Grote jongen!quote:Op maandag 13 januari 2020 22:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij kijkt toch alleen maar naar (let op Mootz) je eigen posts
Hoe is het met Puck?quote:Op maandag 13 januari 2020 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, daar heb ik een hele stoere kat voor
Dat is wel een dingetje voor sommige users hier ja.quote:
Dat lijkt me verstandig jaquote:Op maandag 13 januari 2020 22:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik moet ff wat dingen noteren voordat ik het vergeet lol
Een zwarte kat? Dat is zeker geinspireerd om mijn Tom?quote:Op maandag 13 januari 2020 22:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een onsterfelijke kat die door de tuinen loopt word ook een personage
Ik ben vaak te lui om aan te passenquote:Op maandag 13 januari 2020 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel een dingetje voor sommige users hier ja.
Ik had een tijdje geleden een andere, daar werd niet goed op gereageerd
En je past het weer aan dan?quote:Op maandag 13 januari 2020 22:14 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2020 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel een dingetje voor sommige users hier ja.
quote:Op maandag 13 januari 2020 22:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een onsterfelijke kat die door de tuinen loopt word ook een personage
Goed idee!quote:Op maandag 13 januari 2020 22:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik moet ff wat dingen noteren voordat ik het vergeet lol
Puck huppelt weer vrolijk rond. Hij krijgt nog wel antibiotica, kuurtje afmaken maar. En pijnstiller, maar morgen even kijken of dat nog nodig is.quote:
Ohw ik had de kat wel goed, maar de eigenares nietquote:Op maandag 13 januari 2020 22:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Puck huppelt weer vrolijk rond. Hij krijgt nog wel antibiotica, kuurtje afmaken maar. En pijnstiller, maar morgen even kijken of dat nog nodig is.
Ik vind het niet erg dat je mij met Deisyy verwardquote:Op maandag 13 januari 2020 22:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw ik had de kat wel goed, maar de eigenares niet![]()
Fijn dat het goed gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |