SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
die op zoek is naar LSDquote:
Fijne middag.quote:Op zondag 12 januari 2020 13:26 schreef just me het volgende:
[..]
die op zoek is naar LSDtijd om naar buiten te gaan
succes met zoekenquote:Op zondag 12 januari 2020 13:26 schreef just me het volgende:
[..]
die op zoek is naar LSDtijd om naar buiten te gaan
Fijne middag en bedankt voor de muziek.quote:
quote:Op zondag 12 januari 2020 13:02 schreef peaceman het volgende:
Speciaal voor @:DJ11
Charlie Winston - Rockin' in the Suburbs
Ik hoorde het net en als jeugdige fan van de Stratemaker Op Zee show is dit toch wel een een verlies...quote:
quote:Op zondag 12 januari 2020 23:19 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet niet of iemand de maandagavond al had ingepland om te draaien, maar ik wil anders morgen wel een show doen.
Knap bedacht hoor, maar op die manier was ik er niet mee bezigquote:Op zondag 12 januari 2020 23:32 schreef Rafeiro het volgende:
Hmmm van mij mag je, zat stiekem de kijken naar een verband met 11.
Maar morgen is het dus eigenlijk de 11e weekdag van het kalenderjaar 2020.
Week 1 begint op 30 december 2019, weekenden daargelaten maakt 13 januari de 11e dag van het kalenderjaar.
Maar het klopt welquote:Op zondag 12 januari 2020 23:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Knap bedacht hoor, maar op die manier was ik er niet mee bezig
Het is puur dat andere avonden komende week lastiger zijn dan de maandagavond.
Ik heb weleens dingen bewust zo uitgedokterd. Zo was mijn themashow met nummers in 12/8-ritme precies uitzending #128.quote:
Ik zou wel eens op een als palindroom leesbare datum een priemgetal aan nummers willen draaien.quote:Op zondag 12 januari 2020 23:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb weleens dingen bewust zo uitgedokterd. Zo was mijn themashow met nummers in 12/8-ritme precies uitzending #128.
Geen idee eerlijk gezegd. Misschien kun je iets met 02-02-2020 ?quote:Op zondag 12 januari 2020 23:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zou wel eens op een als palindroom leesbare datum een priemgetal aan nummers willen draaien.
Of andersom op een datum die een priemgetal kan zijn een palindroom aan nummers
Zijn er eigenlijk palindromen priemgetallen die ook nog een datum kunnen behelzen?
Dat is even dus sowieso geen priemgetal.quote:Op zondag 12 januari 2020 23:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee eerlijk gezegd. Misschien kun je iets met 02-02-2020 ?
Als je rekening wilt houden met het jaartal kun je een priemgetal voorlopig wel vergetenquote:Op zondag 12 januari 2020 23:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is even dus sowieso geen priemgetal.
Zonder jaartal was her 02-02, geen palindroomquote:Op maandag 13 januari 2020 00:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je rekening wilt houden met het jaartal kun je een priemgetal voorlopig wel vergeten
Je volgende show is dus op z'n vroegst in 2021?quote:Op maandag 13 januari 2020 00:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zonder jaartal was her 02-02, geen palindroom
Nee ik zou wel eens op zo'n datum willen draaien, daarmee sluit ik overige data niet uit.quote:Op maandag 13 januari 2020 00:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je volgende show is dus op z'n vroegst in 2021?
Gelukkigquote:Op maandag 13 januari 2020 00:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee ik zou wel eens op zo'n datum willen draaien, daarmee sluit ik overige data niet uit.
Je wou vanochtend gewoon eens niet de eerste zijn?quote:
quote:Op maandag 13 januari 2020 05:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Je wou vanochtend gewoon eens niet de eerste zijn?
Ik ben wel wakker, maar heb er nog helemaal geen zin in.quote:Op maandag 13 januari 2020 05:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet eens bij stil gestaan.
Was nog niet helemaal wakker, denk ik.
Ook vervelend.quote:Op maandag 13 januari 2020 05:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben wel wakker, maar heb er nog helemaal geen zin in.
Ja klopt. Daar zie ik een beetje tegenop.quote:Op maandag 13 januari 2020 05:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook vervelend.
Vandaag de nieuwe collega inleren, toch?
Ik heb er vertrouwen in dat dat helemaal goed komt.quote:Op maandag 13 januari 2020 06:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja klopt. Daar zie ik een beetje tegenop.
Dat is wel het plan, ja.quote:Op maandag 13 januari 2020 06:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb er vertrouwen in dat dat helemaal goed komt.![]()
En wellicht dat het binnenkort dan ook een beetje rustiger voor je wordt.
Hopen dat het met allebei goed gaatquote:Op maandag 13 januari 2020 08:19 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen:
Lennon nog steeds ziek, peaceman gaat straks met hem naar de huisarts.
Om 10 uur heeft Twan theorie examen. Ik ben benieuwd of hij het in één keer gaat halen. Hij denkt zelf van wel.
quote:Op maandag 13 januari 2020 08:20 schreef just me het volgende:
[..]
Hopen dat het met allebei goed gaat
quote:Op maandag 13 januari 2020 08:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedemorgen en succes voor iedereen die ziek is, examen moet doen, mensen moet inwerken, priempalindroomdata wil vinden, en voor alle anderen wier dag niet zo spannend is.
Ohoh.... teveel zelfvertrouwen is ook niet goed.quote:Op maandag 13 januari 2020 08:19 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen:
Lennon nog steeds ziek, peaceman gaat straks met hem naar de huisarts.
Om 10 uur heeft Twan theorie examen. Ik ben benieuwd of hij het in één keer gaat halen. Hij denkt zelf van wel.
quote:Op maandag 13 januari 2020 08:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedemorgen en succes voor iedereen die ziek is, examen moet doen, mensen moet inwerken, priempalindroomdata wil vinden, en voor alle anderen wier dag niet zo spannend is.
Mijn dag is niet zo spannend. Dus dank je.quote:Op maandag 13 januari 2020 08:27 schreef spijkerbroek het volgende:
13 mensen vinden dit leukquote:Op maandag 13 januari 2020 08:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Helaas, je succeskrachten zijn tanend. Bus kwam niet opdagen, volgende bus stond in de file. Ik ben dus nog steeds onderweg naar mijn werk en mijn nieuwe collega schijnt al een uur aanwezig te zijn. Maar toch bedankt.quote:Op maandag 13 januari 2020 08:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Gewoon terug naar huis. Je hebt je best gedaan. Die nieuwe collega is er morgen wel weer.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Helaas, je succeskrachten zijn tanend. Bus kwam niet opdagen, volgende bus stond in de file. Ik ben dus nog steeds onderweg naar mijn werk en mijn nieuwe collega schijnt al een uur aanwezig te zijn. Maar toch bedankt.
quote:Op maandag 13 januari 2020 09:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Helaas, je succeskrachten zijn tanend. Bus kwam niet opdagen, volgende bus stond in de file. Ik ben dus nog steeds onderweg naar mijn werk en mijn nieuwe collega schijnt al een uur aanwezig te zijn. Maar toch bedankt.
Awww. das balen.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:38 schreef Diaan73 het volgende:
Update: Twan is met 1 fout teveel op onderdeel 2 gezakt, Lennon heeft een keelontsteking, heeft antibiotica gekregen in capsules die hij niet goed kan/wil doorslikken...
Lekker begin van de weekquote:Op maandag 13 januari 2020 12:38 schreef Diaan73 het volgende:
Update: Twan is met 1 fout teveel op onderdeel 2 gezakt, Lennon heeft een keelontsteking, heeft antibiotica gekregen in capsules die hij niet goed kan/wil doorslikken...
Nee, dat kan niet. Dat zou je meteen moeten zien.quote:Op maandag 13 januari 2020 14:08 schreef Rafeiro het volgende:
Hmmm, vraagje:
Kan het zijn dat je banksaldo al is aangepast voor je het "gebeuren" ziet in het overzicht?
Er staat iets meer geld op mijn rekening dan dat ik verwacht had. Paar tientjes, maar toch (en hoger saldo is natuurlijk altijd leuk).
Het zou mijns inziens bijvoorbeeld de compensatie voor de overstap boete van de energie leverancier kunnen zijn. Maar kan niks vinden.
Nah ja wel een hoop uitgaven, maar geen onverwachte inkomsten
Ai... balen zeg.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:38 schreef Diaan73 het volgende:
Komt allemaal goed.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:14 schreef livelink het volgende:
[..]
En zo kon de nieuwe vast kennismaken met de rest.quote:Op maandag 13 januari 2020 14:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt allemaal goed.
Al is binnenkomen en meteen erop moeten vliegen ook niet prettig.
Thnx. We gaan toch maar een siroop ophalen vanmiddag. Hij wil die capsules echt niet meer.quote:Op maandag 13 januari 2020 13:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Awww. das balen.
Volgende keer beter @:Twan
Gezondheid @:Lennon, en capsules zijn beter dan die gore pap die ze ook kunnen geven, geloof me.
En Diaan73 en peaceman even sterkte met nu 2 niet heel vrolijke koters.
quote:
Komt vast goed... #positivethinkingquote:Op maandag 13 januari 2020 14:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ai... balen zeg.
Hopen dat het volgende keer beter gaat voor Twan, en dat Lennon snel opknapt.
En openbreken en ergens anders doorheen doen, zou dat werken? Sterkte voor Lennon! Edit: ik lees net dat dat alleen maar mag na overleg met de apotheek.quote:Op maandag 13 januari 2020 15:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx. We gaan toch maar een siroop ophalen vanmiddag. Hij wil die capsules echt niet meer.
Wat dat aangaat heb ik ook wel wat makkelijk praten, ik neem medicijnen erg makkelijk in. 2 capsules, twee of drie pillen formaat paracetamol en nog 2 of 3 kleintjes pleur ik in een keer naar binnen. Maar vies spul.... brrrrr....quote:Op maandag 13 januari 2020 15:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx. We gaan toch maar een siroop ophalen vanmiddag. Hij wil die capsules echt niet meer.
En met antibiotica moet je de kuur ook echt afmaken. Als je het je strot niet doorkrijgt dan idd die vieze drap maar.quote:Op maandag 13 januari 2020 15:22 schreef livelink het volgende:
[..]
En openbreken en ergens anders doorheen doen, zou dat werken? Sterkte voor Lennon! Edit: ik lees net dat dat alleen maar mag na overleg met de apotheek.
quote:Op maandag 13 januari 2020 15:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..] Ik krijg ook geen capsules of grote pillen weg. Drama inderdaad. Arme Lennon.
En met antibiotica moet je de kuur ook echt afmaken. Als je het je strot niet doorkrijgt dan idd die vieze drap maar.
"kersensmaak" zeggen ze dan bijvoorbeeld.
Die quote klopt niet helemaalquote:
Ik heb gebeld met de assistente van de huisarts. Dit mag dus absoluut niet volgens haar.quote:Op maandag 13 januari 2020 15:22 schreef livelink het volgende:
[..]
En openbreken en ergens anders doorheen doen, zou dat werken? Sterkte voor Lennon! Edit: ik lees net dat dat alleen maar mag na overleg met de apotheek.
Bijsluiters lezen moet je ook niet willen.quote:Op maandag 13 januari 2020 15:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb gebeld met de assistente van de huisarts. Dit mag dus absoluut niet volgens haar.
Het gaat trouwens niet over het inslikken, maar dat Lennon heeft gelezen dat hij er buikpijn van kan krijgen. Dus wil hij nu niet.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Ik heb begrepen dat hij naast peaceman in de auto zat en hij het even zat te lezen op weg naar huis.quote:Op maandag 13 januari 2020 15:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bijsluiters lezen moet je ook niet willen.
Oké, ik doe het wel, maar de kans op de meeste bijwerkingen is miniem.
het begint vaak bij 1:10.000 ofzo en dan 1:1.000.000 verderop.
Zou ik ook kunnen doen, haha.quote:Op maandag 13 januari 2020 16:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat hij naast peaceman in de auto zat en hij het even zat te lezen op weg naar huis.
Ik leef nogquote:
Leuke film hoop ik wel trouwens?quote:Op maandag 13 januari 2020 16:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik leef nogdruk op het werk, thuis ook druk. Nu naar huis, tas thuis dumpen en dan weer er vandoor voor eten en bios.
just me is een handtamme omoe. Kun je daar wat mee?quote:Op maandag 13 januari 2020 16:41 schreef Rafeiro het volgende:
Daarvoor zoek ik nog een handtamme Emoe
quote:Programma van vandaag:
19:30 - 21:30 DJ11 - Monday Music Mix
Die is me te gevaarlijk joh.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
just me is een handtamme omoe. Kun je daar wat mee?
Dan loop ik nog even naar de brievenbus, kijken of er al wat paardenkoppen zijn aangekomen.quote:Op maandag 13 januari 2020 18:40 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb toch nog wel wat tijd nodig. Ik begin om 19:30 uur.
[..]
quote:Op maandag 13 januari 2020 19:17 schreef Rafeiro het volgende:
Enkel een pakketje van Vion.
Die doen niet aan paardenvlees, maar nu vraag ik me wel af wie me die varkenskop heeft gestuurd
Zo zwaar neem ik het ook niet op hoorquote:Op maandag 13 januari 2020 19:24 schreef just me het volgende:
[..]![]()
* just me moet even duiken in een bezwaarschrift
Ik kan dus niet luisteren
Even intunen dan maarquote:Op maandag 13 januari 2020 19:25 schreef DJ11 het volgende:
De show staat op punt van beginnen. Ik zit niet helemaal vol qua muziek, dus er zal ruimte zijn voor verzoekjes. Ook nu draai ik als test alvast een track vooraf.
Dit is feitelijk klassieke muziek in een trance-jasje. Aase's Death van Grieg.quote:Op maandag 13 januari 2020 19:27 schreef Rafeiro het volgende:
Dit lijkt zo enorm op iets anders, kan er alleen niet opkomen.
Ik nijg meer naar Tiesto ofzo.quote:Op maandag 13 januari 2020 19:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit is feitelijk klassieke muziek in een trance-jasje. Aase's Death van Grieg.
Een nummer dat daar ook op lijkt, is The Orange Theme.
Ik kwam er ineens opquote:Op maandag 13 januari 2020 19:34 schreef livelink het volgende:
Leuk! En toepasselijk (qua titel dan)
Het extreem wrange is dat de dochter van Geldof zelfmoord heeft gepleegd. Op een maandag nog wel.quote:Op maandag 13 januari 2020 19:35 schreef livelink het volgende:
De gebeurtenis achter dit nummer heeft me jarenlang geïntrigeerd. Helaas is het vandaag bijna een 'normaal' fenomeen geworden
Geen idee. Ik ken dit nummer helemaal niet; ook als sample niet denk ik.quote:Op maandag 13 januari 2020 19:38 schreef DJ11 het volgende:
CHIC - Soup For One
Vele jaren later nog eens gesampled door... ?
Het stukje aan het begin is gesampled door Modjo in hun hit "Lady"quote:Op maandag 13 januari 2020 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken dit nummer helemaal niet; ook als sample niet denk ik.
Tot laterquote:Op maandag 13 januari 2020 19:49 schreef Rafeiro het volgende:
Nu moet ik weer aan Pino denken. (Bergparkiet)
Ga even AFK though. Tot later.
Geen idee...quote:Op maandag 13 januari 2020 19:51 schreef Rafeiro het volgende:
Dit is wel bijna 1 op 1 kopie van iets anders.
Mooi.quote:
Jeetje...quote:Op maandag 13 januari 2020 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooi.
Ik las net dat Disana is overleden. Utopia is wel een mooi nummer ter haar gedachtenis.
Kan het ook niet direct plaatsen, maar House MD, en Dr Who tune zaten er wel in.quote:
Volgens mij was ze over heel het forum wel actief.quote:Op maandag 13 januari 2020 19:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Jeetje...Die kwam altijd in NWS en POL, toch?
Waar heb je dat gelezen?quote:Op maandag 13 januari 2020 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij was ze over heel het forum wel actief.
In het Chronisch Ziek topicquote:
quote:Op maandag 13 januari 2020 17:40 schreef sigme het volgende:
Jongens, ik weet niet goed hoe ik dit moet zeggen.
Disana is afgelopen vrijdag overleden.
Leuk nummer is dit tochquote:Op maandag 13 januari 2020 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Eighth Wonder - I'm Not Scared
Met actrice Patsy Kensit op zang. Dankzij een Franstalige fluisterversie op de b-kant kwam dit nummer op 1 in Frankrijk, eind jaren 80.
Goedenavond spijkerbroekquote:Op maandag 13 januari 2020 20:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh, we hebben muziek![]()
Goedenavond.
Goedenavondquote:Op maandag 13 januari 2020 20:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh, we hebben muziek![]()
Goedenavond.
Klinkt wel lekker. Een nummer dat je moet draaien als je bijna slaapt.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Ook dit is nieuw. Eigenaardige productie wel.REYKO - Surrender
Hierna een verzoekje van Livelink. Er is ruimte voor verzoekjes deze avond.
Nee, dit is een andere versie dan die je gewend bentquote:Op maandag 13 januari 2020 20:18 schreef brother52 het volgende:
Verdorie, alles begint hier een beetje om te vallen. Na mijn magnetron, bank, tondeuse zijn de speakers van mijn laptop zo te horen ook stuk...
Vervelend en duurquote:Op maandag 13 januari 2020 20:18 schreef brother52 het volgende:
Verdorie, alles begint hier een beetje om te vallen. Na mijn magnetron, bank, tondeuse zijn de speakers van mijn laptop zo te horen ook stuk...
Ik was ooit in een studentenwoonkamer waar bij een voetbalwedstrijd een stuk 6 studenten op de rugleuning van de bank zaten te kijken. Bij het springen en juichen op de bank na een doelpunt vond die bank dat niet zo leuk en kieperde achterover. Inclusief studenten. Ik zat op een stoel. En lachte. Hard.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:20 schreef livelink het volgende:
Vervelend en duur![]()
Maar bij het omvallen van de bank heb ik wel een grappig beeld
Op vol volume was het bijna grindhordequote:Op maandag 13 januari 2020 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, dit is een andere versie dan die je gewend bent
Edit: maar dat heeft niks met je magnetron, bank of tondeuse te maken.
Bank was een scheurtje in gekomen maar dat kon ik gelukkig nog maken en heb er nu een hoes overheen gegooid want er mankeerde verder weinig aan.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Vervelend en duur![]()
Maar bij het omvallen van de bank heb ik wel een grappig beeld
Dit geldt dus voor mij met dit nummerquote:Op maandag 13 januari 2020 20:16 schreef livelink het volgende:
Mijn verzoekje, ja. Had het de hele dag in mijn hoofd
Dus hopelijk gaat het nu helemaal in mijn hoofd of straks uit mijn hoofd.
Ja, dat was ook wel een beetje mijn beeld. Ik viel gisteren in een stoeipartij met mijn zoon ook achterover met stoel en al. En dat was niet de eerste keer ookquote:Op maandag 13 januari 2020 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik was ooit in een studentenwoonkamer waar bij een voetbalwedstrijd een stuk 6 studenten op de rugleuning van de bank zaten te kijken. Bij het springen en juichen op de bank na een doelpunt vond die bank dat niet zo leuk en kieperde achterover. Inclusief studenten. Ik zat op een stoel. En lachte. Hard.
Echte oorwurmenquote:Op maandag 13 januari 2020 20:27 schreef DJ11 het volgende:
Kauwgum kauwen schijnt serieus te helpen tegen oorwurmen.
Mijn neef was ooit bij mij en we speelden een spel. Hij won, sprong op, de stoel waarop hij zat viel achterover op de grond waarbij de rugleuning afbrak. Het zitgedeelte bewaarden we en elke keer als hij mee kwam eten, zetten we die stoel neer voor hem. Ter herinneringquote:Op maandag 13 januari 2020 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat was ook wel een beetje mijn beeld. Ik viel gisteren in een stoeipartij met mijn zoon ook achterover met stoel en al. En dat was niet de eerste keer ook![]()
Gelukkig staat het niet op film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er bij jou ook iets omgevallen?quote:
Een nummer dat in je hoofd blijft zitten heet een oorwurm. En kauwgom kauwen schijnt daar dus echt tegen te helpen.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Echte oorwurmen![]()
Ik dacht dat dat alleen maar figuurlijk bestond.
quote:Op maandag 13 januari 2020 20:29 schreef DJ11 het volgende:
REO Speedwagon - Can't Fight This Feeling
Deze is toch echt wel mooier. En dat zeg ik als niet-fan van REO Speedwagon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Oh, zo bedoelde je het dus tochquote:Op maandag 13 januari 2020 20:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een nummer dat in je hoofd blijft zitten heet een oorwurm. En kauwgom kauwen schijnt daar dus echt tegen te helpen.
quote:Op maandag 13 januari 2020 20:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn neef was ooit bij mij en we speelden een spel. Hij won, sprong op, de stoel waarop hij zat viel achterover op de grond waarbij de rugleuning afbrak. Het zitgedeelte bewaarden we en elke keer als hij mee kwam eten, zetten we die stoel neer voor hem. Ter herinnering![]()
Nee, meer muzikaal...quote:Op maandag 13 januari 2020 20:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is er bij jou ook iets omgevallen?
Sommige dingen moet je nog jaren horen hè?quote:Op maandag 13 januari 2020 20:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn neef was ooit bij mij en we speelden een spel. Hij won, sprong op, de stoel waarop hij zat viel achterover op de grond waarbij de rugleuning afbrak. Het zitgedeelte bewaarden we en elke keer als hij mee kwam eten, zetten we die stoel neer voor hem. Ter herinnering![]()
Dit is een nummer dat mooier wordt als je het vaker hoort.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:33 schreef DJ11 het volgende:
Een nummer dat zich vorige maand nog even nestelde in de Top 20 van mijn jaarlijst. Afkomstig van het aanstaande nieuwe album van Marc Almond.Marc Almond - Hollywood Forever
Laat ze je eens opnemen als je met een hamer haar telefoon aan barrels mept.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:36 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter heeft de neiging om mij stiekem op te nemen; vooral als ik boos op haar word.
En dan laat ze me dat eindeloos horen. Dan denk ik dat ik heel streng ben geweest en dan hoor ik mezelf met een hele lieve zachte stem zeggen dat ze nu echt moet stoppen met iets. Dat is wel een eye-opener hoor.
Ai, dat ga ik maar niet uitproberenquote:Op maandag 13 januari 2020 20:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Laat ze je eens opnemen als je met een hamer haar telefoon aan barrels mept.
Ik vind deze persoonlijk net iets lekkerder.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:39 schreef DJ11 het volgende:
Ik zal hier geen gewoonte van maken hoor, maar ik kon de verleiding even niet weerstaan. Dit is muzikaal trouwens weer heel anders, maar ook best oké, vind ik.
Ik ook.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:39 schreef brother52 het volgende:
Ik vond die andere wel een stukje beter.
Oeh. Goeie. Brb.quote:
Ik ook, maar ik vind ook de nieuwe single goed draaibaar. Er komt straks nog een enorm fijne nieuwe single aan, die vanmiddag ook al is uitgeroepen tot Stenders Ego Tip.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:39 schreef brother52 het volgende:
Ik vond die andere wel een stukje beter.
Goedenavond mevrouw Livelink.quote:
Heer 11, ook goedenavond.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
GoedenavondIk had ook net koffie ingeschonken.
Ik vind hem mooi en bij je passen.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedenavond mevrouw Livelink.
Volgens mij ben je de enige die mijn (user)naam voluit schrijft...
Ja, ik. Ik was inderdaad ook erg ontroerd. Had ik niet verwacht, maar toen 'Tommie' zong en meneer Aart uitzwaaide brak ik wel.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heer 11, ook goedenavond.
Iemand de ode an Aart Staartjes bij DWDD gezien?
Zwaar ontroerend...
Nee, niet gezien. Misschien later maar even terugkijken dan.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iemand de ode aan Aart Staartjes bij DWDD gezien?
Zwaar ontroerend...
Nee ik heb niet gekeken Mad maar ik zal het zeker terugkijkenquote:Op maandag 13 januari 2020 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zwaar ontroerend...
Ja, die was mooiquote:Op maandag 13 januari 2020 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Zwaar ontroerend...
Goedenavond just me.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
Nee ik heb niet gekeken Mad maar ik zal het zeker terugkijken
Dat dus.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik. Ik was inderdaad ook erg ontroerd. Had ik niet verwacht, maar toen 'Tommie' zong en meneer Aart uitzwaaide brak ik wel.
Goedenavondquote:Op maandag 13 januari 2020 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 januari 2020 20:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, niet gezien. Misschien later maar even terugkijken dan.
Zeker even doen...quote:Op maandag 13 januari 2020 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
Bestrijden dat gebruik, alsof het een smartphone van de bestuurder van een rijdende auto is...quote:Op maandag 13 januari 2020 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
In de eerste versie (jaren geleden) van dit nummer heeft ze autotune (als experiment) gebruikt. Dat heb ik toen meteen even afgekraakt. En nu heeft ze er dit van gemaakt
quote:Op maandag 13 januari 2020 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Stond niet gepland, maar ik heb er ineens behoefte aan.Willie Nelson - Let's Face the Music and Dance
Oei, ik heb nog wat vocoder-dingen klaarstaanquote:Op maandag 13 januari 2020 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bestrijden dat gebruik, alsof het een smartphone van de bestuurder van een rijdende auto is...
Erg mooi. En voor mij passend bij de sfeer van vanavond. Ik vind de dood van Disana ook zo onwerkelijk. Ik had nooit echt direct contact met haar, maar toch.., het voelt alsof ik haar ken.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Stond niet gepland, maar ik heb er ineens behoefte aan.Willie Nelson - Let's Face the Music and Dance
Het was het eerste nummer dat ik op Radio 49 draaide na het overlijden van Muis. Ik vond het toen ook wel een beetje lastig om de draad op te pakken en heb gekozen voor een themashow over "Music", met Willie Nelson als openingstrack.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Erg mooi. En voor mij passend bij de sfeer van vanavond. Ik vind de dood van Disana ook zo onwerkelijk. Ik had nooit echt direct contact met haar, maar toch.., het voelt alsof ik haar ken.
Een vocoder is niet hetzelfde als autotune...quote:Op maandag 13 januari 2020 20:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oei, ik heb nog wat vocoder-dingen klaarstaan
Ik heb alleen het einde gehoord wegens het tappen van koffie.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:53 schreef DJ11 het volgende:
Een oud nummer in een nieuw jasje. Ben wel benieuwd wat je ervan vindt, MadMaster...Giorgio Moroder - The Chase (Henning Richter remix radio edit)
Heb je dit al eerder gedraaid? Het komt me bekend voor.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:03 schreef DJ11 het volgende:
De reacties op de derde single van het nieuwe Pet Shop Boys-album Hotspot zijn nogal wisselend. Sommigen vinden "Monkey Business" geweldig, anderen vinden het tien keer niks. Ik ben er zelf nog niet helemaal over uit, eigenlijk. Het is wel behoorlijk anders dan hoe de Pet Shop Boys normaal klinken. Oordeel zelf.Pet Shop Boys - Monkey Business (radio edit)
Nee, want dit is mijn eerste show in 2020 en dit nummer is op 2 januari verschenen.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je dit al eerder gedraaid? Het komt me bekend voor.
Dan verbeeld ik het me ongetwijfeld. Ik vind dit wel leuk, eigenlijk. Niet typisch PSB, maar wel grappig.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, want dit is mijn eerste show in 2020 en dit nummer is op 2 januari verschenen.
Ik zelf ook niet. Zowel "Dreamland" als "Burning The Heather" had een b-kant die beter was dan de single. De b-kant van "Monkey Business" moet wel heel matig zijn, wil dat niet voor een derde keer op rij gebeuren.quote:
Je begrijpt in elk geval de associaties; dat is al heel watquote:Op maandag 13 januari 2020 21:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik had al een vermoeden dat dit zou komen.
Ik begrijp de associaties op zich wel, vanwege de sequencermelodie van de één en de vocoder van de ander.
En nee, ik ben nog steeds geen fan van de Pet Shop Boys en/of Daft Punk...
Ik heb ook muziekles gehad en zo...quote:Op maandag 13 januari 2020 21:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je begrijpt in elk geval de associaties; dat is al heel wat
Ik vond Daft Punk in de jaren 90 en vroege 00's beter dan dat recente werk van ze.
Ik wacht wel op de versie van Stand By The Spoons.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:11 schreef DJ11 het volgende:
The KLF feat. Tammy Wynette - Justified & Ancient (Stand By The Jams 12-inch version)
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de versie van Stand By The Spoons.
Fonkelnieuwquote:Op maandag 13 januari 2020 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit komt me bekend voor. Is dit nieuw of oud(er)?
Hm dan heb ik óf onlangs dit nummer nog gehoord óf het was toch een ander nummerquote:
Deed me een beetje denken aan Beautiful Goodbye van Amanda Marshallquote:
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Lees net dat de Houston Astros (honkbal) bestraft zijn voor het illegaal lezen van pitch/catch signalen waarbij ze de tekens met een camera bekeken en daarna via het slaan op een vuilnisbak de slagman lieten weten wat voor bal er aan zou komen.
Als je de beelden ziet en de geluiden hoort is het zo obvious dat je je afvraagt hoe dom je als profsport instituut kan zijn...![]()
Toch moet iemand het maar net doorhebben.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Lees net dat de Houston Astros (honkbal) bestraft zijn voor het illegaal lezen van pitch/catch signalen waarbij ze de tekens met een camera bekeken en daarna via het slaan op een vuilnisbak de slagman lieten weten wat voor bal er aan zou komen.
Als je de beelden ziet en de geluiden hoort is het zo obvious dat je je afvraagt hoe dom je als profsport instituut kan zijn...![]()
Ik snap wel wat je bedoelt. Maar het is iets ruiger.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Deed me een beetje denken aan Beautiful Goodbye van Amanda Marshall
Bijna net zo dom als die profschaker die op de wc werd betrapt terwijl hij op een schaak-app naar hulp zat te zoeken.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Het is niet echt een thema hoorquote:
Twee nummers is een thema!quote:Op maandag 13 januari 2020 21:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is niet echt een thema hoorGewoon een handvol nummers.
Frankie Goes To Hollywood - Two Tribes (Hibakusha mix)
Ik zit eraan te denken om straks nog twee nummers van dezelfde artiest te draaien, aangezien één nummer nogal positieve reacties kreeg tijdens mijn jaarlijst-show.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Twee nummers is een thema!
Eerder had je ook al een Marc Almond-thema
Van de artiest waar je toen minimaal 6 nummers draaide?quote:Op maandag 13 januari 2020 21:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken om straks nog twee nummers van dezelfde artiest te draaien, aangezien één nummer nogal positieve reacties kreeg tijdens mijn jaarlijst-show.
Neequote:Op maandag 13 januari 2020 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Van de artiest waar je toen minimaal 6 nummers draaide?
Doe dat, ik ga even RamBam kijken.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:33 schreef DJ11 het volgende:
Hierna nog een nieuw nummer. En het beste nieuwe nummer van deze twee weken bewaar ik natuurlijk voor het laatst
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe dat, ik ga even RamBam kijken.
Have fun nog!
Krijg het ~quote:Op maandag 13 januari 2020 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Have fun nog!
Thanks. Als trouwe Stenders-luisteraar krijg je dat nummer vanzelf te horen, want het is deze week zijn Ego Tipquote:Op maandag 13 januari 2020 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Have fun nog!
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Have fun nog!
Kennelijk was het dan toch klaar met deel 1 en 2quote:Op maandag 13 januari 2020 21:41 schreef DJ11 het volgende:
Deze wat obscure remix staat kennelijk gewoon op Greatest Hits deel 3 van Queen...Queen & David Bowie - Under Pressure (Rah mix)
Altijd zo met sequels. De eerste is altijd de beste en na de 2e hadden ze écht moeten stoppen.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Kennelijk was het dan toch klaar met deel 1 en 2
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Kennelijk was het dan toch klaar met deel 1 en 2
En deze...quote:Op maandag 13 januari 2020 21:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]![]()
Toch staan er op deel 3 ook nog wel fraaie nummers.
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelukkig is MadMaster net weg, anders had ik nu de volle laag gekregen
't Is dat ik geen zin me druk te maken, maar in mijn brein krijg je de volle laag.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klik...quote:Op maandag 13 januari 2020 21:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
't Is dat ik geen zin me druk te maken, maar in mijn brein krijg je de volle laag.
Mijn brein was afgedwaald naar werk. Kennelijk had dat nummer dat effect op mij.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
't Is dat ik geen zin me druk te maken, maar in mijn brein krijg je de volle laag.
Je hoeft het niet goed te maken hoor. De stukjes Under Pressure dat ik er nog uit wist te halen waren lekker.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:45 schreef DJ11 het volgende:
Talk Talk - Such A Shame
Hoe maak ik het voorgaande ooit nog goed?Door hierna een heeeel mooi nummer te draaien?
Eens.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hoeft het niet goed te maken hoor. De stukjes Under Pressure dat ik er nog uit wist te halen waren lekker.
Ik zal je helpenquote:Op maandag 13 januari 2020 21:47 schreef DJ11 het volgende:
Eigenlijk moet dit topic even vol, want het volgende nummer moet ik uitleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |