Ik hoop het serieus want hoe leuk is het als de presentatoren en commentatoren dat allemaal hardop mogen gaan roepen bij de aankondiging. Ik wil Edsiel dit weleens horen zeggen zonder de slappe lach te krijgen.quote:Op maandag 13 januari 2020 16:23 schreef Cyan9 het volgende:
Zo'n naam wekt bij mij altijd irritatie op, maar wie weet.. Misschien is hun inzending wel briljant.
Ze hebben denk ik wel flinke concurrentie van o.a. de Tsjechische Lana del Rey.quote:Op maandag 13 januari 2020 16:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het serieus want hoe leuk is het als de presentatoren en commentatoren dat allemaal hardop mogen gaan roepen bij de aankondiging. Ik wil Edsiel dit weleens horen zeggen zonder de slappe lach te krijgen.![]()
Leuk dat ze weer meedoet! Hopelijk heeft ze weer een goed nummer.quote:Op maandag 13 januari 2020 15:22 schreef Nashipeer het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar Barbora. Ik vind True Colours nog steeds mooi en luister er soms nog naar i.t.t. Friend of a friend
JA! True Colors is echt een mooi nummer. Heel erg Lana Del Rey achtig en dat is gewoonquote:Op maandag 13 januari 2020 15:22 schreef Nashipeer het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar Barbora. Ik vind True Colours nog steeds mooi en luister er soms nog naar i.t.t. Friend of a friend
quote:Op maandag 13 januari 2020 16:48 schreef Greys het volgende:
Ik hoop () echt dat ze een fantastisch lied hebben.
I’m hoping for a crap song actually.quote:Op maandag 13 januari 2020 16:48 schreef Greys het volgende:
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat ze met een spetterend optreden gaan komen. En dan druk ik me zacht uit.quote:Op maandag 13 januari 2020 16:48 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2020 18:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat ze met een spetterend optreden gaan komen. En dan druk ik me zacht uit.
Ik denk dat dit hooguit een flinkequote:Op maandag 13 januari 2020 18:47 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Denk dat die naam van de EBU niet mag
Trackshittaz mocht in 2012 ook dus ik denk dat dit ook wel magquote:Op maandag 13 januari 2020 18:47 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Denk dat die naam van de EBU niet mag
quote:Op maandag 13 januari 2020 18:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat ze met een spetterend optreden gaan komen. En dan druk ik me zacht uit.
Trust me dat hebben ze. En deze gasten zijn echt niet de minste muzikanten, die drummer op z'n Instagram en gitarist kan er echt wat van. Het ding met punk cultuur is vaak een beetje schoppen tegen de maatschappij, zal me daarom niks verbazen dat de naam bijvoorbeeld te maken heeft met dat celebs ook kakken en dat iedereen gewoon gelijk is.quote:Op maandag 13 januari 2020 18:08 schreef ijs_beer het volgende:
Ik hoop oprecht dat ze schijt hebben aan alle vooroordelen die zo'n naam oproept.
Nou! Oeh!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |