Nee, ik lees inderdaad niet alle linkjes die mensen posten.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je reageerde op de post met de linkjes, ik had zomaar aangenomen dat je ze gelezen had, my bad.
Een vrouw met verwijderde eierstokken is klinisch natuurlijk ook nog gewoon een vrouw: ze komt in de overgang, blijft gewoon een vagina houden wat bv invloed heeft op de uitwerking van chlamydia etc.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:45 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Vertel me, is medisch onderscheid maken op dergelijke factoren onwenselijk?
Vanaf nu verwijzen we naar iedereen als Homo sapiens phallus of homo sapiens cunnusquote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:58 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom niet gewoon een wetenschappelijke benaming verzinnen of gebruiken voor geslacht en man, vrouw, etc. gebruiken voor geslacht.
Nee. In de dagelijkse omgang gaat het niet om geslacht, maar om gender. Voor geslacht volstaat man, vrouw, en het zeldzame intersekse. Genetisch bepaald.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:58 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom niet gewoon een wetenschappelijke benaming verzinnen of gebruiken voor geslacht en man, vrouw, etc. gebruiken voor geslacht.
Dit soort reactiesquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:19 schreef whosvegas het volgende:
Nu al 19 mln views, half uurtje terug 18 mln
Lekker cashen
Nvm, het laatste in mijn zin moet natuurlijk het woordje 'gender' zijn. Ik lette even niet op.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:25 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nee. In de dagelijkse omgang gaat het niet om geslacht, maar om gender. Voor geslacht volstaat man, vrouw, en het zeldzame intersekse. Genetisch bepaald.
Voor gender heb je man, vrouw en heel veel daar tussenin, hoewel de meesten het op man en vrouw houden. En gender is óók wetenschappelijk.
Ja, why not?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:07 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Vanaf nu verwijzen we naar iedereen als Homo sapiens phallus of homo sapiens cunnus
en het slaat ook nergens op. Het is geen gesponsorde video ofzo en ze verdiende al heel erg goed. 13k voor een gesponsorde insta-post.quote:Op woensdag 15 januari 2020 00:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dit soort reactiesjaloers staat je niet.
Onwaar. De maatschappij beïnvloedt, maar het is ook andersom. De normen zijn voortgekomen uit genderverschillen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 00:52 schreef Za het volgende:
Kleding en speelgoed is maatschappelijk bepaald, en heeft niets met gender te maken.
Wow, hoe zijn ze daar achter gekomen en waar lees je dat?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:56 schreef SacreCoeur het volgende:
Ze zijn de vermeende chanteer meneer wel aan het lynchenlees ik hier en daar.
Ik kijk te veel youtube![]()
Wel een saaie discussie hier.. dat hele biologische gedoe.
Net als jij.quote:Op woensdag 15 januari 2020 06:37 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
En toch kom je hier posten
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde lichaamsstructuur qua omvang bouw en lengte, maar ik word toch altijd gewoon aangesproken als vrouw.
quote:
Dit is de kern ja. Dat jongens liever soldaatje spelen heeft deels te maken met duizenden jaren oorlogvoering maar ook met het feit dat mannen van nature (testostoron etc.) sneller geweld gebruiken.quote:Op woensdag 15 januari 2020 06:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Onwaar. De maatschappij beïnvloedt, maar het is ook andersom. De normen zijn voortgekomen uit genderverschillen.
Ze is geen nikkie type.quote:Op woensdag 15 januari 2020 08:18 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Dat blijkt inderdaad maar welke van de twee posts zijn precies gelogen vraag ik me nu af.
Echt he. 5 topics volgeluld in een dag ookquote:
Gaat helemaal nergens over.quote:Op woensdag 15 januari 2020 08:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Echt he. 5 topics volgeluld in een dag ookMensen maken zich drukker hierom dan belangrijke zaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |