Is allemaal links. Dat weet je toch? (quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:02 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, verschrikkelijk. Ik ben ook nog in het adelaarsnest van Hitler in Berchtesgaden geweest. Tjonge, jonge... wat erg. Zowel communist als nazi blijkbaar.
[..]
Wel dus.
Stedentrip Moskou/Sint Petersburg? Nee, niet opmerkelijk. Wel een aanrader, trouwens.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Voor een huwelijksreis is het wel een zeer opmerkelijke keuze.
natuurlijk gaat hij daar last van krijgen en hij lijkt me sowieso te links om het Trump moeilijk te makenquote:
Ik weet niet hoe gebruikelijk het was in 1988. Blijkbaar waren de grenzen open voor Amerikanen, dus het zal wel een rustige tijd zijn geweest.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:07 schreef Hanca het volgende:
[..]
Stedentrip Moskou/Sint Petersburg? Nee, niet opmerkelijk. Wel een aanrader, trouwens.
Dat laatste ben ik het met je eens. Dat eerste kan maar dat zou dan een fout zijn van degene die hem dat gaat verwijten, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk gaat hij daar last van krijgen en hij lijkt me sowieso te links om het Trump moeilijk te maken
ik ben het ook niet me je oneens dat het niet uit zou moeten maken maar de realiteit is anders.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:10 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik het met je eens. Dat eerste kan maar dat zou dan een fout zijn van degene die hem dat gaat verwijten, wat mij betreft.
Even nagezocht, maar je bent voor zover ik kan vinden onzin aan het verkondigen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:30 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Meneer was 46 toen hij op zijn huwelijksreis het gebalsemde lijk van Lenin ging bezichtigen. ’t Is maar wat je een jeugdzonde noemt.
En omdat de Amerikanen allemaal massaal Politifact checken is de zaak hiermee afgedaan?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:25 schreef kipknots het volgende:
[..]
Even nagezocht, maar je bent voor zover ik kan vinden onzin aan het verkondigen.
Waar het op neer komt: Bernie had zijn huwelijk gepland net voordat hij als burgemeester een reis naar een Russische stad maakte. Met deze Russische stad was een verbond als 'zusterstad' aangegaan en dus was het logisch dat hij deze bezocht. Dit was in een tijd dat de VS en Rusland veel meer betrekkingen aangingen.
Bernie en zijn vrouw noemden het sarcastisch hun 'huwelijksreis', maar hij was voornamelijk bezig met politiek. Een echte huwelijksreis hebben ze verder niet gemaakt, omdat hij niet meer vakantie wilde opnemen.
Bron: https://www.politifact.co(...)ut-bernie-sanders-u/
Het is voor een huwelijksreis een ongebruikelijke bestemming. Zelfs mijn vriendin (geboren in Moskou, idolaat van Sint-Petersburg) zou daar niet voor kiezen (denk meer aan Seychellen en dat soort bestemmingen).quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:07 schreef Hanca het volgende:
[..]
Stedentrip Moskou/Sint Petersburg? Nee, niet opmerkelijk. Wel een aanrader, trouwens.
Dat verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:25 schreef kipknots het volgende:
[..]
Even nagezocht, maar je bent voor zover ik kan vinden onzin aan het verkondigen.
Waar het op neer komt: Bernie had zijn huwelijk gepland net voordat hij als burgemeester een reis naar een Russische stad maakte. Met deze Russische stad was een verbond als 'zusterstad' aangegaan en dus was het logisch dat hij deze bezocht. Dit was in een tijd dat de VS en Rusland veel meer betrekkingen aangingen.
Bernie en zijn vrouw noemden het sarcastisch hun 'huwelijksreis', maar hij was voornamelijk bezig met politiek. Een echte huwelijksreis hebben ze verder niet gemaakt, omdat hij niet meer vakantie wilde opnemen.
Ik heb ook een stedentrip gedaan met mijn huwelijksreis, een strandvakantie klinkt voor mij als een strafkamp. Dus zo gek is het niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is voor een huwelijksreis een ongebruikelijke bestemming. Zelfs mijn vriendin (geboren in Moskou, idolaat van Sint-Petersburg) zou daar niet voor kiezen (denk meer aan Seychellen en dat soort bestemmingen).
Perceptie.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:16 schreef Hanca het volgende:
Ik heb ook een stedentrip gedaan met mijn huwelijksreis, een strandvakantie klinkt voor mij als een strafkamp. Dus zo gek is het niet.
Maar blijkbaar klopt het hele verhaal niet.
Ik ben niet pro Trump (jaja moet altijd wel gezegd). Maar Trump kan die vieze democraten zo erg onder de huid kruipenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:31 schreef mossad_agent het volgende:
Het maakt geen reet uit wie er wint, er komen toch nog minimaal 4 Trumpjaren bij!
Welke zakenman niet? Trump maakte handig gebruik van het systeem, net als alle andere Wall Street types. De man is nog altijd miljardair, dus roepen dat hij een slechte zakenman is is gewoon niet vol te houden.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Lees op Fok maar eens hoeveel mensen denken dat Trump een geweldige zakenman en president is, terwijl hij onder de streep als zakenman rode cijfers heeft geschreven
De grootste wanvertoning, ja? Een grotere wanvertoning dan Richard Nixon?quote:cummulatief en als president de grootste wanvertoning ooit is in de geschiedenis van de VS.
Sarcastisch mijn reet. Geloof je dat nou echt? Wat een toeval allemaal.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:25 schreef kipknots het volgende:
[..]
Sanders and his entourage first visited Moscow, where Sanders walked through Red Square days after Reagan appeared there, and he saw Lenin’s Tomb, according to his companions.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:25 schreef kipknots het volgende:
Ja, maar Lenins graf gaan bekijken is daar heel gebruikelijk. Daar zijn en zijn graf niet bezoeken is veel opmerkelijker. En daar hoef je geen communist voor te zijn, zoals niet iedereen die de graven van de pausen bezoekt katholiek is.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:46 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Sanders and his entourage first visited Moscow, where Sanders walked through Red Square days after Reagan appeared there, and he saw Lenin’s Tomb, according to his companions.
https://www.washingtonpos(...)d3f3d96d5_story.html
Je gaat niet in op het feit dat ik werd beschuldigd van het verkondigen van onzin, en die beschuldiging met een citaat uit de Washington Post weerlegde.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:50 schreef Hanca het volgende:
Ja, maar Lenins graf gaan bekijken is daar heel gebruikelijk. Daar zijn en zijn graf niet bezoeken is veel opmerkelijker. En daar hoef je geen communist voor te zijn, zoals niet iedereen die de graven van de pausen bezoekt katholiek is.
Je gebruikt die onderling om de indruk te wekken dat Sanders in die tijd en overtuigd communist was. Maar dat is gewoon een uit de context getrokken verhaal. Op dezelfde manier zou ik ook Raegan als een communist kunnen bestempelen, die stond kort daarvoor nog midden in Moskou te preken.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:56 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Je gaat niet in op het feit dat ik werd beschuldigd van het verkondigen van onzin, en die beschuldiging met een citaat uit de Washington Post weerlegde.
Hij is geen miljardair. Hangt van schulden aan elkaar.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Welke zakenman niet? Trump maakte handig gebruik van het systeem, net als alle andere Wall Street types. De man is nog altijd miljardair, dus roepen dat hij een slechte zakenman is is gewoon niet vol te houden.
[..]
De grootste wanvertoning, ja? Een grotere wanvertoning dan Richard Nixon?Of al die presidenten die slavernij steunden? Hou op, schei uit. Doe toch eens normaal man.
Trump is de eerste pro LGBT president bij aantreden. Hij is bezig het gevangenissysteem te hervormen. Hij investeert in het steunen van ondernemerschap voor vrouwen en minderheden. Hij heeft enkele gewaagde diplomatieke zetten gedaan en Amerika weer als sterk land en zakenpartner op de kaart gezet. Hij is 0 oorlogen begonnen.
Hij is 3 jaar lang onderzocht door Robert Mueller. resultaat: onschuldig. Steele dossier? Leugens en bullshit. Oekraine telefoongesprek? De Senaat staat op het punt hem vrij te spreken.
Tot nu toe is Donald Trump een enorm succes als president, ondanks de eindeloze haatcampagne van de media, Democratische politici, internationale zuurpruimen en Hollywood types.
Dat ziet het Amerikaanse volk ook, en daarom gaat hij gewoon herkozen worden. Al het gejank en gestampvoet van Pelosi, Schumer, Nadler en Schiff ten spijt.
Oh god, wat een wazig onzin verhaal zonder enige onderbouwing of bewijzen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:42 schreef Gorraay het volgende:
Het Iowa-schandaal heeft grote invloed gehad op de noteringen bij de wedkantoren. Eergisteren was het verschil tussen Sanders en Biden nog 8,3 (40,7 - 32,4), gisteren liep dat verschil op naar 18,6 (41,3 - 22,7). Het ‘onpartijdige’ partijbureau DNC, dat vier jaar geleden heimelijk samenwerkte met de Clinton-campagne en Sanders tegenwerkte, moet in paniek zijn. Joe Biden lijkt nu kansloos voor de Democratische nominatie. Ironisch genoeg heeft het impeachment-circus Trump niet geschaad, maar Biden wel. In de tweede Obama-termijn had Biden Oekraïne in zijn portefeuille, en het gaat er steeds sterker op lijken dat hij die positie heeft gebruikt om het eigen familiefortuin te vergroten.
Betting Odds - Democratic Presidential Nomination
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |