuipt.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Oh ja zo..kan ook natuurlijk..vind het wel lekker op bank youtube/filmpje potje bier heerlijk![]()
![]()
kan ik echt van genieten
vanaf 1 december eigenlijk al. Kreeg zo'n bieradventskalender.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja rond de feestdagen maarja dat is net ff anders
quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
vanaf 1 december eigenlijk al. Kreeg zo'n bieradventskalender.
Uhuhuquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ieder zijn ding hoor. Je wekt gewoon de indruk dat je 24/7 zuipt.
ja wel lekker maar dan drink je niet elke dag en dan stapelt het op enzoquote:
WHaha ja nee valt wel mee..stond alweer 5 dagen droogquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ieder zijn ding hoor. Je wekt gewoon de indruk dat je 24/7 zuipt.
Uhu net als een december kraslot.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja wel lekker maar dan drink je niet elke dag en dan stapelt het op enzo
Moet gewoon 5/6 dagen per week werken manquote:
Nee maar dat was me al duidelijkquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Moet gewoon 5/6 dagen per week werken man![]()
zoveel bier kun je niet klappen dan helaas
![]()
DAT NIET DOENquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee maar dat was me al duidelijk![]()
Daarom moest ik ook lachen om je tuinstoelen/BBQ/ bierklappen verhaal
Niks mis met dagelijks BBQ , maar onhandig als het regent iddquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
DAT NIET DOEN![]()
![]()
![]()
alleen gaat steeds uit nu
![]()
Gewoon in de schuur een BBQ bouwen en een bierkast neer zetten.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niks mis met dagelijks BBQ , maar onhandig als het regent idd
Ik drink geen bierquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon in de schuur een BBQ bouwen en een bierkast neer zetten.
Wijnkelder met goede ventilatie een optie?quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik drink geen bierNou ja , alleen in de zomer vind ik dat soms nog wel lekker , wel een wit biertje oid.
Ben meer een wijndrinker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |