We kregen bericht dat Disana is overleden.quote:Op maandag 13 januari 2020 18:28 schreef Fogel het volgende:
* Fogel gaat even de laatste posts van het vorige topic lezen om dingen te begrijpen.
Ik vind het soms wel gaaf om te zien hoe veerkrachtig de natuur kan zijn.quote:Op maandag 13 januari 2020 18:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil een kleine vrolijke noot inbrengen. Wombats in Australië hebben onderdak geboden aan andere kleine zoogdieren in hun uitgebreide holen netwerken. Het is zelfs bekend dat ze de andere dieren naar binnen leiden.
Wombats
Vooral hoe dieren van verschillende soorten elkaar helpenquote:Op maandag 13 januari 2020 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel gaaf om te zien hoe veerkrachtig de natuur kan zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
quote:Op maandag 13 januari 2020 18:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We kregen bericht dat Disana is overleden.
quote:Op maandag 13 januari 2020 18:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil een kleine vrolijke noot inbrengen. Wombats in Australië hebben onderdak geboden aan andere kleine zoogdieren in hun uitgebreide holen netwerken. Het is zelfs bekend dat ze de andere dieren naar binnen leiden.
Wombats
Kunnen mensen nog wat van leren.quote:Op maandag 13 januari 2020 18:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vooral hoe dieren van verschillende soorten elkaar helpen
Ze was een hele lieve user, ondanks dat ze veel lichamelijke klachten had hoorde je haar nooit klagen.quote:Op maandag 13 januari 2020 18:33 schreef Fogel het volgende:
[..]![]()
Ik ken Disana niet, maar het is nooit fijn om mensen te verliezen.
Sterkte aan degenen die haar kennen.
Als ik zie dat ik iemand kan helpen dan doe ik dat ook.quote:
Helaas zijn mensen zoals jij een uitzondering tegenwoordig.quote:Op maandag 13 januari 2020 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik zie dat ik iemand kan helpen dan doe ik dat ook.
Tja, zo ben ik opgevoed.quote:Op maandag 13 januari 2020 18:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Helaas zijn mensen zoals jij een uitzondering tegenwoordig.
Ja inderdaad.quote:Op maandag 13 januari 2020 18:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze dezelfde voornaam.
quote:
ah dat klinkt logischquote:Op maandag 13 januari 2020 18:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, ik dacht dat mootie antwoordde op mijn opmerking dat er waarschijnlijk een gezin achtergelaten werd en daarbij ltb typte i.p.v. l2b.
Ik schrik hier toch van, ik weet Disana was al jaren ziek rust zacht Disanaquote:Op maandag 13 januari 2020 18:24 schreef Voxs het volgende:
Disana is, na moedige strijd, vrijdag overleden.
[ afbeelding ]
Dat weten we niet, te jong in ieder geval.quote:
Ja, je weet het en toch komt het keihard binnen.quote:Op maandag 13 januari 2020 18:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik schrik hier toch van, ik weet Disana was al jaren ziek rust zacht Disana
Ja ze was een bikkel nooit klagen zo triestquote:Op maandag 13 januari 2020 18:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, je weet het en toch komt het keihard binnen.
Ja, ondanks het weten. Sterktequote:Op maandag 13 januari 2020 18:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik schrik hier toch van, ik weet Disana was al jaren ziek rust zacht Disana
quote:Op maandag 13 januari 2020 18:24 schreef Voxs het volgende:
Disana is, na moedige strijd, vrijdag overleden.
[ afbeelding ]
Dat was ze zeker. Een half jaar geleden zei ik al tegen haar dat ik hoopte dat ze snel een nieuwe nier voor haar werd gevonden. Toen vertelde ze al dat ze al te zwak was om die operatie te ondergaan.quote:Op maandag 13 januari 2020 18:58 schreef oma-Nijn het volgende:
Veel sterkte voor iedereen. Ze was een prettige user. 😢
Ze was iemand die haar ziekte niet ontkende, maar er ook nooit zielig over deed. Mooi mensquote:Op maandag 13 januari 2020 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was ze zeker. Een half jaar geleden zei ik al tegen haar dat ik hoopte dat ze snel een nieuwe nier voor haar werd gevonden. Toen vertelde ze al dat ze al te zwak was om die operatie te ondergaan.
Heb haar nog nooit zien klagen. Als je vroeg hoe het ging zei ze ronduit 'kut', zonder erover door te gaan. Dan ben je best een kanjer.quote:Op maandag 13 januari 2020 19:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Ze was iemand die haar ziekte niet ontkende, maar er ook nooit zielig over deed. Mooi mens
Ik vind 66 best nog jong.quote:Op maandag 13 januari 2020 19:09 schreef sigme het volgende:
Disana was 66 geworden in december. Ruim 40+ dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.botkanker
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2020 19:16:15 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |