oke wat ergquote:Op maandag 13 januari 2020 19:09 schreef sigme het volgende:
Disana was 66 geworden in december. Ruim 40+ dus.
Dat dusquote:Op maandag 13 januari 2020 19:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb haar nog nooit zien klagen. Als je vroeg hoe het ging zei ze ronduit 'kut', zonder erover door te gaan. Dan ben je best een kanjer.
Sterk in geest maar zwak in lichaam. Zo ken ik haar.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2020 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
Als het mij nog eens gaat lukken om mijn treinbaan echt te realiseren dan wordt er een plein of straat ofzo naar haar vernoemt.
Als het mij nog eens gaat lukken om mijn treinbaan echt te realiseren dan wordt er een plein of straat ofzo naar haar vernoemt.
Ik las een ander artikel vanmiddag en daar stond het bij. Hoe dan ook het is lief.quote:Op maandag 13 januari 2020 19:50 schreef Voxs het volgende:
@:ieniminimuis, dat was een bijzonder bericht over die Wombats. Hier het verhaal, dat begeleiden blijkt niet te kloppen, maar bijzonder is het zeker. https://www.unilad.co.uk/(...)placed-in-bushfires/
Ja , ik had nog een edit gedaan, normaal zijn ze heel territoriaal, dus heel bijzonder en lief die wombats. en mooi bericht van jequote:Op maandag 13 januari 2020 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik las een ander artikel vanmiddag en daar stond het bij. Hoe dan ook het is lief.
Een mooie gedachte SBEquote:Op maandag 13 januari 2020 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
Eerst werk vinden. Maar zoiets wil ik wel doen. Wil jij ook een steegje?quote:
hodverquote:Op maandag 13 januari 2020 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eerst werk vinden. Maar zoiets wil ik wel doen. Wil jij ook een steegje?
quote:Op maandag 13 januari 2020 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil zo'n donker guur parkjequote:Op maandag 13 januari 2020 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 januari 2020 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil zo'n donker guur parkje
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |