SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Dat hoor ik wel vaker. Daar kan ik mij uitstekend in vindenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De VBL slowchat is niet voor niets het afvoerputje van Fok!
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:00 schreef Elan het volgende:
Hadden ze voor de verandering een capabele mod gevonden maken ze hem direct weer zwartIk wil de dappere taak wel op mijn nemen. Maken we er een mooier vbl vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie ga je daarvoor meebrengen dan? Want met die grindtegel van een kop van jou gaat dat natuurlijk nooit lukken....quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik wil de dappere taak wel op mijn nemen. Maken we er een mooier vbl van
Doe jij eens even kalm. Hij is gewoon voor Feyenoord, hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie ga je daarvoor meebrengen dan? Want met die grindtegel van een kop van jou gaat dat natuurlijk nooit lukken....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon mezelf. Ik ben meer dan genoegquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie ga je daarvoor meebrengen dan? Want met die grindtegel van een kop van jou gaat dat natuurlijk nooit lukken....
Pas je wel op voor die beesten? Voor je het weet heb je er 1 om je nek hangen en dan is het game overquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Python cursus vandaag en morgen
@:lenny_leonard
@:kingroland
Eens. Je bent een dik zwijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gewoon mezelf. Ik ben meer dan genoeg
Oh ja, dat ben jij.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je nou al eens mijn mail doorgenomen? Krijg maar geen antwoord terug vriend
Jouw probleemquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hehe, komt goed vriend. Im here to stay
Ga snel even kijken dan. Je krijgt geen spijtquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dat ben jij.
De aanbeveling van @:Solotovski laat nog even op zich wachten
Je blijft maar gewoon.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, ik ben benieuwd wanneer ze mij op zwart gaan zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |