Goed maken met een linkje naar de Insta van mijn nichtje?quote:
Nee grapje veel te jong voor jou.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed maken met een linkje naar de Insta van mijn nichtje?
de waarheid moet gezegd worden.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou zeg, jij weet de toon wel te zetten.
lijkt me niet meer dan logischquote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, haiquote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee grapje veel te jong voor jou.
Legging met kort broekje erover? Dat doe ik in ieder geval met sportenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehe, ja met die leggings heb je wel instant ronde booty, door alle strategische lijnen enzo. Maar vind het wel het fijnste qua lengte enzo, maar zoek nog een fijne niet doorschijnende. Wilde mijn nichtje vragen maar die is fucking fitgirl tegenwoordig met dikke pull-ups enzo. Die draagt dus wel van die ontzettende insta leggings.
Willen ze bouwen in het park naast mijn straatquote:De Woonplek
De voorziening ‘De Woonplek’ wordt een nieuw thuis voor mensen met verschillende complexe problemen. Hierbij kan een verslaving, psychiatrie, een gedragsstoornis of crimineel gedrag een rol spelen. Voor deze mensen is een voorziening nodig, waarin 24 uur begeleiding aanwezig is. Het aantal woningen, naar verwachting maximaal 20, en de manier waarop de woningen op deze locatie worden gerealiseerd, wordt nog nader uitgewerkt.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
en hier willen ze een jeugdgevangenis gaat sluiten omdat er te weinig mensen in zitten.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
Willen ze bouwen in het park naast mijn straat
Gaat vast gezellig worden op de buurt BBQquote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
Snel je huis verkopenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
Allemaal Fokkers als burenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
Bij mij om de hoek willen ze een nieuwbouwwijk bouwen en doen ze net alsof ze buurtbewoners inspraak geven; alleen doen ze gewoon wat ze zelf willen uiteindelijkquote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:58 schreef rival het volgende:
Nou ik heb mijn verantwoordelijkheid genomen en een petitie ondertekend. Dat zal ze leren.
Dat zal hier ook wel zo gaan! Maar zie hier wel een relletje ontstaan om zoiets eigenlijk...quote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mij om de hoek willen ze een nieuwbouwwijk bouwen en doen ze net alsof ze buurtbewoners inspraak geven; alleen doen ze gewoon wat ze zelf willen uiteindelijk
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:20 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zal hier ook wel zo gaan! Maar zie hier wel een relletje ontstaan om zoiets eigenlijk...
Hier was er ook een soort van beleid dat we allerlei interactieve meetings waren waarbij buurtbewoners dingen moesten gaan tekenen; rollenspellen doen en presentaties geven. Mensen haken dan behoorlijk snel af.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:20 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zal hier ook wel zo gaan! Maar zie hier wel een relletje ontstaan om zoiets eigenlijk...
En vergeet de fakkel niet!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:29 schreef rival het volgende:
[..]
Straks ook maar een hooivork aanschaffen!
[ link | afbeelding ]
NIMBY!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zelf voelde me ook niet aangesproken om mij aan te melden voor de geplande meeting. Kan me er iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier was er ook een soort van beleid dat we allerlei interactieve meetings waren waarbij buurtbewoners dingen moesten gaan tekenen; rollenspellen doen en presentaties geven. Mensen haken dan behoorlijk snel af.
Ik wil koffie.quote:
Ik heb wel een duidelijke mening over de plannen; maar ik ga me niet in allerlei bochten wringen daarvoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zelf voelde me ook niet aangesproken om mij aan te melden voor de geplande meeting. Kan me er iets bij voorstellen.
is dat een drankje?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb wel een duidelijke mening over de plannen; maar ik ga me niet in allerlei bochten wringen daarvoor.
Vast weer verzonnen door zo’n raamambtenaar die net een of andere inclusieve cultuursensitieve workshop heeft gevolgd van 6 weken.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier was er ook een soort van beleid dat we allerlei interactieve meetings waren waarbij buurtbewoners dingen moesten gaan tekenen; rollenspellen doen en presentaties geven. Mensen haken dan behoorlijk snel af.
Niet iedereen kan iets nuttigs te doen hebben toch.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vast weer verzonnen door zo’n raamambtenaar die net een of andere inclusieve cultuursensitieve workshop heeft gevolgd van 6 weken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schrijf je toch maar even mooi bij.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vast weer verzonnen door zo’n raamambtenaar die net een of andere inclusieve cultuursensitieve workshop heeft gevolgd van 6 weken.
Ken wel voorbeelden waarbij dat gewoon goed uitpakt. Veel mensen zetten namelijk de hakken al in het zand voordat ze überhaupt kennis gemaakt hebben met de plannen en waar ze bang voor zijn is niet eens aan de orde, want die zijn gebaseerd op hun veronderstellingen over de plannen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mij om de hoek willen ze een nieuwbouwwijk bouwen en doen ze net alsof ze buurtbewoners inspraak geven; alleen doen ze gewoon wat ze zelf willen uiteindelijk
Eerste meetings waren ook best wel leuk.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Ken wel voorbeelden waarbij dat gewoon goed uitpakt. Veel mensen zetten namelijk de hakken al in het zand voordat ze überhaupt kennis gemaakt hebben met de plannen en waar ze bang voor zijn is niet eens aan de orde, want die zijn gebaseerd op hun veronderstellingen over de plannen.
Gooi de volgende keer eens een balletje op over stikstof en PFAS.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerste meetings waren ook best wel leuk.
Heb jij zeker ook dagelijks mee te maken.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Gooi de volgende keer eens een balletje op over stikstof en PFAS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |