SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Ah, dan weet ik het volgens mij wel. Een vrouw.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:48 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een nummer dat ook in mijn jaarlijst stond en dat ik - gek genoeg - nooit eerder had gedraaid. Het viel erg goed in de smaak, merkte ik.
Ja, dit was het inderdaad. Nog steeds mooiquote:Op maandag 13 januari 2020 21:50 schreef DJ11 het volgende:
Celeste - Strange
En hierna.... de gloednieuwe single van deze zangeres, die verkozen is tot BBC Sound of 2020. Ze treedt daarmee in de voetsporen van onder meer Adele en Sam Smith, die eerder deze prijs voor aanstormend talent wonnen.
De oude is zo veel afgevallen dat er wel een tweede Adele bij kanquote:Op maandag 13 januari 2020 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Waarom krijgt Adele versie 2 zo'n prijs? Waarom niet een vernieuwende act?
't Is wel mooi, hoor, maar wel érg Adele. En daar hebben we er al één van.
Ik snap wat je zegt, maar ik had niet de associatie met Adele.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Waarom krijgt Adele versie 2 zo'n prijs? Waarom niet een vernieuwende act?
't Is wel mooi, hoor, maar wel érg Adele. En daar hebben we er al één van.
We zitten niet op één lijnquote:Op maandag 13 januari 2020 21:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Kijk, dit klinkt al minder als Adele.
Mijn lijn is beter als de jouwequote:
Strange is nogal hees en zacht gezongen, hier zingt ze voluitquote:Op maandag 13 januari 2020 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt, maar ik had niet de associatie met Adele.
Bij dit nummer wel meer, maar bij Strange niet.
Mijn lijn meandert vrolijk.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn lijn is beter als de jouwe![]()
Jij hebt curven?quote:
Helaas start ik net de slotsong inquote:Op maandag 13 januari 2020 21:56 schreef Kyran het volgende:
![]()
Ik kom even kort meechillen
Zit hier met een ontstoken voet en veel pijn te balen, dus dit is even prima therapie
auch!quote:Op maandag 13 januari 2020 21:56 schreef Kyran het volgende:
![]()
Zit hier met een ontstoken voet en veel pijn te balen, dus dit is even prima therapie
Dat klinkt inderdaad erg pijnlijk. Sterkte!quote:Op maandag 13 januari 2020 21:56 schreef Kyran het volgende:
![]()
Zet er ff een nieuwe voet aan dan.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:56 schreef Kyran het volgende:
![]()
Ja, niet helemaal zoals ik ze zou willen, maar ach..quote:
Rond is ook een vorm.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, niet helemaal zoals ik ze zou willen, maar ach..
"I hear babies cry"?quote:Op maandag 13 januari 2020 22:00 schreef just me het volgende:
zouden we idd wel eens vaker mogen zeggen
Even met een hamer hard op je andere voet slaan, dan voel je die ene niet meer.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:05 schreef Kyran het volgende:
Thanks DJ, was kort maar krachtig voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |