hoezo trekken die dat aan? zijn niet de vakken die ik verwacht had, eerder maatschappijleer of biologie ofzoquote:Op zondag 12 januari 2020 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:TS
Bij ons is het gewoon een kwestie van de klassen Economie en Ondernemen vermijden.
De rest van de kinderen is een stuk aangenamer.
Veel allochtonen bij die vakkenquote:Op zondag 12 januari 2020 22:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
hoezo trekken die dat aan? zijn niet de vakken die ik verwacht had, eerder maatschappijleer of biologie ofzo
reacties op deze tweet zijn echt heerlijktwitter:xbethdeakin twitterde op zaterdag 11-01-2020 om 01:41:32Wow fight In kens kebab https://t.co/WcvGgE2kqY reageer retweet
Die vent blijft gewoon chill zijn kebabje opetenquote:Op maandag 13 januari 2020 00:58 schreef naatje_1 het volgende:
reacties op deze tweet zijn echt heerlijktwitter:xbethdeakin twitterde op zaterdag 11-01-2020 om 01:41:32Wow fight In kens kebab https://t.co/WcvGgE2kqY reageer retweet
maar de memes die mensen ervan maken zijn ook heerlijkquote:Op maandag 13 januari 2020 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die vent blijft gewoon chill zijn kebabje opetenWat een god
ugh die sander phillipse is echt de meest vreselijke persoon die ik ken, nog irritanter dan arzuquote:Op maandag 13 januari 2020 01:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar de memes die mensen ervan maken zijn ook heerlijken die knakker die zwaait naar de camera
ze zijn allebei equally annoyingquote:Op maandag 13 januari 2020 01:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ugh die sander phillipse is echt de meest vreselijke persoon die ik ken, nog irritanter dan arzu
Wat Orwelliaans van jequote:
Messias is goedquote:
voorspelbaarquote:
Dracula is bbc.quote:
Ja heb al 1 aflevering gekekenquote:
eindelijk iets serieus over vampieren en geen tienermeuk.quote:
Heb boek al gelezen dus wist plot al wel redelijkquote:Op maandag 13 januari 2020 02:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
eindelijk iets serieus over vampieren en geen tienermeuk.
opschepperquote:Op maandag 13 januari 2020 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb boek al gelezen dus wist plot al wel redelijk
Had eigenlijk moeten vragen waarom Mikey geen Messias wilde kijken maar ik kon het antwoord al radenquote:
Omdat het saai is missquote:Op maandag 13 januari 2020 11:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had eigenlijk moeten vragen waarom Mikey geen Messias wilde kijken maar ik kon het antwoord al raden
Elke aflevering staat niet in het teken van de aarde die vernietigd wordt en Goku en zijn vriendjes gaan iedereen redden maar saai is het nietquote:
Moet nog 1 aflevering. Topserie!quote:Op maandag 13 januari 2020 11:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had eigenlijk moeten vragen waarom Mikey geen Messias wilde kijken maar ik kon het antwoord al raden
Je gunt die vrouw met dat zieke kind toch ook echt een nare ziekte he. Wat een gekquote:Op maandag 13 januari 2020 12:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet nog 1 aflevering. Topserie!
quote:Op maandag 13 januari 2020 12:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gunt die vrouw met dat zieke kind toch ook echt een nare ziekte he. Wat een gek
Nope.Laatste aflevering sluit alles afquote:Op maandag 13 januari 2020 12:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Komt wel een seizoen 2. Kan niet anders
Dat maakt het dus saai. Geen actie, geen verhaallijn, geen drama, geen kamehameha...quote:Op maandag 13 januari 2020 11:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke aflevering staat niet in het teken van de aarde die vernietigd wordt en Goku en zijn vriendjes gaan iedereen redden maar saai is het niet
Geen verhaallijn?quote:Op maandag 13 januari 2020 13:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat maakt het dus saai. Geen actie, geen verhaallijn, geen drama, geen kamehameha...
Gewoon een man met een slechte kapper die op zoek is naar problemen. Daar heb je miljoenen series van
quote:Op maandag 13 januari 2020 13:48 schreef naatje_1 het volgende:
Al onze medewerkers zijn in gesprek, een ogenblik geduld alstublieft
Kunnen ze niet een leuke spotifyplaylist als wachtmuziekje doen bij de belastingtelefoon?
ik heb daar over gelezen een homofiele Jezus Christus toch?quote:Op maandag 13 januari 2020 11:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je ietwat verkeerd geïnformeerd bent.quote:Op maandag 13 januari 2020 13:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik heb daar over gelezen een homofiele Jezus Christus toch?
oh dan misschien wel interessant.quote:Op maandag 13 januari 2020 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je ietwat verkeerd geïnformeerd bent.
In dit fictieve verhaal onderzoekt een argwanende CIA-agente een charismatische man die een spirituele beweging in gang zet en politieke onrust veroorzaakt.
quote:Op maandag 13 januari 2020 14:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Houd eens op met mij steeds te mentionen in dat afvoerputje met debiele users.
Wow dit zeg jij over je eigen users in je eigen subforum?quote:Op maandag 13 januari 2020 14:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Houd eens op met mij steeds te mentionen in dat afvoerputje met debiele users.
Zit nu aflevering 2 te kijken en ik vind het ook wel wat tegenvallen ja. Vond eerste aflevering wel aardigquote:
Qua productiewaarde en dergelijke is het top. Acteurs redelijk, jammer van de accenten die nooit consistent zijn.quote:Op maandag 13 januari 2020 15:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit nu aflevering 2 te kijken en ik vind het ook wel wat tegenvallen ja. Vond eerste aflevering wel aardig
Heh watquote:Op maandag 13 januari 2020 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral herhalen dat iedereen biseksueel is
Ik vind het wel lief dat je mijn reactie serieus neemt. Ik voel me bijna schuldig nu zelfsquote:Op maandag 13 januari 2020 13:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen verhaallijn?Wat
Dat je het saai vind omdat je elke seconde in een film of serie actie wilt prima, maar natuurlijk heeft het een verhaallijn.
Knap dat je het gemist hebt.quote:Op maandag 13 januari 2020 15:23 schreef Fok-it het volgende:
Jij kijkt volgens mij zo anders naar een serie dan anderen
Ja die non die hem vroeg of hij seks had gehad met hem. Tuurlijk. Maar ik vond het de serie zelf niet enorm overheersen ofzoquote:Op maandag 13 januari 2020 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knap dat je het gemist hebt.
Zat geloof ik in het eerste kwartier al 3 keer
Wut?quote:Op zondag 12 januari 2020 22:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
BEN SHAPIRO OWNS LIBTARD HD NOSCOPE GTA V MONEY GLITC
Vond er niks aan. Beetje een paar van die gebaarde hippies die interessant doen. Die serie is vergelijkbaar met Sons of Anarchy. Begint goed, maar het gaat al snel bergafwaartsquote:Op maandag 13 januari 2020 17:04 schreef Solotovski het volgende:
Ik ben dus met Vikings begonnen en gvd wat lekker bruut en hard
Gewoon een klooster binnenvallen en alle monniken afslachten
5 seizoenen genot
Ik ben dit weekend begonnen aan seizoen 5.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:04 schreef Solotovski het volgende:
5 seizoenen genot
Dat van SOA ben ik wel met je eens ja, al heb ik wel van elk seizoen genotenquote:Op maandag 13 januari 2020 17:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vond er niks aan. Beetje een paar van die gebaarde hippies die interessant doen. Die serie is vergelijkbaar met Sons of Anarchy. Begint goed, maar het gaat al snel bergafwaarts
Ik ben nog maar bij afl 3 joh hahahaquote:Op maandag 13 januari 2020 17:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend begonnen aan seizoen 5.
Inderdaad een heerlijke testosteron-serie![]()
Heb je alle seizoenen bekeken?
Seizoen 5 is anders weer ouderwets hardquote:Op maandag 13 januari 2020 17:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vond er niks aan. Beetje een paar van die gebaarde hippies die interessant doen. Die serie is vergelijkbaar met Sons of Anarchy. Begint goed, maar het gaat al snel bergafwaarts
Van seizoen 5?quote:Op maandag 13 januari 2020 17:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ben nog maar bij afl 3 joh hahaha
Ow wacht .... nu zie ik t pasquote:Op maandag 13 januari 2020 17:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ben nog maar bij afl 3 joh hahaha
Heb ik geen tijd voor om dat allemaal te gaan zitten kijkenquote:Op maandag 13 januari 2020 17:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Seizoen 5 is anders weer ouderwets hard
Nog veel genot te gaan dusquote:Op maandag 13 januari 2020 17:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ow wacht .... nu zie ik t pas
Absoluut. Er komt inderdaad nog ergens een dipje. Daar moet je even doorheen. Daarna wordt het weer slacht- en neukpartijen.quote:
Het kon mij niet bekoren.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:04 schreef Solotovski het volgende:
5 seizoenen genot
Heb me er niet aan kunnen storenquote:Op maandag 13 januari 2020 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knap dat je het gemist hebt.
Zat geloof ik in het eerste kwartier al 3 keer
Wat ordinairquote:Op maandag 13 januari 2020 17:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Absoluut. Er komt inderdaad nog ergens een dipje. Daar moet je even doorheen. Daarna wordt het weer slacht- en neukpartijen.
Moet jij wetenquote:Op maandag 13 januari 2020 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het kon mij niet bekoren.
Niet waar.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gvd volgens mij heeft ama mijn post geedit
Wat?quote:Op maandag 13 januari 2020 17:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gvd volgens mij heeft ama mijn post geedit
Ook last van het sammz syndroom. Komt een keer liefde tegen en sluit zich gelijk af van fok. Eeuwig zondequote:
Ik voel me vies matig. Misselijk als een malle.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:44 schreef Kiid het volgende:
Gaan we nog wat beleven met zijn allen vanavond vrienden? Ik ga zometeen een tukje doen denk ik
Niet raar na al dat gefap op Nikkie en nu dit nieuwsquote:Op maandag 13 januari 2020 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel me vies matig. Misselijk als een malle.
Heb net lekker een uurtje zitten gamen. Misschien zo nog even een paar bladzijden in mijn boek lezen.
Herkenbaar. Ik duik lekker mijn nest in vriendquote:Op maandag 13 januari 2020 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel me vies matig. Misselijk als een malle.
Heb net lekker een uurtje zitten gamen. Misschien zo nog even een paar bladzijden in mijn boek lezen.
Ik krijg het net mee, ja.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet raar na al dat gefap op Nikkie en nu dit nieuws
Lullig voor zijn vriend welquote:Op maandag 13 januari 2020 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik krijg het net mee, ja.
Affreus.
Ik las op wikipedia dat ze sinds haar tienerjaren hormoontherapie krijgt/heeft gekregen.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:23 schreef CharlesKinbote het volgende:
is nikkie nou geboren als man en onthult ze dat nu pas of wil ze genderchirurgie ondergaan om man te worden
Pff zit gelukkig nu in de treinquote:Op dinsdag 14 januari 2020 06:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey vriendje. Wat een SCHIJTWEER!!
Alleen al vanwege dit woord wil ik niet fuseren met verstandelijk beperktenquote:
Omdat niet iedereen met dat type users in een topic wil zitten want dan posten ze daar wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:13 schreef Mikeytt het volgende:
Waarom niet gewoon fuseren met dodetoppaspel
Gianniquote:
Lolquote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeeuuuuyyy je bent gemist
helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen met dat type users in een topic wil zitten want dan posten ze daar wel.
[..]
Gianni
[..]
Lol
Ik rijd liever zelf auto. Geen reet meer aan zo op deze manier.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:56 schreef Roepstand het volgende:
Blijft een bijzonder gezicht, iemand zijn Tesla zien parkeren met zijn telefoon, terwijl hij zelf naast de auto staat.
nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:56 schreef Roepstand het volgende:
Blijft een bijzonder gezicht, iemand zijn Tesla zien parkeren met zijn telefoon, terwijl hij zelf naast de auto staat.
Dat is alleen maar grappigquote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog nooit gezien.
alleen scheldende tesla rijders als ze weer bij een bezette laadpaal staan.
Same. In dit geval was het een krappe parkeerplek, als je daar met een normale auto ging staan mocht je via de kofferbak de auto verlaten.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik rijd liever zelf auto. Geen reet meer aan zo op deze manier.
Oh das wel kut ja. Vaak genoeg via de bijrijder kant in moeten stappen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:06 schreef Roepstand het volgende:
[..]
Same. In dit geval was het een krappe parkeerplek, als je daar met een normale auto ging staan mocht je via de kofferbak de auto verlaten.
Oh, dan laat ik de handrem even los zodat de auto naar achter kan rollen en stap ik op de normale manier in.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh das wel kut ja. Vaak genoeg via de bijrijder kant in moeten stappen.
Als je het maar vaak genoeg doet, leer je het vanzelf.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:08 schreef Kiid het volgende:
Dat zou wat voor mij zijn. Ben een ramp met fileparkeren
Moet ook maar net kunnen daar waar je staatquote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:10 schreef Roepstand het volgende:
[..]
Oh, dan laat ik de handrem even los zodat de auto naar achter kan rollen en stap ik op de normale manier in.
[..]
Als je het maar vaak genoeg doet, leer je het vanzelf.
true, maar het is ook wel de reden dat ik niet snel elektrisch zal gaan rijden.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is alleen maar grappig
Zal je net zien dat ik hem achteruit tegen die Tesla aan schuif. Nee, dankje. Ik rijd nog wel een rondjequote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:10 schreef Roepstand het volgende:
[..]
Oh, dan laat ik de handrem even los zodat de auto naar achter kan rollen en stap ik op de normale manier in.
[..]
Als je het maar vaak genoeg doet, leer je het vanzelf.
Nee wij ook niet. Beide auto's zijn ook nog redelijk nieuw.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
true, maar het is ook wel de reden dat ik niet snel elektrisch zal gaan rijden.
Dit, en wonen in een buurt met veel appartementen, weinig parkeerplekken en nog minder laadpalen. Niemand die zijn wagen elders parkeert wanneer de accu weer vol is, al is het alleen door een tekort aan parkeerplaatsen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
true, maar het is ook wel de reden dat ik niet snel elektrisch zal gaan rijden.
Bij het fileparkeren bedoel je? Ik heb het over parkeervakken, waar je naast elkaar staat ;-)quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal je net zien dat ik hem achteruit tegen die Tesla aan schuif. Nee, dankje. Ik rijd nog wel een rondje
Dat is wel een genot hoor moet ik zeggen. Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:19 schreef Roepstand het volgende:
Plus, tegenwoordig heb je vaak je sensoren en camera's die daar bij helpen, al heeft uiteraard niet elke auto die luxe.
Kijk mijn mooie tagjequote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is wel een genot hoor moet ik zeggen. Dat dan weer wel.
Dat is zo fijn hequote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:19 schreef Roepstand het volgende:
Plus, tegenwoordig heb je vaak je sensoren en camera's die daar bij helpen, al heeft uiteraard niet elke auto die luxe.
Ja of mistig isquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Soms alleen wel hinderlijk als het regent.
Haha nicequote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kijk mijn mooie tagje
Wil jij er ook een?
Ik heb een 207 dus die heeft dat niet vriendquote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:19 schreef Roepstand het volgende:
Opschepperquote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee wij ook niet. Beide auto's zijn ook nog redelijk nieuw.
Waarom noemen ze cr7 dan altijd arrogant als het gewoon de waarheid is?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is gewoon de waarheid. Kan ik niks aan doen.
Dat is gewoon een homoquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom noemen ze cr7 dan altijd arrogant als het gewoon de waarheid is?
Dat is Beugelsdijkquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haten op de absolute GOAT van het voetbal
Vaak wel. Hoewel de sensoren soms ook wel vervelend zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is wel een genot hoor moet ik zeggen. Dat dan weer wel.
Je bent zelf fijnquote:
Wie haat er op Zlatan?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haten op de absolute GOAT van het voetbal
Piepquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:35 schreef Roepstand het volgende:
[..]
Vaak wel. Hoewel de sensoren soms ook wel vervelend zijn.
JA AUTO, IK ZIE DAT ER EEN BETONNEN MUUR VOOR MIJ STAAT
[..]
Je bent zelf fijn
[..]
Wie haat er op Zlatan?
Ze heeft heul geen afspraak met mij vandaagquote:
Ik kijk nooit FBquote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:10 schreef Fok-it het volgende:
Wat een gekkies in FB. Ik begin haast te geloven dat Aloa een genie is vergeleken hiermee
Wat zei je, hier heb je een lijntje?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:18 schreef Solotovski het volgende:
Een klein jochie van een jaar of 14 vroeg of ik een sigaret voor hem had haha
Niemand heeft dan ook ooit klaagt over jouquote:
Nee, ik gaf hem 4 sigaretten en een aanstekerquote:
Terecht ook. Er valt niks aan mij op te merkenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand heeft dan ook ooit klaagt over jou
Denk dat @Amarantha hem wel begrijpt. In Drenthe gebruiken ze wel vaker geen ge voor een werkwoordquote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Terecht ook. Er valt niks aan mij op te merken
Overigens wel een rare zin
Oh, oke. Ik woon gewoon in Nederlandquote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat @:Amarantha hem wel begrijpt. In Drenthe gebruiken ze wel vaker geen ge voor een werkwoord
Was wel even spannend. Loka was haar telefoon verloren met de pasjes.quote:
Ik wil haar wel ff voor je appenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wil je al weken iets vertellen maar je bent er nooit
Dat ik een echte baan hebquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat wilde je haar vertellen maat?
Dat valt dan ook wel weer meequote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Dikke monies binnenharken nu.
DM danquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wil je al weken iets vertellen maar je bent er nooit
Laat mij het dan met haar proberen broerquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee hoor heb flippie zelf ook niet
Jij bent al gelukkig in de liefde geef dat niet opquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laat mij het dan met haar proberen broer
Je hebt gelijk. Soms vergeet je dat al snelquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent al gelukkig in de liefde geef dat niet op
Vertel haar nu hoeveel je van haar houdtquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Soms vergeet je dat al snel
Gedaanquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vertel haar nu hoeveel je van haar houdt
40+ on tourquote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:10 schreef Fok-it het volgende:
Wat een gekkies in FB. Ik begin haast te geloven dat Aloa een genie is vergeleken hiermee
Wat is die Mario voor compleet krankzinnig figuur johquote:
Dat zijn dus mensen die het niet hebben begrepen, in alle opzichtenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is die Mario voor compleet krankzinnig figuur joh
Ik krijg steeds meer het gevoel dat FOK! de ontmoetingsplek is voor mensen die het niet hebben begrepenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zijn dus mensen die het niet hebben begrepen, in alle opzichten
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het gevoel dat FOK! de ontmoetingsplek is voor mensen die het niet hebben begrepen
okequote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
@:Dr.Mikey
Als we dan toch gaan mentionen
@mario390quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wat is met jou idiot?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dag dagquote:
Verblas?quote:
Wist niet dat je de Gandhi van dit forum was Mikeyquote:
Rtquote:Op woensdag 15 januari 2020 14:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beetje klooien met Excel en databases
Oh ik vind het juist leukquote:Op woensdag 15 januari 2020 14:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Rt
Al haat ik Excel met passie. Ingewikkeld kut systeem
excel is echt niet ingewikkeld. Zolang je wegblijft bij macro's is het echt niet moeilijkquote:Op woensdag 15 januari 2020 14:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Rt
Al haat ik Excel met passie. Ingewikkeld kut systeem
Dat doet je boy ook. Ik moet ermee werken, maar ik ga liever freestylenquote:Op woensdag 15 januari 2020 14:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
excel is echt niet ingewikkeld. Zolang je wegblijft bij macro's is het echt niet moeilijk
Vind je het leukquote:Op woensdag 15 januari 2020 14:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beetje klooien met Excel en databases
Maar Mort even serieus, ben blij voor je dat je een goede baan hebt gevondenquote:Op woensdag 15 januari 2020 17:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja beetje meer nadenken en leer heel veel
Ook al veel ruimte voor eigen inbreng
Thx maatquote:Op woensdag 15 januari 2020 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar Mort even serieus, ben blij voor je dat je een goede baan hebt gevonden
Ik ben niet thuis in dat wereldje, als pauper.quote:
Je bent een schatjequote:
Blij om te horen en goed dat er ruimte is voor eigen inbreng.quote:Op woensdag 15 januari 2020 17:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja beetje meer nadenken en leer heel veel
Ook al veel ruimte voor eigen inbreng
Die ging primaquote:Op woensdag 15 januari 2020 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis in dat wereldje, als pauper.
Ging deze keer solli beter?
We verraden je niet maat.quote:Op woensdag 15 januari 2020 17:37 schreef Mortaxx het volgende:
Maar nu zeg ik alweer te veel. Niet de bedoeling dat al m'n rare praat hier te linken is
Klinkt niet goed vriendquote:Op woensdag 15 januari 2020 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka staat lekker Pools te koken.
Worst, zelfgemaakte pierogi en kool
Jammer van de matige geluidskwaliteit.quote:
Vertel waar?quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt wel thuisbezorgd voor snoepjes ja.
Ama heeft alles opgegetenquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Behalve in Emmen, want daar is alles op...
Heel gek
Vind haar best stevigquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En toch niet dik.. hoe kan dat dan
quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En toch niet dik.. hoe kan dat dan
plz.. je bent 50 kg of zoquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:29 schreef Amarantha het volgende:
Vriendin ook tegen me: Wat zie je er slank uit Ama!
Haha nog nooit zo hard gelachen.
Jij bent ietwat naief wanneer het op Ama neerkomtquote:
+100quote:
Ja van jou toch, met die paperclip door je kin?quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:31 schreef Amarantha het volgende:
Weet niet van wie jij foto's hebt gezien.
Lol, ja.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja van jou toch, met die paperclip door je kin?
Nee toch?quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent ietwat naief wanneer het op Ama neerkomt
Kom op man... da's echt NET 55 kg...quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kom op man... da's echt NET 55 kg...
Ja of 't is photoshop...
Ja sorry man ben niet zo dun als je dacht, teleurstellend he.quote:
nou nee hoor, maakt me niet zoveel uit... vind mezelf soms ook wel erg dunquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja sorry man ben niet zo dun als je dacht, teleurstellend he.
quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:34 schreef Fok-it het volgende:
Maar misschien kan je mij ook 80 kg aan spierbundel noemen Etto. Zou me goed doen
59 bij een man is ook wel beetje weinig..quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nou nee hoor, maakt me niet zoveel uit... vind mezelf soms ook wel erg dun
Jij bent volgens mij echt 85 kilo pure spiermassa met een BMI van 22.3 en een set longen waar het Regenwoud 'SOOOOOOW da's vette longethjes jwz' tegen zegtquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:34 schreef Fok-it het volgende:
Maar misschien kan je mij ook 80 kg aan spierbundel noemen Etto. Zou me goed doen
zieke diss ditquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
59 bij een man is ook wel beetje weinig..
Nee..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |