Het klinkt lekker mysterieus.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die lantaren paal word dus eigenlijk het center punt
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Steeds die sluikreclame.![]()
[ afbeelding ]
Oh dat bedoelde jequote:Op maandag 13 januari 2020 21:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Steeds die sluikreclame.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 januari 2020 22:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb al een personage die overal bier uit de tuinen jat
Gebaseerd op Badeend ? oh nee dat was ondergoedquote:Op maandag 13 januari 2020 22:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die gozers uit Maaskantje hebben al wat films.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Misschien kunnen de verhalen over die dakterrorist ook verfilmd worden.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:03 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die gozers uit Maaskantje hebben al wat films.
Het is geen autobiografie?quote:Op maandag 13 januari 2020 22:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Badeend jat ondergoed uit tuinen?quote:Op maandag 13 januari 2020 22:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gebaseerd op Badeend ? oh nee dat was ondergoed
Ik heb zomaar het vermoeden dat dat verhaal een tikje anders zitquote:
Daar staat mij ook iets van bij. En dan bij voorkeur van die grote, huidskleurige tailleslips.quote:
Is er ook een personage die bergen AH kersthuisjes heeftquote:Op maandag 13 januari 2020 22:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb ook al een ander personage die snachts tuinkabouters in tuinen zet
Een verfrissende combiquote:Op maandag 13 januari 2020 22:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het word dus grappig maar ook parranormaal
quote:Op maandag 13 januari 2020 22:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is er ook een personage die bergen AH kersthuisjes heeft
Mootie weet zelfs de details, ik geloof haar.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het vermoeden dat dat verhaal een tikje anders zit
Een Benidorm Bastard.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is er ook een personage die bergen AH kersthuisjes heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |