We kregen bericht dat Disana is overleden.quote:Op maandag 13 januari 2020 18:28 schreef Fogel het volgende:
* Fogel gaat even de laatste posts van het vorige topic lezen om dingen te begrijpen.
Ik vind het soms wel gaaf om te zien hoe veerkrachtig de natuur kan zijn.quote:Op maandag 13 januari 2020 18:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil een kleine vrolijke noot inbrengen. Wombats in Australië hebben onderdak geboden aan andere kleine zoogdieren in hun uitgebreide holen netwerken. Het is zelfs bekend dat ze de andere dieren naar binnen leiden.
Wombats
Vooral hoe dieren van verschillende soorten elkaar helpenquote:Op maandag 13 januari 2020 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel gaaf om te zien hoe veerkrachtig de natuur kan zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
quote:Op maandag 13 januari 2020 18:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We kregen bericht dat Disana is overleden.
quote:Op maandag 13 januari 2020 18:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil een kleine vrolijke noot inbrengen. Wombats in Australië hebben onderdak geboden aan andere kleine zoogdieren in hun uitgebreide holen netwerken. Het is zelfs bekend dat ze de andere dieren naar binnen leiden.
Wombats
Kunnen mensen nog wat van leren.quote:Op maandag 13 januari 2020 18:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vooral hoe dieren van verschillende soorten elkaar helpen
Ze was een hele lieve user, ondanks dat ze veel lichamelijke klachten had hoorde je haar nooit klagen.quote:Op maandag 13 januari 2020 18:33 schreef Fogel het volgende:
[..]![]()
Ik ken Disana niet, maar het is nooit fijn om mensen te verliezen.
Sterkte aan degenen die haar kennen.
Als ik zie dat ik iemand kan helpen dan doe ik dat ook.quote:
Helaas zijn mensen zoals jij een uitzondering tegenwoordig.quote:Op maandag 13 januari 2020 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik zie dat ik iemand kan helpen dan doe ik dat ook.
Tja, zo ben ik opgevoed.quote:Op maandag 13 januari 2020 18:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Helaas zijn mensen zoals jij een uitzondering tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |