Laten we deze traditie weer in ere herstellen!quote:Op donderdag 9 november 2017 12:18 schreef #ANONIEM het volgende:
Die voetbalSC, he. Ze veranderen nooit de topictitel. Al maanden zie ik "negersex" in de AT.
Dat deed ik laatst, maar men was mad.quote:Op maandag 13 januari 2020 23:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laten we deze traditie weer in ere herstellen!
1.680 x negersex overigens op het forum vanaf 2013. Dat is exclusief TT's.
WIE WAS MAD?quote:Op maandag 13 januari 2020 23:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat deed ik laatst, maar men was mad.
En jij had niet eens berichtje getypt dat je de TT genot vond
Heb je wel gedaanquote:Op maandag 13 januari 2020 23:48 schreef Lange_Lans het volgende:
En waarschijnlijk heb ik gewoon niet in dat topic gepost. Anders krijg je over het algemeen altijd een berichtje van mij.
GGMM, onlo, nog eentje, zo van "dit kan echt niet meer."quote:
Snorry.quote:
Pussies.quote:Op maandag 13 januari 2020 23:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
GGMM, onlo, nog eentje, zo van "dit kan echt niet meer."
IT'S THE CURRENT YEAR! REEEEEEEEEEEE!
Ik rock overigens NUFC in FM20. Een enorm topteam bij elkaar gekocht.quote:Op maandag 13 januari 2020 23:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
GGMM, onlo, nog eentje, zo van "dit kan echt niet meer."
IT'S THE CURRENT YEAR! REEEEEEEEEEEE!
quote:Op maandag 13 januari 2020 23:59 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb eigenlijk negersex nooit echt grappig gevonden.
Op JC blijkbaar ook. JanCeesquote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:20 schreef Wereldgozer het volgende:
Het deugvolk in NWS is WOEST op mij
Wat heb je nu weer gedaan?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:20 schreef Wereldgozer het volgende:
Terecht. Had je maar normaal moeten doenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:20 schreef Wereldgozer het volgende:
Is mijn nieuwe thuisbasisquote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer hier.
Heeft jancees een ban?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op JC blijkbaar ook. JanCees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |