Over probleem gesproken. Mijn agenda zat ramvol deze middag, maar 2 afspraken zijn geannuleerd en nu moet ik weer een bezigheid verzinnenquote:
Kijken naar wat?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ga snel even kijken dan. Je krijgt geen spijt
Jouw probleemquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Over probleem gesproken. Mijn agenda zat ramvol deze middag, maar 2 afspraken zijn geannuleerd en nu moet ik weer een bezigheid verzinnen
Jouw probleem.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zonder mijn vrienden is dit forum wel een stuk minder leuk.
JanCees
Ja kan nog wel ff duren hoor, ik neem de tijdquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dat ben jij.
De aanbeveling van @:Solotovski laat nog even op zich wachten
Ik wacht rustig af!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja kan nog wel ff duren hoor, ik neem de tijd
Ik ben in zijn plaatsquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zonder mijn vrienden is dit forum wel een stuk minder leuk.
JanCees
Negatieve tags doe ik alleen op verzoek van de persoon zelf.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Thanks, ben er erg content mee.
Alleen @:haags_kwartiertje mist er nog eentje
Haags wees een vent, hoe moeilijk dat ook voor je is, en neem die tagquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Negatieve tags doe ik alleen op verzoek van de persoon zelf.
Anders is het lullig
Ga weg.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Haags wees een vent, hoe moeilijk dat ook voor je is, en neem die tag
Ga terug naar je honkquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Thanks, ben er erg content mee.
Alleen @:haags_kwartiertje mist er nog eentje
???quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH DAT SOLOTOVSKI ZIJN AANBEVELING NOG NIET BINNEN IS
JanCees is het niet met je eens.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:35 schreef Caland het volgende:
Dat Nikkietopic is echt een heerlijke plek om te trollen
Niet dat ik dat zou doen natuurlijk, puur hypothetisch
Jij kan m'n reet likkenquote:
Was op verzoek van GGMMquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]Dit hoop ik niet. Blijf jij maar foto's posten in US
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |