hoezo trekken die dat aan? zijn niet de vakken die ik verwacht had, eerder maatschappijleer of biologie ofzoquote:Op zondag 12 januari 2020 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:TS
Bij ons is het gewoon een kwestie van de klassen Economie en Ondernemen vermijden.
De rest van de kinderen is een stuk aangenamer.
Veel allochtonen bij die vakkenquote:Op zondag 12 januari 2020 22:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
hoezo trekken die dat aan? zijn niet de vakken die ik verwacht had, eerder maatschappijleer of biologie ofzo
reacties op deze tweet zijn echt heerlijktwitter:xbethdeakin twitterde op zaterdag 11-01-2020 om 01:41:32Wow fight In kens kebab https://t.co/WcvGgE2kqY reageer retweet
Die vent blijft gewoon chill zijn kebabje opetenquote:Op maandag 13 januari 2020 00:58 schreef naatje_1 het volgende:
reacties op deze tweet zijn echt heerlijktwitter:xbethdeakin twitterde op zaterdag 11-01-2020 om 01:41:32Wow fight In kens kebab https://t.co/WcvGgE2kqY reageer retweet
maar de memes die mensen ervan maken zijn ook heerlijkquote:Op maandag 13 januari 2020 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die vent blijft gewoon chill zijn kebabje opetenWat een god
ugh die sander phillipse is echt de meest vreselijke persoon die ik ken, nog irritanter dan arzuquote:Op maandag 13 januari 2020 01:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar de memes die mensen ervan maken zijn ook heerlijken die knakker die zwaait naar de camera
ze zijn allebei equally annoyingquote:Op maandag 13 januari 2020 01:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ugh die sander phillipse is echt de meest vreselijke persoon die ik ken, nog irritanter dan arzu
Wat Orwelliaans van jequote:
Messias is goedquote:
voorspelbaarquote:
Dracula is bbc.quote:
Ja heb al 1 aflevering gekekenquote:
eindelijk iets serieus over vampieren en geen tienermeuk.quote:
Heb boek al gelezen dus wist plot al wel redelijkquote:Op maandag 13 januari 2020 02:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
eindelijk iets serieus over vampieren en geen tienermeuk.
opschepperquote:Op maandag 13 januari 2020 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb boek al gelezen dus wist plot al wel redelijk
Had eigenlijk moeten vragen waarom Mikey geen Messias wilde kijken maar ik kon het antwoord al radenquote:
Omdat het saai is missquote:Op maandag 13 januari 2020 11:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had eigenlijk moeten vragen waarom Mikey geen Messias wilde kijken maar ik kon het antwoord al raden
Elke aflevering staat niet in het teken van de aarde die vernietigd wordt en Goku en zijn vriendjes gaan iedereen redden maar saai is het nietquote:
Moet nog 1 aflevering. Topserie!quote:Op maandag 13 januari 2020 11:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had eigenlijk moeten vragen waarom Mikey geen Messias wilde kijken maar ik kon het antwoord al raden
Je gunt die vrouw met dat zieke kind toch ook echt een nare ziekte he. Wat een gekquote:Op maandag 13 januari 2020 12:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet nog 1 aflevering. Topserie!
quote:Op maandag 13 januari 2020 12:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gunt die vrouw met dat zieke kind toch ook echt een nare ziekte he. Wat een gek
Nope.Laatste aflevering sluit alles afquote:Op maandag 13 januari 2020 12:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Komt wel een seizoen 2. Kan niet anders
Dat maakt het dus saai. Geen actie, geen verhaallijn, geen drama, geen kamehameha...quote:Op maandag 13 januari 2020 11:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke aflevering staat niet in het teken van de aarde die vernietigd wordt en Goku en zijn vriendjes gaan iedereen redden maar saai is het niet
Geen verhaallijn?quote:Op maandag 13 januari 2020 13:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat maakt het dus saai. Geen actie, geen verhaallijn, geen drama, geen kamehameha...
Gewoon een man met een slechte kapper die op zoek is naar problemen. Daar heb je miljoenen series van
quote:Op maandag 13 januari 2020 13:48 schreef naatje_1 het volgende:
Al onze medewerkers zijn in gesprek, een ogenblik geduld alstublieft
Kunnen ze niet een leuke spotifyplaylist als wachtmuziekje doen bij de belastingtelefoon?
ik heb daar over gelezen een homofiele Jezus Christus toch?quote:Op maandag 13 januari 2020 11:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je ietwat verkeerd geïnformeerd bent.quote:Op maandag 13 januari 2020 13:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik heb daar over gelezen een homofiele Jezus Christus toch?
oh dan misschien wel interessant.quote:Op maandag 13 januari 2020 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je ietwat verkeerd geïnformeerd bent.
In dit fictieve verhaal onderzoekt een argwanende CIA-agente een charismatische man die een spirituele beweging in gang zet en politieke onrust veroorzaakt.
quote:Op maandag 13 januari 2020 14:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Houd eens op met mij steeds te mentionen in dat afvoerputje met debiele users.
Wow dit zeg jij over je eigen users in je eigen subforum?quote:Op maandag 13 januari 2020 14:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Houd eens op met mij steeds te mentionen in dat afvoerputje met debiele users.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |