Dat die vent met make-up maar normaal doet.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Terecht. Had je maar normaal moeten doen
Hij werd nota bene nog gequote door een vblmod (de naam laten we maar even in het midden aangezien iedereen wel weet wie het is)quote:
Nee, nog steeds niet. Je loopt er nog 2 achter op mij dan staan we gelijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:11 schreef Caland het volgende:
Heb ik eigenlijk al 600 notes @:ggmm ???
Wel godverdommequote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet. Je loopt er nog 2 achter op mij dan staan we gelijk.
Wat ben je braaf de laatste tijd
Het spijt me.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Tjongejonge, verkeerde beentje uit bed geloof ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Dat hoor ik wel vaker. Daar kan ik mij uitstekend in vindenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De VBL slowchat is niet voor niets het afvoerputje van Fok!
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:00 schreef Elan het volgende:
Hadden ze voor de verandering een capabele mod gevonden maken ze hem direct weer zwartIk wil de dappere taak wel op mijn nemen. Maken we er een mooier vbl vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie ga je daarvoor meebrengen dan? Want met die grindtegel van een kop van jou gaat dat natuurlijk nooit lukken....quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik wil de dappere taak wel op mijn nemen. Maken we er een mooier vbl van
Doe jij eens even kalm. Hij is gewoon voor Feyenoord, hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie ga je daarvoor meebrengen dan? Want met die grindtegel van een kop van jou gaat dat natuurlijk nooit lukken....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon mezelf. Ik ben meer dan genoegquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie ga je daarvoor meebrengen dan? Want met die grindtegel van een kop van jou gaat dat natuurlijk nooit lukken....
Pas je wel op voor die beesten? Voor je het weet heb je er 1 om je nek hangen en dan is het game overquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Python cursus vandaag en morgen
@:lenny_leonard
@:kingroland
Eens. Je bent een dik zwijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gewoon mezelf. Ik ben meer dan genoeg
Oh ja, dat ben jij.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je nou al eens mijn mail doorgenomen? Krijg maar geen antwoord terug vriend
Jouw probleemquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hehe, komt goed vriend. Im here to stay
Ga snel even kijken dan. Je krijgt geen spijtquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dat ben jij.
De aanbeveling van @:Solotovski laat nog even op zich wachten
Je blijft maar gewoon.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, ik ben benieuwd wanneer ze mij op zwart gaan zetten
Over probleem gesproken. Mijn agenda zat ramvol deze middag, maar 2 afspraken zijn geannuleerd en nu moet ik weer een bezigheid verzinnenquote:
Kijken naar wat?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ga snel even kijken dan. Je krijgt geen spijt
Jouw probleemquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Over probleem gesproken. Mijn agenda zat ramvol deze middag, maar 2 afspraken zijn geannuleerd en nu moet ik weer een bezigheid verzinnen
Jouw probleem.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zonder mijn vrienden is dit forum wel een stuk minder leuk.
JanCees
Ja kan nog wel ff duren hoor, ik neem de tijdquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dat ben jij.
De aanbeveling van @:Solotovski laat nog even op zich wachten
Ik wacht rustig af!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja kan nog wel ff duren hoor, ik neem de tijd
Ik ben in zijn plaatsquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zonder mijn vrienden is dit forum wel een stuk minder leuk.
JanCees
Negatieve tags doe ik alleen op verzoek van de persoon zelf.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Thanks, ben er erg content mee.
Alleen @:haags_kwartiertje mist er nog eentje
Haags wees een vent, hoe moeilijk dat ook voor je is, en neem die tagquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Negatieve tags doe ik alleen op verzoek van de persoon zelf.
Anders is het lullig
Ga weg.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Haags wees een vent, hoe moeilijk dat ook voor je is, en neem die tag
Ga terug naar je honkquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Thanks, ben er erg content mee.
Alleen @:haags_kwartiertje mist er nog eentje
???quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH DAT SOLOTOVSKI ZIJN AANBEVELING NOG NIET BINNEN IS
JanCees is het niet met je eens.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:35 schreef Caland het volgende:
Dat Nikkietopic is echt een heerlijke plek om te trollen
Niet dat ik dat zou doen natuurlijk, puur hypothetisch
Jij kan m'n reet likkenquote:
Was op verzoek van GGMMquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]Dit hoop ik niet. Blijf jij maar foto's posten in US
Dat is logisch, onlogischquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als @:haags_kwartiertje je concurrentie is zou ik niet met zo'n tag willen lopen.
Zei je dat ook tegen xcachet hahahahaquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zei je dat ook tegen xcachet hahahaha
Hahahahahahahaha
Hahahahahahahaha
Jij hebt xcachet toch aan liggen duwen?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha
Hahahahahahahaha
probeer het dan ook maar nietquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad enorme voetsporen om in te treden
Too soon. Hij is pas net gedumptquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha
Hahahahahahahaha
Solotovski ookquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij hebt xcachet toch aan liggen duwen?
Wie nietquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij hebt xcachet toch aan liggen duwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |