Jaquote:Op maandag 13 januari 2020 21:46 schreef pullup het volgende:
Het beste kan je beginnen met een short story BDS
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Een soort energieschild waarachter je je kunt verschuilen, geloof ik.
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat Pullup al zei het worden short storries met een hoofd charaterquote:Op maandag 13 januari 2020 21:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, moet je doen. Het beginnen is het lastigst. Heb je die hoofdlijnen al op 'papier' gezet?
Heb ik niet nodig. Ik ben al leuk genoeg van mezelf.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1 op! Kijk! Hoestbui!quote:Op maandag 13 januari 2020 21:41 schreef tonja het volgende:
[..]
De ervaring leert dat dat meestal niet het geval is
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat Pullup al zei het worden short storries met een hoofd charater
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die is leuk!quote:Op maandag 13 januari 2020 21:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1 op! Kijk! Hoestbui!![]()
[ afbeelding ]
Hoofd bij de shisha loungequote:Op maandag 13 januari 2020 21:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik geloof je meteenquote:Op maandag 13 januari 2020 21:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb fantasie genoeg voor rare shit
Korte verhalen over iemand die op zijn dak woont en rond de lantaarnpaal in de brandgang gebeuren allemaal parranormale dingenquote:Op maandag 13 januari 2020 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen
Dus het worden fantasieverhalen?
Ik herken e.e.a.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Korte verhalen over iemand die op zijn dak woont en rond de lantaarnpaal in de brandgang gebeuren allemaal parranormale dingen
je foto'squote:Op maandag 13 januari 2020 21:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Korte verhalen over iemand die op zijn dak woont en rond de lantaarnpaal in de brandgang gebeuren allemaal parranormale dingen
Cool!quote:Op maandag 13 januari 2020 21:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Het klinkt lekker mysterieus.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die lantaren paal word dus eigenlijk het center punt
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Steeds die sluikreclame.![]()
[ afbeelding ]
Oh dat bedoelde jequote:Op maandag 13 januari 2020 21:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Steeds die sluikreclame.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 januari 2020 22:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb al een personage die overal bier uit de tuinen jat
Gebaseerd op Badeend ? oh nee dat was ondergoedquote:Op maandag 13 januari 2020 22:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die gozers uit Maaskantje hebben al wat films.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Misschien kunnen de verhalen over die dakterrorist ook verfilmd worden.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:03 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die gozers uit Maaskantje hebben al wat films.
Het is geen autobiografie?quote:Op maandag 13 januari 2020 22:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Badeend jat ondergoed uit tuinen?quote:Op maandag 13 januari 2020 22:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gebaseerd op Badeend ? oh nee dat was ondergoed
Ik heb zomaar het vermoeden dat dat verhaal een tikje anders zitquote:
Daar staat mij ook iets van bij. En dan bij voorkeur van die grote, huidskleurige tailleslips.quote:
Is er ook een personage die bergen AH kersthuisjes heeftquote:Op maandag 13 januari 2020 22:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb ook al een ander personage die snachts tuinkabouters in tuinen zet
Een verfrissende combiquote:Op maandag 13 januari 2020 22:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het word dus grappig maar ook parranormaal
quote:Op maandag 13 januari 2020 22:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is er ook een personage die bergen AH kersthuisjes heeft
Mootie weet zelfs de details, ik geloof haar.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het vermoeden dat dat verhaal een tikje anders zit
Een Benidorm Bastard.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is er ook een personage die bergen AH kersthuisjes heeft
Die deden het hemquote:Op maandag 13 januari 2020 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mootie weet zelfs de details, ik geloof haar.
Ik denk als er een grote ieniminimuis pop boven je bed staat zoals mijn ui dat ik dan ook eng benquote:
Groot is zijn lievelings,, hoe groter hoe beterquote:Op maandag 13 januari 2020 22:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij bent veilig alleen kleinere maten
Arme Pipoquote:Op maandag 13 januari 2020 22:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik mep serieus iedere clown die dichter als 2 meter in mn buurt komt in mekaar
Jij kijkt toch alleen maar naar (let op Mootz) je eigen postsquote:
Da's het beste.quote:
Daar moet jij voor zorgen natuurlijk.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh een spannend verhaal over een bezemkast
Nee hoor, daar heb ik een hele stoere kat voorquote:Op maandag 13 januari 2020 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk als er een grote ieniminimuis pop boven je bed staat zoals mijn ui dat ik dan ook eng ben
Grote jongen!quote:Op maandag 13 januari 2020 22:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij kijkt toch alleen maar naar (let op Mootz) je eigen posts
Hoe is het met Puck?quote:Op maandag 13 januari 2020 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, daar heb ik een hele stoere kat voor
Dat is wel een dingetje voor sommige users hier ja.quote:
Dat lijkt me verstandig jaquote:Op maandag 13 januari 2020 22:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik moet ff wat dingen noteren voordat ik het vergeet lol
Een zwarte kat? Dat is zeker geinspireerd om mijn Tom?quote:Op maandag 13 januari 2020 22:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een onsterfelijke kat die door de tuinen loopt word ook een personage
Ik ben vaak te lui om aan te passenquote:Op maandag 13 januari 2020 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel een dingetje voor sommige users hier ja.
Ik had een tijdje geleden een andere, daar werd niet goed op gereageerd
En je past het weer aan dan?quote:Op maandag 13 januari 2020 22:14 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2020 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel een dingetje voor sommige users hier ja.
quote:Op maandag 13 januari 2020 22:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een onsterfelijke kat die door de tuinen loopt word ook een personage
Goed idee!quote:Op maandag 13 januari 2020 22:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik moet ff wat dingen noteren voordat ik het vergeet lol
Puck huppelt weer vrolijk rond. Hij krijgt nog wel antibiotica, kuurtje afmaken maar. En pijnstiller, maar morgen even kijken of dat nog nodig is.quote:
Ohw ik had de kat wel goed, maar de eigenares nietquote:Op maandag 13 januari 2020 22:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Puck huppelt weer vrolijk rond. Hij krijgt nog wel antibiotica, kuurtje afmaken maar. En pijnstiller, maar morgen even kijken of dat nog nodig is.
Ik vind het niet erg dat je mij met Deisyy verwardquote:Op maandag 13 januari 2020 22:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw ik had de kat wel goed, maar de eigenares niet![]()
Fijn dat het goed gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |