abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 4 februari 2020 @ 14:03:24 #76
236264 crew  capricia
pi_191344321
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 14:02 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ja, verschrikkelijk. Ik ben ook nog in het adelaarsnest van Hitler in Berchtesgaden geweest. Tjonge, jonge... wat erg. Zowel communist als nazi blijkbaar.
[..]

Wel dus.
Is allemaal links. Dat weet je toch? ( ;) )
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_191344377
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 14:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Voor een huwelijksreis is het wel een zeer opmerkelijke keuze.
Stedentrip Moskou/Sint Petersburg? Nee, niet opmerkelijk. Wel een aanrader, trouwens.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  dinsdag 4 februari 2020 @ 14:08:04 #78
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191344387
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 14:02 schreef Hanca het volgende:
Wel dus.
natuurlijk gaat hij daar last van krijgen en hij lijkt me sowieso te links om het Trump moeilijk te maken
pi_191344415
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 14:07 schreef Hanca het volgende:

[..]

Stedentrip Moskou/Sint Petersburg? Nee, niet opmerkelijk. Wel een aanrader, trouwens.
Ik weet niet hoe gebruikelijk het was in 1988. Blijkbaar waren de grenzen open voor Amerikanen, dus het zal wel een rustige tijd zijn geweest.
pi_191344429
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 14:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

natuurlijk gaat hij daar last van krijgen en hij lijkt me sowieso te links om het Trump moeilijk te maken
Dat laatste ben ik het met je eens. Dat eerste kan maar dat zou dan een fout zijn van degene die hem dat gaat verwijten, wat mij betreft.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  dinsdag 4 februari 2020 @ 14:11:45 #81
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191344451
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 14:10 schreef Hanca het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik het met je eens. Dat eerste kan maar dat zou dan een fout zijn van degene die hem dat gaat verwijten, wat mij betreft.
ik ben het ook niet me je oneens dat het niet uit zou moeten maken maar de realiteit is anders.
pi_191344644
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 13:30 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Meneer was 46 toen hij op zijn huwelijksreis het gebalsemde lijk van Lenin ging bezichtigen. ’t Is maar wat je een jeugdzonde noemt.
Even nagezocht, maar je bent voor zover ik kan vinden onzin aan het verkondigen.

Waar het op neer komt: Bernie had zijn huwelijk gepland net voordat hij als burgemeester een reis naar een Russische stad maakte. Met deze Russische stad was een verbond als 'zusterstad' aangegaan en dus was het logisch dat hij deze bezocht. Dit was in een tijd dat de VS en Rusland veel meer betrekkingen aangingen.

Bernie en zijn vrouw noemden het sarcastisch hun 'huwelijksreis', maar hij was voornamelijk bezig met politiek. Een echte huwelijksreis hebben ze verder niet gemaakt, omdat hij niet meer vakantie wilde opnemen.

Bron: https://www.politifact.co(...)ut-bernie-sanders-u/
pi_191344760
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 14:25 schreef kipknots het volgende:

[..]

Even nagezocht, maar je bent voor zover ik kan vinden onzin aan het verkondigen.

Waar het op neer komt: Bernie had zijn huwelijk gepland net voordat hij als burgemeester een reis naar een Russische stad maakte. Met deze Russische stad was een verbond als 'zusterstad' aangegaan en dus was het logisch dat hij deze bezocht. Dit was in een tijd dat de VS en Rusland veel meer betrekkingen aangingen.

Bernie en zijn vrouw noemden het sarcastisch hun 'huwelijksreis', maar hij was voornamelijk bezig met politiek. Een echte huwelijksreis hebben ze verder niet gemaakt, omdat hij niet meer vakantie wilde opnemen.

En omdat de Amerikanen allemaal massaal Politifact checken is de zaak hiermee afgedaan?
pi_191346450
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 14:07 schreef Hanca het volgende:

[..]

Het is voor een huwelijksreis een ongebruikelijke bestemming. Zelfs mijn vriendin (geboren in Moskou, idolaat van Sint-Petersburg) zou daar niet voor kiezen (denk meer aan Seychellen en dat soort bestemmingen).
pi_191346491
quote:

[..]

Dat verklaart een hoop.

Maar Bernie is te links voor de VS. Tegenover Trump wil je een gematigd iemand hebben met een goed verhaal. Mayor Pete heeft een goed verhaal en is gematigd.
pi_191346504
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 16:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is voor een huwelijksreis een ongebruikelijke bestemming. Zelfs mijn vriendin (geboren in Moskou, idolaat van Sint-Petersburg) zou daar niet voor kiezen (denk meer aan Seychellen en dat soort bestemmingen).
Ik heb ook een stedentrip gedaan met mijn huwelijksreis, een strandvakantie klinkt voor mij als een strafkamp. Dus zo gek is het niet.
Maar blijkbaar klopt het hele verhaal niet.
pi_191346561
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 16:16 schreef Hanca het volgende:

Ik heb ook een stedentrip gedaan met mijn huwelijksreis, een strandvakantie klinkt voor mij als een strafkamp. Dus zo gek is het niet.
Maar blijkbaar klopt het hele verhaal niet.
Perceptie.

Het is voor een huwelijksreis een ongebruikelijke bestemming. Niet zo moeilijk om daarvan te maken 'kijk, een communist'!

Lees op Fok maar eens hoeveel mensen denken dat Trump een geweldige zakenman en president is, terwijl hij onder de streep als zakenman rode cijfers heeft geschreven cummulatief en als president de grootste wanvertoning ooit is in de geschiedenis van de VS.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 16:31:43 #88
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_191346784
Het maakt geen reet uit wie er wint, er komen toch nog minimaal 4 Trumpjaren bij!
pi_191348534
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 16:31 schreef mossad_agent het volgende:
Het maakt geen reet uit wie er wint, er komen toch nog minimaal 4 Trumpjaren bij!
Ik ben niet pro Trump (jaja moet altijd wel gezegd). Maar Trump kan die vieze democraten zo erg onder de huid kruipen _O-
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
  dinsdag 4 februari 2020 @ 18:33:49 #90
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_191348580
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 16:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Lees op Fok maar eens hoeveel mensen denken dat Trump een geweldige zakenman en president is, terwijl hij onder de streep als zakenman rode cijfers heeft geschreven
Welke zakenman niet? Trump maakte handig gebruik van het systeem, net als alle andere Wall Street types. De man is nog altijd miljardair, dus roepen dat hij een slechte zakenman is is gewoon niet vol te houden.
quote:
cummulatief en als president de grootste wanvertoning ooit is in de geschiedenis van de VS.
De grootste wanvertoning, ja? Een grotere wanvertoning dan Richard Nixon? :') Of al die presidenten die slavernij steunden? Hou op, schei uit. Doe toch eens normaal man.

Trump is de eerste pro LGBT president bij aantreden. Hij is bezig het gevangenissysteem te hervormen. Hij investeert in het steunen van ondernemerschap voor vrouwen en minderheden. Hij heeft enkele gewaagde diplomatieke zetten gedaan en Amerika weer als sterk land en zakenpartner op de kaart gezet. Hij is 0 oorlogen begonnen.

Hij is 3 jaar lang onderzocht door Robert Mueller. resultaat: onschuldig. Steele dossier? Leugens en bullshit. Oekraine telefoongesprek? De Senaat staat op het punt hem vrij te spreken.

Tot nu toe is Donald Trump een enorm succes als president, ondanks de eindeloze haatcampagne van de media, Democratische politici, internationale zuurpruimen en Hollywood types.

Dat ziet het Amerikaanse volk ook, en daarom gaat hij gewoon herkozen worden. Al het gejank en gestampvoet van Pelosi, Schumer, Nadler en Schiff ten spijt.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 18:36:46 #91
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_191348630
quote:

[..]

Sarcastisch mijn reet. Geloof je dat nou echt? Wat een toeval allemaal. :')
  dinsdag 4 februari 2020 @ 18:46:38 #92
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_191348821
quote:
Sanders and his entourage first visited Moscow, where Sanders walked through Red Square days after Reagan appeared there, and he saw Lenin’s Tomb, according to his companions.

https://www.washingtonpos(...)d3f3d96d5_story.html
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_191348888
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 18:46 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Sanders and his entourage first visited Moscow, where Sanders walked through Red Square days after Reagan appeared there, and he saw Lenin’s Tomb, according to his companions.

https://www.washingtonpos(...)d3f3d96d5_story.html
Ja, maar Lenins graf gaan bekijken is daar heel gebruikelijk. Daar zijn en zijn graf niet bezoeken is veel opmerkelijker. En daar hoef je geen communist voor te zijn, zoals niet iedereen die de graven van de pausen bezoekt katholiek is.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 18:51:05 #94
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_191348902
Uit hetzelfde artikel in de Washington Post: Bernie Sanders vroeg eens audiëntie aan bij Fidel Castro om uiting te geven aan zijn enthousiasme over de Cubaanse revolutie. Maar el líder vond hem niet belangrijk genoeg.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 18:56:09 #95
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_191349010
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 18:50 schreef Hanca het volgende:
Ja, maar Lenins graf gaan bekijken is daar heel gebruikelijk. Daar zijn en zijn graf niet bezoeken is veel opmerkelijker. En daar hoef je geen communist voor te zijn, zoals niet iedereen die de graven van de pausen bezoekt katholiek is.
Je gaat niet in op het feit dat ik werd beschuldigd van het verkondigen van onzin, en die beschuldiging met een citaat uit de Washington Post weerlegde.
pi_191349813
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 18:56 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Je gaat niet in op het feit dat ik werd beschuldigd van het verkondigen van onzin, en die beschuldiging met een citaat uit de Washington Post weerlegde.
Je gebruikt die onderling om de indruk te wekken dat Sanders in die tijd en overtuigd communist was. Maar dat is gewoon een uit de context getrokken verhaal. Op dezelfde manier zou ik ook Raegan als een communist kunnen bestempelen, die stond kort daarvoor nog midden in Moskou te preken.

Nu weet ik de standpunten van Bernie in die tijd ook niet, maar als je het argument wil maken dat hij eind jaren 80 een communist was kun je beter die erbij pakken.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 20:12:20 #97
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_191350332
Haha prachtig dit. _O-
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_191359772
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 18:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Welke zakenman niet? Trump maakte handig gebruik van het systeem, net als alle andere Wall Street types. De man is nog altijd miljardair, dus roepen dat hij een slechte zakenman is is gewoon niet vol te houden.
[..]

De grootste wanvertoning, ja? Een grotere wanvertoning dan Richard Nixon? :') Of al die presidenten die slavernij steunden? Hou op, schei uit. Doe toch eens normaal man.

Trump is de eerste pro LGBT president bij aantreden. Hij is bezig het gevangenissysteem te hervormen. Hij investeert in het steunen van ondernemerschap voor vrouwen en minderheden. Hij heeft enkele gewaagde diplomatieke zetten gedaan en Amerika weer als sterk land en zakenpartner op de kaart gezet. Hij is 0 oorlogen begonnen.

Hij is 3 jaar lang onderzocht door Robert Mueller. resultaat: onschuldig. Steele dossier? Leugens en bullshit. Oekraine telefoongesprek? De Senaat staat op het punt hem vrij te spreken.

Tot nu toe is Donald Trump een enorm succes als president, ondanks de eindeloze haatcampagne van de media, Democratische politici, internationale zuurpruimen en Hollywood types.

Dat ziet het Amerikaanse volk ook, en daarom gaat hij gewoon herkozen worden. Al het gejank en gestampvoet van Pelosi, Schumer, Nadler en Schiff ten spijt.
Hij is geen miljardair. Hangt van schulden aan elkaar.

En ik blijf bij mijn standpunt dat hij een wanvertoning is. Dat er in een tijd dat slavernij nog gemeengoed was het gesteund werd vind ik weinig indruk maken. Je moet zoiets in de tijdsgeest zien.

Zijn hervorming van het gevangenissysteem is perfect. Grote klasse en dat hebben velen voor hem laten liggen, of zelfs verergerd (Bill Clinton bv). Niemand doet alles verkeerd.

Zijn gewaagde diplomatieke zetten hebben Rusland en China sterker gemaakt. Iran is weer gevaarlijk aan het worden. Net als Noord-Korea. Amerika heeft diplomatiek schade opgelopen die decennia zal duren om te herstellen.

Mueller heeft duidelijk in zijn rapport aangegeven dat hij geen conclusies wilde nemen, maar er werd ook heel duidelijk gehint op dat er heel veel mis is gegaan. Dat de Senaat hem vrijspreekt voor Oekraïne is gewoon omdat de laffe wezeltjes van de Republikeinen aldaar weigeren om te luisteren naar het bewijs en gewoon vrijspraak gaat volgen zonder onderzoek. Dat heeft waarde 0.

Donald Trump is een waardeloze con man en alleen mensen die hun hoofd een meter in zijn reet hebben gestoken kunnen nog denken dat hij een kundig president is. Of je moet compleet zwakzinnig zijn en niet eens weten wat een president is natuurlijk.

De helft van de Amerikanen wordt voorgelicht door Fox cs, de andere door CNN cs. Beide partijen krijgen gekleurde info. Niet zo onder de indruk van wat ze straks zullen stemmen. Al acht ik de kans nog steeds groot dat ze niet voor Trump zullen kiezen.

En dat terwijl de Democratische partij een slappe vaatdoek is, met overeenkomstige kandidaten.

Wat mij nog het meeste steekt is dat Trump de Republikeinse partij naar de klote heeft geholpen. Want ik ben bang dat na zijn tijdperk de hele boel uit elkaar valt daar en dan hou je de facto nog maar 1 partij over. Krijg je idioten als Sanders aan het roer. Nou, daar word je gelukkig van!
  woensdag 5 februari 2020 @ 14:42:39 #99
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_191361561
Het Iowa-schandaal heeft grote invloed gehad op de noteringen bij de wedkantoren. Eergisteren was het verschil tussen Sanders en Biden nog 8,3 (40,7 - 32,4), gisteren liep dat verschil op naar 18,6 (41,3 - 22,7). Het ‘onpartijdige’ partijbureau DNC, dat vier jaar geleden heimelijk samenwerkte met de Clinton-campagne en Sanders tegenwerkte, moet in paniek zijn. Joe Biden lijkt nu kansloos voor de Democratische nominatie. Ironisch genoeg heeft het impeachment-circus Trump niet geschaad, maar Biden wel. In de tweede Obama-termijn had Biden Oekraïne in zijn portefeuille, en het gaat er steeds sterker op lijken dat hij die positie heeft gebruikt om het eigen familiefortuin te vergroten.

Betting Odds - Democratic Presidential Nomination
pi_191361952
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 14:42 schreef Gorraay het volgende:
Het Iowa-schandaal heeft grote invloed gehad op de noteringen bij de wedkantoren. Eergisteren was het verschil tussen Sanders en Biden nog 8,3 (40,7 - 32,4), gisteren liep dat verschil op naar 18,6 (41,3 - 22,7). Het ‘onpartijdige’ partijbureau DNC, dat vier jaar geleden heimelijk samenwerkte met de Clinton-campagne en Sanders tegenwerkte, moet in paniek zijn. Joe Biden lijkt nu kansloos voor de Democratische nominatie. Ironisch genoeg heeft het impeachment-circus Trump niet geschaad, maar Biden wel. In de tweede Obama-termijn had Biden Oekraïne in zijn portefeuille, en het gaat er steeds sterker op lijken dat hij die positie heeft gebruikt om het eigen familiefortuin te vergroten.

Betting Odds - Democratic Presidential Nomination
Oh god, wat een wazig onzin verhaal zonder enige onderbouwing of bewijzen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')